آینه گرد برای سالن آرایش

آینه آرایشگاه مدل جدید

آینه آرایشگاه مدل جدید

سلام تو این مقاله در مورد آینه آرایشگاه مدل جدید صحبت می‌کنیم که تنوع بسیار زیادی هم داره و دست شما برای انتخاب خیلی بازه و می‌تونین نسبت به سلیقه‌تون و دکوراسیون جایی که میخوای آینه‌رو اونجا قرار بدین یک مدل زیبا رو انتخاب کنین. امروزه همه صنعت‌ها پیشرفت کردن که یکی از اون که بسیار پیشرفت چشمگیری کرده صنعت شیشه و آینه هست.

با دیدن مدل‌ها می‌تونین هر طرحی که مد نظر دارین رو برای ما ارسال کنین تا براتون بسازیمش. آینه هایی که تو کارگاه آینه‌ها تولید می‌شن طبق نظر شخصی هر کسی طراحی می‌شه که باعث می‌شه تا این آینه ها منحصر به فرد بشه و طرحش مخصوص خود شماست که شبیه اونو کسی دیگه‌ای نداره.

آینه آرایشگاه مدل جدید

وقتی شما از آینه آرایشگاه طرح جدید استفاده می‌کنین باعث می‌شه تا مشتری بیشتری‌ رو جذب کنین چون فضای زیبای شما نشون دهنده سلیقه و بروز بودن شما تو کارتونه. عکس مدل های جدید آینه آرایشگاه رو براتون می‌ذاریم تا شما ظاهر زیبای آینه‌ها رو ببینین و توضیحات لازم درباره مدل‌ها می‌دیم تا بتونین یک انتخاب عالی داشته باشین.

با ما همراه باشین.

آینه آرایشگاه مدل جدید

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتونین با شمارهی: 09357015855 تماس بگیرین.

انواع آینه آرایشگاه مدل جدید

  • آینه آرایشگاه جدید از نوع بک لایت
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع هالیوودی
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع کشودار
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع قاب دار
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع بدون قاب
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع قاب استیل
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع قاب فلزی
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع قاب طلایی
  • آینه آرایشگاه طرح جدید از نوع ایستاده
  • آینه آرایشگاه طرح جدید از نوع پایه دار
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع قدی
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع آفتابی
  • آینه آرایشگاه طرح جدید از نوع مهتابی
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع ریموتی
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع تاچ
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع حسگری
  • آینه آرایشگاه طرح جدید از نوع باکس دار
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع آویز
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع رومیزی
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع دوطرفه
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع دوطرفه پایه دار
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع دوطرفه آویز
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع رومیزی پایه دار
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع سرتاسر
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع مستطیل
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع گرد
  • آینه آرایشگاه مدل جدید از نوع چند تکه
آینه آرایشگاه مدل جدید

چرا می‌گیم اگه از کارگاه آینه ها خرید کنین به نفع‌تونه

چون آینه‌ها گارانتی دارن

آینه ای که برای آرایشگاه یا هرجای دیگه سفارش بدین گارانتی یک ساله داره و می‌تونین از این گارانتی تا یکسال بهره‌مند بشین. گارانتی یک‌ساله آینه شامل تمام قطعات آینه می‌شن و اگه هر قسمتی از آینه‌تون خراب شه همکاران ayneha برای شما مثل روز اول تعمیرش می‌کنن و صحیح و سالم تحویل‌تون میدن. وقتی محصولی گارانتی داره یعنی تولید کننده از کیفیت این محصول مطمئن هست و این خودش نشون دهنده کیفیت بالای آینه هست. وقتی آینه دارای گارانتی یک ساله هست خیال شما رو هم راحت می‌کنه.

آینه آرایشگاه مدل جدید

خوشت نیاد پس می‌گیرن

کُجا و کدوم فروشگاه و کارگاه این مزیت وجود داره که اگه محصول رو سفارش دادین و طبق نظر شخصی‌تون اون رو براتون طراحی کردن و بعداز طراحی وقتی آینه به دستتون رسید.بعد از دیدن محصول از اون خوشتون نیومد آینه رو ازتون پس بگیرن.واقعاً هیچ جای ایران همچین چیزی نیست اگه باشه کمه و به اندازه انگشتای دسته. البته این رو هم بگیم ما این قول رو به شما میدیم و مطمئنیم که بعد از دیدن آینه تون عاشقش می‌شین و اونو بهترین جای آرایشگاه‌تون می‌ذارین تا نقطه ای چشمگیر رو ایجاد کنین.

آینه آرایشگاه مدل جدید

می‌دونین آینه آرایشگاه جدید چه ویژگی می‌تونه داشته باشه

نور داره و نورش قابل تنظیمه

آینه‌هایی که جدیدا تولید می‌شن دارای نورپردازی هستن ، اون هم به صورت روکار و هم به صورت مخفی. که این نور به آرایشگر کمک می‌کنه تا بهتر ببینه و کاری تمیز تحویل مشتری بده.

نور آینه ها می تونن در هر رنگی باشن که بهترین و کارامدترین‌شون رنگ مهتابی و آفتابیه. نور مهتابی و آفتابی رو میشه باهم ترکیب کرد و در کنار هم گذاشت که یک نور طبیعی و زیبا رو ساخت تا فضا رو بهتر روشن کنه. نور آینه های آرایشگاه رو می‌تونین تنظیم کنین. دیگه چی بهتر از این که بتونین نور آینه رو نسبت به نیازتون تنظیم کنین.

آینه آرایشگاه مدل جدید

لوگوی شخصی روش طراحی می‌شه

اگه می‌خواین آینه‌هاتون خاص و چشمگیر و منحصر به فرد بشه حتما لوگوی مخصوص خودتون رو به طراحان گارگاه آینه‌ها بدین تا اونو روی آینه تون حک کنن.وقتی لوگو روی آینه حک می‌شه نشون دهنده‌ی خاص بودن سالن آرایشگاه شماست و نشون دهنده اینه که شما چقدر برای مشتریان اهمیت قائلین تا فضای زیبا رو براشون دیزاین کنین. آینه‌هایی که لوگوی شخصی روش حک می‌شه بسیار خاصه.

وقتی نور آینه های بک لایت رو روشن می‌کنین و این آینه‌ها طوری هستن که از پشت آینه نور به سمت جلو می‌تابه که وقتی پریز آینه رو به برق متصل می‌کنین این نور از قسمتی که لوگو شما حکاکی شده و نور ازش می‌گذره مثل یک شیشه ماته به سمت روبرو می‌تابه و باعث روشن شدن لوگوتون و مشخص‌تر شدن اون می‌شه. برای اینکه لوگو رو روی آینه شما طراحی کنیم ما هیچ هزینه اضافی نمی‌گیریم و این کار کاملا به صورت رایگان انجام می‌شه.

آینه آرایشگاه مدل جدید

اگه بزرگ باشه می‌تونه به صورت چرخ دار باشه

خوب حتماً این به ذهن‌تون رسیده که اگه آینه تون به دیوار متصل نشه و پایه‌دار باشه و سایز بزرگ هم داشته باشه جا به جایی اون براتون سخته و تنهایی نمی‌تونین اینکارو کنین و برای حل این مشکل ما برای آینه هایی که در سایزهای بزرگی هستن و به صورت قدی می باشن چرخ تعبیه کردیم. با داشتن آینه های چرخدار خیلی راحت می‌تونین اونارو از جایی به جای دیگه منتقل کنین و دیگه نیاز نیست تا چند نفر به شما برای جابجایی کمک کنن.

آینه آرایشگاه مدل جدید

می‌تونه به صورت دوطرفه باشه

یکی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های آینه آرایشگاه مدل دو طرفه هست. آینه‌های دو طرفه به شما کمک می‌کنه تا فضای سالن آرایشگاه شما زیباتر بشه و علاوه بر زیبایی و مدرنی باعث می‌شه تا مشتریان شما به راحتی و بدون اینکه منتظر بشن بتونن خودشون رو تو آینه ببینن چون تعداد آینه های بیشتری تو آرایشگاه استفاده می‌شه و دو آینه به صورت پشت به هم تو یکجا قرار می‌گیره که قبلاً همونجا یک آینه قرار داشته و همینطور از قسمت وسط سالن با این آینه های دوطرفه می‌تونین استفاده بهینه کنین.

آینه آرایشگاه مدل جدید
آینه آرایشگاهی جدید

اسپیکردار باشه

با خواست و نظر شما می‌تونیم روی آینه یک درگاه usb متصل کنیم تا شما بتونین به راحتی فلش و یا گوشی خودتون رو متصل کنین تا موزیک مورد علاقه‌تون رو پخش کنین و در فضای سالن حسی خوبی ایجاد کنین.

آینه آرایشگاه مدل جدید
آینه گرد نوری

هوشمند باشن

آینه های آرایشگاه و یا هر مکانی دیگه‌ای می‌تونه به صورت هوشمند باشه. آینه‌های هوشمند بسیار پیشرفته هستن و هر آپشنی می‌شه روی این آینه‌ها نصب کرد. با این آینه ها رو به راحتی می‌تونین از طریق بلوتوث ،گوشی موبایل‌تون رو به آینه وصل کنین و با موبایل می‌تونین آپشن های روی آینه رو تنظیم کنین و اونارو روشن و خاموش کنین. مثلا اگه آینه شما دارای نورهای رنگیه می‌تونید هر رنگ نوری که بخواهین رو روشن کنین و یا موزیک مورد علاقه تون رو پخش کنین.

کارایی و آپشن های این آینه بسیار زیاده که در صورت تمایل می‌تونید با کارشناسان گارگاه تماس بگیرین و سوالات خودتون رو بپرسین.شماره ارتباط با کارگاه آینه ها 09357015855

آدرس مجموعه : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ