آینه لمسی گرد رومیزی

آینه متحرک برای سالن آرایش

امروزه به دلیلی اهمیت بالایی که آینه‌ها در سالن‌های آرایشی دارن، تنوع در آینه سالن آرایشی بالاست. اما یکی از کاربردی‌ترین انواع آینه، آینه متحرک برای سالن آرایش هست که در اینجا به اون می‌پردازیم. آینه وقتی در سالن زیبایی قرار می‌گیره باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن فضای اون میشه. و باعث میشه تا فضای سالن دلبازتر به نظر برسه. آینه‌ها در سالن زیبایی خیلی نقش مهمی دارن، به همین دلیل هم باید به کاربردی بودن اون‌ها توجه می‌شه و هم به زیبایی و ظاهرشون. چون برای تمام کارهایی که در سالن انجام میشه، نیاز به آینه وجود داره.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه متحرک برای سالن آرایش

مزیت آینه متحرک برای سالن آرایش چیه

آینه به قدری در سالن آرایشی مهمه که بدون اون سالن نمی‌تونه به فعالیت‌های خودش ادامه بده. چون برای تمام کارهایی که در سالن آرایشی انجام میشه، نیاز به آینه وجود داره.

در این بین آینه متحرک برای سالن آرایش خیلی کاربردهای خوبی داره. مثل این که اگر نیاز به آینه در جای دیگه‌ای وجود داشته باشه، به‌راحتی امکان جابه‌جایی آینه وجود داره.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه سالن آرایشی

حتی اگه نیاز به منتقل کردن آینه به جای دیگه‌ای وجود داشته باشه، آینه متحرک برای سالن آرایش خیلی مناسبه. اگه بعد از مدتی هم خواستین که تغییر دکوراسیون در سالن ایجاد کنین یا سالن رو تغییر بدین، این آینه‌ها رو به‌سادگی می‌تونین جابه‌جا کنین. آینه متحرک چون این قابلیت در اون ایجاد شده که به‌راحتی بتونین اون رو جابه‌جا کنین، ایمنی بالایی رو هم داره. و دیگه برای منتقل کردن اون نگرانی خاصی برای شکستگی اون وجود نداره.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه میکاپ

انواع آینه متحرک برای سالن آرایش به چه صورتیه

آینه پایه‌دار

آینه متحرک برای سالن آرایش رو به‌صورت پایه‌دار هم میشه به کار برد. آینه پایه‌دار رو میشه هم برای آینه بدون قاب و هم قاب‌دار استفاده کرد. هرکدوم از این موارد از زیبایی خاص خودشون برخوردارن که بسته به فضای سالن و سلیقه شما می‌تونن انتخاب بشن. تا زیبایی خاصی رو به فضای شما ببخشن و جلوه بیشتری رو هم ایجاد کنن.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه پایه‌دار سالن آرایشی

آینه چرخ‌دار

آینه متحرک برای سالن آرایش برای این که بتونه خیلی راحت‌تر جابه‌جا بشه، امکان استفاده از چرخ‌ برای اون وجود داره. آینه متحرک چرخ‌دار رو بدون نیاز به این که انرژی خاصی صرف کنین، می‌تونین خیلی راحت جابه‌جا کنین. چرخ باعث میشه تا ضمن این که جابه‌جایی خیلی راحت میشه، آینه خیلی مطمئن هم به هر جایی منتقل بشه. چون برای منتقل کردن این آینه به جای دیگه‌ای نیاز به سختی و انرژی خاصی نیست.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه چرخ‌دار متحرک

آینه رومیزی

برخی از آینه‌های رومیزی هم می‌تونن به‌عنوان آینه متحرک برای سالن آرایش مورد استفاده قرار بگیرن. یعنی این آینه‌ها رو خیلی راحت می‌تونین جابه‌جاشون کنین یا حتی میز اون‌ها رو تغییر بدین. آینه رومیزی برای سالن آرایش خیلی کاربردیه. به‌خصوص برای بخش‌هایی مثل میکاپ و گریم که نیاز به لوازم زیادی هم هست، این لوازم روی میز قرار می‌گیرن تا دسترسی بهشون خیلی راحت باشه.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه رومیزی هالیوودی

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم یک آینه خیلی کاربردی محسوب میشه که به‌عنوان آینه متحرک برای سالن آرایش هم می‌تونه کاربرد داشته باشه. شما با استفاده از این آینه در سالن‌تون می‌تونین همزمان با یک آینه به دو مشتری خدماتتون رو ارائه بدین. پس در کل می‌تونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین. چون برای استفاده از این آینه‌ها، اون‌ها باید در جایی قرار بگیرن که خالی باشه و نزدیک به دیوار نباشه. قسمت‌های میانی سالن بهترین جا برای قرارگیری این آینه‌هاست. شما می‌تونین هم از دیوارها برای استفاده از آینه استفاده کنین و هم قسمت‌های وسط. در این صورت شما می‌تونین پذیرای تعداد بیشتری از مشتری‌ها بشین.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه دوطرفه سالنی

آینه دوطرفه آینه جدید و مدرنی هستش که می‌تونه فضای سالن رو هم خیلی تغییر بده و جذاب‌تر کنه. و باعث بشه تا فضا خیلی به‌روز باشه. و جدا از ظاهر زیبایی که داره، همونطور که گفته شد خیلی عملکرد خوبی رو اجرا میکنه. ساختار این آینه‌ها طوری هست که باعث نمیشه تا برای طرفینی که از این آینه استفاده می‌کنن، مزاحمتی ایجاد بشه.

آینه متحرک برای سالن آرایش از چه آینه‌هایی می‌تونه باشه

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی آینه‌‌ای هست که در اون از تعدادی چراغ با فاصله مشخص استفاده میشه. و می‌تونه به‌عنوان آینه متحرک برای سالن آرایش هم از اون استفاده بشه. در این آینه چون از یکسری چراغ روی آینه استفاده میشه، باعث میشه تا روشنایی خیلی خوبی ایجاد بشه که اطراف و روبه‌روی خودش رو به میزان درست و کافی روشن میکنه. بنابراین وقتی شما یا مشتری روبه‌روی اون قرار بگیرین، می‌تونین صورت خودتون رو کاملا روشن و واضح در آینه ببینین.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه هالیوودی متحرک

بنابراین این نور خیلی کمک‌کنندست تا با دید خیلی خوب و واضحی که ایجاد میکنه، دقت رو بالا ببره. تا شما به‌عنوان آرایشگر و یا میکاپ آرتیست تسلط بیشتری داشته باشین و بتونین بهترین کار خودتون رو ارائه بدین. مشتری هم در این صورت در جریان روند کار قرار می‌گیره و می‌تونه خودش رو خیلی روشن در آینه ببینه. تا در نهایت بتونه خودش رو همونطوری که انتظار داره مشاهد کنه و رضایت کامل هم براش ایجاد بشه.

آینه بک لایت

آینه بک لایت هم نوع دیگه‌ای از آینه‌های دارای نورپردازی هست که به‌صورت آینه متحرک برای سالن آرایش می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. نورپردازی آینه بک لایت به‌صورت مخفی هست. چون در این آینه چراغ LED پشت آینه قرار داده میشه و باعث میشه تا یک نوری دور تا دور آینه رو بگیره. این نوری که ایجاد میشه مثل آینه هالیوودی خیلی به روند بهتر شدن کار کمک میکنه. چون دید بازتری رو میده تا با دقت بیشتری خدمات آرایشی ارائه بشه.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه متحرک بک لایت

نور و تصویر خوب که از موارد خیلی ضروری در سالن آرایشی هستن، با این دو نوع آینه‌ای که معرفی شدن می‌تونن خیلی خوب فراهم بشن. چون این آینه و نورپردازی اون، طوری طراحی شده که مقابل آینه بدون هیچ سایه‌ای خیلی خوب روشن میشه. بنابراین وقتی جلوی این آینه متحرک برای سالن آرایش قرار بگیرین، تصویرتون خیلی واضح در آینه نمایش داده میشه. بنابراین به دلیل مزایایی که این آینه‌ها دارن، دیگه از آینه‌های قدیمی در سالن‌های آرایشی خیلی استفاده نمیشه. و به جای اون‌ها از این آینه‌های مدرن استفاده میشه که هم کاربردی‌ترن و هم خیلی زیباتر. که باعث میشن تا فضای شما هم خیلی حرفه‌ای و به‌روز به نظر برسه.

حالا چرا بهتره که آینه متحرک برای سالن آرایش رو از ما بخرین

شما هر آینه‌ای که فکر کنین مثل آینه متحرک برای سالن آرایش رو ما براتون تولید می‌کنیم. این آینه‌ها از بالاترین حد کیفیت برخوردارن. چون ما در کارگاه تولیدی آینه از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و همینطور نیروی ماهر استفاده می‌کنیم تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا تولید کنیم. آینه‌های تولیدی ما در مقایسه با کیفیت بالاشون، قیمت خیلی مناسبی هم دارن. چون بخش فروش هم به‌عهده خودمون هست تا بتونیم با مشتری‌ها مستقیم در ارتباط باشیم و با حذف واسطه‌ها بتونیم با قیمت منطقی‌تری آینه‌ها رو به فروش برسونیم.

آینه متحرک برای سالن آرایش
آینه متحرک برای سالن آرایش

اما ما خدمات ویژه‌ای هم به جز کیفیت بالا و قیمت مناسب داریم که بتونیم رضایت و اطمینان بیشتری رو کسب کنیم. روی تمامی آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله داریم. یعنی به این صورت که حتی اگر شما آینه‌ای که سفارش دادین مورد دلخواهتون نبود، می‌تونین اون رو به‌راحتی مرجوع کنین. همینطور باید بگیم که اگر آینه دچار هر مشکلی شد در طول یکسال ما کاملا رایگان براتون رفع می‌کنیم. حتی اگر نیاز به تعویض هم باشه، آینه دیگه‌ای رو براتون جایگزین می‌کنیم. البته که طبیعتا نباید آینه دچار شکستگی و ضربه شده باشه.

برای سفارش آینه متحرک برای سالن آرایش می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. همکاران ما در این مجموعه سعی می‌کنن تا شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن تا بتونین بهترین انتخاب رو برای خودتون داشته باشین. پس برای این که بتونین سالن‌تون رو زیباتر کنین و آینه‌های خیلی زیبا و کاربردی داشته باشین، همین الان تماس بگیرین تا بتونین با بهترین قیمت آینه‌تون رو تهیه کنین.

آدرس دفتر : آدرس کارگاه آینه‌ها تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ