آینه میکاپ نورمخفی

آینه میکاپ نور مخفی

آینه میکاپ نور مخفی رو چقدر باهاش آشنایی داری؟ می‌دونی چه آپشن‌هایی داره ؟ یا در کدوم فضاها بیشتر استفاده میشه ؟این آینه یک آینه‌ی لوکس برای آرایشگاه ، مزون و منازله. که البته در فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها هم کاربرد داره. همونطور که از اسمش مشخصه این آینه مجهر به نور هس.

آینه میکاپ نور مخفی
آینه نور مخفی مدرن

نور هم که عنصر اصلی برا آرایشه. پس خیلی می‌تونه تو آرایش و گریم بهت نتیجه‌ی بهتری بده.و هیچ جزئیاتی از صورت هنگام آرایش از نظرت پنهون نمونه. بعضی موقع‌ها تجربه‌ی اینو داریم که پیرایش یا آرایشی در فضای سالن انجام میشه ، اما وقتی در محیطی با نور بیشتر قرار می‌گیریم ، تازه متوجه نواقص کار می‌شیم. یا در بوتیک و مزون لباسی پرو می‌کنیم اما چون نورش استاندارد نیس رنگ اصلی و طبیعی لباس رو درست متوجه نمی‌شیم. و هنگامی که بعدا لباس رو چک می‌کنیم متوجه میشیم که اشتباه کردیم.

خب این مشکلات چطور باید رفع بشه تا دیگه ازین دست مسائل برامون پیش نیاد ؟ داشتن یک آینه نوری باکیفیت می‌تونه پایان همه‌ی این مشکلات باشه. علاوه بر اون که در ظاهر سالن نیز مثل باطن کار خیلی تاثیر مثبت داره. محیطت دلباز و مدرن میشه. و علاوه بر مصارف کاربردی برای گریم و آرایش می‌تونی از انواع تزئینی این آینه نیز استفاده کنی .و چون کمپانی آینه‌ها هر مدل آینه رو برات شخصی سازی می‌کنه ، می‌تونی انواع اشکال منظم و نامنظم رو با رنگ‌های مختلف ثبت سفارش کنی تا در زیبایی دکوراسیونت ازشون بهره‌مند بشی.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه میکاپ نورمخفی
آینه میکاپ نورمخفی

انواع آینه نور مخفی میکاپ

  • آینه بک‌لایت
  • آینه با نور ال‌ای‌دی

آینه بک‌لایت

آینه میکاپ نور مخفی
آینه میکاپ نور مخفی
آینه میکاپ نور مخفی

آینه‌های بک لایت جزو مدرن‌ترین دسته آینه‌های چراغدار هستند. هر فرد در هر جایی از دنیا یا اسم این سبک از آینه‌ها را شنیده است یا اینکه آنها را دیده است اما اسمش را نمی‌داند چون آینه‌های بسیار پرفروش و بسیار جذابی هستند و قطعاً در ذهن انسان حک می‌شوند. نورا آن‌ها از طریق لامپ‌هایی که در پشت آنها تعبیه شده است به محیط اطراف آینه می‌تابد. نسبت به آینه‌های هالیوودی و آینه‌های با نور ال ای دی نور نرم‌تری دارند اما شما می‌توانید در هنگام سفارش لامپ‌هایی را برای این مدل از آینه انتخاب کنید که از طریق ریموت بتوانید نورش را کم و زیاد کنید.

اگر می‌خواهید از این مدل آینه در سالن خود استفاده کنید باید به شما بگویم که شما دارید محیط سالن خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنید که قطعاً در ذهن مخاطبین شما باقی می‌ماند و باعث می‌شود که شما از هر آرایشگری که تا به حال دیده‌اند حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. به خاطر ظاهر جذاب این آینه احتمال اینکه مشتری‌های شما بخواهند در آن سلفی بگیرند بالاتر می‌رود برای همین پیشنهاد می‌شود که هنگام سفارش بگوید آیدی پیج اینستاگرامی شما یا لوگوی شمارا را روی آن حک کنیم

آینه میکاپ نور مخفی رو در جذب مشتری دست‌کم نگیر !!!

آینه میکاپ نور مخفی ، نداری هنوز ؟! این آینه به عنوان ابزاری حیاتی در جذب مشتری شناخته شده . به نظرت دلیلش چی می‌تونه باشه ؟

بله کاملا درسته ! دلیل اولش تاثیری هست که در بدو ورود به دیلل ظاهر زیباش در دکوراسیون ، میذاره. و دلیل دوم بعد از اتمام کار گریم و اآرایش یا انتخاب لباس ، کاری بی عیب و نقص عاید مشتری میشه. چون هم خودش روشنای کافی برای چک کردن کار قبل از خروج از سالن داره و هم اینکه گریمور یا آرایشگر به دلیل افت نور در شرایط مختلف نوری مشکلی براش پیش نمیاد. و می‌تونه با تنظیم نور دلخواهش به روشنایی که مدنظرش هست می‌تونه دسترسی پیدا کنه.

آینه میکاپ نورمخفی
آینه میکاپ نورمخفی

می‌دونی که بعضی از سالن‌ها نورگیر خوبی ندارن . و حتی در ساعات مختلف روز نور با شدت متفاوتی رو تجربه می‌کنیم. و ممکنه که کیفیت کار ما رو دچار اختلال کنه. اما با داشتن این آینه دیگه مشکلی ازین بابت نداری ! و با خیال راحت اون آرایشی که تو ذهنت هست رو به راحتی با مشاهده‌ی رنگ واقعی آرایش و پوست صورت انجام میدی.و هر موقع لازم بود نور آینه رو به شدت بیشتر یا کمتر متناسب با نیازت از طریق تنظیماتش تغییر میدی.

این آینه میکاپ نوری حتی برات موسیقی پخش می‌کنه. جزو جدایی ناپذیر سالن مزون و آرایشگاه پخش موسیقی مورد نظر سالن‌دار هست. این امکان در این آینه برات تعبیه شده . به گوشی موبایلت متصل میشه و موسیقی که دوسش داری رو از طریق اسپیکرهایی که داره برات پخش می‌کنه. و دیگه نیاز نیس ابزار دیگه‌ای برای این کار تهیه کنی.

چرا آینه میکاپ نور مخفی؟

توی سوشال مدیا زمانی که می‌خوان به یه نفر بگن که بعد آرایش کردی اما بهش نگن که تو استعداد آرایشگری نداری و خلاصه بهش توهینی نکرده باشند ازش می‌پرسن که توی نور کم آرایش کردی? چون زمانی که توی نور کم آرایش می‌کنی اونجا جلوی آینه به نظرت همه چیز خوبه اما وقتی که وارد محیط‌های دیگه میشی و نور مناسب به صورتت می‌تابه تازه متوجه میشی که توناژهای اشتباهی رو استفاده کردی رنگ کرم پودرت اون رنگ کرم پودری که می‌خواستی باشه نیست و خلاصه همه چیز اشتباهه . اینکه به همچین مشکلی بر نخوری یکی از دلایلیه که بهت آینه میکاپ نور مخفی رو دارم پیشنهاد می‌کنم

آینه میکاپ نور مخفی
آینه نور مخفی بزرگ


‎البته این تنها دلیلش نیست و باید بدونی که زاویه نور هم یکی از مهم‌ترین مسائل توی آرایش کردن باید بدونی که اگه زاویه نوری که به صورتت موقع آرایش کردن می‌تابه کج باشه تو هم کانتورت کج میشه و در کل میکاپت قرینه از آب در نمیاد. زمانی که نور از خود آینه به صورت مستقیم به صورت ما می‌تابه ما میکاپمون رو می‌تونیم کاملاً قرینه انجام بدیم چون که نور در زاویه درستی قرار داره. خلاصه که این دسته از آینه‌ها خوراک میکاپ کردن هستند اما انواع خیلی زیادی دارند که در ادامه با هم تک تکشون رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومش برای ما مناسب‌تره

آینه میکاپ نور مخفی چه مدل‌هایی داره

  • آینه قدی
  • آینه آویزی
  • آینه رومیزی

آینه قدی نور مخفی

آینه میکاپ نورمخفی
آینه میکاپ نورمخفی

آینه میکاپ نور مخفی در انواع اشکال و مدل‌ها بسته به نوع استفاده و ابعاد فضاتون فرق می‌کنه. اگه برای مزون دنبال آینه می‌گردی ، می‌دونی که باید یکی از انواع آینه قدی رو انتخاب کنی تا مشتری و مراجعه‌کننده بتونه خودش رو کامل و تمام‌قد تو آینه ببینه. و با بررسی مدلی از لباس که پرو کرده به اطمینان برسه که اندازه و مدل لباس طبق خواسته‌اش هست یا نه. البته آینه قدی محبوب همه‌اس😎 و تو آرایشگاه و منازل هم خیلی طرفدار داره. چون همه می‌خوان که وقتی خودشون رو در آینه می‌بینن نمایی از کل ظاهر و لباس و چهره رو تو یه قاب ببینن .

آینه قدی میکاپ ، چون تو ساختش حجم وسیعی از آینه استفاده شده طبیعی هس که وزن بالایی هم داشته باشه. خب این مورد رو از دو جنبه میشه بررسی کرد. مورد اول اینکه آینه‌ی ما ثابت باشه. و در دیوار نصب بشه و نیاز به جابجایی نداشته باشه. و نوع بعدی آینه متحرک قدی هست . این مدل برای افرادی که می‌خوان آینه رو با خودشون در سالن حرکت بدن یا دوستدار تغییر مقطعی دکوراسیون هستن خیلی کاربردیه.

حالا چاره برای جابجایی آسون چیه ؟ که وزن این آینه اذیت‌مون نکنه. تعبیه‌ی چرخ زیر پایه‌ی این آینه می‌تونه راهکار خیلی مفیدی برای حمل آسون باشه. آینه‌های چرخ‌دار نوری در اندازه‌های بزرگ و کوچک از سایت آینه‌ها قابل سفارش هستن . آینه میکاپ نورمخفی قدی ، در آرایشگاه با مدل‌های باقاب و بی‌قاب (فریم لس) روی میزهای آرایشی هم بسیار کاربرد داره. اما بهتره که اگه نوع قاب‌دار رو انتخاب می‌کنی ، قابش با میز آینه ست باشه.

آینه میکاپ نور مخفی رومیزی

آینه میکاپ نور مخفی
آینه میکاپ رومیزی

آینه‌های میکاپ رومیزی یکی از پرطرفدارترین آینه‌های میکاپ هستند که هم برای سالن‌ها مناسبند و هم برای میزهای آرایش داخل منزل. به نظر شخص من برای آرایش کردن زمانی که آینه روی یک میز قرار می‌گیره بهتره و دسترسی ما راحت‌تره چون هم می‌تونه خودمون یا حالا مشتری ما روی صندلی بشینه و راحت باشه و هم تمام وسایل مورد نیاز روی میز آینه قرار داشته باشد. از طرفی زمانی که آینه رومیزی با میز و وسایل آن ست شده باشد می‌تواند یک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک یا هر سبکی که ما دوست داشته باشیم را به جذاب‌ترین شکل ممکن به تصوری بکشد.

آینه آویزی

آینه میکاپ نور مخفی
آینه مدرن آویزی

یکی از پر استفاده‌ترین سبک‌های آینه ، آینه‌های آویزی هستند. البته نه با همان روش قدیمی که پشت آنها بند بسته می‌شد و به میخ زده می‌شدند. آینه‌های آویزی امروزی با ظاهر بسیار مدرنشان مخصوصاً آینه‌های میکاپ نور مخفی جلوه فوق العاده خاص و جذابی به محیطی که در آن قرار بگیرند می‌دهند. اگه شماهم تمایل دارید وسایل آرایش در کنار آینه حضور داشته باشند می‌توانید با یک شلف یا میز جذاب این آینه هارا تکمیل کنید. درگذشته فقط آینه‌های کوچک را با سبک آویزی استفاده می‌کردند اما یکی از ترندهای سال جدید استفاده از آینه‌های بزرگ به صورت آویزی می‌باشد که هم نور محیط را چند برابر می‌کند هم جلوه‌ی فوق‌العاده خاصی را به محیط می‌دهد

انواع کاربری آینه میکاپ نور مخفی

  • آرایشگاه
  • منزل
  • بوتیک

سبک کاربردیه آینه میکاپ نور مخفی دوطرفه

آینه میکاپ نور مخفی
آینه نور مخفی دو طرفه

آینه میکاپ نور مخفی دوطرفه ، تکنولوژی نورمخفی رو در دو طرف خودش به همراه داره. تا نور صادر شده توسط منابع نوری مخفی در داخل آینه رو به صورت یکنواخت و متعادل پخش کنه. برخلاف آینه‌های معمولی که توسط نور محیطی یا نور روز جهت روشنایی استفاده می‌شن، آینه میکاپ نورمخفی دوطرفه نور مناسبی برای اعمال آرایش حرفه‌ای و دقیق رو در هر زمانی از شبانه روز رو فراهم می‌کنه.

در زیر به مزایای استفاده از آینه میکاپ نورمخفی دوطرفه می‌پردازم:

آینه میکاپ نور مخفی
آینه دو طرفه نور مخفی
  1. روشنایی یکنواخت: آینه میکاپ نورمخفی دوطرفه با استفاده از تکنولوژی نورمخفی، نور رو به صورت یکنواخت و متعادل در سراسر آینه پخش می‌کنه. این ویژگی به شما کمک می‌کنه تا به طور دقیق‌تر و بدون سایه‌های نامطلوب روی صورت خود آرایش کنین.
  2. نمایش رنگ واقعی: آینه میکاپ نورمخفی دوطرفه رنگ‌ها رو به صورت دقیق و واقعی نشون می‌ده. این ویژگی مخصوصاً برای آرایش‌هایی که نیاز به دقت و هماهنگی رنگی دارن، بسیار مفید هس.
  3. قابلیت تنظیم نور: برخی آینه‌های میکاپ نورمخفی دوطرفه قابلیت تنظیم نور رو دارن. این امکان رو به شما می‌ده تا نور مناسبی رو برای شرایط مختلف، مانند روز و شب یا محیط‌های تاریک‌تر، انتخاب کنین. با تنظیم نور مناسب، می‌تونین جزئیات ریزتری از آرایش خود مشاهده کنین و نتایج بهتری بگیرین.
  4. آینه دوطرفه باعث صرفه‌جویی در ابعاد اشغالی سالن هم میشه. جای یه آینه در سالن گرفته میشه در حالی که قابلیت استفاده از دو آینه برات فراهمه.

دوست داری آینه‌ات مدلش تک باشه؟

آینه میکاپ نور مخفی
آینه نور مخفی خاص

کمپانی آینه‌ها برات این امکان رو داده که اگه هرجا هر مدلی از آینه رو دیدی و خوشت اومد فایل یا عکسشو برای شرکت ارسال کنی تا با بهترین کیفیت اونو برات با ظاهری ظریف طراحی کنن. و فرقی نمی‌کنه که این آینه چه شکل یا ابعادی داشته باشه. در هر حال مشکلی در ساخت اون وجود نداره.

می‌تونی روی انواع آینه اسم و لوگوی خودتو حک کنی. تا کارت شکل حرفه‌ای تری به خودش بگیره. و باعث اطمینان بیشتری مشتری بشه.

چقدر ایده‌ی خوبیه که آینه‌ای با نورمخفی یا آینه بک‌لایت رو با اسم شخص هدیه گیرنده مزین کنی که روی آینه این اسم حک بشه و موقع روشن کردن آینه این اسم و آرم نورپردازی داشته باشه.

داشتن لوگو روی انواع آینه در محل‌های کاری تبلیغاتی رایگان برای مراجعه‌کننده‌هاست. تا در تمام مدتی که در سالن شما حضور دارن با نگاه کردن به این آینه‌های زیبا این لوگو در ذهن‌شون موندگار میشه. و می‌تونن با سرچ این اسم و نام کاری در پیام‌رسان‌های اجتماعی هم پیج شما رو دنبال کنن.

آینه میکاپ نورمخفی
آینه میکاپ نورمخفی

تمام آینه‌هایی که این شرکت تولید می‌کنه گارانتی بی‌قید و شرط یکساله دارن.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ نورمخفی
آینه میکاپ نورمخفی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ