آینه قدی از کجا بخریم

آینه قدی از کجا بخریم

آینه‌ها امروزه از تنوع خیلی بالایی برخوردار هستن. اما آینه قدی آینه‌ای بوده که همیشه از گذشته تا به امروز آینه پرکاربردی محسوب میشده. امروزه این آینه‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستن و شکل خیلی مدرنی هم به خودشون گرفتن. اما سوال اصلی این هست که آینه قدی از کجا بخریم. چون آینه‌ها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشن. همچنین آینه‌های مدرن امروزی، عملکردهای خاصی هم ارائه میدن که قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. ما در مجموعه خودمون انواع آینه‌های قدی و همینطور انواع دیگه آینه‌ها رو تولید می‌کنیم. برای این که بتونین با انواع این آینه‌ها آشنا بشین، در قسمت زیر به معرفی اون‌ها می‌پردازیم.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه قدی لامپی

معرفی و شناخت انواع آینه قدی و این که آینه قدی از کجا بخریم

آینه بک‌لایت

قبل از این که بدونیم آینه قدی از کجا بخریم، باید با انواع اون‌ها آشنا بشیم و یکی از بهترین و جدیدترین آینه‌ها می‌شه به آینه‌بک‌لایت اشاره کرد. آینه‌ بک‌لایت آینه‌ای هست که پشت و کنار اون از چراغ LED استفاده می‌شه. چراغ LED بهترین نوع چراغ در بازار محسوب می‌شه که برای آینه‌های نوردار هم مورد استفاده قرار می‌گیره و می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. اما چراغی که برای این آینه به کار می‌ره، چراغی با ضخامت کم و نواری شکل هست که راحت پشت آینه قرار داده می‌شه. این نوع قرارگیری چراغ پشت آینه ، باعث می‌شه که وقتی چراغ روشن بشه نور ملایم و مخفی دور آینه ایجاد بشه.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه مدرن بک‌لایت

آینه بک‌لایت قدی از بهترین آینه‌ها شناخته میشه. از این جهت که وقتی روبه‌روی این آینه قرار بگیرین نور آینه کمک می‌کنه تا خیلی واضح و روشن بتونین در آینه دیده بشین. اساسا آدم‌ها از آینه برای دیدن خودشون و انجام برخی از کارها استفاده می‌کنن. و در طی سال‌ها هم روی این موضوع کار شده و آینه‌های امروزی از شفافیت خیلی بالایی برخوردار هستن. اما در کنار شفافیت بالای آینه، وجود نور کافی هم مهم هست تا بتونه به دید بهتر در آینه کمک کنه. این نور خیلی مهمه که از کجا منتشر بشه. به همین دلیل طراحی آینه بک‌لایت به‌گونه‌ای انجام شده که بتونه دید کاملا واضحی رو برای شما فراهم کنه.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه قدی قاب‌دار

نور آینه کاملا یکدست و بدون هیچ سایه اضافی منتشر می‌شه تا وقتی جلوی آینه قرار گرفتین، کاملا در معرض این نور باشین. به همین دلیل هم اگه با آینه‌ای معمولی مقایسه کنین، متوجه می‌شین که این آینه چقدر واضح و روشن شما رو در خودش نشون می‌ده و به شما دیدی باز از خودتون رو میده.

آینه چراغ‌دار

اما دومین آینه‌ای که قبل از دونستن این که آینه قدی از کجا بخریم بهتره بشناسین ، آینه چراغ‌دار هستش. آینه چراغ‌دار هم در اون از چراغ LED استفاده می‌شه اما در آینه قدی چراغ‌دار شکل چراغ‌ها متفاوت هستش. از چراغ‌هایی شبیه به چراغ‌های معمولی استفاده می‌شه که در این آینه چراغ‌ها به‌جای این که پشت آینه قرار بگیرن، روی خود آینه قرار داده میشن. برای این که چراغ‌های روی آینه بتونن نور مناسب و بدون هیچ سایه‌ای رو منتشر کنن، با فاصله مشخصی قرار داده می‌شن. بنابراین نوردهی کاملا مستقیمی رو برای شما ایجاد می‌کنن.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه چراغ‌دار

این آینه‌ها در نوع خودشون هم تنوع خیلی زیادی رو دارا هستن که می‌تونین بعد از پاسخ به این که آینه قدی از کجا بخریم، آینه‌ای متناسب با سبک سلیقه و فضای خودتون انتخاب کنین و سفارش بدین. این آینه‌ها با وجود عملکرد و قابلیت‌هایی که دارن، تونستن در مدت زمان کمی تمام توجه‌ها رو به خودشون جلب کنن. به‌خصوص برای یکسری از فضاها این آینه‌ها قطعا انتخاب مناسب‌تری هستن و به شما در انجام دادن کارهاتون با آینه خیلی کمک می‌کنن.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه چراغی پایه‌دار

اما در کنار این که بدونیم آینه قدی از کجا بخریم باید بدونیم آینه رو برای چه کار و فضایی می‌خوایم

معمولا اول تصمیم می‌گیریم که چه آینه‌ای رو برای کجا می‌خوایم و بعد انتخاب می‌کنیم که آینه قدی از کجا بخریم. آینه‌های قدی برای یکسری از فضاها خیلی الزامی هستن. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه در اون می‌شه گفت که اولین حرف رو می‌زنه. درواقع بدون استفاده از آینه، نمی‌شه اصلا اسم این فضا رو آرایشگاه گذاشت. شما با استفاده از آینه هست که می‌تونین مهم‌ترین خدمات خودتون ، مثل آرایش و میکاپ رو به مشتری‌هاتون ارائه بدین.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه آرایشگاهی قدی

پس در همچین فضایی که خدمات زیبایی به‌طور تخصصی و حرفه‌ای خودشون به مشتری‌ها عرضه می‌شن، نیاز به ابزاری مثل آینه به‌صورت تخصصی هم وجود داره. به همین دلیل آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن، بهترین انتخاب ممکن برای این فضاها محسوب میشن. به جز این موارد استفاده از آینه‌های مدرن فضای کاری شما رو هم خیلی حرفه‌ای‌تر نشون میده. اگر هنوز هم جواب این سوال رو نمی‌دونین که آینه قدی از کجا بخریم، می‌تونین برای بهتر دیزاین کردن فضاتون از مشاورین ما راهنمایی دریافت کنین.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه سالن آرایشی

همچنین هر خونه‌ای هم نیاز به یک آینه قدی در اون حس می‌شه. آینه قدی با توجه به ابعادی که داره، می‌تونه دید کاملی از خودتون رو به شما بده. وقتی که می‌خواین آماده شین و بیرون برین یا مهمونی و مراسمی دعوت هستین، با کمک آینه قدی می‌تونین استایل خودتون رو ببینین. وقتی هم که آینه دارای نورپردازی باشه، برای شما قطعا خیلی مفید هست. چون ضمن داشتن تصویر خوب و واضح، دکوراسیون منزل شما رو خیلی شیک‌تر نشون می‌ده.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه نوری خاص

اگر این رو نمی‌دونین که آینه قدی از کجا بخریم و برای مزون خودتون نیاز به آینه دارین، قطعا انواع آینه قدی مثل آینه قدی چراغ‌دار مزون و بک‌لایت که نورپردازی اصولی و درستی هم دارن بهترین آینه محسوب میشن. چون در هر مزونی مشتری‌ها بعد از پرو دوست دارن که بتونن خودشون رو در آینه‌ای و با نور کافی ببینن. به همین دلیل این آینه‌های جدید با قابلیت‌های خاص خودشون خیلی مورد استقبال قرار گرفتن. و در فروشگاه‌ها و مزون‌های مختلف لباس هم که مدرن هستن، اینچنین آینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه مزونی قدی

اما در نهایت آینه قدی از کجا بخریم و مطمئن باشه

برای این که جواب این سوال رو بدین که آینه قدی از کجا بخریم، باید بگیم که کارگاه تولیدی آینه ما تولیدکننده انواع مختلف آینه‌هاست. که تمام این آینه‌ها از بالاترین استاندارد و کیفیت برخوردار هستن و می‌تونن خیلی راحت با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. همچنین ما برای فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای هم نداریم. به همین دلیل آینه‌های تولیدی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارن. اما چیزی که مجموعه ما رو از بقیه رقبا متمایز کرده، در نظر گرفتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست.

آینه قدی از کجا بخریم
آینه قدی سالن زیبایی

این ضمانت به این صورته که اگه هر اشکالی در آینه به وجود بیاد، فقط کافیه که به ما اطلاع بدین. تا در کمترین زمان بتونیم مشکل رو برای شما رفع کنیم. مثلا اگه لمس آینه اختلالی در اون به وجود اومده یا هر چیزی، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. البته اگه آینه متاسفانه دچار شکستگی یا ضربه بشه، شامل این ضمانت نخواهد بود. در کنار همه این خدمات ضمانت مرجوعی هم داریم، تا در صورتی که آینه مورد رضایت شما نبود، بتونین اون رو مرجوع کنین. دیگه با وجود همه این مزایا و امکانات باید بدونیم که آینه قدی از کجا بخریم.

تمام هدف ما تولید و عرضه آینه‌هایی با کیفیت فوق‌العاده با کسب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز هست. حالا اگر می‌دونین که آینه قدی از کجا بخریم، برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 از هر جایی که در کشور باشین تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ