انواع آینه نوردار

آینه ایستاده‌ی نوردار

آینه‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن با شکل گذشته خودشون تفاوت‌های زیادی پیدا کردن. و اینطور نیست که مثل آینه‌های قدیمی فقط یک صفحه شفاف بدون قابلیتی باشن. بلکه آینه‌های امروزی از تنوع و کییت خیلی بالایی برخوردار هستن. یکی از جدیدترین آینه‌ها، آینه ایستاده‌ی نوردار هست. این آینه رو از هر لحاظی با آینه‌های معمولی و قدیمی مقایسه کنیم، بر اون‌ها ارجحیت داره. چون عملکرد خیلی خوبی رو از خودش نشون میده که به همین دلیل هم مورد توجه همه قرار گرفته. و در مهم‌ترین و معمولی‌ترین کاربردها هم از این آینه استفاده میشه.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه ایستاده‌ی نوردار

معرفی آینه ایستاده‌ی نوردار

آینه ایستاده‌ی نوردار یک آینه با قابلیت نورپردازی هست. درواقع داشتن نورپردازی بارزترین مشخصه این آینه هست. که کمک می‌کنه تا وقتی بخواین از آینه استفاده کنین و خودتون رو در آینه ببینین، خیلی بهتر در آینه دیده بشین. درواقع طراحی اولیه و اصلی این آینه برای این هست که بتونه این دید بهتر رو ایجاد کنه. این دید بهتر برای خیلی از کاربردها می‌تونه مهم‌تر باشه.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه قدی نوردار

چراغی که برای آینه ایستاده‌ی نوردار به کار میره، LED هست. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و موجب ایجاد یک نور ملایم و مخفی دور آینه میشه. این چراغ اصلا ضخامت کمی نداره و به‌صورت یک‌تکه هست که پشت آینه تعبیه میشه. بنابراین اصلا ظاهر ناخوشایندی رو برای آینه ایجاد نمی‌کنه. برعکس چنان جلوه زیبایی رو به آینه میده که خیلی اون رو جذاب می‌کنه.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه نوردار چرخ‌دار

قابلیت‌های دیگه آینه ایستاده‌ی نوردار چه چیزهایی می‌تونه باشه

. نوری که آینه منتشر می‌کنه اینطور نیست که از اول تا آخر حالت یکسان و یکنواختی رو داشته باشه. بلکه یکسری تنظیم‌هایی می‌تونه داشته باشه که اون رو کاربردی‌تر می‌کنه. مثل این که بتونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. تا اگر زمانی نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشتین بتونین تور آینه رو به میزان دلخواه خودتون تنظیم کنین.

. چراغ LED که برای آینه ایستاده‌ی نوردار به کار میره، دارای تنوع رنگی زیادی هست. که می‌تونین به انتخاب خودتون مثلا دو یا سه رنگ رو انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ نور رو روی آینه اجرا کنین.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه نور رنگی

. قابلیت خیلی جذاب دیگه که آینه نوردار می‌تونه داشته باشه، قابلیت پخش موسیقی و یا ویدئو هستش. که می‌تونین آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین و از این طریق از آینه صدا یا تصویر داشته باشین. این امکان از آینه، یک آینه هوشمند ساخته که باعث پیشرفت خیلی زیادی برای آینه‌ها شده.

. روی صفحه آینه امکان حکاکی هم وجود داره. برای حکاکی هر نوشته یا طرحی می‌تونه روی آینه انجام بشه. این حکاکی جلوه خیلی خاصی رو به آینه میده و نورپردازی هم اون رو خیلی زیباتر می‌کنه.

همه این قابلیت‌ها که برای آینه ایستاده‌ی نوردار گفته شدن رو شما روی آینه سفارشی ندارین. بلکه خودتون انتخاب می‌کنین تا برحسب تمایل دوست دارین که چه امکاناتی رو روی آینه خودتون داشته باشین.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه برای سالن

چطوری می‌تونین آینه ایستاده‌ی نوردار رو استفاده کنین

برای این که آینه نوردار خودتون رو خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های نصب‌شده روی اون استفاده کنین، سه راه وجود داره. در زیر این سه روش رو می‌گیم تا زمان سفارش انتخاب کنین که می‌خواین نحوه کارکرد آینه‌تون به چه صورت باشه.

.لمسی یک حالتیه که می‌تونین به این صورت آینه رو خاموش و روشن کنین. در لمسی قسمتی روی آینه مشخص شده که می‌تونین با لمس انگشت روی اون قسمت، آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. حالت دومی که آینه ایستاده‌ی نوردار می‌تونه داشته باشه، ریموتی هست. در ریموتی شما با استفاده از یک کنترل از راه دور هم می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین و از امکانات اون استفاده کنین.

اما سومین حالت خیلی هوشمندتره. در این حالت شما نیاز به هیچ‌چیزی ندارین. چون آینه عملکردی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند داره که تنها با تکون دادن دست‌تون جلوی آینه می‌تونین اون رو مورد استفاده خودتون قرار بدین.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه نوری مدرن

آینه ایستاده‌ی نوردار چه جاهایی می‌تونه کاربرد داشته باشه

خونه

هر خونه‌ای نیاز به آینه رو حتما داره. چون جدا از استفاده خیلی مهمی که آینه در هر خونه‌ای داره، در دکوراسیون و طراحی داخلی هم عنصر مهمی محسوب میشه. آینه فضای خونه رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده و باعث دلبازی بیشتر اون فضا میشه. بنابراین با توجه به اهمیت بالایی که آینه‌ها دارن، حتما بهتره که از آینه‌های جدید و مدرن استفاده بشن تا تاثیر مثبت خودشون رو بذارن. به همین دلیل آینه مدرنی مثل آینه ایستاده‌ی نوردار خیلی در زیبایی فضای خونه شما موثر هست.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه نوری قدی

پس اگر می‌خواین که یک فضای مدرن و خیلی زیبایی رو برای خودتون ایجاد کنین، این آینه‌های مدرن خیلی به شما کمک می‌کنن تا بتونین یک فضای خیلی جذابی رو داشته باشین. این آینه‌ها از چنان زیبایی برخوردارن که می‌تونن توجه هر کسی رو به خودشون جلب کنن و نقطه کانونی در فضا بشن.

آرایشگاه

آینه ایستاده‌ی نوردار برای آرایشگاه هم خیلی انتخاب مناسبی هست. چون این آینه با نوری که داره کمک می‌کنه تا شما به‌عنوان یک آرایشگر بتونین خیلی بهتر و با دقت‌تر کارتون رو انجام بدین. به این صورت که نور آینه دقیقا اطراف خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. بنابراین وقتی مشتری شما جلوی آینه بشینه تا شما بخواین خدمات زیبایی خودتون رو اجرا کنین، با این آینه دید بازی رو دارین. و در نهایت هم می‌تونین یک کار تمیز و موردپسند مشتری رو ارائه بدین. به همین دلیل این آینه برای آینه سالن زیبایی خیلی توصیه میشه.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه نوری آرایشگاهی

همچنین آینه ایستاده‌ی نوردار باعث میشه تا بتونین یک فضای حرفه‌ای و مدرن رو خلق کنین. و در دید مشتری خیلی حرفه‌ای به‌نظر برسین. چون براساس فضایی که ایجاد می‌کنین، اول مشتری در ذهن خودش شما رو حرفه‌ای در نظر می‌گیره. درواقع دکوراسیون شما در ذهنیت مخاطب خودتون خیلی تاثیرگذاره.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه سالن زیبایی

آینه ایستاده‌ی نوردار رو بهتره از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین چون:

آینه ایستاده‌ی نوردار و انواع دیگه آینه رو در کارگاه تولیدی آینه، دقیقا طبق خواسته شما تولید می‌کنیم. ساخت آینه‌ها از اول تا آخر در همین کارگاه انجام میشه. و برای تولید آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. به همین دلیل ما تضمین می‌کنیم که آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب رو به مشتریان خودمون عرضه می‌کنیم. تا بتونیم بالاترین میزان رضایت مشتری‌های خودمون رو داشته باشیم. اما فقط به کیفیت بالا و قیمت مناسب بسنده نکردیم.

آینه ایستاده‌ی نوردار
آینه ایستاده‌ی نوردار

به علاوه اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌ها وجود دارن. تا با خرید از این مجموعه خیالتون راحت باشه تا اگر آینه‌تون دچار مشکلی هم بشه، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع می‌کنیم. مثلا اگر نیاز باشه چراغ آینه رو براتون کاملا رایگان تعویض می‌کنیم. البته جنس و کیفیت آینه‌ها خیلی عالی هستن و به‌سادگی دچار اختلال نمیشن. با این وجود این اطمینان رو میدیم که هر مشکلی هم که به وجود بیاد، پشتیبانی ما در خدمت شماست. علاوه بر همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا اگر آینه رو نخواستین و دوست نداشتین، بتونین برگردونین. فقط شکستگی و ضربه و موارد اینچنینی شامل ضمانت نیست.

شماره‌هایی که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. و می‌تونین سفارش خودتون برای آینه ایستاده‌ی نوردار و هر آینه مورد دلخواه خودتون رو ثبت کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ