آینه بک‌لایت جدید

آینه بک‌لایت جدید

آینه بک‌لایت جدید امروزه به دلیل درخشش درخشان و جذابیت زیبایی شناختی محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌ان. در این مقاله، ما در مورد دلایلی صحبت خواهیم کرد که چرا باید به خرید آینه بک‌لایت جدید فکر کنین. ابتدا در مورد نوع آینه آن صحبت خواهیم کرد.

آینه بک‌لایت جدید

چرا یک آینه بک‌لایت جدید انتخاب کنیم؟

یک آینه بک‌لایت به خصوص برای فضاهای کوچکتر کارایی دو چندانی داره.آینه‌های آینه بک‌لایت پوشش نوری عالی رو ارائه می‌کنن و در عین حال کارایی فضا روحفظ می‌کنن.مقدار یکنواخت نور به شما ساطع می‌شه، بدون اینکه سایه ای روی صورت شما ایجاد شه . اون رو برای کارهایی مانند آرایش کردن، اصلاح و هر نوع نظافتی عالی می کنه.

آینه‌های آینه بک‌لایت در مصرف انرژی بسیار کارآمدتر هستن، زیرا لامپ‌های LED انرژی کمتری مصرف می‌کنن و نسبت به لامپ‌های رشته‌ای دوام بیشتری دارن.یک آینه بک‌لایت، درخششی نرم و یکنواخت از خود ساطع می‌کنه و یک محیط مدرن آرام‌بخش ایجاد می‌کنه.به بیان ساده، آینه بک‌لایت شما رو خوب جلوه می ده و وقتی خوب به نظر می رسین، احساس خوبی خواهین داش.

آینه بک‌لایت جدید چیست؟

آینه بک‌لایت، آینه‌ای با نورپردازی هس که در پشت آن یک سیستم روشنایی وجود داره. هنگامی که آینه روشن می‌شه، فضای پشت آن می‌درخشه و آینه رو با نور در اطراف خود قاب می کنه. دارای چهار جزء اصلی هس:

شیشه آینه:

اینجا جایی هس که شما انعکاس خود رو می‌بینین. از سه لایه فرعی تشکیل شده هس: شیشه شفاف، لایه فلزی بسیار نازک و پوشش رنگی که فلز رو به داخل آب بندی می کنه.

لامپ LED/سیستم روشنایی:

لامپ‌های ال ای دی به صورت نواری چیده شده و پشت آینه نصب می‌شن. آنها دلیل درخشش آینه بک‌لایت هستن.

منبع تغذیه آینه بک‌لایت جدید:

لامپ های LED بدون برق کار نمی کنند. منبع تغذیه به عنوان شبکه برق برای آینه بک‌لایت عمل می کنه

آینه بک‌لایت جدید

پایه قاب/دیوار:

این قسمت به شما امکان می دهد آینه رو روی دیوار آویزان یا نصب کنین. معمولا دارای براکت‌های نصب هس که آینه رو در جای خود محکم می کنه.

بسته به طراحی آینه، ممکن است قطعات دیگری مانند کلیدها و دیمرها اضافه شن. اگر قصد خرید یک آینه روشن را دارید، مزایایی که می‌تونین داشته باشین عبارتند از:

منبع روشنایی آینه بک‌لایت جدید

آینه بک‌لایت سایه نمی اندازه زیرا نوری که از آنها می آد یکنواخت هس. این به شما امکان می ده چهره خودتون رو کاملتر و یکنواختتر ببینین. وسایل روشنایی معمولی اغلب سایه‌هایی روی صورت شما ایجاد می کنن که اصلاح یا آرایش کردن رو چالش برانگیزتر می‌کنه.

ذخیره انرژی آینه بک‌لایت جدید

آینه‌های معمولی از لامپ های رشته ای استفاده می کنن که برق زیادی مصرف می‌کنند. طول عمر آنها نیز تنها در حدود 1200 ساعت هس کهاون‌ها رو نه تنها گران بلکه غیرعملی نیز می‌کنه. در این میان، آینه بک‌لایت از لامپ‌های LED استفاده می کنن که برق کمتری مصرف می‌کنن. طول عمر آنها نیز بسیار بسیار بیشتر هس – 40000 ساعت. این باعث صرفه جویی در انرژی و پول می شه.

کیفیت شیشه آینه بک‌لایت جدید

ترکیب یک آینه بک‌لایت کاملاً متفاوت از شیشه معمولی هس. آینه بک‌لایت از پنل های شیشه ای با کیفیت بالا استفاده می‌کنن. این کار کیفیت انعکاس شما رو بهبود می‌بخشه و باعث می‌شه حتی بهتر به نظر برسین. قدرت بزرگنمایی هم می‌تونه متفاوت باشه، بنابراین می‌تونین بهترین رو برای خود انتخاب کنین.

اندازه ها و شکل های آینه بک‌لایت جدید

آینه‌های نورانی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارن که طرح‌های جدیدتر از آینه‌های معمولی، باریک‌تر هستن. این امر باعث می‌شه که آنها بتونن ویژگی های مختلف خونه رو در خود جای دهن. خانه‌ها و حمام‌های مدرن بسیار فشرده‌تر از قبل هستن، به همین دلیل هس که آینه‌های نورانی برای آنها عالی هستن. آینه بک‌لایت نیز حس عمق فضای بیشتر رو ایجاد می کنن زیرا نور باعث برجسته شدن آینه و جدا شدن از دیوار می شه. همچنین به شما این توهم رو می ده که فضایی بزرگتر از آنچه واقعاً دارین دارید. این باعث می‌شه که مناطق فشرده جادارتر از آنچه در واقعیت هستن به نظر برسن.

خلق و خوی و حس درام آینه بک‌لایت جدید

آینه بک‌لایت درخششی منحصر به فرد و ملایم دارن که حال و هوای فضا رو ایجاد می کنه. به دلیل فقدان سایه‌های خشن و زیبایی بصری بسیاری از آینه‌های نورانی مدرن، آنها تأثیری پویا بر روی کسانی دارن که برای اولین بار آنها رو می‌بینن.

آینه بک‌لایت جدید

فضای ذخیره سازی

آینه بک‌لایت هم می‌تونن به شکل کابینت باشن، که وقتی فضای کوچکی دارین، مفید و کاربردی هس. کابینت به منظور دو منظوره آینه روشن و فضای ذخیره سازی اضافی برای وسایل شما هس.

امکانات اضافی آینه بک‌لایت جدید

بسیاری از آینه بک‌لایت دارای ویژگی های اضافی هستن که زندگی شما رو آسون‌تر می کنه. برخی از آینه‌های بک‌لایت دارای سنسورهای حرکتی و همچنین ویژگی های ضد بخار هستن. اگر آینه رو در حمام قرار بدین، پس از دوش گرفتن نیازی به پاک کردن آینه ندارین.

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه بک‌لایت جدید

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین .

و هم می‌تونین به‌صورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرین و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی( واتساپ،تلگرام،بله، ایتا، اینستگرام و غیره) می‌تونین ارسال کنین.

آینه بک‌لایت جدید سفارشی

آینه های LED سفارشی یک راه عالی برای اضافه کردن یک لمس منحصر به فرد به سالن آرایشی شما هستن. شما می‌تونین آینه خود رو با اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف مطابق با دکوراسیون سالن آرایشی خود سفارشی کنین. علاوه بر این، آینه‌های LED سفارشی رو می‌تونیم به گونه‌ای طراحی کنیم که متناسب با هر فضا یا شکلی باشه، بنابراین می‌تونین آینه‌ای کاملاً متناسب با سالن آرایشی خود تهیه کنین.

آینه‌های LED سفارشی هم با ویژگی‌های اضافی مانند بلندگوهای بلوتوث، بزرگنمایی و عملکردهای ضد مه در دسترس هستن. این ویژگی‌ها می‌تونن تجربه آرایش شما رو حتی بهتر کنن. آینه های LED سفارشی همچنین می‌تونن نوع سالم‌تری از نور مشابه نور طبیعی ارائه بدن که می‌تونه به جلوگیری از عوارض برای سلامتی که ممکن هس در اثر قرار گرفتن در معرض نور آبی دستگاه‌های الکترونیکی ایجاد شه، کمک کنه.

آینه بک‌لایت جدید

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. 

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین رو از سایت ما سفارش بدین.تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه. در ضمن به سراسر ایران ارسال داریم پس با خیال راحت می‌تونین سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ