آینه لمسی لامپی

آینه چراغی مستطیلی

امروزه تنوع آینه‌ها بسیار زیاد شده و مثل گذشته نیست که از یک نوع آینه در هر جا و کاربردی استفاده بشه. بلکه تعداد زیادی آینه وجود دارن که این آینه‌ها می‌تونن برای فضاهای مختلف و به تناسب کاربردشون مورد استفاده قرار بگیرن. یکی از آینه‌های امروزی، آینه چراغی مستطیلی هستش که از پرکاربردترین و جدیدترین آینه‌ها محسوب میشه. این آینه با عملکرد خیلی خوبی که از خودش نشون میده باعث شده تا آینه‌های قدیمی و معمولی خیلی مورد توجه نباشن. به‌خصوص در کاربردهای مهم می‌بینیم که آینه‌های مدرن اینچنین خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرن. چون قابلیت‌ها و کاربردی دارن که آینه‌های دیگه نمی‌تونن به اون صورت باشن.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغی مستطیلی

معرفی آینه چراغی مستطیلی

آینه چراغی مستطیلی آینه‌ای هست که روی اون تعدادی چراغ با فاصله مشخص قرار داده میشن. این چراغ‌ها رو به این دلیل با فاصله مشخص قرار میدن که وقتی روشن بتونن نور مطلوب و یکدستی رو به شما تحویل بدن. درواقع این نور باید به‌گونه‌ای باشه که هیچ سایه‌ای رو ایجاد نکنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، این نور چراغ‌ها کمک می‌کنه تا با دید خیلی بازی بتونین خودتون رو در آینه ببینین. پس این آینه عملکرد خیلی بهتری رو به شما ارائه میده.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغ‌دار رومیزی

اساسا آینه‌ها برای این به وجود اومدن که آدم‌ها بتونن خودشون رو ببینن. و در طی سال‌ها هم خیلی روی آینه‌ها کار شده تا بتونن دید واضح‌تری رو به شما بدن. حالا هم می‌بینیم که آینه‌ها صفحه‌های کاملا شفافی دارن و همینطور آینه‌هایی مثل آینه چراغی مستطیلی به وجود اومدن تا بتونن با نور خودشون دید بهتری رو به شما بدن. و در کاربردهای مختلفی هم که از آینه‌ها استفاده میشه، این آینه‌ها کاربرد مثبت‌تری رو دارن. همین موضوع هم باعث شده تا در کاربردهای مختلف و مهم هم ببینیم که آینه‌های مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه چراغی مستطیلی
آینه قدی چراغ‌دار

آینه چراغی مستطیلی چه فضاهایی کاربرد داره

آینه چراغی مستطیلی در هر جایی می‌تونه کاربرد داشته باشه. اما یکسری از فضاها هستن که حتما بهتره در اون‌ها از اینچنین آینه‌هایی استفاده بشه که بتونه عملکرد خاص خودش رو نشون بده.

سالن آرایش

آینه چراغی مستطیلی بهترین آینه برای هر سالن آرایشی و آرایشگاه می‌تونه باشه. به این دلیل که در سالن آرایش خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه و برای انجام تمام اون‌ها نیاز به دید بازی دارین. با این وجود آینه چراغ‌دار می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه. چون وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره تا بخواین خدمات مورد نظر رو انجام بدین، آینه کمک می‌کنه تا بتونین دید واضحی داشته باشین. همینطور حین کار هم دقت و تمرکز بالایی براتون ایجاد میشه و می‌تونین کارحرفه‌ای و کاملا تمیزی رو انجام بدین و رضایت مشتری خودتون رو کسب کنین.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغی آرایشگاهی

تمام سالن‌های آرایش حرفه‌ای هم از آینه‌های مدرنی مثل آینه چراغی مستطیلی استفاده می‌کنن. چون وقتی شما در کارتون حرفه‌ای و متخصص هستین، باید ابزار کاری هم که مورد استفاده قرار میدین حرفه‌ای باشن. بنابراین آینه‌‌های اینچنینی کمک می‌کنن تا بتونین خیلی حرفه‌ای هم به نظر برسین. چون ظاهر کار شما ویترینی برای کار شماست که نشون میده چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین. اون هم در آرایشگاه که اساسا خدمات زیبایی به مشتری‌ها ارائه میده. به همین دلیل باید خودش هم از فاکتورهای زیبایی برخوردار باشه. با وجود این آینه می‌تونین فضای مدرن و زیبایی رو برای سالن خودتون فراهم کنین تا توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغ‌دار

آینه در سالن آرایشی وسیله‌ای هست که خیلی در دکوراسیون و طراحی داخلی تاثیر داره. به همین دلیل باید در کنار کاربردی که داره به ظاهر و زیبایی اون هم توجه خاصی بشه. به همین دلیل آینه چراغی مستطیلی برای فضای آرایشگاهی خیلی توصیه میشه که این آینه از هر نظری بهترین گزینه بین انواع آینه‌های موجود می‌تونه باشه.

آینه چراغی مستطیلی
آینه رومیزی چراغی

مزون

یکی از فضاهای دیگه‌ای که آینه چراغی مستطیلی می‌تونه در اون قرار بگیره، مزون هستش. به این دلیل که با وجود چراغ‌هایی روی آینه، کارکرد آینه خیلی ارتقا پیدا می‌کنه. فراهم کردن دید واضح و روشن در مزون برای مشتری‌ها یکی از موارد ضروری محسوب میشه. در این صورت استفاده از آینه چراغ‌دار می‌تونه نور و تصویر واضح رو در کنار هم برای شما به بهترین حالت ممکن تامین کنه.

آینه چراغی مستطیلی
آینه مزونی چراغی

وقتی مشتری شما لباس مورد نظر خودش رو پرو می‌کنه، ترجیح میده که در نور خوب و کافی بتونه خودش رو در آینه ببینه. آینه چراغی مستطیلی نور رو در درست‌ترین جا برای دیدن در آینه فراهم می‌کنه. نورهای دیگه که برای روشنایی مزون استفاده میشن، نمی‌تونن به این خوبی عمل کنن.بنابراین آینه چراغی می‌تونه بهترین انتخاب برای هر مزونی هم محسوب بشه.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغی

همچنین آینه چراغ‌دار مزونی از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هستش. و وقتی در فضای مزون قرار بگیره می‌تونه زیبایی بیشتری رو برای مزون به ارمغان بیاره. آینه در کل در دکوراسیون داخلی هرجایی مثل مزون تاثیر زیادی داره. بنابراین باید آینهای انتخاب بشه که بتونه تاثیر مثبت خودش رو بذاره. به همین دلیل اینچنین آینه‌های مدرن می‌تونن انتخاب مناسبی باشن و استفاده از اون‌ها می‌تونه آینه رو در نقطه کانونی قرار بده و تمام توجه‌ها رو به زیبایی خودشون جلب کنن.

خونه

وجود آینه برای هر خونه‌ای هم از ملزومات هستش. و برای انتخاب این آینه هم باید به ظاهر آینه در کنار عملکردش توجه خاصی بشه. با این وجود آینه چراغی مستطیلی قطعا انتخاب خوبی برای استفاده در خونه هم هست. معمولا از آینه‌ای که در خونه قرار داده میشه برای میکاپ و اصلاح و… استفاده میشه. درواقع این آینه‌ها کاربردهای بیشتری رو دارا هستن. به همین دلیل آینه چراغ‌دار طرح جدید می‌تونه برای تمام استفاده‌هایی که از آینه میشه، بهترین باشه.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغ‌دار آرایشی

همچنین آینه فضای خونه شما رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده. آینه چراغی مستطیلی هم که در اون تعدادی چراغ مورد استفاده قرار می‌گیره، تاثیر بیشتری رو در این موضوع داره. و به کار بردن اون باعث میشه تا فضای خونه دلبازتر به نظر برسه. همچنین دکوراسیون و فضای شما رو هم خیلی مدرن و شیک نشون میده. به‌‌طوری که تنها با استفاده از این آینه می‌تونین تغییرات زیاد و زیبایی رو برای خونه خودتون ایجاد کنین و از زیبایی و آرامش‌بخش بودن اون لذت ببرین.

آینه چراغی مستطیلی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه چراغی مستطیلی و انواع دیگه آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه دقیقا طبق خواسته شما تولید میشن. برای تولید آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات در کنار افراد متخصص استفاده میشه تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا تولید کنیم. همچنین برای سفارش و خرید آینه‌ها هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره و شما به این ترتیب مستقیما با خودمون در ارتباط هستین و می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو با قیمت مناسب‌تری تهیه کنین.

آینه چراغی مستطیلی
آینه چراغی مستطیلی

اما در کنار همه این‌ها کارگاه تولیدی آینه خدمات خاصی رو هم در نظر گرفته که باعث شده تا از مجموعه‌های دیگه تمایز ویژه‌ای پیدا کنه. و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که با این ضمانت شما خیالتون کاملا راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا پشتیبانی ما بتونه مشکل به وجود اومده رو رفع کنه. برای این کارها هم نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه ما این لامپ رو براتون رایگان تعویض می‌کنیم. علاوه بر تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم روی آینه‌ها وجود داره که اگر آینه مورد پسند نشد، آینه رو خیلی راحت مرجوع کنین.

برای ارتباط و سفارش آینه‌ها می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشتین یا اگر نیاز به مشاوره داشتین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین تا همکاران ما بتونن با تجربه خوبی که در این زمینه دارن، راهنمای خوبی برای شما باشن. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ