انواع آینه گرد آرایشگاه

آینه مزون با تضمین کیفیت

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه مزون با تضمین کیفیت صحبت کنیم .خیلی از مردم نمی‌تونن جنس مرغوب رو از نامرغوب تشخیص بدن به همین خاطر ما تو این متن تصمیم داریم انواع آینه‌های مختلف مزونی و باکیفیت ترین کار هارو بهتون معرفی کنیم تا بتونین انتخاب درست و صحیحی داشته باشین .

تو زمون‌های قدیم انتخاب آینه با مدل‌های مختلف امکان پذیر نبود و برای خرید آینه باید پیش شیشه بر محل می‌رفتیم و یه آینه‌ی ساده که جایی زده میشد رو سفارش می‌دادیم تا برش می‌زد .اما به مرور زمان طراحان و شرکت‌های مختلفی برای آماده کردن آینه‌هایی با توجه به نیاز کاربری هر شغل و هر محیطی آماده به کار شدن .

آینه مزون با تضمین کیفیت
آینه مزون با تضمین کیفیت مدل چراغ‌دار هالیوودی

با اومدن شرکت و کارگاه‌های سازنده انواع مختلفی از آینه‌های مدرن اروپایی ساخته شد و روونه‌ی بازار شد و با وارد شدن تو بازار با استقبال بی‌نظیر مردم رو به رو شد.به طور مثال آینه‌ای که برای سرویس بهداشتی طراحی شد با آینه‌ای که برای سالن پذیرایی طراحی می‌شد کاملا متفاوت شد و باعث جذابیت هر محیطی به صورت جداگانه شد .

بدون شک شما هم به دنبال پیشرفت کار خودتون هستین و برای این که دیده بشین تلاش می‌کنین.اگر هنوز عین عهد دقیانوس یه آینه‌ی ساده و پیش پا افتاده و امکانات کمی تو مزونتون دارین باید بهتون بگم که با این کار فقط جلوی ندیده شدن و پیشرفت خودتون رو می‌گیرین .

آینه مزون با تضمین کیفیت
آینه مزون با تضمین کیفیت مدل بک‌لایت

امروزه اولین چیزی که مردم به اون توجه می‌کنن دکوراسیون و طراحی داخلی هر محیطیه.چون چشم اولین چیزی رو که میبینه تجزیه و تحلیل می‌کنه و باعث میشه احساساتش رو نسبت به اون بسنجه.پس میشه نتیجه گرفت که در درجه‌ی اول عقل مردم تو چشمشونه !

ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا از مشاوران کارگاه آینه‌ها راهنمایی بگیرین و با فرستادن یه عکس از مزون خودتون مدل‌های مطرح رو طراحان ما بگیرین‌.با این کار بهترین ها رو برای مزون خودتون با حوصله می‌تونین انتخاب کنین .فقط کافیه تماس بگیرین تا بهترین مشاوره‌ها بهتون داده بشه.

آینه میکاپ پایه دار
آینه مزون با تضمین کیفیت مدل هالیوودی

انواع آینه مزون با تضمین کیفیت

  • آینه مزون مدل بک‌لایت
  • آینه مزون مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه مزون مدل آویزی
  • آینه مزون مدل دوطرفه
  • آینه مزون مدل لمسی یا حسگری
  • آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه مزون مدل حکاکی شده
  • آینه مزون مدل قدی یا یک‌سره
  • آینه مزون مدل قاب‌دار
آینه چراغ‌دار مزون
آینه مزون با تضمین کیفیت مدل چراغ‌دار قاب‌دار

آینه مزون مدل بک‌لایت

یکی از بهترین و زیباترین مدل‌ها برای هر مزونی آینه بک لایته.درسته که آینه بک لایت نور چندانی نداره و صرفا جنبه‌ی زیبایی داره اما برای هر مزونی اصل زیبایی حرف اول رو می‌زنه.با داشتن یه آینه بک لایت در لحظه‌ی اول حس خوبی رو برای مخاطبتون ایجاد می‌کنین.

سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری تعبیه میشه که لامپ‌ و چراغ‌های ال ای دی از پشت آینه گذاشته می‌شه تا نور ملایمی رو به اطراف آینه ساطع کنه .

آینه مزون با تضمین کیفیت مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

تو عصر جدید آینه هالیوودی یا همون آینه‌های چراغ‌دار یکی از پر فروش‌ترین آینه‌های موجود مطرح می‌شن.با داشتن این آینه‌ها نور بیشتر اتاق شما تامین می‌شه و باعث می‌شه تو مزون خودتون زمان خرید مشتری به خاطر جذابیت آینه و نور بیشتری که به مشتری بازتاب می‌کنه حس و حال بهتری رو ایجاد کنه .

آینه چراغ‌دار مزون
آینه مزون با تضمین کیفیت

سیستم در این آینه‌ها طوریه که باید چراغ‌های زیادی رو به فاصله‌ی مرتب و منظم دور تا دور آینه زد تا با روشن کردن اون‌ها نور یکنواختی وارد محیط بشه.

آینه مزون مدل لمسی یا حسگری

وقتی حرف از آینه‌های چراغ‌دار می‌شه باید بتونیم از یه راه و روشی این آینه رو خاموش و روشن کنیم .یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی انگشتان دست و لمس آینه بر روی نقطه‌ای که برای اون تعبیه شده‌اس.به طوریکه اگه اون نقطه‌ی مورد نظر رو لمس کنین می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو کم و زیاد کنین.اما ایرادی که داره تماس با آینه باعث لک و کثیفی تو آینه می‌شه.

آینه مزون با تضمین کیفیت ریموت‌دار کنترلی

بهترین و آسون ترین راه و روش برای خاموش و روشن کردن آینه‌های نور دار به وسیله‌ی آینه‌های ریموت‌دار یا کنترلیه.با در دست داشتن یه ریموت می‌تونین در هر کجایی که باشین به راحتی نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .حتی اگر مدل آینهی شما چند رنگ انتخاب شده باشه به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه مزون مدل قاب‌دار

شما هر طرحی و نوعی از آینه رو که انتخاب کنین می‌تونین قاب‌دار یا بدون قاب انتخاب کنین .برای انتخاب قاب دور آینه باید یکسری از کارها و اصول هارو انجام بدین تا بتونین یه قاب زیبا داشته باشین تا این قاب باعث بی نظمی و شلختگی تو محیط کاری شما نشه.

آینه قدی
آینه بک لایت مدل قاب‌دار

اولین قدم برای داشتن قابی زیبا برای آینه‌ی شما اینه که طراحی مزون خودتون رو بشناسین به طور مثال اگه مزون شما سبک سلطنتی داره از طرح و رنگ‌های گرمتر و تجملاتی تر استفاده کنین.اما اگه مزون شما طرح مدرنی داره از رنگ‌های خنثی تر با طرح‌های ساده‌تر استفاده کنین . به طور کلی اما بهتره برای آینه‌ها از طرح‌های ساده‌تری استفاده بشه مخصوصا اگه دیوار مزون و یا مزون شلوغی دارین.

بعد از انتخاب طرح و رنگ نوبت به جنس قاب آینه می‌رسه.قاب آینه مزون می‌تونه در جنس‌های مختلف تولید بشه .از جمله چوب ،فلز ،شیشه و یا حتی یو پی وی سی .در این زمینه بهتره با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خودتون زمان دادن سفارش با مشاورین ما صحبت کنین تا بتونین بهترین آینه رو خریداری کنین .مطمئن باشین که تو کارگاه آینه‌ها بهترین‌ها باتوجه به شرایط شما براتون آماده و ارسال می‌شه کافیه برای یکبار هم که شده به ما اطمینان کنین تا مشتری ثابت و دائمی ما باشین.

آینه مزون مدل آویزی

یکی از مدل‌های اروپایی که امروزه خیلی استقبال شده و خواهان زیادی داره آینه مزون مدل آویزیه .با این مدل آینه‌ها دیگه احتیاجی به هیچ میز و پایه‌ای ندارین و کافیه با استفاده از طناب و یا قلاب‌های رنگی آینه‌ی مورد نظرتون رو به سقف آویزون کنین .

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ