آینه لمسی چراغ‌دار

آینه لمسی چراغ‌دار

آینه لمسی چراغ‌دار یکی از آینه‌هایی هس که شاید امروزه در آرایشگاه‌ها ،مزون،بوتیک و خونه‌های مدرن ببینین. آینه یکی از وسایل هس که هم جنبه دکوراسیونی داره و هم جنبه کابردی داره.شاید با خودتون بگین جنبه کاربردی دیگه چیه؟ مثلا در آرایشگاه‌هایی که نور طبیعی ندارن یا کم هس . استفاده می‌کنن تا از افتادن سایه رو مشتری جلوگیری بشه. البته این یکی از ویژگی‌هاش هس در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین.

آینه لمسی چراغ‌دار

آینه لمسی چراغ‌دار چیه؟

نورپردازی مناسب کلید دستیابی به آرایش بی عیب و نقص هس.شما به راحتی می تونین سایه چشم و رنگ لب مناسب رو پیدا کنین که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشه.اینجاست که آینه لمسی چراغ‌دار آرایشی به کار می‌یان.یک آینه چراغ دار، همانطور که از نامش پیداس، آینه آرایش معمولی شماست اما با لامپ. در شکل ها، اندازه ها و رنگ های مختلف .

از آینه سنتی هالیوودی که در رختکن افراد مشهور یا استودیوهای آرایش یافت می‌شه تا آینه‌های کوچک‌تر با نور که برای سفر ایده‌آل هستن زیرا به خوبی در چمدان شما قرار می‌گیرن.

دیگه چی؟ چراغ‌های برخی از این آینه‌ها دمای قابل تنظیمی دارن – سرد، گرم و طبیعی برای ساعات مختلف روز و مطابقت با نیازهای آرایشی شما، چه برای کار روزانه یا یک شب بیرون از منزل با محصولات ayneha.com آماده شین.به طور خلاصه، نورپردازی بهتر باعث اشتباهات کمتر، کاربرد بهتر و در کل آرایش بهتر می‌شه.

آینه لمسی چراغ‌دار

مزایای داشتن آینه لمسی چراغ‌دار

لامپ‌های LED:

آینه لمسی چراغ‌دار دارای لامپ‌های LED داخلی هستن که در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای سنتی ۷۵ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنن، بنابراین لازم نیس نگران هزینه‌های اضافی انرژی برق باشین. علاوه بر این، لامپ های LED نیز بسیار بادوام هستن و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارن. آنها می‌تونن بیش از 50000 ساعت دوام بیارن که تقریباً 6 سال است. برخی از آینه‌های مسافرتی آینه‌ مانند دارای ویژگی قابل شارژ هستن، بنابراین لازم نیست نگران پیدا کردن منبع برق برای اتصال به آن باشین. این باعث می‌شه که این بهترین سرمایه گذاری بلند مدت زیبایی برای هنرمندان آرایش باشه.

نور بهتر:

چراغ‌های LED این آینه‌ها لومن‌های بالاتری تولید می‌کنن که نورهای بسیار روشنی رو از خود ساطع می‌کنن و معمولاً در دماهای سردتر ایده‌آل هستن که نور سفید طبیعی سرد خورشید رو تقلید می‌کنه. این باعث می‌شه که بهترین نوع نور برای آرایش کردن باشه. نور سفید همچنین رنگ‌ها یا آرایش واقعی و حتی لباس‌های شما رو حفظ می‌کنه و شما رو قادر می‌سازه تا سایه‌ها رو با هم ترکیب کنین و آن رنگ طبیعی فوق‌العاده رو به شما ارائه می‌ده. همچنین، چراغ‌ها در هر طرف آینه تعبیه شده‌ تا توزیع یکنواخت نور رو فراهم کنه تا هیچ سایه‌ای روی صورت شما ایجاد نشه.

قابلیت بزرگ‌نمایی

یکی دیگر از مزایای آینه لمسی چراغ‌دار آرایشگاهی، جلوه بزرگنمایی هس که به شما کمک می‌کنه اشتباهات رو به راحتی تشخیص بدین و دُرُس کنین و حتی با ظاهر جدید خلاق شین. اگر به آرایش و میکاپ علاقه دارین، می‌تونین از این ویژگی استفاده کنین، این بهترین وسلیه براب پاک کردن آرایش شما هس.

بی‌ضرر بودن برای چشم:

نورهای این آینه آرایشی برای چشم مضر نیستنن، مانند لامپ های سنتی یا نور آبی از وسایل الکترونیکی به علاوه آینه لمسی چراغ‌دار با بزرگنمایی برای کسانی که بینایی ضعیفی دارن بسیار مفید هس. آینه به شما کمک می کنه تا روی صورت خود زوم کنین تا مجبور نباشین برای آرایش خوب به چشمان خود فشار بیارین یا عینک بزنین.

آینه لمسی چراغ‌دار

ضد مه:

گاهی اوقات آب می‌تونه به سطح آینه‌های حمام یا روشویی آرایشگاه ما بچسبه و باعث ایجاد مه شه، به‌ویژه پس از دوش آب گرم و باعث می‌شه انعکاس شما تار به نظر برسه. خبر خوب این هس که اکثر آینه‌های LED دارای سیستم ضد مه داخلی هستن، به این معنی که می‌توانید بلافاصله بعد از دوش گرفتن بدون پاک کردن آینه ، آرایش خودتون رو انجام بدین.

نحوه عملکرد سنسور تاچ یا لمسی

زیبایی دکوراسیون:

آینه‌های آرایشگاه چراغ‌دار در اشکال و اندازه ها و طرح های مختلفی هستن که نصب اون‌ها رو آسون می‌کنه. آینه‌های کوچک‌تر فضای کمتری رو اشغال می‌کنن و البته باید ثابت باشن، آینه‌های رومیزی رو می‌تونیم به راحتی از میز تخت به هر جای دیگری در اتاق جابه‌جا کنیم و فراموش نکنین که طرح‌های دوست‌داشتنی ظاهری لوکس و مدرن به شما می‌بخشنن.

انواع آینه لمسی چراغ‌دار آرایشی

آینه های آرایش انواع مختلفی دارن. ما از نظر عملکرد، تحرک و اندازه بررسی کردیم.

آینه لمسی چراغ‌دار

آینه‌های هالیوودی:

این ها آینه‌های هالیوودی مستطیلی یا مربعی شکل بزرگی هستن که در لبه‌های آن لامپ هایی وجود داره که به کاربر اجازه می‌ده دید واضحی از صورت داشته باشن. این نوع آینه بیشتر در رختکن افراد مشهور یا استودیوهای آرایش یافت می‌شن. معمولا بر روی دیوار نصب می شن و دارای یک میز آرایش کامل با کشوهایی هستن که به شما این امکان می ده که محصولات آرایش خودتون رو به خوبی سازماندهی کنین. آنها بسیار گران هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند.

آینه لمسی چراغ‌دار با قابلیت بزرگ نمایی:

این نوع آینه آرایش با شیشه اعوجاج ساخته می‌شه که تصویر جلوی آینه رو بزرگ می‌کنه. یک آینه آرایش با قابلیت بزرگ نمایی به شما کمک می‌کنه بخش‌هایی از صورتتان رو واضح‌تر ببینین و این به آرایش دقیق‌ کمک می‌کنه. مخصوصاً هنگام گذاشتن لنز، خط چشم یا مژه مصنوعی، آرایش ابروها و پوشاندن لک‌ها. بسته به نیاز آرایش خود، می تونین آینه ای با بزرگنمایی 2×،5× یا حتی 10× تهیه کنین.

آینه‌های بک‌لایت:

آرایش کردن در هر زمانی چه در روز و چه در شب با آینه‌های بک‌لایت آسون می‌شه. این آینه‌های آرایشی دارای نوار‌های نوری هستن که در پشت شیشه ثابت می‌شن و با نوارهای ال‌ای‌دی داخلی که نورهای سفید روشنی تولید می‌کنه چهره شما رو روشن می‌کنه، و هر گونه سایه را از بین می‌بره و دید واضح‌تری از خوتوند به شما می‌ده.

آینه لمسی چراغ‌دار

آینه های ثابت:

آینه های ثابت ممکن هس روی دیوار نصب شن یا دارای پایه متحرک مانند آینه رومیزی باشن. ایده این نوع آینه این هس که به شما امکان می ده آرایش خودتون رو بدون دست انجام بدین و دید کامل تری از صورت و لباس خودتون به شما می‌ده.

آینه های مسافرتی:

آینه های مسافرتی از انواع آینه های کوچک و قابل حمل هستن. به عنوان مثال می تونیم به آینه سه تایی و آینه های دستی اشاره کنیم. آنها برای آرایش‌های سریع در طول روز و همچنین همراهان عالی در سفر هستن.

گارانتی مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها رو گارانتی یکساله می‌کنه یعنی اگر هنگام ارسال بشکنه یا دچار زدگی بشه یا بعد‌ها ال‌ای‌دی‌ها کم‌سو بشه تعمیر یا تعویض می‌کنه.تا 7 روزم اگه از آینه خوشتون تیومد یا به دکورتون نیومد بدون چشم داشتی می‌تونین برگردونین.*تنها اگه آینه توسط مشتری بشکنه شامل گارانتی نمیشه*

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن | شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ