آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

آینه‌های مدرنی که امروزه معرفی شدن، موجب شدن تا دیگه استفاده از آینه‌های معمول گذشته خیلی محدود بشه. چون این آینه‌های امروزی قابلیت‌ها و عملکردهای بهتر و جدیدتری ارائه دادن که بسیار هم موردتوجه قرار گرفتن. درواقع هر روزه ابزارها به سمتی می‌رن که بتونن انجام کارها رو راحت‌تر کنن و کاربرد بهتری هم داشته باشن. در بین آینه‌ها، آینه هالیوودی آفتابی ریموتی یکی از آینه‌هایی هست که در طی چندین ساله که به بازار اومدن، طرفدار زیادی پیدا کردن. به‌طوری که در خیلی از فضاها می‌بینیم که از این آینه هالیوودی استفاده میشه. شما هم می‌تونین با استفاده از این آینه مثل بقیه فضای پیک‌تر و زیباتری رو برای خودتون ایجاد کنین.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی چه ویژگی داره که باید خریده بشه

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی اولین تفاوتی که با آینه‌های معمولی داره، داشتن نورپردازی اون هست. این نورپردازی به‌خاطر نصب چراغ‌های LED هست که چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده می‌شن تا وقتی که روشن بشن، هیچ سایه اضافی ایجاد نکنن و بتونن به بهترین شکل مقابل خودشون روشن کنن. چراغ‌هایی هم که در آینه هالیوودی به‌کار میره ال ای دی هست که بهترین وسیله روشنایی در بازار امروزی محسوب می‌شه. چون نور خیلی طبیعی و خوبی منتشر می‌کنه. بنابراین استفاده از اون در آینه هالیوودی موجب میشه که روشنایی خیلی مطلوب و عالی باشه.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

همین روشنایی که آینه هالیوودی آفتابی ریموتی داره باعث میشه تا وقتی شما در برابر آینه قرار می‌گیرین، بتونین خودتون کاملا واضح و روشن در آینه ببینین. پس تصویر خیلی بهتری نسبت به آینه‌هایی که در گذشته بون، در این آینه تشکیل می‌شه. رنگ نورپردازی هم آفتابی که رنگ زرد خیلی ملایم که شباهت زیادی به نور طبیعی داره و چهره مطابق واقعیت خودش در آینه ایجاد میشه و همچنین بخشی از نور فضا هم از این آینه می‌تونه تامین بشه.

آینه هالیوودی علاوه بر این که روشنایی ایجاد می‌کنه، قابلیت‌های جذاب دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که اونا رو در قسمت‌های پایین‌تر توضیح می‌دیم. اما این قابلیت‌ها و روشنایی آینه، به‌وسیله ریموت می‌تونه در دسترس قرار بگیرن که شما با فاصله دور می‌تونین از این امکانات آینه بهره‌مند بشین. همه این ویژگی‌ها از آینه هالیوودی، آینه‌ای مدرن و منحصربه‌فرد ساخته که می‌بینیم در هر جایی از این آینه‌ها استفاده می‌شه و دیگه کسی آینه‌های قدیمی رو مورد استفاده قرار نمی‌ده.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

چه مزایایی کارگاه تولیدی آینه داره که باید از اون خرید

کارگاه تولید آینه تولیدکننده انواع آینه مثل آینه هالیوودی آفتابی ریموتی هست که برای تمام محصولات تولیدی خودش، ضمانت بی قید و شرط داره. یعنی اگر هر مشکلی به وجود بیاد ما تماما پشتیبانی می‌کنیم. حتی اگر آینه دچار شکستگی بشه در مسیر یا محل دریافت خودش، براتون تعویض می‌کنیم. علاوه بر این به مدت یکسال گارانتی در نظر گرفتیم که اگر در طول این یکسال به‌عنوان مثال ریموت آینه یا لامپی دچار مشکل شد، ما به‌صورت کاملا رایگان رفع می‌کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

ما در مجموعه خود از بهترین هر چیزی (مواداولیه، تجهیزات و… ) استفاده می‌کنیم تا بتونیم آینه‌ای بسیار با کیفیت و مقاومت بالا به مشتریان خودمون ارائه بدیم. به‌همین دلیل هم ضمانت بی قید و شرط و ضمانت کیفیت محصولات رو بر عهده گرفتیم تا شما بتونین به‌راحتی و اطمینان کامل ثبت سفارش انجام بدین. خرید از ما بدون واسطه و به‌صورت مستقیم هست تا با حذف هزینه‌های اضافی بتونیم محصولی با قیمت مناسب برای شما عزیزان داشته باشیم.

این شرایط بسیار ویژه هستن که تنها در مجموعه ayneha وجود داره. برای تعویض و خرید آینه پس می‌تونین همین حالا با ما تماس بگیرین و آینه هالیوودی آفتابی ریموتی موردعلاقه خودتون رو سفارش بدین تا با بهترین قیمت ممکن بتونین آینه‌ای زیبا و مدرنی داشته باشین. و به فضای خودتون زیبایی و آرامش بیشتری ببخشین.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی چه کاربردهایی داره

شما در هر جایی که نیاز به آینه داشته باشین می‌تونین آینه هالیوودی آفتابی ریموتی استفاده کنین. چندین مورد از این موارد به شرح زیر هستن:

خونه

در هر خونه‌ای آینه از واجبات محسوب میشه و معمولا هم چندین آینه در قسمت‌های مختلف به کار برده میشه. که از این بین آینه هالیوودی آفتابی ریموتی برای قسمت‌هایی مثل پذیرایی، اتاق‌خواب و راهرو ورودی قرار بگیره. با قرار دادن آینه هالیوودی در پذیرایی می‌تونین جلوه این قسمت بیشتر کنین. پذیرایی بخش مهمی در هر خونه‌ای هست. چون در این فضا از مهمون‌ها پذیرایی به عمل میاد و به‌نوعی می‌تونه ویترین کلی خونه باشه. پس دکور اون خیلی مهم هست که با این نوع از آینه می‌تونین یک تغییر اساسی خیلی زیبا در اون ایجاد کنین.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

اتاق‌خواب هم بخش دیگه‌ای از هر خونه‌ای هست که آینه هم در اون از لوازم ضروری می‌تونه حساب بشه. آینه‌ای که در اتاق‌خواب قرار داده می‌شه، کاربرد آینه آرایشی هم داره. پس آینه هالیوودی آفتابی ریموتی به‌جهت روشنایی که داره، بهترین انتخاب برای این فضاست و خیلی هم کاربردیه. علاوه بر اون فضای اتاق رو بسیار زیباتر از اونچه که هست می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

راهرو ورودی هم قسمتی هست که افراد حین ورود با اون قسمت مواجه می‌شن و زمان خروج هم این نیاز وجود داره که افراد بتونن خودشون قبل خارج‌شدن از خونه نگاه یا چک کنن که همه چی مرتب باشه. با وجود همه این‌ها آینه هالیوودی گزینه‌بهتری در مقایسه با لامپ‌های دیگه هست.

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی هم از دسته مواردی هست که آینه در اون از ضروری‌ترین ابزار محسوب می‌شه. درواقع آینه هست که به این فضا عملکرد اصلی خودش می‌بخشه. آینه در آرایشگاه خیلی مهم‌تر از فضاهای دیگه‌اس. به‌طوری که باید هم از کیفیت بالایی برخوردار باشه و هم از نظر زیبایی، ظاهر خیلی خوبی داشته باشه. با این توضیحات قطعا آینه هالیوودی آفتابی ریموتی برای سال‌های زیبایی مردونه و زنونه ایده‌آل‌ترین آینه هست. چون آینه به‌صورت مستقیم چهره‌ای که مقابل خودش قرار گرفته، روشن می‌کنه و باعث میشه که دید واضحی برای آرایشگر ایجاد بشه و بتونه کارش با تسلط بالاتری انجام بده و اشراف کاملی روی اجزای صورت داشته باشه.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

بنابراین اگر شما به‌عنوان سالن‌دار هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، باید بدونین که تنها با تعویض آینه‌هاتون و جایگزینی با آینه هالیوودی چقدر می‌تونین دقت و ظرافت کارتون بالا ببرین. هم اینکه با این آینه‌ها فضای خیلی زیباتر و شیک‌تری برای خودتون، کارکنان و مشتری‌هایی که به سالن شما مراجعه می‌کنن، می‌سازین. چون دیگه امروزه اهمیت فضا و دکوراسیون به‌عنوان یکی از فاکتورهای جذب افراد به محلی تلقی می‌شه که نمی‌شه اونو نادیده گرفت. و شما باید برای پیشرفت در کارتون به زیبایی فضایی که در اون خدمات ارائه می‌دین هم توجه کنین

مزون

مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس هم از مواردی هستن که آینه در اون نقش خیلی مهمی داره. همچنین نور فضا هم باید به‌صورتی باشه که بتونه به‌صورت کافی فضا رو روشن کنه و زمان دیدن در آینه هم بتونه تصویر واضحی ایجاد کنه. با این وجود آینه هالیوودی آفتابی ریموتی می‌تونه این موارد به‌تنهایی رفع کنه و نور به بهترین حالت خودش در این فضا ایجاد بشه. تا بعد از پرو لباس بتونن به‌طور کامل و واضح خودشون در آینه ببینن و بهتر بتونن تصمیم‌گیری کنن.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

همچنین وقتی آینه هالیوودی آفتابی ریموتی در مزونی مورد استفاده قرار بگیره، می‌تونه فضای خیلی زیباتر و شیک‌تری خلق کنه و باعث بشه که حتی جلوه لباس‌هایی که در اون هستن هم بیشتر بشه. که این مورد می‌تونه در ایجاد فضای مدرن‌تر و جذاب‌تر و حتی در میزان فروش شما تاثیر بذاره.

اتاق گریم

اتاق گریم هم از نمونه فضاهایی هست که آینه و نور از رکن‌های اصلی محسوب می‌شن. باتوجه به این که گریم یک موضوع خیلی مهم و ظریف و حساسی هست، آینه هالیوودی آفتابی ریموتی بهترین انتخاب برای آینه گریم هست. چون نور چراغ‌های آینه وقتی چهره‌ای در برابر آینه قرار می‌گیره، چهره به‌طور کامل روشن می‌شه و گریمور با دید خوبی که ایجاد شده می‌تونه کار گریم رو انجام بده.

آینه هالیوودی آفتابی ریموتی
آینه هالیوودی آفتابی ریموتی

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ