آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی قابدار

آینه هالیوودی مهتابی قابدار

آینه‌های هالیوودی آینه‌هایی پرنور هستن که بسیار برای گریم کردن و آرایش مناسبه. در مدل آینه هالیوودی مهتابی قابدار دور تا دور آینه از لامپ‌های پر نور ال ای دی تشکیل شده که بعد از روشن شدن اونا فضا بسیار نورانی می‌شه. تمامی قطعات تشکیل شده برای ساخت آینه هالیوودی از بهترین متریال‌های موجود در بازار هستن به همین دلیل برای اینکه شما از کیفیت اطمینان حاصل فرمایید برای تمامی محصولات گارانتی یک‌ساله در نظر گرفتیم. آینه‌ های هالیوودی مهتابی قابدار از لحاظ طرح آینه و از لحاظ قاب آینه دارای تنوع زیادی هستن.

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه هالیوودی مهتابی

آینه‌های هالیوودی جزو آینه‌‌های گریم پرطرفدار و مدرنی هستن که بسیار مورد استقبال قرار گرفتن .برای انجام کارهای تخصصی و بعضی از مکان‌ها وجود یک آینه هالیوودی مهتابی قابدار ضروری‌اس .در سالن‌های آرایشگاه برای انجام میکاپی دقیق و در مزون‌ها برای دیدن لباسی که خرید می‌کنیم وجود این آینه‌ها ضروری هستن. کیفیت آینه‌هایی که برای ساخت مدل هالیوودی و بقیه مدل‌ها استفاده می‌شه گرید A داره که بسیار شفاف و باکیفیت هست. شما یک آینه قدیمی رو در کنار آینه ای که کارگاه آینه‌ها تهیه کردین بذارین دقیقاً متوجه این حرف می‌شین که آینه های تولیدی کارگاه آینه‌ها جزو شفاف‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه های موجود در بازار ایران هست که از اینا برای صادرات نیز استفاده می‌شه.

انواع قاب‌های آینه هالیوودی مهتابی قابدار

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه هالیوودی قابدار

قاب‌های آینه هالیوودی مهتابی انواع مختلفی داره.شما نسبت به وسایل محلی که می‌خواید آینه رو اونجا نصب کنین قاب مناسب رو نیز انتخاب می‌کنین.جنس آینه ها به صورت،pvc,چوبی،آینه‌ای،فلزی و استیل هست.تمامی این قاب‌ها رو می‌توان در رنگ‌های مختلفی سفارش داد که بیشترین سفارش از رنگ‌های سفید،طوسی و مشکی‌اس.

انواع اینه هالیوودی مهتابی قابدار

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه هالیوودی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار دوطرفه
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار رومیزی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار دیواری
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار ثابت
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار متحرک
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار آویز
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار گرد
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار مستطیلی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار هوشمند
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار ریموتی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار حسگری
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار تاچ یا لمسی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار اسپیکر دار
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار ضدبخار
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار دماسنج دار
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار قدی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار رنگی
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار پتینه
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار دوطرفه آویز

آینه هالیوودی مهتابی قابدار دوطرفه

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه هالیوودی

آینه هالیوودی مهتابی قاب‌دار رو می توان به صورت دو طرفه طراحی و تولید کرد. آینه‌های دوطرفه رو نیز می‌توان به صورت قدی، و رومیزی،و پایه دار طراحی نمود. انتخاب مدل آینه های دوطرفه بستگی به سلیقه شما و مکانی که این آینه رو در آنجا نصب می‌کنین داره. آینه هالیوودی مهتابی دو طرف امکان رو به شما می‌ده تا به صورت همزمان دو نفر از این آینه استفاده کنه اگر شما سالن کوچکی دارین و یا می‌خواید از تمامی فضای سالن استفاده کنین ، با کمک گرفتن از آینه های دوطرفه می‌تونین از تمامی فضاهایی که استفاده قرار نمی‌گرفته و بهترین استفاده رو ببرین.

در سالن‌های زیبایی و یا مزون‌ها که دور تا دور اتاق از آینه هایی تشکیل شده که این آینه ها یا به‌صورت متحرک هستن،یا به صورت ثابت و یا رومیزی هستن. فضای وسط سالن‌ها که مورد استفاده قرار نمی‌گیره ، با داشتن یک آینه دوطرفه چه به صورت رومیزی و چه به صورت قدی از این فضاهایی که از اون استفاده نمی‌شده بهترین و بیشترین استفاده رو ببرین.اگر شما در این قسمت یک آینه دوطرفه به صورت آویز قرار بدین و در زیر اون میز آرایش بذارین، دو نفر به صورت همزمان می‌تونه از این میز و آینه استفاده کنن.

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه مهتابی قابدار

آینه هالیوودی مهتابی قابدار رو می‌توان به صورت ثابت و متحرک تولید کرد

متحرک

آینه هایی که می‌توان به راحتی اونا رو جابجا کرده و برای جابجایی اونا دیگر دیواری تخریب نمیشه جزو آینه های متحرک هست. آینه‌های متحرک به چند مدل تقسیم می‌شن که در ادامه مقاله به اونا می‌پردازیم.

آینه هالیوودی مهتابی قابدار چرخدار

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه قابدار

یکی از پرفروش‌ترین آینه ها برای مزون‌ها و سالن‌های آرایشگاه در سایز‌های بزرگ طراحی و تولید می‌شه آینه هالیوودی مهتابی قاب‌‎دار چرخ‌دار هست. به راحتی می‌تونین آینه‌های هالیوودی چرخ‌دار رو جابجا کنین. برای اینکه با یک هل دادن ساده آینه‌ها جابجا نشن برای چرخ‌های اونا ترمز تعبیه کردیم. در کنار آینه‌های هالیوودی قاب‌دار یا در پشت اونا می‌توان طبقاتی رو در نظر گرفت. این طبقات به آرایشگر کمک می‌کنه تا وسیله‌های مورد نیاز و ضروری که برای میکاپ کردن و کارهای دیگری که انجام میده و از اونا استفاده می‌کنه در این طبقات بذاره تا دسترسی بهتری به وسیله‌هایی که مورد نیاز هست داشته باشه.

آینه هالیوودی قابدار پایه دار

آینه هالیوودی مهتابی قابدار
آینه هالیوودی

مدل دیگر آینه هالیوودی و مهتابی قابدار پایه‌دار هست. این مدل آینه در روی یک پایه قرار می‌گیره و می‌توان علاوه بر یک پایه ساده روی پایه یک کشور نیز در نظر گرفت و آینه رو روی یک کشو قرار داد .اگر در روی پایه‌ها کشو طراحی بشه ایستایی و استحکام آینه هالیوودی شما بیشتر می‌شه. هیچ نگرانی باقی نمی‌مونه. قاب‌های فریم‌های آینه هالیوودی مهتابی پایه دار در جنس‌های مختلف تولید می‌شه. انتخاب رنگ بسیار نکته مهمی هست برای بهترین انتخاب می‌تونین با کارشناسان مجموعه آینه ها مشورت کنین.

آینه هالیوودی مهتابی بدون پایه

آینه هالیوودی مهتابی قابدار

مدل دیگری که در کارگاه تولید میشه مدل بدون پایه اما متحرک هست. که این آینه رو به دیوار تکیه میدن. درست هست این آینه ساده اس اما طرفداران زیادی داره و اکثر جوان‌ها این مدل رو دوست دارن.اما این آینه ساده رو می‌تونین در گوشه‌ای از اتاق به دیوار تکیه بدین و در کنار آینه گلدان‌های زیبا و سبز استفاده کنین تا فضای شما رو چشمگیر و خاص کنه.

آینه هالیوودی مهتابی قابدار ثابت

آینه های هالیوودی ساده رو می‌توان با یک پیچ به دیوار نصب نموده و اونا رو به راحتی نمی‌تونیم جابجا کنیم.این آینه ها مدل‌ها و طرح‌های مختلفی دارن که در ادامه به اونا می‌پردازیم.

آینه هالیوودی مهتابی قابدار مدل دیواری

آینه هالیوودی مهتابی قابدار

آینه های هالیوودی قابدار دیواری یک آینه ثابت هستن. اونا رو به‌صورت چفت و بست با یک پیچ و دریل به دیوار نصب می‌کنیم. جابه‌جایی این آینه‌ها کمی دشوار هست زیرا برای جابجا کردن این آینه ها باید پیچ‌هایی که بر روی دیوار و آینه نصب شده رو باز کنیم. بعداز باز کردن پیچ‌ها از روی دیوار جای اونا در دیوار می‌مونه و باید بعد از جابجایی دیوارتون بازسازی بشه. آینه‌های ثابت رو می‌توان در هر طرح و شکلی تولید کرد و به دیوار نصب نمود.

آینه هالیوودی مهتابی قابدار رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی قابدار

آینه های ثابت رو می‌توان به صورت رومیزی و در سایزهای کوچک تولید کرد. این آینه ‌ها اکثرا به صورت مستطیل مربع و دایره شکل هستن. که فاصله کمی از میزها دارن و به دیوار نصب شدن.لامپ‌های آینه های هالیوودی قاب دار رو می توان به صورت توکار و روکار نصب نمود که وقتی اونا رو به صورت تو کار نصب می‌کنین ، عمر اونا بیشتر می‌شه زیرا احتمال برخورد اشیا با لامپ‌ها بسیار پایین میاد و در نتیجه دیرتر خراب میشن.

همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ