آینه تاچ مزون

آینه مزونی ارزون قیمت

آینه یک وسیله‌ای هست که ما تقریبا هر جایی بریم اون رو می‌بینیم. اما همین آینه در برخی از فضاها اهمیت بیشتری رو داره. مثل مزون و ارایشگاه که بدون آینه اصلا نمی‌تونه به فعالیت‌های خودش ادامه بده. برای این فضاها آینه‌های مخصوصی وجود دارن که در این متن در مورد آینه مزونی ارزون قیمت صحبت می‌کنیم. امروز مثل زمان گذشته نیست که برای هر کاربرد و فضایی، انتخابی برای آینه‌ها وجود نداشته باشه و مجبور باشیم که فقط یک نوع آینه رو همه جا مورد استفاده قرار بدیم. بلکه امروزه تنوع آینه‌ها خیلی زیاد شده و انتخاب‌های متعددی وجود دارن.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه مزونی ارزون قیمت

معرفی انواع آینه مزونی اروزن قیمت و مدرن

آینه‌هایی که در قسمت زیر معرفی میشن، با وجود قابلیت‌ها و عملکردی که از خودشون دارن خیلی قیمت مناسبی رو دارن. اما شما در نهایت می‌تونین آینه‌های ساده و معمولی رو هم برای مزون خودتون انتخاب کنین. آینه‌های معمولی هم البته با چیزی که در گذشته خودشون بودن خیلی تفاوت پیدا کردن. و شفافیت و مقاومت خیلی بهتری دارن. و در کل از نظر کیفی خیلی پیشرفت در اون‌ها صورت گرفته. این آینه‌ها هم در نوع خودشون می‌تونن شکل مدرن و امروزی پیدا کنن.

آینه مزونی اروزن قیمت
آینه برای مزون

اما یکسری آینه‌های مدرنی اومدن که این آینه‌ها با کارکرد خوبی که از خخودشون نشون دادن، خیلی مورد توجه و استفاده قرار گرفتن. در قسمت زیر به معرفی انواع این آینه مزونی ارزون قیمت می‌پردازیم تا بتونین با اون‌ها آشنایی بیشتری داشته باشین. و برای انتخاب هم بتونین راحت‌تر تصمیم‌گیری کنین.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه مزون

آینه هالیوودی

یکی از جدیدترین آینه‌هایی به‌عنوان آینه مزونی ارزون قیمت که وجود داره، آینه هالیوودی مزونی هست. در این آینه از تعدادی چراغ استفاده میشه که این چراغ‌ها روی خود آینه و با فاصله مشخصی قرار داده میشن. وقتی این چراغ‌ها روی آینه روشن بشن، روشنایی خیلی خوبی رو برای آینه و اطراف اون ایجاد می‌کنن. این روشنایی ایجاد شده، اولین و مهم‌ترین مزیتی که داره این هست که باعث میشه تا بتونین خیلی بهتر در آینه دیده بشین. طراحی و چیدمان چراغ‌ها طوری روی آینه انجام میشه که بتونه مقابل آینه رو کاملا روشن کنه.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه هالیوودی مزون

در مزون این نوع از آینه مزونی ارزون قیمت خیلی کمک‌کننده می‌تونه باشه. کمک آینه هالیوودی به این صورته که وقتی فردی جلوی آینه برای دیدن خودش بعد از پرو لباس قرار می‌گیره، می‌تونه خیلی واضح‌تر و روشن‌تر از چیزی که آینه‌های معمولی نشون میده، دیده بشه. چون مشتری شما برای این که بتونه انتخاب کنه، حتما نیاز به یک آینه شفاف و نور خوب به‌صورت همرمان داره. که آینه هالیوودی هر دو به بهترین شکل اجرا می‌کنه.

آینه نوری

یکی دیگه از انواع آینه مزونی ارزون قیمت، آینه نوری هستش. آینه مزونی نوری هم مثل آینه هالیوودی، آینه‌ای هست که در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما شکل این چراغ تفاوت‌هایی رو داره. در این آینه از چراغ LED که نواری شکله و همینطور ضخامتش هم کم هست، استفاده میشه. به این دلیل این نوع چراغ استفاده میشه که بتونه پشت آینه کار گذاشته بشه. بنابراین در آینه نوری به دلیل استفاده از چراغ در پشت آینه، نور ایجاد شده حالت مخفی داره. نور دور تا دور آینه رو می‌گیره و با وجود ملایم بودن، نور کافی رو فراهم می‌کنه.

آینه مزونی اروزن قیمت
اینه نوری برای مزون

آینه نوری هم به‌خاطر انتشار نور، به دید بهتر کمک می‌کنه. درواقع وقتی جلوی آینه بایستین، این آینه تصویر بهتری رو از خودتون به شما میده. و این چیزی هست که در مزون برای مشتری‌ها خیلی اهمیت داره. و این آینه خیلی خوب تصویر روشن رو ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست به‌عنوان آینه مزونی ارزون قیمت شناخته میشه و توجه خیلی از افراد رو به خودش جلب کرده.

این انواع آینه مزونی ارزون قیمت چه قابلیت‌هایی به‌جز روشنایی رو می‌تونه داشته باشه

. نورپردازی آینه‌ها که اصلی‌ترین ویژگی اون‌هاست، می‌تونه یکسری تنظیم‌هایی رو داشته باشه. این تنظیمات به این حالته که شما می‌تونین میزان نوری که از آینه منتشر میشه رو کمتر یا بیشتر کنین. همینطور امکان تغییر رنگ نور برای آینه هم وجود داره. برای این کار شما از قبل انتخاب می‌کنین که دوست‌دارین آینه‌تون چه رنگ‌هایی رو برای نورپردازی داشته باشه. تا بتونین از رنگ نور موردنظر خودتون لذت ببرین.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه قدی هالیوودی

. روی صفحه آینه می‌تونین اسم مزون و یا لوگوی اون رو حک کنین. حکاکی جلوه خیلی خاصی رو به آینه میده که اون رو خیلی خاص‌تر نشون میده. و در کنار روشنایی که داره، آینه رو خیلی زیباتر می‌کنه.

. این انواع آینه مزونی اروزن قیمت که معرفی شدن، می‌تونن هوشمندتر هم باشن. امکان وصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث وجود داره. در این صورت می‌تونین به‌وسیله آینه، موسیقی یا ویدئو در مزون پخش کنین و آرامش رو به فضای مزون ببخشین.

. همچنین روی صفحه نمایش آینه امکان نمایش زمان، دما یا تاریخ هم وجود داره. تا بتونین از طریق آینه‌، به این اطلاعات دسترسی داشته باشین.

این قابلیت‌هایی که برای آینه‌های مدرن گفته شدن، انتخابی هستن. انتخابی یعنی به این صورت که شما خودتون انتخاب می‌کنین که دوست دارین آینه‌تون چه قابلیت‌هایی رو داشته باشه. در این صورت شما آینه‌ای دارین که خیلی کاربردی‌تر هم هستش. و در این صورت می‌تونین آینه مزونی ارزون قیمت و مناسب خودتون رو داشته باشین.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه مدرن مزونی

چرا این آینه‌ها با وجود قیمت بالاتر از آینه‌های معمولی، به‌عنوان آینه مزونی ارزون قیمت شناخته میشن

آینه نوری و آینه هالیوودی عملکردی از خودشون نشون دادن که نمی‌تونن با آینه‌های قدیمی اصلا مقایسه بشن. این آینه‌ها باعث شدن تا آینه‌هایی با کارکرد عالی و خاص معرفی بشن. و باعث بشن که روند کار هم خیلی سریع‌تر و بهتر پیش بره. بهتر شدن روند کار منظور این هست که مشتری شما اگر دید بهتری داشته باشه، می‌تونه خیلی راحت‌تر تصمیم بگیره. یکسری قابلیت‌هایی هم که روی آینه نصب بشه، این آینه رو خیلی ارتقا میده. و باعث میشه تا آینه با وجود امکانتی که داره، بتونه یک آینه مزونی اروزن قیمت شناخته بشه. و همچنین نیازی به فراهم آوردن وسیله‌های دیگه برای این قابلیت‌ها وجود نداشته باشه.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه هالیوودی برای مزون

همچنین آینه در دکوراسیون و چیدمان داخلی شما خیلی تاثیر داره. و می‌تونه فضای شیک و مدرنی رو برای مزون ایجاد کنه. اگر مزون‌های امروزی رو هم بررسی کنیم، می‌بینیم که تمام اون‌ها هم از آینه‌های جدید استفاده می‌کنن. تا بتونن با ایجاد فضای زیباتر، افراد بیشتری رو به سمت مزون خودشون بکشونن. بنابراین با وجود اهمیت بالایی که آینه‌ها در مزون دارن و همینطور کارکردشون، این آینه‌ها به‌عنوان آینه مزونی ارزون قیمت شناخته میشن و خرید اون‌ها خیلی توصیه میشه.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه مدرن و جدید

اما حالا چرا می‌گیم که بهتره آینه مزونی ارزون قیمت رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه مزونی اروزن قیمت و آینه‌های مختلف با کاربردهای دیگه‌ای تولید میشن. تمام آینه به‌دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و نیروی کار ماهر، از بالاترین استاندارد و کیفیت برخوردار هستن. همینطور آینه‌ها تماما در این کارگاه تولید میشن و برای فروش هم سعی کردیم تمام واسطه‌ها رو حذف کنیم و خودمون مستقیما آینه رو به فروش برسونیم تا آینه‌ها بتونن از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن.

آینه مزونی ارزون قیمت
آینه مزونی ارزون قیمت

اما در کنار همه این‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها وجود داره. تا اگر هر اتفاقی هم برای آینه افتاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما مشتریان نباشه. چون مجموعه کاملا پشتیبانی انجام میده و کاملا رایگان مشکل رو رسیدگی و برطرف می‌کنه. ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا اگر از آینه خوشتون نیومد بتونین مرجوع کنین. همه این‌ها مواردی هستن که می‌تونه دلایل محکمی برای خرید آینه از این مجموعه باشه و شما بتونین آینه مزونی ارزون قیمت داشته باشین. چون این ضمانت تنها و تنها در این مجموعه وجود داره. پس برای داشتن آینه‌ای خاص و زیبا می‌تونین همین امروز اقدام کنین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس ما هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و هر سؤال یا ثبت سفارشی هم داشتین، همکاران در خدمت شما هستن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ