آینه گرد برای سالن آرایش

آینه آرایشگاه طرح زنانه

آینه سالن آرایشگاه زنانه

آیا آینه آرایشگاه طرح زنانه رو که کارگاه آیین تولید می‌شه از نزدیک دیدین. اگه این آیینه ها رو از نزدیک ببینین حتماً عاشق‌شون می‌شین و دوست دارین که از این آیینه ها تو آرایشگاه تون استفاده کنین چون آینه هایی که تو کارگاه تولید می‌کنه مخصوص آرایش هستن و زیبایی بی‌نظیری دارن.

حتما می‌دونین که باید برای آرایشگاه‌تون آینه مخصوص تهیه کنین که بتونین بهترین استفاده رو ببرین. آینه هایی که برای آرایشگاه ها تولید می‌شن مشخصات دارن و مخصوص این کار هستن.رقابت توی کاره آرایشگرها بسیار زیاده و همونطور که خودتون می‌دونین برای اینکه از رقبا عقب نمونین باید حتماً بهترین سالن و بهترین کار رو داشته باشین. مطمئنا اگر سالن شما یک سالن حرفه‌ای باشه از وسایل حرفه ای استفاده بشه حتماً اعتماد مشتری هم نسبت به شما و کارتون زیاد میشه. علاوه بر این از آنجایی که خودتون می‌دونین و در جریان هستین آیه های ساده دیگه جذابیتی برای افراد نداره آینه ها باید دارای نورپردازی باشن و یا اینکه هوشمند باشن تا جلب توجه کنه و فضای شما رو مدرن کنه. زمان‌های قدیم نیستش که از آینه‌ی خونه واسه همه جا استفاده کنیم یک آینه ساده رو فقط در اندازه‌های مختلف در جاهای مختلف استفاده می کردن که این کار دیگه انجام نمی‌شه.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

آینه آرایشگاه طرح زنانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه تا نیاز ما رو برطرف کنه

آینه باید نورداشته باشه

از اونجایی که خانم‌ها بسیار ریز بین و دقیق هستن دوست دارن وقتی که صورت‌شون آرایش می‌شه و یا خدمات آرایشی می‌گیرن دقیق و واضح عکس خودشون رو در آینه ببینن برای اینکه یک تصویر دقیق و شفاف رو داشته باشین ما روی آینه ها لامپ‌های ال ای دی کارگزاری کردیم که این لامپ‌ها هم به صورت مخفی کارگذاری شده و هم دور تا دور آینه روی آینه استفاده شده. با داشتن نور زیاد شما می‌تونین ریزترین ایرادات رو در چهره خودتون ببینین و اونو برطرف کنین.آینه های نورپردازی شده قابل تنظیم هستن و با کمک ریموتی که به آینه متصل هست می‌تونین نوردهی آینه‌تون رو هر اندازه که بخواهید تنظیم کنین.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

آینه آرایشگاه طرح زنانه باید هوشمند باشه

آینه هایی که در کارگاه آینه ها طراحی می‌شن و ساخته می‌شن همه هوشمند هستن و می‌شه با گوشی‌هایی که در دستاتون دارین به صفحه هوشمند آینه متصل بشین و با گوشی همراه‌تون نورایی‌تون رو کم و زیاد کنین و نسبت به نور محیط اون رو تنظیم کنین علاوه بر اون وقتی آینه شما هوشمنده می‌تونین رنگ نور آینه‌تون رو عوض کنین و رنگ مورد از نظر خودتون رو انتخاب کنین. هوشمند بودن آینه ها می‌تونه به شما خیلی کمک کنه مثلا می‌تونین از راه دور نور آینه‌تون رو کنترل کنین و اونو خاموش و روشن کنین و اگه بخواید آینه تون دارای اسپیکر باشه با گوشی موبایل‌تون می‌تونین آهنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنین و اون رو تو سالن آرایشگاه تون پخش کنین این یک آینه کاملاً مناسب برای سالن آرایشگاه‌هاست.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

آینه آرایشگاه طرح زنانه باید کیفیت خوبی داشته باشه

برای ساخت آینه آرایشگاه از باکیفیت‌ترین آینه هایی که در کارخانه‌ها اردکان یزد تولید می‌شن که این آیین‌ها مخصوص صادرات هستن استفاده میشه علاوه بر اون تمام قطعات آینه ها از کوچک‌ترین قطعه گرفته تا بزرگ‌ترین آنها از بهترین کیفیت‌ها استفاده می‌شه. زمانی متوجه شفافیت آینه های تولیدی آینه ها می‌شین که اونا رو در کنار آینه های قدیمی بذارین. باورتون می‌شه بعضی از مشتری‌هایی که کارگاه ayneha مراجعه می‌کنن بعد از دیدن آینه تازه متوجه می‌شن که چشماشون ضعیف نیست چون وقتی به آینه هایی که در خونه‌شون و یا در آرایشگاه‌شون داشتن نگاه می‌کردن فکر می‌کردن چشماشون ضعیفه و یک دید شفافی نداشتن و بعد از اینکه از کارگاه ayneha اینه تهیه کردن تازه متوجه شدن که چقدر چشمای قوی دارن و چشماشون هیچ مشکلی نداره و فقط مشکل از آینه ها و کیفیت آینه ها شون بوده.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

مزیت‌های خرید از کارگاه آینه ها

شمایی که اومدی دنبال یک آینه شیک برای آرایشگاه‌تون هستین حتماً فردی موفق در کارتون هستین چون افرادی که دوست دارن پیشرفت کنن و مشتری‌های زیادی داشته باشن دنبال بهترین وسایل برای آرایشگاه‌شون هستن و دوست دارن همیشه همه وسایلی که استفاده می‌کنن درجه یک باشه. ما برای شما یک مزیت ویژه داریم که اگر تمامی محصولاتی که از کارگاه آینه ها برای آرایشگاه‌تون تهیه کنین تمامی اینه‌ها دارای گارانتی بی قید و شرط یک ساله هستن یعنی چی یعنی اگه آینه شما موقع استفاده در طول یک سال قطعه‌ای از آینه تون خراب بشه مثلاً تاچ اون از کار بیفته و دیگه کار نکنه یا بسوزه ما آینه‌تون رو برای تعمیر کردن به کارگاه می‌بریم صحیح و سالم عین روز اول به شما تحویل می‌دیم علاوه بر اون اگه شما نگران ارسال کردن آینه هستین و مسیرتون از کارگاه دوره باید به شما بگیم که بسته‌بندی‌هایی که واسه آینه ها در نظر گرفتیم بسیار محکم و ضد ضربه هستن.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

اما اگر بنا به اتفاقی برای آینه‌تون مشکلی پیش بیاد آینه‌تون بشکنه یا هر مشکلی دیگه موقع ارسال واسه آینده اتفاق بیفته خودتونو درگیر این مسئله نکنین چون ما مسئولیت این رو به عهده گرفتیم که آینه های شما رو صحیح و سالم به دست‌تون برسونیم و در صورت افتادن اتفاقی برای آینه‌تون ما یک آینه جدید رو از اول برای شما بسازیم و بدون اینکه هزینه از شما بگیریم ، به صورت کاملا رایگان برای شما آینه‌ای سالم ارسال می‌کنیم.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

بی شک آینه های تولیدی آینه ها خاص هستن و مخصوص هر فردی طراحی می‌شن

آیا شما می‌دونستین که آینه هایی که در کارگاه تولیدی ayneha سفارش می‌دین فقط مخصوص خود شماست؟ بله آینه ها طبق نظر شخصی هر فردی طراحی می‌شه و به مرحله تولید می‌رسه علاوه بر اون نیاز هر جایی که این آینه می‌خواد در اون مکان نصب بشه هم در نظر گرفته می‌شه مثلا اگه فضای شما نور طبیعی کافی و داشته باشه نیاز نیست از لامپ‌های زیادی برای آینه ها استفاده بشه یا اینکه دو ردیف لامپ ال ای دی به صورت مخفی روی آینه تون نصب بشه و میشه از نورهای رنگی برای آینه استفاده کرد. یا اینکه بعضی از آینه ها نیاز نیست که دکمه‌ای برای تنظیم درجه نورش داشته باشه چون اصلا نیاز به نور آینه نداره و فقط این رو برای زیبایی می‌خوان.

آینه آرایشگاه طرح زنانه
آینه نوری آرایشگاه

چون آینه هایی که دارای نور پردازی هستن هم به صورت مخفی فضای شما رو خاص و چشم گیر می‌کنه و نوری که در پشت آینه تعبیه شده مثل یک قاب درخشان زیبا می‌درخشه و جلب توجه می‌کنه. کسی که برای خدمات گرفتن به سالن آرایشگاه شما میاد و ساعت‌ها در روبروی آینه شما می‌شینه زیبای بی نظیر رو می‌بینه متوجه میشه که شما به مشتریاتون ارزش قائل شدین و فضای لوکس و خاص رو برای اونا درست کردین.

آینه آرایشگاه طرح زنانه

یک روش دیگه برای شخصی سازی شدن آینه ها اینه که آینه هاتون رو به صورت لوگو دار سفارش بدین ، ما لوگو رو به صورت رایگان برای شما روی آینه تون و در گوشه‌ای از اون هک می‌کنیم که وقتی شما نور آیینه رو روشن کنین لوگوی شماهم روشن بشه.

آینه آرایشگاه طرح زنانه
آینه گرد نوری

انواع آینه آرایشگاه طرح زنانه

  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل هالیوودی
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل بک لایت
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل قدی
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل ایستاده
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل ریموتی
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل تاچ
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل حسگری
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل دوطرفه
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل رومیزی
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل قاب دار
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل بدون قاب
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل چرخدار
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل پایه‌ دار
  • آینه آرایشگاه طرح زنانه مدل قاب استیل

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ