آینه پایه‌دار آرایشی

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه هالیوودی پایه‌دار

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار یکی از جدیدترین و مدرن‌‎ترین آینه های روز دنیا هستن.از این آینه ها برای فضاهای مختلف استفاده می‌شه. از فضاهایی که آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار در اونجا بسیار کاربرد داره و نقش مهمی رو ایفا می‌کنه سالن‌های آرایش،مزون‌ها و همچنین گریم‌های تخصصی برای تئاتر و سینما استفاده می‌شه.

داشتن نور زیاد این آینه ها باعث می‌شه تا فضایی چشمگیر و زیبا رو ایجاد کنه .علاوه بر اون نور زیاد این آینه ها فضای اتاق رو روشن می‌کنه و روشنایی فضا باعث بزرگ‌نمایی هم می‌شه. کیفیت آینه هایی که برای ساخت مدل‌های مختلف استفاده می‌شه بسیار خوبه و از آینه هایی که بهترین کیفیت رو دارن و برای صادرات هستن استفاده می‌شه.

آینه هالیوودی پایه دار

همه آینه هایی که در کارگاه آینه‌ها ساخته میشن گارانتی یک ساله دارن. که این گارانتی بدون قید و شرطه.اگه در راه ارسال کردن آینه به محل مورد نظر آینه بشکنه ما یک آینه جدید بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برای شما درست می‌کنیم. پس بابت ارسال کردن آینه نگران نباشین .علاوه بر اون وقتی که از آینه استفاده کردین و قطعه ای از اون از کار افتاد ما می‌تونیم آینه رو برای شما تعمیر کنیم و مثل روز اول بهتون تحویل بدیم و بابت این تامیر هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. تازه اگه بعد از ساختن آینه و رسیدن آینه به دست‌تون از مدل اون خوشتون نیومد ما آینه رو پس می‌گیریم.برای سفارش و پرسیدن سوالات با شماره ٠٩٩٠١٧١٧٣٠۵ تماس بگیرین.

آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار رو می‌توان در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف مثل رومیزی ،قدی گرد و بیضی تولید کرد. اما پرفروش ترین آینه های هالیوودی پایدار به صورت قدی و رومیزی هستن.آپشن‌های مختلفی رو می‌شه روی این آیینه نصب کرد از جمله مدل ضد بخار و ریموتی و تاچ و ….
در ادامه مقاله بیشتر با انواع آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار آشنا می‌شین.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

انواع آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار ریموتی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار حسگر
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار تاچ
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار دوطرفه
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار چرخدار
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه داررنگی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار دوطرفه رومیزی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار رومیزی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار قدی
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار اویز

روش‌های روشن کردن لامپ های آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه بدون قاب آرایشی

با چند روش مختلف می‌شه نور لامپ های آینه های هالیوودی مهتابی رو روشن و خاموش کنیم که این روش‌ها شامل حسگری، تاچ یا لمسی و ریموتی هستن.

آینه هالیوودی پایه دار

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار حسگری

آینه هایی که دارای نورپردازی هستن با روش‌های مختلف نور اونا روشن و خاموش می‌شه. یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی که می‌تونیم نور آینه های هالیوودی مهتابی رو به راحتی روشن و خاموش کنیم مدل حسگری اون هست. در پشت آینه یک سنسور حساس به حرکت جاگذاری می‌شه. زمان حرکت دادن دست خودتون جلوی قسمت مشخص شده، نور لامپ‌های آینه هالیوودی روشن و خاموش می‌شن.

آینه هالیوودی پایه دار

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار ریموتی

روش دیگه که بسیار کاربردی هست و طرفداران زیادی داره مدل ریموتیه. این روش روشی هست که می‌شه از راه دور نور لامپ های آینه هالیوودی رو روشن و خاموش کنین و دیگه نیاز نیست که برای روشن کردن لامپ ها در کنار آینه قرار بگیرین. با این ریموت‌ها می‌تونین نسبت به نور محیط درجه نور لامپ‌های آینه هالیوودی رو تنظیم کنین. علاوه بر این لامپ‌های آینه هالیوودی رو می‌شه در هر رنگ یا به صورت آفتابی و یا یکی در میان به صورت آفتابی و مهتابی نصب کرد.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه هالیوودی مهتابی تاچ یا لمسی

آینه های چراغ دار رو می‌تونیم به صورت تاچ و یا لمسی طراحی کنیم. در این حالت هم یک سنسور حساس به لمس که کارکرد اونا مانند صفحه‌ای گوشی‌های لمسی هست رو در پشت آینه نصب می‌کنیم و قسمتی از آینه رو به صورت دایره‌های کوچک خراش می‌دیم تا وقتی با انگشت خود آینه رو لمس کنین این سنسور کار کنه و لامپ‌های روی آینه هالیوودی مهتابی قاب‌دار رو روشن کنین.می‌شه با کمک این قسمت‌های تاچ نور آینه رو کم و زیاد کنین و اگه آینه شما دارای چند رنگ باشه رنگ لامپ ها رو با این روش تغییر بدین.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار رو می‌تونیم به صورت رو میزی طراحی و تولید کنیم. شکل آینه های رومیزی می‌تونن متفاوت باشن. از جمله دایره ،بیضی مستطیل و اشکال نامنظم هندسی رو می شه طراحی کرد.آینه های رومیزی رو می‌شه به صورت قاب دار و بدون قاب تولید کرد که علاوه بر اون برای زیبایی و جلوه ای بهتر و خاص‌تر می‌شه میز‌ها رو به صورت آینه ای طراحی کرد که با آینه پایه دار هالیوودی روی آن ، هماهنگ بشه. آینه‌ها رو هم می‌توان در هرجایی استفاده کرد که بیشترین و اصلی ترین استفاده از این مدل آینه ‌ها برای سالن های آرایش و گریم هستن.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار رو می‌توان به صورت چرخدار تولید کرد

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

آینه های هالیوودی مهتابی پایه‌دار رو می‌شه به صورت چرخ‌دار تولید کنیم. آینه هایی که روی زمین و به صورت قدی قرار می‌گیرن به دلیل سایز بزرگی که دارن از وزن زیادی نیز برخوردار هستن. برای همین جا به جایی آینه‌هایی که در سایزهای بزرگی هستن سخت هست و به تنهایی نمی‌شه این کار رو انجام داد. برای اینکه جابه‌جایی برای شما آسون بشه و به صورت یک نفره بتونین آینه ها رو جابجا کنین و تغییر دکوراسیون بدین برای آینه های پایه دار شما چرخ نیز تعبیه کردیم.

به راحتی می‌تونین این آینه ها رو در هر قسمت از سالن آرایشگاه و مزون خود بذارین. با داشتن یک آینه هالیوودی مهتابی پایه‌دار چرخ‌دار دیگه نیاز نیست که برای نصب آینه روی دیوار رو با دریل سوراخ کنین و دیگه دیوار شما تخریب نمی‌شه.

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار

یکی از پرکاربرد ترین و جدیدترین آینه های تولیدی کارگاه آینه های هالیوودی مهتابی دو طرفه هست. این آینه ها به صورت پشت به هم روی یک پایه قرار می‌گیرن. اگه دقت کرده باشین در بیشتر سالن‌های آرایشگاه‌ها و حتی مزون‌ها آینه‌ها در روی دیوار یا به صورت پایه‌دار در دور تا دور سالن قرار می‌گیرن و فضای وسط سالن بدون کاربرد می‌شه.با استفاده از این آینه های دوطرفه پایه‌دار می‌شه از فضایی که همیشه خالی و بدون استفاده بوده بهترین استفاده رو کرد.

آینه هالیوودی پایه دار

وقتی فضای شما کاربردی‌تر و زیباتر باشه و به راحتی مشتری ارزش قائل بشین باعث می‌شه تا همیشه اولین انتخاب مشتری‌تون شما باشین.آینه های هالیوودی دو طرفه رو می‌تونیم به صورت رومیزی و آویز نیز طراحی و تولید کنیم. یک میز در وسط سالن می‌ذارین و یک آینه دوطرفه پایه‌دار در وسط میز قرار می‌دین به همین صورت دو نفر به صورت همزمان می‌تونن از آینه دوطرفه پایه دار رومیزی استفاده کنن. مدل دیگه که به صورت آویز هست تا بتونین با یک بند چرمی و یا زنجیر آینه‌رو آویزون کنین و در زیر این آینه آویز ، یک میز قرار داد.

آینه هالیوودی تاچ

آینه هالیوودی مهتابی پایه دار قدی

آینه های هالیوودی مهتابی پایه دار رو می‌تونیم به دو صورت طراحی کنیم در اولین روش ،یک آینه به صورت عمودی روی یک پایه که زاویه ۹۰ درجه با آینه داره قرار می‌گیره. میشه برای پایه ،چرخ نصب کرد.

در نوع دیگه آینه هالیوودی پایه‌دار یک پایه از وسط پشت آینه به صورت زاویه دار مانند قاب عکس های که روی میز ها قرار می‌گیرن، نصب کنیم. آینه‌های قدی کاربرد بسیار زیادی دارن و بسیاری از ما دوست داریم یک آینه قدی داشته باشیم .بعضی از مشاغل هستن که باید در اون محیط یک یا چند آینه قدی داشته باشن.پیش از این محیط‌هایی که لازمه کار اون‌ها آینه قدی هالیوودی هست، مزون ها می باشن. زیرا در اون ها برای دیدن ظاهر کامل خود و انتخاب لباس باید این آینه در اون مکان وجود داشته باشه.

شماره تماس : 09357015855

همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ