آینه قدی تاچ

آینه قدی تاچ

آینه قدی تاچ ، به دلیل تمام‌قد بودنش در فضایی که استفاده میشه بسیار چشمگیر و زیباست و دکوراسیونی خیره‌کننده برای اون مکان فراهم می‌کنه.امروزه هیچ آرایشگاه و مزونی ازین مدل آینه‌ خالی نیست. و دلیل این امر هم اینه که عقل سالم حکم می‌کنه که از امکانات و تکنولوژی‌های جدید استفاده کنیم تا کار خودمون رو راحت کنیم. و از مزایای اون در زیباسازی محیط هم بی‌بهره نمونیم.

چرا من باید پولمو بدم برای خرید آینه ساده که زمان مصرف اون آینه دو دهه پیش بوده . و با این کار دفع مشتری کنم و بازار کار خودمو کساد کنم ؟

آینه قدی تاچ هم اکنون با نورپردازی که جهت آرایش و میکاپ فراهم می‌کنه دیگه در ساعات کم نور روز هم مشکلی بابت روشنایی نداریم. گذشته از اون کیفیت تصویری که ارائه میده قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیست ، که ما رو کدر و زشت نشون می‌دادن.😅

من خودم از وقتی ازین آینه برا آرایشگاهم تهیه کردم همه کارام تو سالن‌ام تحت تاثیرش قرار گرفته و کارام خیلی زودتر پیش میره و جذب مشتری بیشتری هم دارم . و دلیل این امر هم پایین اومدن درصد خطا توی کارم و ظاهر زیبایی هست که در آرایشگاهم به وجود اومده . که خیلی در جذب مشتری تاثیر مثبت داشته.

به نظر من داشتن این آینه در هر آرایشگاه و مزون حیاتیه. حتی می‌تونی ازین آینه در منازل هم استفاده کنی و از وجودش در اتاق خواب یا سالن پذیرایی لذت ببری .یا سایزهای کوچکتر و دیواریش رو در سرویس‌های بهداشتی استفاده کنی.

فهرست مطالب :

Add a header to begin generating the table of contents

آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ

آینه قدی تاچ نداری هنوز ؟

آینه قدی تاچ یکی از وسایل مهم در آرایشگاه‌ها و مزون‌هاست که به کاربران این فضاها کمک می‌کنه تا ارتفاع و قد خود رو برای پوشیدن لباس‌های مختلف، اندازه‌گیری کنن. با استفاده از این آینه، شما می‌تونین با دقت بیشتری، اندازه دقیق قد خود رو بدست بیارین و لباسی که می‌خواید بپوشین رو بر اساس اندازه‌ای که برای خود تعیین کردین، انتخاب کنین.

همچنین در مزون‌ها ، با استفاده از این آینه، مشتری می‌تونه لباس‌های مختلفی رو برای خود امتحان کنه و بررسی کنه که آیا اندازه و ارتفاع اون براشون مناسب هست یا خیر. همچنین این آینه به صورت لمسی اس و قابلیت تنظیم درجه روشنایی و زاویه دید رو دارده که همین امر باعث می‌شه تا قابلیت استفاده بهتری برای کاربران فراهم بشه.به طور خلاصه، آینه قدی تاچ به عنوان یک وسیله جمع‌آوری اطلاعات، کمک می‌کنه که کاربران بتونن بهترین انتخاب رو برای خود داشته باشن و لذا در آرایشگاه‌ها و مزون‌ها بسیار مفید و کاربردی‌اس..

در آرایشگاه این آینه نقش اول رو در بین ابزار کار به خودش اختصاص داده. و بدون اون دیگه اجرای گریم‌های حرفه‌ای تقریبا غیرممکن شده. چون هم از نظر ایجاد ظاهری لوکس جهت جذب مشتری و هم ایجاد امکانات آرایشی آسون، حرف اول رو تو آرایشگاه می‌زنه.

پس کسی که وجود این آینه محرومه و می‌خواد تو کارش بهترین باشه قطعا یجای کار می‌لنگه و اونطور که باید و شاید تو کارش نمی‌تونه موفق بشه.

آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ

آینه قدی تاچ آرایشگاه

آینه قدی تاچ یک ابزار پرکاربرد در آرایشگاه‌هاست که به شما اجازه می‌ده تا بتونین با دقت بیشتری روی آرایش و مدل مو خود کار کنین. این آینه به شما امکان می‌ده تا از طریق لامپ‌های ال ای دی و وضوح تصویری بی‌نظیر ، نمایی دقیق از خودتون رو در آینه مشاهده کنین و بهترین آرایش رو برای خود انتخاب کنین. همچنین، با استفاده از این آینه، می‌تونین به راحتی مدل موی خود رو تغییر بدین و از نتیجه اون راضی باشین. چراکه سایز بزرگ این آینه وسعت تمام کار رو در روشنایی کافی براتون نمایش میده.

یکی از ویژگی‌های جالب این آینه قدی تاچ، تغییر رنگ نوری اونه. این ویژگی به شما اجازه می‌ده تا بتونین روشنایی و رنگ نوری آینه رو به دلخواه خود تغییر بدین. این امکان برای شما مفید خواهد بود که در شرایط نوری متفاوت، به راحتی آرایش خود رو بدون دردسر و دشواری انجام بدین.

درباره قرار دادن لوگوی آرایشگاه شما روی آینه قدی تاچ، باید گفت که این امکان وجود داره که ، با قرار دادن لوگوی آرایشگاه خود بر روی آینه قدی تاچ، می‌تونین برندینگ قوی‌تری برای آرایشگاه خودتون ایجاد کنین و در نتیجه، بیشتر در چشم مشتریان خود باشین. همچنین، این امکان به شما کمک می‌کنه تا آرایشگاه خود رو به صورت حرفه‌ای‌تر به نمایش بذارین.

بنابراین، استفاده از آینه قدی تاچ در آرایشگاه‌ها، به شما امکانات و ویژگی‌هایی رو فراهم می‌کنه که به شما کمک می‌کنه که آرایش و مدل موی خود رو با دقت بیشتری انجام بدین و در عین حال، به برندینگ و تبلیغات آرایشگاه‌تون به طور رایگان کمک کنین.

آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ آرایشگاه

آینه قدی تاچ مزون


آینه قدی تاچ یک آینه هوشمند هست که از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هست. این آینه اجازه می‌ده تا با لمس صفحه اون، به راحتی به اطلاعات مختلفی دسترسی پیدا کنین.

امکاناتی که این آینه داره عبارتند از:

  1. نمایش دمای اتاق: با استفاده از سنسور دما، دمای اتاق را می‌توان در آینه نمایش داد.
  2. نمایش هواشناسی: با اتصال آینه به شبکه اینترنت، اطلاعاتی مانند دما، رطوبت و… رو به شما نمایش می‌ده.
  3. پخش موسیقی: آینه قدی تاچ دارای بلندگو هست و با اتصال به گوشی همراه خود، می‌تونین موسیقی گوش کنین.
  4. اطلاعات زمانی: این آینه با نمایش نمایه‌های زمانی مختلف، به شما امکان می‌ده تا به راحتی زمان رو بررسی کنین.
  5. نورپردازی: یکی از ویژگی‌های جالب آینه قدی تاچ، قابلیت تغییر رنگ نوری اونه. با استفاده از این ویژگی، می‌تونین رنگ‌های مختلفی رو در آینه تنظیم کنین.
آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ مزون

آینه قدی تاچ در بوتیک‌ها

استفاده از آینه قدی تاچ در بوتیک‌ها به دلیل مزایایی اس که برای مشتریان و صاحبان بوتیک‌ها داره. یکی از این مزایا، جذب مشتری و افزایش روند فروش هست. با استفاده از آینه قدی تاچ، مشتری می‌تونه به راحتی و در کمترین زمان ممکن لباس مورد علاقه خود رو پیدا کنه و به طور مستقیم با لباس‌ها در آینه تعامل داشته باشه. همچنین، با استفاده از این آینه، مشتریان می‌تونن خودشون رو در لباس‌های مختلف ببینن و با نورپردازی فوق‌العاده، مدل لباس دلخواه رو برای خود انتخاب کنن.

آینه قدی تاچ همچنین می‌تونه به عنوان یک ابزار بازاریابی نیز مورد استفاده قرار بگیره. با نصب این آینه در فضای بوتیک، می‌توان به عنوان یک ابزار برای جذب و نگه‌داشت مشتری جدید و قدیمی از بوتیک مورد نظر استفاده بشه.برای مثال مشتری جدید جذب فضای لوکس بوتیک می‌شه و ترجیح میده از اجناس دیدن کنه و مشتری قدیمی هم متوجه تغییر و پیشرفت شما و توجه به اهمیت دادن شما به پیشرفت کاری میشه. در نهایت، استفاده از آینه قدی تاچ در بوتیک‌ها به دلیل سهولت استفاده و تجربه مطلوبی که به مشتری‌ها ارائه می‌ده، به عنوان یک ابزار جذب مشتری و افزایش روند فروش بسیار مؤثر هست.

آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ بوتیک

چرا همه دوست دارن از کمپانی آینه‌ها خرید کنن

کمپانی آینه‌ها به دلیل مزایایی که برا مشتریاش درنظر گرفته در بین سایر فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی آینه قدی تاچ محبوبیت بیشتری برای خرید این آینه داره.که این مزایا به قرار زیر می‌باشن:

  1. ضمانت و گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای تمام آینه‌هاش داره
  2. تا سه روز بعد از تحویل گرفتن آینه اگه ازش راضی نبودن می‌تونن به شرکت عودت بدن
  3. کیفیت فوق‌العاده بالا دارن محصولاتش
  4. به طور شخصی و فردی می‌تونین آینه رو سفارش بدین. بدین معنی که هر طرحی شما سفارش بدین همون رو براتون ساخته و پرداخته می‌کنن.
  5. هر لوگویی که برای کارت انتخاب کنی رو روی آینه حک می‌کنن.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ
آینه قدی تاچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ