آینه مخصوص سالن آرایش

آینه مخصوص سالن آرایش

آینه‌ها از ابزار خیلی مهمی هستن که در استفاده روزانه افراد قرار می‌گیرن. اما این آینه در برخی از فضاها اهمیتشون چندین برابر میشه. مثل سالن آرایش و آرایشگاه که اصلا آینه‌هایی با عنوان آینه مخصوص سالن آرایش معرفی شدن که می‌تونن عملکرد خیلی بهتری رو نسبت به آینه‌های معمولی داشته باشن. همچنین این آینه‌ها دکوراسیون و فضای شما رو هم خیلی مدرن‌تر جلوه میدن و باعث میشن تا شما بتونین فضای خیلی حرفه‌ای داشته باشین. چون بالاخره دکوراسیون و فضای شما ویترینی برای نشون دادن سطح کار شما هم هست.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه مخصوص سالن آرایش

آینه مخصوص سالن آرایش تنوع زیادی داره که شما می‌تونین خیلی راحت از بین اون‌ها با توجه به سلیقه و فضایی که دارین انتخاب کنین. در کل آینه خیلی در سالن زیبایی و آرایش تاثیر داره. چون در هر قسمتی معمولا از آینه استفاده میشه. پس میشه اینطور گفت که اینه بیشترین تاثیر رو در کوراسیون هر آرایشگاهی می‌تونه داشته باشه.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ دار آرایشی

معرفی انواع آینه مخصوص سالن آرایش

آینه بک لایت

آینه بک لایت یکی از انواع آینه مخصوص سالن آرایش هستش که ویژگی بارز اون داشتن نورپردازیه. این نورپردازی با به کار بردن چراغ LED تامین میشه. این چراغ‌ها تنوع زیادی در شکل ظاهریشون دارن. اما چراغی که در این آینه استفاده میشه نواری شکله و ضخامت کمی هم داره که پشت آینه قرار داده میشه. و موجب میشه تا آینه بک لایت نور مخفی داشته باشه که دور تا دور آینه رو می‌گیره. این نور به‌صورت یکدست هستش و هیچ سایه‌ای رو ایجاد نمی‌کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه بشینین، صورت خودتون رو می‌تونین خیلی روشن در آینه نگاه کنین.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه بک لایت سالن آرایش

به دلیل همین نورپردازی خوب آینه بک لایت، بهترین انتخاب برای سالن آرایش هستش. چون با دید خیلی خوبی که ایجاد میکنه به شما به‌عنوان آرایشگر تسلط بیشتری رو میبخشه. چون این نور وقتی باعث واضح‌تر دیده شدن میشه، دقت شما رو هم بالاتر میبره تا بتونین کار ظریف و تمیزی رو به مشتری‌تون ارائه بدین. به‌خصوص برای میکاپ و آرایش که این نور خیلی مهم‌تر میشه و نقش پررنگ‌تری رو داره.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم نوع دیگه‌ای از آینه مخصوص سالن آرایش محسوب میشه که در این آینه هم از چراغ‌های LED استفاده میشه. اما شکل ظاهری چراغ‌هایی که در آینه هالیوودی به کار میرن، شبیه لامپ‌های معمولیه. و به‌صورت جداگونه روی آینه یا قاب اون قرار داده میشن. و این چیدمان چراغ‌ها روی آینه باعث میشه تا نورپردازی آینه هالیوودی بر عکس آینه بک لایت به‌حالت مستقیم باشه.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه هالیوودی رومیزی

در آینه هالیوودی هم نوری که آینه ایجاد میکنه به دید بهتر و واضح‌تر خیلی کمک میکنه. چون نور خوب و کافی یک فاکتور خیلی مهم در سالن آرایشی و کارهایی که در اونجا انجام میشه، هستش. که این آینه‌ها این نور موردنیاز رو به بهترین حالت خودش برای شما فراهم می‌کنن. و باعث میشن تا روند کار شما بهتر پیش بره. علاوه بر این با ظاهر قشنگی که دارن فضای شما رو هم خیلی تغییر بدن و زیباتر کنن.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم نوع دیگه از انواع آینه مخصوص سالن آرایش هست که به‌تازگی خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. چون همونطور که از اسم این آینه هم مشخصه، استفاده از هر دو سمت خودش رو به شما میده. یعنی شما با این آینه می‌تونین به‌طور همزمان به دو نفر خدمات بدین. چون در ساخت این آینه از دو آینه استفاده میشه که قسمت‌های پشتی اون‌ها رو به هم قرار می‌گیره تا بتونه آینه دوطرفه رو ایجاد کنه.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه دوطرفه آرایشگاه

برای این که امکان استفاده از هر دو سمت آینه وجود داشته باشه، باید در جایی قرار داده بشه که دو سمت اون فضای خالی باشه. تا در این صورت بتونین از این آینه استفاده لازم رو ببرین. مثلا گوشه‌های دیوار برای آینه دوطرفه جای مناسبی نیستن. چون در این صورت امکان استفاده از هر دو سمت اون وجود نداره.

آینه قاب دار

تمامی انواع آینه رو می‌تونین با قاب یا بدون قاب هم به کار ببرین. آینه بدون قاب برای این آینه‌های مدرن باز هم زیباست. چون به‌قدری شفاف و درخشان هستن و نورپردازی هم دارن که جلوه آینه رو خیلی زیبا می‌کنن و در عین سادگی خاصی که دارن، باز هم توجه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنن. اما آینه مخصوص سالن آرایش با قاب هم زیبایی منحصربه‌فرد خودش رو داره.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه قاب دار هالیوودی

قاب‌ها خیلی تنوع زیادی رو دارن. به همین دلیلی هم می‌تونن باعث ایجاد تنوع بیشتر در آینه‌ها بشن. این تنوع می‌تونه در زمینه‌های مختلفی مثل جنس قاب، رنگ، شکل و… باشه. پس شما می‌تونین خیلی راحت بین این همه گزینه‌هایی که وجود داره، آینه دلخواه خودتون رو انتخاب کنین. و فضای آرامش‌بخش و زیبایی رو برای خودتون و همینطور مشتری‌هاتون ایجاد کنین.

آینه مخصوص سالن آرایش چه تفاوت‌هایی با آینه‌های ساده داره

آینه مخصوص سالن آرایش که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیره، اغلب نورپردازی داره. چون عملکرد خیلی خوبی رو برای آینه سالن آرایش ایجاد میکنه. اما یکسری قابلیت‌هایی دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که باعث تمایز بیشتر با آینه‌های دیگه میشن.

. نوری که از آینه مخصوص سالن آرایش منتشر میشه قابلیت کمتر و بیشتر شدن هم داره. یعنی شما اگر نیاز به نور کمتر یا بیشتر داشته باشین، می‌تونین نور رو به میزان دلخواهتون تغییر بدین و تنظیم کنین.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه چراغ دار آرایشگاه

. می‌تونین آینه آرایشگاه رو به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین. در این صورت شما می‌تونین با آینه در سالن، موسیقی پخش کنین. موسیقی می‌تونه فضای آرومی رو برای کار در سالن ایجاد کنه. جذابیت هم وقتی اضافه میشه که این کار از طریق آینه مدرن سالن آرایش باشه.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه نوری بیضی

. حکاکی روی آینه مخصوص سالن آرایش هم به زیبایی بیشتر اون اضافه میکنه. حکاکی می‌تونه نوشته، طرح یا هر چیزی باشه. اما مثلا اسم سالن می‌تونه ایده خوبی برای حکاکی باشه و آینه رو خیلی خاص جلوه بده.

اما باید بگیم که این قابلیت‌ها همه‌شون روی آینه نصب نیستن. و شما باید با توجه به نیاز و علاقه‌ای که دارین برای داشتن هرکدوم از اون‌ها درخواست بدین تا روی اینه اجرا کنیم. در این صورت آینه مخصوص ارایشگاه شما خیلی کاربردی‌تر هم میشه و به یک آینه اختصاصی برای شما تبدیل میشه.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه گرد بک لایت

در قسمت زیر هم ویدئویی نمایش داده شده که در اون آینه ساده وجود داره که خودتون هم می‌تونین با آینه‌های مدرن مقایسه کنین و تفاوتشون رو ببینین.

اما چرا میگیم که آینه مخصوص سالن آرایش خودتون رو از ما بخرین

شما هر نوع آینه مخصوص سالن آرایش رو که بخواین دقیقا طبق دلخواهتون براتون تولید می‌کنیم. حتی بهتر از چیزی که تصور دارین. از بهترین مواد اولیه و تجهیزات کمک می‌گیریم تا بتونیم آینه‌ای با کیفیت بالا به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم. شما برای سفارش و خرید تمام آینه‌ها مستقیما با خودمون در ارتباط هستین. به همین دلیل هم با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، قیمت آینه‌ها بسیار مناسبه.

آینه مخصوص سالن آرایش
آینه مخصوص سالن آرایش

اما تفاوت اصلی کارگاه تولیدی آینه با مراکز فروش دیگه، داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هست. شما با این ضمانت اگر هر مشکلی به وجود بیاد می‌تونین با ما تماس بگیرین. خیلی سریع بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع می‌کنیم. حتی اگر شما آینه‌ای که خریدین رو دوست نداشتین می‌تونین مرجوع کنین. فقط این نکته رو بگیم که شکستگی و ضربه از سمت مشتری شامل این گارانتی و ضمانت نمیشه.

برای ارتباط با ما و دریافت مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین همکاران ما به شما پاسخ میدن تا بتونین بهترین انتخاب رو برای سالن‌تون داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ