آینه آرایشگاهی قیمت مناسب

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب

آینه در آرایشگاه از اولیه‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌ها محسوب میشه. درواقع با وجود آینه هست که اسم این فضا رو میشه آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. آینه به تعداد بالایی در آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره. و با توجه به شرایط موجود آینه آرایشگاهی قیمت مناسب می‌تونه خیلی انتخاب مناسبی باشه. البته که آینه‌های تولیدی ما بسیار به‌روز هستن و از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستن. آینه‌های قدیمی تقریبا کاربردی در آرایشگاه‌ها ندارن. و به‌جای اون‌ها آینه‌های مدرن و جدیدی معرفی شدن که عملکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون میدن. به همین دلیل هم خیلی مورد توجه و استقبال قرار گرفتن.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه آرایشگاهی قیمت مناسب

معرفی انواع آینه آرایشگاهی قیمت مناسب و مدرن

آینه‌های زیادی امروزه هستن که در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن. یعنی دیگه مثل زمان گذشته نیست که فقط یک نوع آینه وجود داشته باشه. بلکه شما چندیدن انتخاب می‌تونین داشته باشین.

آینه نوردار

آینه نوردار می‌تونه یکی از انواع آینه آرایشگاهی قیمت مناسب باشه. در این آینه، نور به‌وسیله چراغی به نام LED تامین میشه. این چراغ، پشت آینه تعبیه میشه و با توجه به محل قرارگیری در پشت آینه، نور به‌صورت مخفی هستش. چراغ مورد استفاده برای آینه نوردار به‌صورت یک‌تکه هستش و همینطور ضخامت کمی هم داره که پشت آینه قرار داده میشه. نور ایجاد شده با وجود ضخامت کم و این که پشت آینه قرار داده میشه، نور قابل توجهی داره. و می‌تونه روشنایی خوبی رو فراهم کنه.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه نوردار آرایشگاهی

آینه نوردار نور خیلی خوبی رو به اطراف خودش میده. بنابراین وقتی مشتری جلوی آینه برای گرفتن خدمات مورد نظر خودش قرار بگیره، با این آینه شما می‌تونین دقت و تمرکز بالاتری داشته باشین. نور آینه دقیقا روی چهره و صورت تابونده میشه و شما با دقت و تمرکز خیلی بالایی می‌تونین کارتون رو انجام بدین. این آینه با وجود کارآیی خیلی خوبی که داره، آینه آرایشگاهی قیمت مناسب محسوب میشه. نور این آینه در درست‌ترین حالت خودش قرار می‌گیره. چون این نوع روشنایی رو نمی‌تونین با هیچ وسیله روشنایی دیگه‌ای ایجاد کنین.

آینه ارایشگاهی قیمت مناسب
آینه رومیزی نوری

آینه لامپ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه آرایشگاهی قیمت مناسب، آینه لامپ‌دار هستش. آینه لامپ‌دار هم مثل آینه نوردار دارای نورپردازی هستش. اما شکل نورپردازی این آینه به‌دلیل لامپ‌های مورد استفاده اون، تفاوت داره. در آینه هم لامپ LED اما با شکل متفاوت و شبیه به لامپ‌‌های معمولی مورد استفاده قرار می‌گیره. همینطور لامپ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. و باعث میشن تا نورپردازی آینه حالت کاملا مستقیمی داشته باشه.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه لامپ‌دار آرایشی

این آینه هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش نشون میده. و با داشتن نورپردازی خیلی عالی که داره، برای آینه آرایشگاهی خیلی انتخاب مناسبی هستش. این آینه باعث میشه تا روند کارها هم خیلی بهتر پیش بره. چون کارهای زیبایی که در آرایشگاه انجام میشن، نیاز به دید واضح و خوبی دارن. و این آینه دقیقا می‌تونه تمام انتظارهایی که از یک آینه وجود داره رو حتی خیلی بهتر برآورده کنه. به همین دلیل هم به‌عنوان آینه آرایشگاهی قیمت مناسب شناخته میشن.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه لامپی سالن زیبایی

آینه دوطرفه

از انواع دیگه آینه آرایشگاهی قیمت مناسب، آینه دوطرفه آرایشگاهی رو میشه اسم برد. در ساخت این آینه از دو تا آینه استفاده میشه که این آینه‌ها قسمت پشتشون رو به هم قرار می‌گیره. تا امکان استفاده از هر دو سمت اون‌ها وجود داشته باشه. آینه دوطرفه می‌تونه هم به صورت ساده و هم به شکل آینه نوری یا آینه چراغ‌دار هم باشه. در این صورت شما می‌تونین همزمان از آینه دوطرفه و نوردار بودن اون استفاده کنین. و از مزایای اون‌ها لذت ببرین.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه دوطرفه سالن زیبایی

این آینه آرایشگاهی قیمت مناسب رو با توجه به کارکرد و مزایای فوق‌العاده‌ش داره. چون کارکردش به‌عنوان دو آینه هستش. یعنی یک آینه که می‌تونه جای دو آینه عمل کنه. آینه دوطرفه برای آرایشگاه خیلی انتخاب مناسبی هستش. چون این آینه باعث میشه با وجود اشغال فضای کمتر، بتونین تعداد آینه بیشتری رو در آرایشگاه خودتون داشته باشین. همچنین با توجه به این که این آینه خیلی جدیدتر هستف می‌تونه خاص‌تر و زیباتر هم باشه.

این انواع آینه آرایشگاهی قیمت مناسب چه تاثیری در دکوراسیون دارن

جدا از کاربرد آینه آرایشگاهی قیمت مناسب که در قسمت بالا توضیح داده شدن که می‌تونن چقدر به بهتر انجام شدن کارها کمک کنن، از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هستن. و می‌تونن فضای خیلی شیک و مدرنی رو ایجاد کنن. در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، دکوراسیون و چیدمان داخلی از خیلی از فضاها اهمیت بیشتری داره. به این خاطر که در این فضا خدمات زیبایی ارائه میشه و جایی که خودش به افراد این نوع خدمات رو میده، باید از زیبایی ظاهر هم برخوردار باشه. تا بتونه ماهیتی که داره رو القا کنه.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه آرایشگاهی چراغ‌دار

اگر یک نگاهی هم به آرایشگاه‌های مدرن و امروزی بندازین، می‌بینین که تمام اون‌ها هم از چنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن. تا از این طریق بتونن حرفه‌ای بودن خودشون رو نشون بدن. درواقع شما فضایی که برای خودتون ایجاد می‌کنین، ویترینی برای نشون دادن سطح کار شماست. این آینه نشون میده که چقدر در کارتون تخصص دارین و برای اون ارزش قائل هستین. چون آدم‌ها برای انتخاب هر جایی اون هم آرایشگاه، به اولین چیزی که توجه می‌کنن همین ظاهر فضای شماست.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه سالن زیبایی

دلیل محبوبیت آینه آرایشگاهی قیمت مناسب

این آینه‌ها که به‌عنوان آینه آرایشگاهی قیمت مناسب در این متن بهشون اشاره شد، می‌تونن کارکرد بهتری رو از خودشون نسبت به آینه‌های معمولی نشون بدن. آینه‌های قدیمی و معمولی هیچ قابلیت خاصی رو از خودشون نداشتن و نمی‌تونستن مثل آینه‌های مدرن امروزی عمل کنن. ولی این آینه‌ها وارد بازار شدن که بتونن نسل جدیدی از آینه‌ها رو معرفی کنن. همچنین این آینه‌ها باعث بهبود در عملکرد آینه هم میشن. تا وقتی شما به‌عنوان آرایشگر بخواین خدماتی رو به مشتری‌تون بدین، این آینه کمک کنه تا بتونین کار بی‌نقص‌تری رو داشته باشین. این آینه‌ها می‌تونن نور خودشون رو در جای خاصی هم متمرکز کنن تا در این صورت دقت و تمرکز شما خیلی بالاتر بره.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه قدی نوری

همچنین اگر یک مقایسه‌ای هم کنیم می‌بینیم که آینه‌های جدید معرفی شده در مقایسه با آینه‌های معمولی خیلی مناسب‌تر هستن. چون درسته که در ظاهر قیمت این آینه‌ها کمی بالاتر هستش. اما در واقعیت این آینه‌ها چنان عملکردی رو از خودشون نشون میدن که اتفاقا خیلی خریدشون به‌صرفه هست. و در ازای مبلغ بالاتری که دارن، قابلیت‌های منحصربه‌فردی رو از خودشون نشون میدن. به همین دلیل در باطن آینه آرایشگاهی قیمت مناسب محسوب میشه.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه مدرن

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه آرایشگاهی قیمت مناسب تولید میشه. قیمت مناسب به این دلیل هست که تمام مراحل ساخت از ابتدا تا انتها در همین مجموعه انجام میشه. و برای فروش هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره. همچنین در کارگاه از به‌روزترین تجهیزات و فناوری در کنار مواد اولیه درجه یک استفاده میشه تا آینه‌ها بتونن از کیفیت و استاندارد خیلی بالایی برخوردار باشن. و تمام آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم که آینه‌ها از نظر کیفی در سطح بالایی هستن.

آینه آرایشگاهی قیمت مناسب
آینه آرایشگاهی قیمت مناسب

اما برای اطمینان بیشتر و همینطور ارائه خدمات بهتر به مشتری‌‌های خودمون، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. این ضمانت این اطمینان رو برای شما ایجاد می‌کنه که در صورت بروز هر مشکلی هم، مجموعه پشتیبانی انجام میده و بدون دریافت هزینه‌ای رسیدگی میشه. ضمانت مرجوعی هم در کنار همه اینا درنظر گرفتیم تا اگر احیانا آینه سفارشی‌تون مورد رضایت‌تون نشد، بتونین مرجوع کنین. بنابراین با وجود همه این‌ها در کارگاه تولیدی، آینه آرایشگاهی قیمت مناسب رو داره. چون با خرید یک آینه می‌تونین از مزایا و خدمات بی‌نظیری هم بهره‌مند بشین.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه، 09901717305 و 02188068352 هستن. می‌تونین برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ