https://dl.ayneha.com/Ayneha/1.wav

آینه لمسی گرد نوردار

وقتی نوبت به آرایش کردن می رسه، دو عامل کلیدی برای داشتن ظاهری عالی وجود داره: آینه لمسی گرد نوردار و نور. شما می‌تونین با کیفیت‌ترین محصولات موجود رو داشته باشین، اما اگر آنها رو در نور کم و با آینه‌ای بی‌کیفیت استفاده می‌کنین، احتمالاً ظاهری رو که می‌خواین به دست نخواهید آورد.

آینه های مختلفی در Ayneha وجود داره که از نور داخل آینه استفاده می‌کنن. آینه‌های نورانی هالیوود یک نمونه کلاسیک هستن و آینه‌های نورانی روز به روز محبوب تر می شن. اما یکی از محبوب ترین آینه‌ها، آینه نوردار هس.

آیا علاقه‌مندید که بدونید آیا آینه لمسی گرد نوردار برای شما مناسب هس یا خیر؟ برای اطلاعات بیشتر و اینکه چگونه یک آینه لمسی گرد نوردار می‌تونه به ارتقای سطح آرایش شما کمک کنه، ادامه مطلب روبخونین.

آینه لمسی گرد نوردار

آیا آینه لمسی گرد نوردار برای آرایش خوب هستن؟

پاسخ بله است! آینه‌های بک‌لایت انتخابی عالی برای آرایش شما هستنن. یک آینه بک‌لایت می‌تونه به چند شکل متفاوت باشه. اولین (و بهترین برای آرایش هس) یک مدل هس که در آن نورها به سمت پشت آینه قرار می گیرن و سپس نور از طریق یک بخش حکاکی شده در لبه های بیرونی آینه نشون داده می شه.

همچنین نوع دیگری از آینه بک‌لایت وجود داره که هیچ قابی نداره، بنابراین به جای اینکه از جلوی آینه بتابه، نور از پشت آینه روشن می‌شه. که یک جلوه زیبا و دلربا ایجاد می‌کنه، اما معمولاً چهره شما رو خوبی آینه بک‌لایت حکاکی شده روشن نمی‌کنه. بنابراین، اگر به‌دنبال بهترین آینه برای آرایش هستین، یک آینه بک‌لایت با نواحی حکاکی شده، نور مناسبی رو به شما می‌ده تا ظاهر دلخواهتون رو به دست بیارین.

ال ای دی یا فلورسنت برای آینه لمسی گرد نوردار آرایشی بهتر هس؟

پیدا کردن آینه مناسب تنها نیمی از کار هس. انتخاب نورپردازی مناسب برای داشتن یک آرایش عالی ضروری هس. چند نوع نورپردازی مختلف وجود داره که می‌تونین برای آینه بک‌لایت خود انتخاب کنین: یک آینه هالیوودی فلورسنت یا یک آینه بک‌لایت LED.

هر دو گزینه نورپردازی عالی هستن زیرا مصرف انرژی کم دارن. حتماً لامپ‌های LED یا فلورسنت رو به جای لامپ‌های رشته ای انتخاب کنین، زیرا برای محیط زیست بهتر هستن و عمر طولانی تری خواهند داش.

فاکتور مهم دیگری که باید در هنگام انتخاب بین لامپ های LED و فلورسنت در نظر گرف، مدت زمان ماندگاری آنها هس. لامپ‌های LED اغلب تا 50000 ساعت دوام دارن در حالی که لامپ های فلورسنت بیش از 15000 ساعت دوام دارن. اگر ال ای دی ترجیح می‌دهین زومجبور به تعویض لامپ‌های آینه بک‌لایت خود نباشین، لامپ‌های LED برای شما مناسب هستن.

آینه لمسی گرد نوردار در مقابل آینه هالیوودی

اکنون این سوال واقعی مطرح می‌شه – چه چیزی یک آینه ببک‌لایت رو از یک آینه هالیوودی متفاوت می‌کنه و کدام بهتر هس؟ در حالی که آنها بسیار شبیه هستن، تفاوت های کوچکی نیز وجود داره. همانطور که در بالا گفته شد آینه‌های بک‌لایت دارای نوارهایی هستن که در پشت آینه قرار داره.

از طرف دیگر آینه‌های هالیوودی دارای لامپ‌هایی هستن که روی سطح آینه قرار دارن. این اغلب می‌تونه آینه‌های دارای نور رو کمی روشن‌تر از آینه‌های بک‌لایت کنه، اما در برخی موارد کمی شدیدتر هس.

آینه لمسی گرد نوردار

چیزی که آینه‌های بک‌لایت رو برای آرایش بسیار عالی می‌کنه این هس که هر دو صورت شما رو از همه جهت روشن می‌کنن. این بسیار بهتر از نورپردازی بالای سر هس زیرا سایه‌هایی رو ایجاد نمی‌کنه که آرایش کردن رو سخت کنه.

پس حکم چیست؟ آیا آینه‌های بک‌لایت برای آرایش خوب هستن؟ آره! آینه‌های بک‌لایت چهره شما رو از همه جهات روشن می کنه و بوم مناسبی رو برای اعمال آرایش مورد نظرتون به شما می‌ده.

چگونه می تومین آینه لمسی گرد نوردار آرایشی مناسب رو انتخاب کنین؟

منطقی هس که بگوییم تقریباً همه کسانی که از آرایش کردن استقبال می‌کنن، می تونن با خرید آینه‌های با قابلیت بزرگ‌نمایی لذت ببرن. با این حال، طیف گسترده‌ای از آپشن وجود داره. هنگام تصمیم گیری در مورد آینه آرایشی خود عوامل زیر رو در نظر بگیرین:

• قابلیت بزرگنمایی آینه لمسی گرد نوردار

چقدر در آینه خود به قابلیت بزرگن‌مایی نیاز دارین؟ هنگام میکاپ یا گریم، ایده خوبی هس که از بزرگنمایی قوی تر استفاده کنین. قبل از تصمیم گیری به همه اندازه‌های بزرگنمایی نگاه کنین.

• نورپردازی آینه لمسی گرد نوردار

هنگام خرید یک آینه آرایشی باید به چندین فاکتور از جمله نورپردازی آن توجه کرد. نور طبیعی سفید از یک آینه آرایش مناسب به شما کمک می‌کنه روال آرایش خود رو تا حد امکان واضح ببینین. با این حال، برخی از گزینه‌ها به شما امکان می‌ده تنظیمات نور رو تغییر بدین تا فوکوس خود رو واضح تر کنین.

• نوع آینه

آیا یک آینه دستی رو ترجیح می دین یا یک آینه با قابلیت بزرگ ‌نمایی که بتونین روی میز خود قرار بدین؟ دو گزینه رایج عبارتن از یک آینه یا قابلیت بزرگ‌نمایی قابل حمل و یک آینه با قابلیت بزرگ‌نمایی روی میز.

• طرح

آینه حمام یا طرح آینه آرایش شما نشون دهنده سلیقه شماست. یکی رو در نظر بگیرین که به بهترین وجه متناسب با فضای شما و روال زیبایی شما باشه. اگر فضای شما محدود هس، ممکن هس مجبور شین چیزی کوچکتر انتخاب کنین.

آینه لمسی گرد نوردار

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی گرد نوردار

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین .

و هم می‌تونین به‌صورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرین و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی( واتساپ،تلگرام،بله، ایتا، اینستگرام و غیره) می‌تونین ارسال کنین.

آینه لمسی گرد نوردار سفارشی

آینه های LED سفارشی یک راه عالی برای اضافه کردن یک لمس منحصر به فرد به سالن آرایشی شما هستن. شما می‌تونین آینه خود رو با اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف مطابق با دکوراسیون سالن آرایشی خود سفارشی کنین. علاوه بر این، آینه‌های LED سفارشی رو می‌تونیم به گونه‌ای طراحی کنیم که متناسب با هر فضا یا شکلی باشه، بنابراین می‌تونین آینه‌ای کاملاً متناسب با سالن آرایشی خود تهیه کنین.

آینه‌های LED سفارشی هم با ویژگی‌های اضافی مانند بلندگوهای بلوتوث، بزرگنمایی و عملکردهای ضد مه در دسترس هستن. این ویژگی‌ها می‌تونن تجربه آرایش شما رو حتی بهتر کنن. آینه های LED سفارشی همچنین می‌تونن نوع سالم‌تری از نور مشابه نور طبیعی ارائه بدن که می‌تونه به جلوگیری از عوارض برای سلامتی که ممکن هس در اثر قرار گرفتن در معرض نور آبی دستگاه‌های الکترونیکی ایجاد شه، کمک کنه.

آینه لمسی گرد نوردار

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. 

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین رو از سایت ما سفارش بدین.تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه. در ضمن به سراسر ایران ارسال داریم پس با خیال راحت می‌تونین سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ