آینه قدی قاب‌دار نوری

آینه قدی قاب‌دار نوری

آینه قدی به یکی از وسیله‌های مهم و ضروری در زندگی و بعضی از شغل‌ها تبدیل شده. به همین دلیل هم هست که امروزه آینه‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستن. برعکس زمان گذشته که آینه فقط یک صفحه به‌نسبت شفاف بود که هیچ تنوع خاصی هم نداشت. اما چیزی که امروز از آینه‌ها می‌بینیم تنوع و کاربردهای بسیار مختلفی هست که دارن. آینه قدی قاب‌دار نوری یکی از آینه‌های مدرن و امروزی محسوب میشه که در این متن هم می‌خوایم به این آینه بپردازیم. درواقع این آینه از پرکاربردترین آینه‌ها محسوب می‌شه که بدون محدودیت خاصی می‌تونه برای هر فضایی مورد استفاده قرار بگیره.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه قدی قاب‌دار نوری

اما آینه قدی قاب‌دار نوری چه مشخصه‌هایی داره

این آینه قدی قاب‌دار نوری آینه‌ای منحصربه‌فرد با امکان نورپردازی عالی هستش. نورپردازی هم که آینه داره به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. به این صورت که از چراغی با ضخامت کم و نواری شکل پشت آینه استفاده میشه. نحوه قرارگیری چراغ در پشت آینه، به‌صورتی هست که وقتی روشن بشه نوری ملایم دور آینه ایجاد میشه. این نور حالت مخفی داره ولی در عین حال بسیار نور مناسبی هستش.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه سالن زیبایی

دلیل اصلی تعبیه این چراغ و انتشار نور اون این هست که وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، کاملا در نمعرض نور آینه هستین. و این موضوع باعث میشه تا بتونین تصویر واضحی از خودتون رو در آینه ببینین. و این چیزی هست که با آینه‌های معمولی هیچ‌وقت امکان‌پذیر نیست. چون برای دیدن در اون آینه‌ها موری که از محیط دارین نمی‌تونه به این خوبی و موثری باشه.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه قدی مدرن نوردار

وقتی هم که آینه نوری، قاب‌دار باشه جلوه خیلی زیباتری به آینه میده. و موجب میشه تا از آینه حفاظت بیشتری هم صورت بگیره. خود قاب‌ها هم انواع بسیار زیادی دارن که باعث میشه تا تنوع آینه قدی قاب‌دار نوری خیلی بیشتر هم بشه. و بتونین آینه‌ای با قاب متناسب با فضا و دکوراسیون خودتون انتخاب کنین.

آینه قدی قاب‌دار نوری رو چه جاهایی می‌تونین استفاده کنین

همونطور که گفته شد، هیچ محدودیتی برای آینه قدی قاب‌دار نوری وجود نداره. شما هر جایی با هر کاربردی و دکوراسیونی که دارین، می‌تونین یکی از این انواع آینه‌ها رو انتخاب کنین. اما آینه نوری برای یکسری از فضاها با توجه به مشخصات و مزایایی که داره، می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. مثل خونه که این آینه خیلی کاربردی محسوب میشه. چون با این آینه شما می‌تونین خودتون رو به‌صورت قدی ببینین. و برای استفاده‌های مختلف مثل میکاپ و اصلاح و… هم این آینه خیلی آینه ایده‌آلی هستش.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه نوردار قدی

آینه قدی قاب‌دار نوری برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی هم خیلی پیشنهاد میشه. این انواع آینه نوری آرایشگاه به شما کمک می‌کنه تا بتونین خدمات بهتری رو به مشتری‌هاتون بدین. و این اتفاق با نورپردازی خیلی عالی که آینه نوری داره، اتفاق میفته. چون با قرار گرفتن مشتری شما در مقابل آینه، نور آینه کمک می‌کنه تا شما دید بهتری رو روی مشتری‌تون داشته باشین. چون خدمات زیبایی که شما ارائه میدین، اغلب کارهای ظریفی هستن که نیاز به دقت بالایی دارن. به همین دلیل باید نور خوبی داشته باشین تا بتونین بهتر هم عمل کنین.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه قاب‌دار خاص

حتی مزیت قابل توجه آینه نوردار این هست که می‌تونه قابلیت تنظیم نور داشته باشه. به این حالت که می‌تونین نور رو متمرکز فقط روی مشتری خودتون داشته باشین. همچنین امکان کم و زیاد کردن نور هم وجود داره. تا اگر زمانی با توجه به تغییرات روشنایی که در طول روز اتفاق میفته یا هر چیزی، نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین بتونین با استفاده از این آینه اون رو فراهم کنین. تا در این صورت دقت و تمرکز بیشتری هم براتون حاصل بشه.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه آرایشگاهی

علاوه بر این موارد آینه قدی قاب‌دار نوری برای مزون هم خیلی گزینه مناسبی هستش. چون آینه قدی مزونی با توجه به مشخصاتی که داره، آینه‌ای هست که هر کسی می‌تونه خودش رو به‌صورت قدی در این آینه ببینه. بنابراین برای مزون قطعا وجود همچین آینه‌ای نیاز هستش. و مشتری شما با این آینه قدی که نور خیلی خوبی هم از خودش منتشر می‌کنه، می‌تونه انتخاب بهتر و راحت‌تری هم داشته باشه.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه مزونی قدی

علاوه بر این موارد آینه قدی قاب‌دار نوری از چنان زیبایی خاصی برخوردار هست که وقتی در هر فضایی قرار بگیره، اون فضا رو خیلی زیباتر نشون میده. چون این آینه با ظاهر مدرنی که داره و همینطور تاثیر قابل توجهی که در دکوراسیون داره، فضای خونه و یا فضای کاری شما رو خیلی تغییر میده و جلوه مدرنی رو به اون می‌بخشه. به همین دلیل هم هست که در اکثر فضاهای امروزی اینچنین آینه‌های مدرنی خیلی مورد توجه قرار گرفتن و استفاده میشن. و آینه‌های قدیمی و معمولی دیگه تقریبا منسوخ شدن و برای فضاهای مهم دیگه اصلا استفاده نمیشن.

چه قابلیت‌های اضافی‌تری می‌تونه روی آینه قدی قاب‌دار نوری نصب بشه

آینه قدی قاب‌دار نوری از بهترین آینه‌هایی شناخته میشه که امروزه وجود داره. آینه نوری به‌طور کلی دارای نورپردازی خیلی خوبی هست که اون رو از بقیه آینه‌ها متمایز کرده. اما این آینه می‌تونه قابلیت‌های خاص‌تری هم داشته باشه که این قابلیت‌ها روی آینه نصب میشن. این قابلیت‌ها رو شما باید خودتون انتخاب کنین تا روی آینه اجرا بشه. یعنی هر موردی که مورد نیازتون هست یا دوست دارین که روی آینه‌تون داشته باشین رو درخواست میدین تا روی آینه‌تون داشته باشین.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه مدرن نوردار

. آینه نوردار مدرن قابلیت وصل شدن به اینترنت و بلوتوث رو داره. با وصل شدن آینه شما می‌تونین با آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این امکان خیلی جذاب فقط با اینچنین آینه‌ها امکان‌پذیر هستش که می‌تونین از اون بهره‌مند باشین.

. آینه قدی قاب‌دار نوری می‌تونه روی صفحه خودش، زمان و دما و تاریخ هم نمایش بده.

. آینه نوری همچنین می‌تونه برای نورپردازی رنگ‌های مختلفی هم داشته باشه. به این حالت که مثلا دو رنگ رو برای نور آینه انتخاب کنین تا هر وقت که دوست داشتین، بتونین این تغییر رنگ رو برای نور آینه خیای راحت خودتون اعمال کنین.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه نوردار

حکاکی روی صفحه آینه اون رو خیلی زیباتر هم جلوه میده و تبدیل به آینه اختصاصی می‌کنه. برای حکاکی می‌تونین هر طرح و نوشته‌ای رو انتخاب کنین تا دقیقا طبق چیزی که می‌خواین روی صفحه آینه اجرا بشه.

به چه علت آینه قدی قاب‌دار نوری رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. هر سفارشی که بدین در کمترین زمان ساخته و آماده میشه. آینه‌ها تماما در همین کارگاه تولید میشن. به همین دلیل هم کیفیت آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. و چون واسطه‌ای هم برای فروش آینه‌ها وجود نداره، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه قدی قاب‌دار نوری
آینه قدی قاب‌دار نوری

اما یکسری امکانات دیگه‌ای هم در این کارگاه وجود داره که اون رو متمایز کرده. و اون برخورداری ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه‌ای هست. با این ضمانت هر اتفاقی هم اگر قرار باشه برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی کامل از سمت مجموعه صورت می‌گیره. مثلا اگر زمانی نورپردازی آینه مشکل به وجود بیاد، حتی اگر لازم باشه چراغ رو براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته کیفیت آینه‌ها به‌قدری بالاست که به‌سادگی دچار مشکلی نمیشن. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا بتونین آینه رو در صورتی که مورد پسندتون نشد، مرجوع کنین.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با مجموعه در ارتباط باشین، 09357015855 هستن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ