آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه یکی از مهمترین ابزار و وسایل ضروری در هر مکانی‌اس. بعضی از شغل‌ها و مکان‌ها مثل مزون‌ها،فروشگاه‌ها،لباس‌فروشی‌ها و سالن‌های زیبایی و آرایش زنونه و مردونه باید حداقل دو آینه یا بیشتر رو داشته باشن.بسته به نیاز هرشغل آینه مخصوص اونو باید تهیه کنن.برای گریم و آرایش ما نیاز به یه آینه باشفافیت عالی و نور نیازمندیم.در تولیدی آینه ما بسته به شغل شما آینه مخصوص رو برای شما طراحی می‌کنیم.آینه کاری آرایشگاه نیاز به تخصص و مهارت داره.

انواع آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه


آینه کاری آرایشگاه انواع مختلفی داره.آینه‌ها رو می‌تونیم در طرح و‌رنگ و مدل های مختلفی تولید کنیم.آینه‌های آرایشگاه باید دارای شفافیت بالا باشن.علاوه بر آینه باید نور مناسب در سالن آرایشگاه باشه که خوشبختانه آینه‌های تولید شده در تولیدی ما دارای نور مخفی و بک لایت و آینه‌های چراغ دار هستن.

آینه کاری آرایشگاه
  • آینه آرایشگاه
  • آینه آرایشگاه لمسی
  • آینه آرایشگاه حسگر
  • آینه آرایشگاه ریموتی
  • آینه آرایشگاه چراغ دار
  • آینه آرایشگاه بک لایت
  • آینه آرایشگاه نورمخفی
  • آینه ارایشگاه قاب استیل
  • آینه ارایشگاه قاب دار
  • آینه آرایشگاه پایه دار
  • آینه آرایشگاه چرخ دار
  • آینه آرایشگاه دیواری
  • آینه آرایشگاه جورچین
  • آینه آرایشگاه پازلی
  • آینه آرایشگاه پتینه
  • آینه آرایشگاه رنگی
  • آینه آرایشگاه هالیوودی
  • آینه آرایشگاه ثابت
  • آینه آرایشگاه متحرک

آینه کاری آرایشگاه چراغ‌دار

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

برای جذب مشتری بیشتر و زیبایی بیشتر آرایشگاه می‌تونین از آینه‌های چراغ‌دار استفاده کنین. این نوع آینه‌ها داخل آرایشگاه باعث نور پاشی می‌شه و استفاده از این آینه‌ها باعث می‌شه که فضای محل کار شما بزرگ‌تر دیده بشه.

آینه ارایشگاه بک لایت

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

نور یکی از اصلی ترین موارد برای آرایشگاه و آرایش هس.آینه بک لایت دارای یه نور مناسب و ملایم و آرامش بخش هس که هم نور مورد نیاز رو تامین می‌کنه و هم یک محیط دنج رو برای مشتریان فراهم می‌کنه.داشتن یک محیط زیبا در جذب مشتری هم بسیار مؤثر هس.با کمک دستگاه‌های مخصوص قسمت مورد نظر و طراحی شده آینه رو تراش می‌دن تا جیوه آینه از شیشه جدا بشه و نور رو پشت آینه تعبیه می‌کنن تا نور از قسمتی ک جیوه نداره عبور بکنه و به روبرو بتابه.

آینه آرایشگاه پتینه

آینه پتینه شده یک آینه جدید و خاص هس.این آینه رو با اسید و رنگ های مخصوص آماده می‌کنن.این کار نیاز به مهارت داره.آینه پتینه شبیه به آینه های قدیمی و کهنه هس.آینه پتینه در رنگ های نقره ای و مسی بسیار زیبا و‌خاص می‌شه که با یک قاب ساده استیل و طلایی رنگ‌نواری و جلوه خاص به محیط می‌ده.

آینه آرایشگاه ریموتی

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

یکی از پرفروش‌ترین و مدرن‌ترین آینه‌ها در صنایع معرفی شده هس. از این نوع آینه در مدل های مختلفی اعم از قدی ، رومیزی ، آویزی و… تولید می‌شه.از این آینه می تونین به صورت تزئیتی و دکوراتیو برای محیط منزل خود استفاده کنین. روش استفاده صحیح این آینه از دور است. با استفاده از کنترل می تونین لامپ ها رو خاموش روشن کنین ، و حتی تغییر رنگ لامپ و … رو در دست بگیرین. ساخت آینه آرایشگاه ریموتی با استفاده از لامپ‌های LED می باشد.اگر علاقه ای به کاربردهای لمسی و حسگری دارین می تونین با هماهنگی با کارشناسان ما یکی از این دو مدل رو نیز روی آینه آرایشگاه خود داشته باشین.

آینه کاری آرایشگاه دوطرفه

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

اگر شما یک سالن آرایشی کوچک دارین و میخواین بهترین استفاده رو از محیط ببرین یه آینه دوطرفه می‌تونه بهترین انتخاب باشه.ازاین آینه دو نفر میتونن به صورت هم‌زمان استفاده کنن.با این آینه می‌تونین فضای کمتری رو اشغال کنین.با روش های مختلفی می‌تونیم این آینه رو آویزان کنیم و نصب کنیم که یکی از این روش‌ها بند چرمی و ژنجیر هس.

اینه ارایشگاهی دوطرفه بک لایت

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه‌های دوطرفه بسیار پرکاربرد هستن و بسیار خاص و زیبا هستن.از این آینه دونفر همزمان استفاده می‌کنن و با کارایی بیشتر فضای کمتری رو اشغال می‌کنه.می‌تونیم با دستگاه سندبلاست قسمت مشخص شده دورتادور آینه رو خراش داد تا نور ال‌ای‌دی که در پشت آینه نصب نموده‌ایم به روبرو و شخصی که در جلوی آینه نسشته بتابه.آینه‌های دوطرفه در اشکال مختلفی مانند مستطیل،گرد،بیضی و هرشکلی که بخواین طراحی و تولید می‌شه.می‌تونیم برای کارایی بیشتر بین دوآینه رو طبقاتی تعبیه کنیم تا وسایل مورد نیاز رو در دسترس قرار بدیم.

اینه ارایشگاهی دکوراتیو

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه‌های دکوراتیو بیشتر جنبه تزئینی دارن و فضا رو زیبا میکنن.شما میتونین از آینه دکوراتیو هم برای زیباترشدن فضا استفاده کنین هم برای آرایش کردن.آینه‌های دکوراتیو در رنگ های مختلف و اشکال مختلفی تولید میشن.

آینه آرایشگاه چرخدار

آبنه آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه آرایشگاه‌ها اکثرا در سایز‌های بزرگ و به صورت قدی ساخته می‌شن.آینه‌هایی که بزرگ هستن هم به دلیل وزن و سایز بزرگ به سختی جابجا میشن.آینه‌های چرخ‌دار به راحتی جابجا می‌شن.اگر سالن آرایشگاه شما هرچندوقت یکبار جابجا می‌شه و یا دکور اونو عوض می‌کنین حتما شما به یک‌ آینه چرخدار نیاز دارین.

آینه آرایشگاه قدی

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه های قدی برای آرایشگاه‌ها بسیار پرکاربردهس.هم فضای آرایشگاه رو زیباتر و بزرگ‌تر میکنه و هم آینه بدلیل داشتن حالت انعکاس باعث میشه نور طبیعی و نور لامپ‌ها روی آینه بتابه و فضا رو بزرگتر جلوه بده.آینه‌های قدی رو می‌تونیم به صورت بک لایت،ساده،چراغدار تولید کنیم.روش‌های خاموش و روشن شدن نور آینه‌ها رو هم با انتخاب شما برای استفاده ار آینه تعبیه می‌کنیم.

آینه ارایشگاه لمسی

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

یکی از انواع آینه مدرن سالن آرایش نوع لمسی اون هس.شما با لمس کردن قسمتی که سنسور حساس به لمس رو در پشت آینه گذاشتیم رو با انگشت خودتون لمس میکنین و نور لامپ های آینه رو روشن و خاموش می‌کنین.با کمک این دکمه لمسی شما می‌تونین درجه نور رو کم و زیاد کنین.

آینه کاری ارایشگاه دکوراتیو

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری فضا رو شیک و زیبا میکنه.آینه کاری رو در رنگ های مختلف و طرح های مختلفی می‌شه اجرا کرد.با دستگاه تراش می‌تونیم روی آینه‌های دیواری و سراسر نصب شده طرح های مختلف ایجاد کنیم هر آینه ای که جنبه زیبایی هم داشته باشه و جز طرح‌های خاص باشه و به عنوان دکور استفاده شده باشه جز دسته آینه دکوراتیو اس.

اینه ارایشگاه طرح دار

آینه کاری آرایشگاه

آینه های طرح دار دارای تنوع بالا و زیادهستن.هم از لحاظ شکل می‌تونیم به هر مدلی برش بزنیم و هم از لحاظ کارایی و‌نورپردازی.اشکال مختلفی مثل دایره،بیضی،مربع،و…… .از لحاظ نورپردازی نیز می‌تونیم به صورت بک لایت،چراغ‌دار تولید کنیم.

آینه آرایشگاه پایه دار

آینه‌ها رو می‌تونیم به صورت قدی تولید کنیم اما به دیوار نصب نکنیم.اگر آینه‌ها رو به دیوار نصب کنیم دیوار پشت آینه‌ها با پیچ و دریل سوراخ و خراب می‌شن اما تا زمانی که آینه در انجا قرار داره اون سوراخ‌ها مشخص نمی‌شه. در آینه های پایه دار به این شکل نیس.بدون اینکه دیوارها رو سوراخ و تخریب کنیم می‌تونیم این آینه رو هرجا که دوست داریم قرار بدیم.آینه‎‌‌های پایه دار رو در هرمدلی که شما بخواین اجرا می‌کنیم مانند بک لایت و چراغ دار یا ریموتی،حسگرو لمسی.

آینه آرایشگاه رنگی

آینه رنگی

برای تزئین و زیباسازی آرایشگاه‌ها می‌تونیم از آینه‌های رنگی ودکوراتیو استفاده کنیم.آینه رنگی فضای شما رو دلنشین و گرم و صمیمی می‌کنن.رنگ‌ها باعث میشن تا فضای شما پرنشاط‌تر و چشمگیر بشه.استفاده کردن از رنگها حس‌های مختلفی به محیط میده.رنگ قرمز و زردو برنز….فضا رو پرنشاط می‌کنن.رنگ‌های آبی و سبز….به فضا حس آرامش میده.

آینه رنگی ارایشگاه

پس انتخاب یک با چند آینه رنگی میتونه فضا رو زیباتر کنه.شما می‌تونین دایره‌های کوچک و بزرگ رو در کنار هم در گوشه ای از دیوار نصب کنین و در کنار این آینه‌های رنگی یک گلدان سبز زیبا بذارین تا کسانی که به آرایشگاه شما میان همیشه این محیط خاص و دنج رو در ذهن خودشون داشته باشن و اولین انتخاب اونا سالن آرایشگاه شما باشه.

ضمانت بی‌قید و شرط برای آینه‌ها

هر آینه‌ای که شما خریداری کنین دارای ضمانت‌نامه‌ی بی‌قید و شرط هس بدین معنی که هر مشکلی در راستای حمل به مقصد برای آینه پیش بیاد یا اینکه خرابی در آینه‌ها به وجود بیاد. بدون معطلی اونو براتون تعویض می‌کنیم و آینه‌ی جدید به شما تحویل میدیم

آدرس دفتر جهت مراجعه‌‌ی حضوری:

همانطور که می‌دونین ثبت سفارش به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می‌گیره. جهت مراجه‌ی حضوری می‌تونین به آدرس زیر رجوع کنین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ