آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب

امروزه برای انتخاب آینه‌ها در کاربردهای مختلف چندین گزینه وجود داره. به این دلیل که تنها مثل گذشته یک آینه وجود نداره و آینه‌های جدیدی با قابلیت‌های مختلف معرفی شدن که بسیار مورد توجه هستن. یکی از آینه‌های مدرن و زیبا آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب هست. آینه‌ هالیوودی از آینه‌هایی هست که با معرفی اون، در کاربردهای مختلفی از اون استفاده میشه. به این دلیل که عملکرد آینه هالیوودی در مقایسه با آینه‌های معمول، عملکرد خیلی بهتری رو داره و کاربردی‌تر هست. به همین منظور در موارد مختلف استفاده از آینه‌های هالیوودی رو می‌بینیم.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب

انواع آینه هالیوودی مثل آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. باتوجه به این که ساخت از ابتدا تا انتها در این مجموعه صورت می‌گیره، تمام محصولات با ضمانت کیفیت ارائه میشن. چرا که در این مجموعه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و نیروی ماهر بهره گرفته میشه. تا در نهایت بتونن محصولی باکیفیت و درخور مشتریان خودمون داشته باشیم. برای ارائه باکیفیت و قیمت مناسب آینه‌های تولیدی، تصمیم بر فروش مستقیم و بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای گرفتیم. تا بتونیم ضمن عرضه محصولات با کیفیت بالا، با قیمتی مناسب هم به‌فروش برسونیم.

برای ارائه خدمات بهتر و کسب رضایت حداکثری، گارانتی یکساله و ضمانت بدون قید و شرط روی آینه‌های تولیدی در نظر گرفتیم. همچنین در صورت عدم رضایت، امکان بازگشت کالا هم فراهم هست. ثبت سفارش از سراسر کشور امکان‌پذیره. و پس از ثبت سفارش هم نهایتا طی 3 الی 4 روز کاری آماده و ارسال میشه.

با این ضمانت بی قید و شرطی هم که وجود داره، شما خیالتون کاملا راحته که احیانا اگر کوچک‌ترین مشکلی هم به وجود بیاد، پشتیبانی تولیدی رو دارین. و شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آینه‌تون مورد بررسی قرار می‌گیره و مشکل رفع میشه. این ضمانت و گارانتی رو فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین داشته باشین. چون برای کمپانی ayneha کسب رضایت مشتری‌ها اولویت محسوب میشه. فقط باید بگیم که مواردی مثل شکسته‌شدن آینه و یا ضربه‌خوردن اون شامل این ضمانت نمی‌شه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

چه آینه‌ای رو آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب میگن

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب به آینه‌ای میگن که چراغ‌های LED دور آینه و به فاصله معینی قرار داده می‌شن. به همین خاطر نورپردازی مستقیمی رو ایجاد می‌کنه که موجب ایجاد نور مطلوبی میشه. این نور ایجاد شده به دید بهتر در آینه بسیار کمک می‌کنه تا دیدن در آینه با تصویر روشن‌تر و واضح‌تری امکان‌پذیر باشه. همچنین روشنایی ساطع‌شده از چراغ‌های LED بسیار نور خوبی رو ایجاد می‌کنه. درواقع چراغ‌های LED از بهترین نوع چراغ‌های در بازار هست که موجب‌شده تا از اون‌ها در کاربردهای مختلفی از جمله آینه هالیوودی استفاده بشه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی مهتابی قدی

این چراغ‌ها عمر بسیار بالایی دارن و از مقاومت بالایی هم برخوردارن که به‌راحتی دچار آسیب نمی‌شن. اما اگر در هر صورتی برای این چراغ‌ها مشکلی به‌وجود بیاد، به‌سادگی میشه لامپ موردنظر رو تعویض کرد. اما مزیت مهم این چراغ این هست که مدتی که روشن می‌مونه، گرما تولید نمی‌کنه و اینطور نیست که نشه به اون دست زد. به همین خاطر هم خیلی راحت روی این آینه‌ها قرار می‌گیره. بنابراین این آینه‌ها در دسته آینه‌های نورپردازی قرار می‌گیرن که علاوه بر ایجاد روشنایی، دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستن. مجموع این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها موجب فراهم آوردن آینه‌ای مدرن شده که بسیار هم موردتوجه واقع شده.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب رنگ نورپردازی سفیدی رو داره که در میان رنگ‌های مختلفی از نور، بهترین انتخاب در حالت معمول هست. به این دلیل که با چشم سازگارتر هست و موجب دیده شدن اطراف و تصویر در آینه، مطابق واقعیت خودشون میشه. بدون قاب بودن هم آینه‌ای ساده و زیبا رو ایجاد می‌کنه که اون رو برای هر فضایی آماده می‌کنه. به‌صورتی که در هر فضایی که قرار بگیرن، خودشون رو منطبق با دکوراسیون و فضای اون می‌کنن.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه دارا باشه

. استفاده از چراغ‌های LED و به دنبال اون ایجاد روشنایی مطلوب اصلی‌ترین ویژگی آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب هست. اما قابلیت خاص‌تر این آینه در این هست که میشه میزان نور رو کاهش یا افزایش داد. در این صورت اگر نیاز به نور کمتر یا بیشتری باشه، می‌تونین نور دلخواه خودتون رو تنظیم کنین.

. پخش موسیقی و ویدئو توسط اسپیکرهایی در آینه ایجاد میشه که یک امکان جذاب و فوق‌العاده رو ایجاد خواهد کرد. که موجب شده تا آینه هالیوودی بتونه چندین پله از آینه‌های معمولی دیگه ارتقا پیدا کنه.

. آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب علاوه بر رنگ مهتابی که نورپردازی اون داره، میشه در کنار رنگ سفید رنگ‌های دیگه‌ای هم برای نورپردازی آینه انتخاب کرد. تا در صورت دلخواه بتونین رنگ روشنایی آینه رو تغییر بدین.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی رومیزی

. استفاده از تایمر و دماسنج برای آینه می‌تونه این امکان رو ایجاد کنه تا روی صفحه آینه، نمایش ساعت و دمای محیط داشته باشه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب رو به چه صورت‌هایی میشه به کار برد

دیواری

آینه هالیوودی مهتابی دیواری یکی از رایج‌ترین حالات برای به‌کار بردن انواع آینه از جمله این نوع آینه هست. آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب با نصب بر روی دیوار، در جای خودش ثابت می‌مونه. آینه دیواری برای هر فضایی به‌خصوص فضاهای کوچک می‌تونه مناسب باشه. چرا که نصب آینه روی دیوار، تنها قسمتی از دیوار رو اشغال می‌کنه و تمام فضای خالی محیط ذخیره میشه تا بتونه برای استفاده‌های دیگه باقی بمونه. همچنین با وجود مقاومت بالای آینه‌ها، استفاده از آینه در حالت دیواری ایمنی بالایی رو موجب می‌شه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی بدون قاب

رومیزی

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی حالت دیگه‌ای هست که میشه برای آینه هالیوودی به‌ کار برد. آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب با شکل ساده‌ای که داره برای هر نوع میزی به‌راحتی قابل استفاده هست. و می‌تونه خودش رو با هر نوع میزی از نظر رنگ و… هماهنگ کنه. آینه رومیزی هم در نوع خودش جلوه خاصی داره و می‌تونه زیبایی و جلوه بیشتری رو برای میز و فضای خودش به ارمغان بیاره.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی آرایشی

در این صورت یعنی استفاده از میز برای آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب، میشه از میز در قسمت داخلی مثل کشوها و روی اون برای قرار دادن وسیله‌های خود استفاده کرد. تا بتونین از فضا و وسیله‌های خودتون استفاده بهینه‌ای داشته باشین. ابعاد آینه رومیزی اغلب با توجه به میز اون انتخاب میشه. تا همچنین از نظر زیبایی هم بتونین زیبایی بیشتری رو با انتخاب مناسب خودتون داشته باشین.

پایه‌دار

پایه‌دار بودن هم یکی از انواعی هست که آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب می‌تونه به اون‌ صورت به کار بره. آینه پایه‌دار به‌گونه‌ای هست که میشه اون رو هم به‌صورت رومیزی مورد استفاده قرار داد و هم به‌صورت ایستاده. که بسته به ابعاد، فضای موجود و نیازی که وجود داره میشه انتخاب کرد. آینه پایه‌دار مزیتی که داره این هست که حالت قرارگیری آینه رو در حالت ایمنی قرار میده. همچنین امکان جابه‌جایی آینه رو هم ساده‌تر می‌کنه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی مهتابی پایه‌دار

برای آینه ایستاده، پایه‌ آینه رو میشه همراه با چرخ به‌ کار برد. تا در این صورت جابه‌جایی آینه سهل بشه. و در صورت تغییر فضا برای آینه بتونین بدون صرف انرژی خاصی، آینه رو به جای موردنظر خودتون منتقل کنین.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب رو در چه فضاهایی میشه به‌کار برد

. یکی از موارد مهم استفاده از آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب در آرایشگاه و سالن زیبایی هست. در این فضا که خدمات زیبایی ارائه میشه، نیاز به آینه‌ای با شفافیت بالا و نور کافی هست. به همین دلیل آینه هالیوودی می‌تونه به‌تنهایی این نیازها رو رفع کنه. که اصلی‌ترین دلایل اون، کیفیت بالای آینه‌های امروزی و همینطور استفاده از چراغ‌های LED در اون هست که موجب فراهم آوردن نور مطلوب میشه. همچنین استفاده از این آینه در فضای آرایشگاهی، سالن رو زیباتر می‌کنه و موجب جلوه بیشتر این فضا میشه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی میکاپ

در خونه هم در قسمت‌هایی مثل اتاق‌خواب و پذیرایی، آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب زیبایی بیشتری رو برای این فضا خواهد بخشید. علاوه بر زیبایی ظاهر، آینه هالیوودی از نظر عملکردی، عملکرد بهتری رو در مقایسه با آینه‌های معمول دیگه داراست. و برای استفاده‌های مختلفی که از اون میشه، انتخاب مناسبی خواهد بود.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی مهتابی چراغ‌دار

. آتلیه عکاسی هم یکی از فضاهایی هست که آینه در اون اغلب مورد استفاده قرار می‌گیره. برای عکاسی کردن مثل عکاسی در آینه، ظاهر آینه مورد استفاده از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست. به همین خاطر آینه هالیوودی با جذابیت ظاهری بالایی که داره، برای استفاده در این فضا بسیار توصیه می‌شه.

آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب

آینه برای مزون هم از موارد مهمی هست که توجه به اون از نظر کیفیت و ظاهر، نقش مهمی داره. به همین منظور آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب برای مزون‌ها هم انتخاب ایده‌آلی هست.

شماره‌‌ای هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین 09357015855 هست. مشاوران و همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستن. حتی اگه نمی‌دونین که چه آینه‌ای رو برای خودتون انتخاب کنین، می‌تونین از پیشنهادهای مشاورین با تجربه ayneha استفاده کنین. اونا هم سعی می‌کنن بهترین توصیه‌ها رو با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارین ، داشته باشن.

آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ