آینه چراغی مستطیل

آینه چراغی مستطیل

آینه‌های جدیدی امروزه معرفی شدن که این آینه‌ها تفاوت‌هایی رو با آینه‌های قدیمی دارن. در این آینه‌ها خیلی به عملکرد آینه توجه شده تا بتونن عملکرد بهتری رو از خودشون به‌عنوان آینه ارائه بدن. آینه چراغی مستطیل یکی از جدیدترین آینه‌هاست که خود این آینه می‌تونه انواع بسیار مختلفی داشته باشه. این آینه‌ها به‌عنوان آینه‌های مدرن با کارکرد خاص خودشون تونستن جایگاه خیلی خوبی رو داشته باشن و در خیلی از موارد جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی بشن. چون آینه‌های قدیمی نمی‌تونن اینچنین عملکردی داشته باشن و انجام برخی از کارها رو برای شما راحت‌تر کنن.

آینه چراغی مستطیل
آینه چراغی مستطیل

آینه چراغی مستطیل دقیقا چه آینه‌ای هست

آینه چراغی مستطیل آینه‌ای هست که روی اون تعدادی چراغ LED قرار داده میشه. برای این که روشنایی لامپ‌ها بیشترین بازدهی رو داشته باشه و نوری بدون سایه رو ایجاد کنن، لامپ‌ها با فاصله مشخص قرار می‌گیرن. وقتی چراغ‌های روی آینه روشن بشن، نور اون‌ها خیلی خوب می‌تونه مقابل آینه رو روشن کنه. بنابراین وقتی هم که مقابل آینه قرار بگیرین تا خودتون رو در آینه ببینین، نور چراغ‌ها کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن دیده بشین.

آینه چراغی مستطیل
آینه مدرن

آینه هم در ابتدا برای این که آدم‌ها بتونن خودشون رو تماشا کنن ایجاد شد. اما امروزه آینه‌ها برای کاربردهای تخصصی‌تر هم مورد استفاده قرار می‌گیرن. به همین دلیل هم هست که آینه‌ها هم کارکرد خیلی بهتری رو دارن و تنوع در اونا خیلی زیاده. اما آینه چراغی مستطیل با توجه به شکل و کارکردی که داره، می‌تونه برای خیلی از فضاها انتخاب مناسبی باشه.

آینه چراغی مستطیل
آینه قدی ایستاده

مزیت‌هایی که باعث میشه آینه چراغی مستطیل رو انتخاب کرد

آینه چراغی مستطیل آینه‌ای هست که با کمک نوری که از اون منتشر میشه، خیلی دید بهتری رو برای شما فراهم می‌کنه. ابزار روشنایی دیگه‌ای که برای روشن کردن محیط استفاده می‌شن، نمی‌تونن هیچ‌وقت بازدهی روشنایی آینه چراغ‌دار رو داشته باشن. چون در این آینه روی این موضوع خیلی کار شده تا بتونن دید خیلی بازی رو ایجاد کنن. و برای کارهایی مثل اصلاح و میکاپ که شما نیاز به دقت بالایی دارین، آینه چراغ‌دار طرح جدید خیلی ایده‌آل هست.

آینه چراغی مستطیل
آینه چراغ‌دار مستطیلی

مزیت دیگه آینه چراغی مستطیل، زیبایی ظاهری خاص اون هست که می‌تونه فضای داخلی شما رو خیلی زیباتر نشون بده. آینه از ابزار خیلی مهمی محسوب میشه که در دکوراسیون داخلی هم تاثیر زیادی داره. با این وجود آینه‌ای مثل آینه چراغ‌دار می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش هم تبدیل بشه. پس توجه به زیبایی و ظاهر آینه در کنار کاربردی که داره، از اهمیت بالایی برخوردار هست.

همچنین شکل مستطیل برای آینه اون رو به آینه‌ای تبدیل می‌کنه که می‌تونه برای هر فضا و دکوراسیونی مناسب باشه. درواقع این آینه خودش رو با هر سبک فضایی هماهنگ می‌کنه و زیبایی بیشتری هم به فضا و چیدمان اضافه می‌کنه.

آینه چراغی مستطیل چه کاربردهایی داره

هیچ محدودیتی برای موارد استفاده یا فضای مورد استفاده برای آینه چراغی مستطیل وجود نداره. اما برای یکسری ا کاربردها و فضاها حتما بهتره که از اینچنین آینه‌هایی استفاده بشه. مثل استفاده برای میکاپ و آرایش که اتفاقا آینه چراغی خیلی هم می‌تونه کمک‌کننده باشه. به این دلیل که آینه چراغی نور خودش رو روی صورت داره و در این صورت شما دقت و تمرکز بالایی براتون ایجاد میشه. چه زمانی که خودتون بخواین آرایش خودتون رو انجام بدین و چه زمانی که به‌عنوان آرایشگر برای دیگری این کار رو انجام بدین، در هر صورت آینه میکاپ چراغ‌دار خیلی می‌تونه موثر واقع بشه که بتونین آرایشی حرفه‌ای رو پیاده کنین.

آینه چراغی مستطیل
آینه رومیزی چراغی

بنابراین این آینه برای آرایشگاه و سالن زیبایی قطعا از گزینه‌های خیلی خوبی هست. چون در این فضا آرایش و به‌صورت کلی خدمات زیبایی به‌طور تخصصی داره به مشتری‌ها ارائه میشه. پس نیازه که آینه‌ای مثل آینه چراغی مستطیل که انقدر ویژگی‌های مثبت داره، انتخاب بشه. علاوه بر آرایشگاه برای آینه آرایشی که در منزل هم مورد استفاده قرار می‌گیره، این آینه بهترین انتخاب خواهد بود. چون به شما کمک می‌کنه تا تسلط بالایی روی صورت و میکاپ خودتون داشته باشین.

آینه چراغی مستطیل
آینه چراغی سالن زیبایی

چه قابلیت‌هایی می‌تونه روی آینه چراغی مستطیل نصب بشه

بارزه اصلی که آینه چراغی مستطیل داره، روشنایی مطلوب و فوق‌العاده اون هست که باعث دید بهتر در آینه میشه. اما یکسری قابلیت‌های اضافی‌تر هم می‌تونن به‌صورت انتخابی روی آینه نصب بشن. یعنی هر قابلیتی که فکر می‌کنین مورد نیازتون هست یا دوست دارین که روی آینه داشته باشین رو درخواست میدین تا روی آینه نصب بشه.

آینه چراغی مستطیل
آینه قدی چراغ‌دار

. نورپردازی آینه که اصلی‌ترین قابلیت آینه چراغی مستطیل هست رو می‌تونین کمتر یا بیشتر کنین. در این صورت اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشته باشین، با استفاده از آینه می‌تونین نور رو به میزان دلخواه تنظیم کنین. علاوه بر این رنگ نور آینه رو هم می‌تونین تغییر بدین. مثلا از قبل انتخاب می‌کنین که دو رنگ آبی و مهتابی رو برای نورپردازی داشته باشین و هر زمانی که خواستین می‌تونین خیلی راحت از رنگ آبی به مهتابی یا بالعکس تغییر بدین.

آینه چراغی مستطیل
آینه قاب‌دار سفید

. یک قابلیت فوق‌العاده جذاب این آینه می‌تونه امکان اتصال اون به اینترنت یا بلوتوث باشه. با وصل شدن آینه شما می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این امکان نسل جدیدی از آینه‌های هوشمند رو معرفی کرده که خیلی مورد توجه هم قرار گرفته.

. اگر از آینه چراغی مستطیل در فضای مرطوب مثل سرویس بهداشتی استفاده می‌کنین، می‌تونین درخواست بدین که آینه‌تون ضدبخار باشه. در این صورت دیگه هیچ بخاری روی صفحه آینه تشکیل نمیشه و همیشه صفحه آینه‌تون تمیز و شفاف می‌مونه.

. آینه چراغی مستطیل می‌تونه روی خودش یک آینه کوچیک که قابلیت بزرگنمایی داره، استفاده بشه. این آینه می‌تونه برای آرایش و میکاپ خیلی مفید باشه. چون با استفاه از اون می‌تونین قسمت‌هایی از صورت خودتون رو از نمای نزدیکی ببینین و دقت بالایی هم براتون فراهم بشه.

آینه چراغی مستطیل
آینه آرایشی چراغی

. روی صفحه آینه می‌تونه هر طرح یا نوشته‌ای حکاکی بشه. حکاکی روی آینه چراغی مستطیل می‌تونه اون رو خیلی زیباتر و خاص‌تر کنه. برای حکاکی می‌تونین اسم یا هر طرحی که مورد علاقه‌تون هست، انتخاب کنین.

آینه چراغی مستطیل رو چرا از ما بخرین

در کارگاه تولیدی آینه ما هر نوع آینه‌ای که بخواین ازجمله آینه چراغی مستطیل با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. در این کارگاه ما برای ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم تا بتونیم آینه‌هایی با بالاترین استاندارد و کیفیت رو به مشتری‌ها عرضه کنیم. هیچ واسطه‌ای هم برای فروش آینه‌ها وجود نداره، بنابراین آینه‌ها در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه چراغی مستطیل
آینه چراغی مستطیل

اما آینه‌های این مجموعه فقط از کیفیت بالا قیمت مناسب برخوردار نیستن. بلکه تمام آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله برخوردار هستن. با وجود این ضمانت اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما وجود نداره. فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان برایتون مشکل به وجود اومده رو رفع کنیم. حتی اگر مشکل در حد سوختن یکی از لامی‌ها هم باشه، براتون این لامپ رو رایگان تعویض می‌کنیم. البته مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون شامل این ضمانت نیست. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا اگر آینه مورد رضایت نبود، بتونین اون رو برگردونین.

برای ارتباط با ما و سفارش آینه مورد نظر خودتون هم می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 از هر جایی در کشور باشین تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ