آینه از کجا بخرم

آینه از کجا بخرم

آینه از کجا بخرم که ارزون‌تر بشه؟ قطعا سفارش به تولیدی‌ها بهتره اما قبلش بهتره یه سری موارد توجه کنین که خریدتون فقط منجر به هدر رفت پول نشه! آینه از وسایلی هست که زیاد ازش استفاده می‌کنیم! اصلا تو هر خونه‌ای باید چند تا آینه باشه. از سرویس بهداشتی گرفته تا پذیرایی و اتاق خواب و … حتی تو محیط‌هایی کاری مثل آرایشگاه و مزون و … هم باید از نظر اصولی از آینه استفاده بشه. اما از طرفی تنوع مدلی آینه‌ها هم زیاده و نباید فکر کنیم که حالا آینه ، آینه‌ست و فرقی نمی‌کنه چی باشه. بدون آینه ما حتی نمی‌تونیم بدونیم که ظاهرمون چطوریه یا لباسمون چطوری به نظر می‌رسه. اما نباید فقط به این دلیل به آینه توجه کنیم!

اهمیت آینه تو دکوراسیون هم که دیگه نیاز به توضیح بیشتر نداره. آینه باعث می‌شه محیط بزرگ‌تر دیده بشه ، نورانی بشه و حتی دلباز! بدون آینه عملا این مشخصات رو که خیلی هم مهم هستن کلا از دست می‌دیم. مهم‌تر از اون این هست که با کمک آینه می‌تونیم کاری کنیم که وسایل دیگه خونه یا محیط کاریمون بهتر دیده بشن! بازتاب تصویر وسایل تزیینی تو آینه واقعا دیدنیه! به خاطر همین هم طراحان دکوراسیون همیشه به آینه توجه دارن.

در سال‌های گذشته مدل‌های آینه خیلی باکیفیت‌تر شدن. حتی مدل‌های تخصصی آینه هم برای فضاهای مختلف مثل خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه‌ها تولید می‌شه. جالبه بدونین که حتی تو آینه‌های مدرن نسبت به سفارش از آپشن‌های مدرن و هوشمند هم استفاده می‌شه. مثل سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت ، اسپیکر بلوتوثی و … اما سوال اینجاست که کدوم مدل‌های آینه رو بخریم و کدوم‌ها مناسب نیستن؟ در ادامه همراه ما باشین.

آینه از کجا بخرم
انواع آینه

برای این که بدونیم آینه از کجا بخرم با انواع اون‌ها اول باید آشنا بشیم:

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت از بروزترین آینه‌هایی هست که امروزه خیلی مورد استقبال قرار گرفته. در این آینه از چراغی به نام LED استفاده میشه. این چراغ LED انواع مختلفی داره که در آینه بک‌لایت از نوع نواری شکل و یک‌تکه اون استفاده میشه. چراغ مورد نظر پشت آینه قرار داده میشه و این نوع استفاده از چراغ و قرار دادن اون باعث میشه تا نورپردازی آینه حالت مخفی و ملایمی رو داشته باشه. این نور منتشر شده از چراغ آینه بک‌لایت به حد کافی و مناسبی هستش. برای جواب این سوال که آینه از کجا بخرم باید بدونین که این آینه‌ها چه کمکی به شما برای دید واضح می‌کنن.

آینه از کجا بخرم
آینه ‌بک‌لایت آرایشگاهی

نوری که از آینه بک‌لایت انتشار پیدا می‌کنه، خیلی خوب و یکدست منتشر میشه. بنابراین وقتی جلوی این آینه قرار بگیرین، نور صورت شما رو کاملا یکدست روشن می‌کنه و می‌تونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه ببینین. آینه برای دیدن شما در اون مورد استفاده قرار می‌گیره، به همین دلیل هم طی سال‌ها روی آینه‌ها کار شده تا بتونن این دید باز رو به بهترین نحو فراهم کنن. آینه بک‌لایت با استفاده از چراغ LED تونسته این انتظار رو از آینه به‌طور کامل برآورده کنه و دید خیلی بازی رو برای شما ایجاد کنه.

آینه از کجا بخرم
آینه نوردار رنگی

آینه چراغ‌دار

دومین آینه‌ای که قبل از دونستن این که آینه از کجا بخرم باید بشناسیم، آینه چراغ‌دار هستش. در آینه چراغ‌دار هم از چراغ LED استفاده میشه که این چراغ شکل متفاوتی رو داره. چراغ‌هایی شبیه به چراغ‌های معمولی که همیشه می‌دیدیم اما با مزایای چراغ‌های LED که روی خود آینه قرار داده میشن. وقتی چراغ‌ها روی آینه تعبیه بشن باعث میشن تا نورپردازی آینه برعکس آینه بک‌لایت که حالت مخفی داره، حالت مستقیمی ایجاد میشه. این نور مستقیما می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه.

آینه از کجا بخرم
آینه چراغ‌دار

بنابراین در مورد این آینه هم این نکته مهم وجود داره که وقتی مقابل آینه بایستین، نور چراغ‌ها به شما کمک می‌کنه تا خیلی روشن و بهتر در آینه دیده بشین. چراغی که برای آینه‌های مدرن به کار میره، بهترین و طبیعی‌ترین نور رو ایجاد می‌کنه، شما دید خیلی خوبی رو خواهید داشت که هیچ‌وقت این امکان با آینه‌های معمولی فراهم نمیشه. چون اون‌ها هیچ نوری رو انتشار نمیدن و نمی‌تونن اینچنین دید واضحی رو ایجاد کنن.

آینه از کجا بخرم

چه آینه‌ای مناسب من هست، قبل از این که انتخاب کنم آینه از کجا بخرم

نگران این که آینه از کجا بخرم نباشین. شما هر آینه‌ای که بخواین رو براتون با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم.

آینه دیواری

نصب آینه به دیوار چیزی بوده که همیشه از گذشته تا به الان انجام میشده. آینه وقتی به دیوار نصب میشه، جای ثابت و ایمنی رو خواهد داشت. نصب آینه به دیوار مزیت دیگه اون این هست که هیچ فضایی رو از محیط شما اشغال نمی‌کنه. و با استفاده از آینه دیواری مدرن شما از تمام فضایی که دارین، می‌تونین نهایت استفاده رو ببرین.

آینه از کجا بخرم
آینه دیواری بک‌لایت

برای دونستن این که آینه رو از کجا بخرم باید بدونین قبلش که هر آینه‌ای رو می‌تونین به دیوار نصب کنین. پس شما هر شکل و هر نوع آینه‌ای که دوست داشته باشین رو می‌تونین انتخاب کنین تا به دیوار نصب بشه. همچنین زیبایی هم که این آینه داره در نوع خودش خیلی خاصه. و وقتی از آینه‌های مدرنی استفاده می‌کنین، آینه دیواری هم شکل و حالت بسیار مدرنی رو به خودش می‌گیره.

آینه رومیزی

آینه رومیزی هم یک حالت دیگه‌ای هست که این انواع آینه‌ها رو می‌تونین به‌ اون صورت به کار ببرین. آینه رومیزی هم از مزایای خاص خودش بهره‌منده. آینه رومیزی به‌خصوص برای آینه آرایش و گریم خیلی گزینه مناسبی هستش. به این دلیل که شما در حالت راحتی قرار می‌گیرین و همینطور لوازم آرایش که تعداد زیادی رو داره می‌تونین روی میز قرار بدین تا دسترسی خیلی راحتی هم بهشون داشته باشین.

آینه رومیزی چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار رومیزی

آینه می‌تونه با میز خودش هماهنگی داشته باشه. در این صورت زیبایی اون هم خیلی بیشتر خواهد شد و جلوه زیبایی رو هم به فضای شما می‌بخشه. و باعث میشه تا بتونین از میز یا کنسول آینه برای موارد دیگه‌ای مثل قرار دادن وسیله‌های مورد نظر خودتون استفاده کنین. اگر آینه رومیزی انتخابتون هست و سوا‌لتون این هست که آینه از کجا بخرم، ما انواع این آینه‌ها رو برای شما طبق خواسته خودتون تولید می‌کنیم.

آینه از کجا بخرم
آینه مدرن

آینه دوطرفه

اگر نمی‌دونین و سوالتون هست که آینه از کجا بخرم ما انواع آینه‌ها مثل آینه دوطرفه براتواینه دارن، قطعا انتخاب ایده‌آلن تولید می‌کنیم. آینه دوطرفه از جدیدترین آینه‌هایی محسوب میشه که امروزه وجود داره. آینه دوطرفه هر دو طرف اون امکان استفاده به‌طور همزمان رو داره. درواقع شما با این یک آینه‌ می‌تونین دو آینه رو داشته باشین. که این آینه جای خیلی کمتری رو نسبت به دو تا آینه اشغال می‌کنه.

آینه از کجا بخرم
آینه قدی دوطرفه

با وجود مشخصاتی که آینه دوطرفه دارا هستش، برای فضاهای کوچیک که نیاز به تعدادی آینه دارن قطعا آینه دوطرفه انتخاب ایده‌آلی هستش. حتی برای فضاهای بزرگ هم باعث میشه تا بهره‌برداری بیشتری از فضای موجود بشه. به همین دلیل این آینه‌ها امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفتن. به‌خصوص برای فضاهایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که موجب میشه تا بتونین به تعداد بیشتری از مشتری‌ها خدمات حرفه‌ای خودتون رو ارائه بدین.

اما واقعا جواب آینه از کجا بخرم، کجا هستش

اگر این سوال براتون وجود داره که آینه از کجا بخرم باید بگیم که ما در کارگاه تولیدی آینه، هر آینه‌ای که بخواین دقیقا طبق خواسته شما در کمترین زمان تولید می‌کنیم. آینه‌های تولیدی ما از بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد برخوردار هستن. شما با اطمینان بالا سفارش آینه رو به ما بسپارین. و مطمئن باشین که اگر آینه مورد پسند شما نشد، با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه از کجا بخرم
آینه قدی لامپی

اما ما در این مجموعه موارد دیگه‌ای هم در نظر گرفتیم که دیگه مطمئن به این سوال که آینه از کجا بخرم، داشته باشین. ما روی تمام آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله در نظر گرفتیم. تا اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، فقط به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسدگی صورت بگیره. این پشتیبانی که وجود داره بدون دریافت هیچ هزینه‌ای هست. ما هر اتفاقی که بیفته حتی در صورت سوختگی یک لامپ، اون رو براتون کاملا رایگاه تعویض می‌کنیم. اما مثلا مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن اون نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. دیگه با این ضمانت می‌دونین که آینه از کجا بخرم.

اگر باز هم نمی‌دونین که آینه از کجا بخرم با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. هر سوال و مشاوره‌ای هم نیاز داشتین، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو در خریدی بهتر راهنمایی کنن و همینطور از خدمات فوق‌العاده ما هم در کنار آینه‌ای با کیفیت بهره‌مند بشین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ