آینه کنسول آرایشگاه مردانه

آینه کنسول آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه هم دیگه مثل زمان قدیم نیست که یک مغازه کوچیک باشه که فقط کوتاهی مو انجام بده. بلکه امروزه آرایشگاه‌های مردانه فعالیت می‌کنن که یکسری خدمات دیگه‌ای رو هم به‌صورت حرفه‌ای انجام میدن. اما تمام این آرایشگاه‌ها به اولین چیزی که نیاز دارن، آینه هستش. بین انواع مختلف آینه در این متن به آینه کنسول آرایشگاه مردانه می‌پردازیم. خود این آینه هم در نوع خودش دارای تنوع هست. و می‌تونین آینه‌ای متناسب با نیازی که دارین و همینطور منطبق با فضا و دکوراسیون خودتون انتخاب کنین. برعکس زمان گذشته که فقط یک نوع آینه وجود داشت و از همون هم در هر کاربردی استفاده میشد.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه کنسول آرایشگاه مردانه

اما چرا آینه کنسول آرایشگاه مردانه

آینه کنسول آرایشگاه مردانه مزیت قابل توجهی که داره این هست که از کنسول میشه برای قرار دادن وسیله‌های مورد نیاز استفاده کرد. چون مثل زمان قدیم نیست که در آرایشگاه‌های مردانه فقط یک نوع کوتاهی انجام بشه. در حال حاضر کوتاهی مو هم خیلی حرفه‌ای و تخصصی شده و انواع مختلفی داره. همینطور در کنار این اصلاح، گریم، خدمات پوستی و… هم در آرایشگاه‌های مردانه به مشتری‌ها ارائه میشه. برای انجام تمام این‌ها هم نیاز به آینه‌ای هست که بتونه دید خوبی رو برای شما فراهم کنه تا بتونین خدمات بهتری رو مشتری‌هاتون ارائه بدین.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه مدرن آرایشگاهی

در کنار کارکردی که آینه کنسول آرایشگاه مردانه داره، از زیبایی خاصی هم برخورداره. و می‌تونه فضای آرایشگاه رو خیلی مدرن‌تر و زیباتر جلوه بده. به این دلیل که بحث دکوراسیون و طراحی داخلی موضوع مهمی هست که برای فضاهایی مثل آرایشگاه که جذب مشتری براشون اهمیت داره، امروزه مطرح هستش. چون شما با فضایی که ایجاد می‌کنین، نشون میدین که چقدر در کارتون حرفه‌ای و متخصص هستین. درواقع فضای سالن شما میشه امضا یا ویترینی برای کار شما. پس خیلی مهمه که در کنار عملکردی که آینه داره به زیبایی اون هم توجه کنین.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه سالن آرایشگاه

اگر خودتون هم آرایشگاه‌ها و سالن‌های حرفه‌ای امروزی رو نگاهی بندازین، متوجه میشین که اون‌ها هم از آینه‌های مدرن امروزی استفاده می‌کنن تا از این طریق بتونن فضای شیکی رو ایجاد کنن. پس اگر می‌خواین که شما هم حرفه‌ای و متخصص همونطور که هستین نشون داده بشین، بهتره که از آینه‌های جدید و مدرن استفاده کنین تا با وجود اون‌ها بتونین خدمات بهتری رو هم به مشتری‌های خودتون داشته باشین.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه با کنسول

وقیتی اسم آینه و کنسول هم میاد، اغلب آینه‌هایی با ظاهر قدیمی و آنتیک متصور میشه. اما این آینه‌ها می‌تونن به شکل امروزی و مدرن هم استفاده بشن. تا بتونن مناسب با فضاهای امروزی خودشون باشن.

معرفی انواع آینه کنسول آرایشگاه مردانه

برای آینه کنسول آرایشگاه مردانه، آینه و کنسول انواع بسیار مختلفی رو دارن. که شما می‌تونین برحسب سلیقه و فضایی که دوست دارین داشته باشین انتخاب کنین. چون آینه و کنسول از موارد مهمی هستن که در دکوراسیون هم نقش خیلی مهمی رو ایفا می‌کنن.

آینه ساده

منظور آینه‌های شفافی که همیشه از گذشته تا به امروز همه‌جا دیده میشه هستن. این آینه‌ها از نظر شفافیت و کیفیت نسبت به چیزی که در گذشته بودن، تفاوت زیادی پیدا کردن. همچنین این آینه‌ها می‌تونن شکل و حالتی پیدا کنن، که شکل امروزی داشته داشن. این نوع از آینه کنسول آرایشگاه مردانه می‌تونه برای هر فضایی با هر نوع دکوراسیون و چیدمانی مورد استفاده قرار بگیره. همینطور از نظر قیمتی هم قطعا قیمت مناسبی رو داره.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه کنسول

آینه نوردار

یک نوع دیگه از آینه کنسول آرایشگاه مردانه که امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته، آینه نوردار هستش. آینه نوردار آینه‌ای با قابلیت نورپردازیه که توسط چراغ LED نور خوبی رو فراهم می‌کنه. چراغی که برای آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره، نواری شکله و پشت آینه قرار داده میشه. ضخامت این چراغ کمه و وقتی پشت آینه قرار بگیره، اصلا جلوه بدی رو ایجاد نمی‌کنه. چراغ که پشت آینه کار گذاشته میشه، نور ملایم و طبیعی رو برای دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه نوردار آرایشگاه مردانه

نور ایجاد شده خیلی یکدست و یکنواخت هستش. و وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، نور آینه به شما کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن در آینه دیده بشین. چون چراغ طوری طراحی شده و به کار برده میشه که بتونه تصویر بهتری رو از شما در آینه ایجاد کنه. بنابراین شما به‌عنوان آرایشگر با این نور، دید خیلی بازتری براتون فراهم میشه. بنابراین با وجود دید بازتر می‌تونین کار بهتری رو هم به مشتری خودتون ارائه بدین.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه گرد نوری

آینه لامپ‌دار

آینه کنسول آرایشگاه مردانه یک نوع دیگه‌ای که می‌تونه باشه، آینه لامپ‌دار هستش. آینه لامپ‌دار هم به‌صورتی هستش که در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما شکل این لامپ‌ها شبیه به لامپ‌های معمولی هستش که روی خود آینه و یا قاب اون قرار می‌گیرن. چراغ‌ها برای این که بتونن روشنایی خوب و مطلوبی رو ایجاد کنن، با فاصله مناسب روی آینه قرار داده میشن.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه لامپی مدرن

آینه لامپ‌دار هم به دلیل روشنایی که داره و به‌دنبال اون مزایای فوق‌العاده‌اش، برای استفاده در هر آرایشگاهی چه زنانه و چه مردانه خیلی انتخاب مناسبی هستش. چون برای کارهایی که در آرایشگاه‌ها انجام میشه، شما نیاز به نوری دارین که این نور در جای درستی قرار داده شده باشه و همینطور مقدار کافی داشته باشه. به همین دلیل آینه نوردار و لامپ‌دار با وجود قیمت کمی بالاتر از آینه‌های معمولی، خیلی باصرفه هستن. چون امکاناتی رو به شما میدن که هیچ آینه دیگه‌ای نمی‌‌تونه.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم می‌تونه یکی دیگه از انواع آینه کنسول آرایشگاه مردانه باشه. این آینه دوطرفه آرایشگاهی از جدیدترین آینه‌ها محسوب میشه که مزایای خاص و جذاب خودش رو داره. شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو نفر خدمات خودتون رو ارائه بدین. به این صورت که این آینه جای یک آینه رو اشغال می‌کنه اما نقش دو آینه رو داره. به همین دلیل هم هست که با وجود جدید بودن خیلی مورد توجه قرار گرفته.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه کنسول آرایشگاه مردانه رو چرا از کارگاه تولیدی آینه خرید کنین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه کنسول آرایشگاه مردانه با کیفیت خیلی بالایی تولید میشه و ما کیفیت رو تضمین می‌کنیم. چون آینه‌ها با بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشن و در نهایت آینه‌هایی با کیفیت فوق‌العاده و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی خودشون تولید میشن. هر آینه‌ای که بخواین رو دقیقا طبق خواسته شما تولید می‌کنیم. حتی اگر آینه مورد پسند شما هم نشد، با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه رو برگردونین. همچنین ما سعی کردیم آینه‌ها از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن و به همین دلیل تمام واسطه‌ها رو حذف کردیم تا بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری عرضه کنیم.

آینه کنسول آرایشگاه مردانه
آینه کنسول آرایشگاه مردانه

اما این‌ها تمام مزایای کارگاه تولیدی آینه نیستن. ما در این مجموعه روی تمام آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله در نظر گرفتیم. تا با این ضمانت اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی و یا پرداخت هزینه از سمت شما نباشه. چون ما پشتیانی کامل از آینه‌ها داریم. البته اگر آینه دچار شکستگی بشه یا ضربه بخوره، متاسفانه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس‌های کارگاه تولیدی آینه هستن. شما می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین وثبت سفارش هم می‌تونین انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره یا هر راهنمایی هم داشته باشین، همکاران ما سعی می2کنن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن تا بتونین خریدی لذت‌بخش رو تجربه کنین. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ