آینه تاچ رومیزی

آینه تاچ رومیزی

آینه تاچ رومیزی، اکثرا برای آرایشگاه و منازل استفاده‌ می‌شه. این آینه مختص آرایش و گریم‌های حرفه‌ای هست. و به دلیل آپشن‌هایی که داره بسیار مورد توجه قرار گرفته. آینه دیگه به اشکال و مدل‌های قدیمی از مد افتاده و کارایی خودش رو از دست داده. کسی دوست نداره که پولشو صرف حرید وسیله‌ای کم کارایی و بی‌کیفیت کنه.

چرا باید خودمون رو داشتن همچین آینه‌ای محروم کنیم و به آینه‌های ساده که هیچ کمکی در روشنایی و نوردهی ندارن اکتفا کنیم؟ که در این صورت به طور حتم از رقبا هم در جذب مشتری جا موندیم. چون مشتری هم مثل شماحس زیبادوستی داره.و نیاز داره که در فضایی مدرن و بروز از گرفتن خدمات آرایشی لذت ببره.

علاوه بر همه‌ی اینا آینه تاچ با روشنایی که ساطع می‌کنه ، مسیر آرایش رو هم بسیار هموار می‌کنه.زیرا هر کسی که دستی بر آرایش و میکاپ داره متوجه هست که نور و روشنایی چقدر تو کیفیت کار تاثیرداره ؟! و این آینه دقیقا همون چیزیه که در این مورد تو رو همراهی می‌کنه. و در انواع متنوعی در مدرن‌ترین مدل‌ها مطابق سلایق مختلف ،تولید و عرضه می‌شه. که در ادامه هر سبک ازین آینه‌ی فوق‌العاده و کارایی‌های هر کدوم مورد بررسی قرار می‌گیره.

سرتیتر مطالب مورد بحث:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ رومیزی
آینه تاچ رومیزی

آینه تاچ رومیزی در آرایشگاه

آیا می‌دونی آرایشگاهای بزرگ و موفق از چه آینه‌هایی استفاده می‌کنن ؟ تا حالا دقت کردی که آینه و ابعاد و زیباییش چه تاثیری در فضا ایجاد می‌کنه؟ مخصوصا اگر که این آینه، آینه تاچ رومیزی و یا قدی باشه.این آینه‌ها در آپشن‌های مختلفی قابل تولید هستن . و هر سبکی که مشتری بخواد از آینه سنسوردار ، آینه ریموت‌دار ، آینه لوگودار نوری و ….قابل تولید هست. اهمیت آینه در آرایشگاه غیرقابل‌انکاره. و هیچ آرایشگاهی بدون آینه کارش پیش نمی‌ره.

آینه تاچ ، باید روی میز درست در راستای چهره‌ی فرد قرار بگیره ، تا نوری که از آینه می‌تابه صورت فرد رو برای آرایش روشن کنه. و هم مشتری و خود آرایشگر بتونه از آینه به درستی استفاده کنه. در واقع آینه آرایشگاه رکن اساسی برای چهره‌ی آرایشگاه هست. و با تنوعی که داره با هر سلیقه‌ای سازگاری داره.

کمپانی آینه‌ها برترین‌های آینه رو در ایران می‌سازه. و هم به صورت حضوری و هم آنلاین قابل سفارش هست.

آینه تاچ رومیزی آرایشگاه در ابعاد بزرگ و کوچک قابل استفاده ‌اس. این شرکت از شیشه‌های سوپرکلیر برای ساخت این آینه‌ها بهره گرفته ، که شفافیت کار و وضوح تصاویر از مشخصه‌های بارز اونه.

آینه تاچ رومیزی
آینه تاچ رومیزی آرایشگاه

آینه تاچ رومیزی هالیوودی

آینه تاچ رومیزی که انتخاب می‌کنین تو سبک‌های مختلفی تولید می‌شه. یکی ازینا مدل آینه هالیوودی برای روی میز شماست. این آینه اصلا مخصوص آرایشه. و مختص این کار طراحی شده. آینه هالیوودی دارای لامپ‌هایی با نور عمود هست.چینش این لامپ‌ها به صورت متوالی با فاصله‌های ثابتی هست که ، روی آینه قرار داده می‌شه.

هدف این مدل آینه تامین روشنایی بیشتری جهت کار گریم و آرایش‌های تخصصی هست. شاید شاهد بوده باشین که آینه هالیوودی یا آینه چراغ‌دارهایی که ، در پشت صحنه‌ی فیلم‌ها جهت گریم استفاده می‌شه. لامپ این آینه‌ها دوام بالایی داره و به این راحتی‌ها نورش افت نمی‌کنه و نمی‌سوزه. از هر رنگ دلخواه لامپ در این آینه میشه استفاده کرد. یا ترکیب رنگی رو برای اون انتخاب کرد.

اما اگر آینه تاچ رو برای آرایشگاه لازم دارین ، بهتر هست به رنگ آفتابی یا مهتابی قانع باشین. زیرا این دو رنگ تصاویر رو با رنگ واقعی‌تری ، براتون نمایش میدن. تصور کنین که نور صورتی و قرمز یا عنبه‌ای درسته خیلی رو آینه خوشگله اما مناسب نیس که آرایش قرمز نمایش داده بشه !!!!

اما اگر تمایل داشته باشین ، می‌تونین یکی در میون لامپ آفتابی و مهتابی برای کارتون استفاده کنین.

آینه تاچ رومیزی
آینه هالیوودی

آینه تاچ رومیزی بک‌لایت

آینه تاچ رومیزی مدل بک‌لایت ، یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین انواع آینه تو بازاره. آینه بک‌لایت هم مثل آینه هایوودی ، آینه‌ای نوردار هست. اما یه تفاوت‌هایی هم با اون داره. این اختلاف ناشی از نوع لامپ‌های مورد استفاده در آینه‌اس. در مدل قبلی لامپ‌ها در صفحه‌ی آینه قرار داشتن . اما در این سبک لامپی دیده نمی‌شه. و لامپ‌های شلنگی به صورت مخفی در پشت آینه نصب شدن .و نور از قسمت تراشیده و مات شده به سمت شما تابیده می‌شه.

این آینه به صورتی طراحی شده که با خرید یک رنگ از اون به چند رنگ از نور اون دسترسی دارین. و با استفاده از گزینه‌ی تغییر رنگش می‌تونی انواع رنگ رو روی آینه‌ی خودت داشته باشی. و از تنوع و زیبایی بی‌نظیر اون لذت ببری. حتی قدرت نوری اونو کم و زیاد کنی. و مطابق نیازت از نورش استفاده کنی. گاهی لازم داری که شدت نوری رو بالا ببری تا در ساعاتی که نور طبیعی ضعیف‌تره روشنایی کافی رو تامین کنی.

آینه تاچ رومیزی
آینه بک‌لایت

آینه تاچ رومیزی کودکانه

آینه تاچ رومیزی برای اتاق کودک باید دارای قاب و رنگ نوری شاد مطابق با روحیه‌ی کودک و دکوراسیون اتاقش باشه. اگه تم رنگی خاصی برای چیدمان و وسایل اتاق کودک انتخاب کردی ، بهتره اون رنگ با رنگ نور آینه‌اش ست باشه. حتی روی آینه‌ی کودک شخصیت‌های کارتونی مورد پسندش طرح داده میشه. تا آینه تاچ براش مهیج و خواستنی باشه.

ازین آینه در قسمتی از آرایشگاه هم میشه استفاده کرد تا هر موقع کودکی نیاز به خدمات کوتاه کردن یا مرتب کردن مو داشت با این آینه مشتاق باشه تا جلوی آینه بشینه و ازین کار استرسی نداشته باشه. قاب این آینه در فلز و یا چوب‌های رنگی یا حتی بدون قاب هم قابل ثبت سفارش هست.

آینه تاچ رومیزی
آینه کودکانه

آینه تاچ رومیزی لوگودار

انواع آینه تاچ رومیزی رو می‌توان به صورت تخصصی با لوگوی شخصی ثبت سفارش کرد. چقدر داشتن آرم و لوگو می‌تونه کارت رو حرفه‌ای شاخص نشون بده ؟ این کار نشون دهنده‌ی اهمیت تو به تخصصی بودن کارت هست. پس اگه تا الان برای سالن‌ات لوگویی طراحی نکردی همین الان دست‌بکار شو و آینه‌ای که نیاز داری رو فقط مختص خودت ثبت سفارش کن.

تا هر چند تا آینه که در محل کارت داری همه لوگوی تو رو در خودشون حک داشته باشن.که بهترین تبلیغات برای ماندگاری نام و نشون کارت در اذهان افراد مراجعه کننده خواهد بود. با روشن شدن آینه لوگو حالت نوری و برجسته در گوشه‌ای از آینه مشخص می‌شه.

کمپانی آینه‌ها تمام آینه‌ها رو با کیفیتی مضاعف در انواع تقاضاهای مختلف طبق سلایق متفاوت افراد تولید می‌کنه. و چون در همه‌ی مراحل فقط خود شرکت دخالت داره اجازه‌ی ورود هیچ واسطه‌ای برای فروش رو نداده. بدین منظور آینه‌ها با قیمتی عادلانه به صورت آنلاین و حضوری بدست مصرف‌کننده می‌رسه.

آینه تاچ اورجینال رو از کجا تهیه کنم

کمپانی آینه‌ها مطمئن‌ترین تولیدی برای تهیه‌ی آینه‌های بروز و مدرن سال هست. که متخصصانی خبره کار طراحی و ساخت این آینه‌ها رو به عهده دارن. که نمونه‌ی این کارها رو در هیچ کمپانی دیگری مشاهده نمی‌کنیم. چراکه مزیت‌هایی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته. از جمله داشتن گارانتی و ضمانت یکساله برای آینه تاچ رومیزی هست. تا یکسال خیالت از هر جهت راحت باشه چون کمپانی تا دوازده ماه پشتیبانی از آینه‌هاش رو به صورت رایگان برعهده داره.

و همینطور آینه رو خودش بسته‌بندی ایمن کرده و سالم دم در تحویل میده. که سلامت آینه در مسیر از وظایف خود این شرکته. و تا سه روز هم فرصت داری تا اگه مورد پسندت نبود و پشیمون شدی آینه رو به شرکت عودت بدی.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه تاچ رومیزی
آینه تاچ رومیزی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ