آینه آرایشگاهی اروپایی

آینه آرایشگاهی اروپایی

آینه برای آرایشگاه از ضروری‌ترین موارد محسوب میشه. به این صورت که با وجود آینه هست که میشه اسم فضایی رو آرایشگاه گذاشت. این اهمیت خیلی بالایی که آینه داره باعث شده تا خیلی در این زمینه پیشرفت‌های زیادی صورت بگیره. و دیگه آینه‌های قدیمی و معمولی جایگاه خاصی برای استفاده در این نوع از فضاها نداشته باشن. و به‌جای اون‌ها آینه آرایشگاهی اروپایی و انواع اون مورد استفاده قرار بگیرن. این آینه‌ها باعث تغییر فضای آرایشگاهی میشن و دکوراسیون مدرن و جذابی رو ایجاد می‌کنن. ما در قسمت‌های زیر این آینه‌ها رو معرفی می‌کنیم تا با اون‌ها آشنایی پیدا کنین و بتونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه آرایشگاهی اروپایی

معرفی انواع آینه آرایشگاهی اروپایی

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت می‌تونه یکی از انواع آینه آرایشگاهی اروپایی محسوب بشه که خیلی هم مورد توجه و استقبال قرار گرفته. در این آینه چراغی که نواری شکله پشت آینه کار گذاشته میشه. ضخامت چراغ کم هست اما با این ضخامت کم، نور قابل توجهی رو منتشر می‌کنه. چراغی که برای آینه بک لایت استفاده میشه، LED هست. که بهترین روشنایی رو در بین چراغ‌های دیگه داره و سازگاری خوبی هم با چشم داره. به همین خاطر هم هست که از اون برای روشنایی خیلی از فضاها استفاده میشه. همچنین مصرف انرژی خیلی کمتری هم داره.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه بک‌لایت آرایشگاهی

اما نکته قابل توجه این چراغ LED که باعث شده در آینه هم از اون استفاده بشه، این هست که گرما تولید نمی‌کنه. یعنی بعد از مدتی که روشن می‌مونه اینطور نیست که مثل لامپ‌های معمولی انقدر گرم بشه که نشه به اون دست زد. به همین خاطر برای روشنایی آینه آرایشگاهی اروپایی هم بهترین انتخاب همین چراغ ال ای دی هستش. روشنایی که آینه ایجاد می‌کنه خیلی کاربردیه برای آینه آرایشگاه. چون نور آینه بک لایت طوری تنظیم و طراحی شده که وقتی جلوی اون قرار بگیرین، بتونین خودتون رو خیلی واضح‌تر در آینه ببینین.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه قدی آرایشگاه

بنابراین به‌عنوان آرایشگر هم وقتی که مشتری شما روبه‌روی آینه می‌نشینه تا شما کارتون رو ارائه بدین با این آینه اشراف بیشتری برای شما ایجاد میشه. و می‌تونین کار تمیز و بی‌نقصی داشته باشین. نور و تصویر خوب خیلی موارد مهمی هستن که باید در آرایشگاه و سالن زیبایی به اون‌ها توجه بشه. که با وجود آینه بک‌لایت خیالتون راحته که هر دو رو خیلی عالی دارین.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم از انواع دیگه آینه آرایشگاهی اروپایی حساب میشه. در این آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. اما در آینه چراغ‌دار از چندین چراغ دور تا دور آینه استفاده میشه. این چراغ‌ها برعکس آینه بک‌لایت روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. بنابراین نور مستقیمی رو ایجاد می‌کنن که می‌تونه برای دید بهتر خیلی کمک کنه. چون چراغ‌ها با یک فاصله استانداردی از هم روی آینه قرار می‌گیرن تا بتونن روشنایی خیلی خوبی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنن.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه چراغ‌دار

این روشنایی یکدستی که ایجاد میشه باعث میشه تا صورت و چهره رو کاملا روشن در آینه و در دید نشون بده. کارهایی که در آرایشگاه و سالن زیبایی انجام میشه، نیاز به دقت و دید خیلی خوبی داره. به‌خصوص کارهایی مثل میکاپ و گریم که به‌طور تخصصی انجام میشه. و کسی که برای گرفتن این خدمات به آرایشگاه میاد، می‌خواد که کار به‌بهترین نحو انجام بشه. پس شما هم برای ارائه بهترین خودتون و کسب رضایت مشتری بهتره که از آینه که به این مهمی هست، از بهترین اون استفاده کنین. که این نوع از آینه آرایشگاهی اروپایی انتخاب ایده‌آلی می‌تونه باشه.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه هالیوودی آرایشی

آینه دوطرفه

از انواع دیگه آینه آرایشگاهی اروپایی میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دو طرفه آرایشگاهی از جدیدترین آینه‌هاست که بعد از معرفی هم خیلی مورد توجه قرار گرفته. با این آینه این امکان ایجاد میشه که از هر دو طرف اون بتونین استفاده کنین. چون از دو آینه استفاده میشه که قسمت‌های پشت اون‌ها رو به هم قرار می‌گیره و قابلیت استفاده از هر دو سمت خودش رو ایجاد می‌کنه. بنابراین شما با استفاده از این آینه در آرایشگاه می‌تونین همزمان به دو نفر خدمات بدین. پس باعث میشه که استفاده بهینه‌تری هم از فضایی که دارین بکنین.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

آینه دوطرفه هم می‌تونه دارای نورپردازی باشه. یعنی آینه دوطرفه رو میشه با آینه بک‌لایت و یا آینه چراغ‌دار هم ایجاد کرد. در این حالت میشه هم از دوطرفه بودن آینه بهره برد و هم از مزایایی که آینه‌های دارای نورپردازی دارن، استفاده کرد. به همین دلیل هم هست که این آینه خیلی ازش استقبال میشه و در سالن‌های مدرن و خیلی شیکی مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه آرایشگاهی اروپایی چه تاثیری در ظاهر فضای آرایشگاه داره

این آینه‌هایی که به‌عنوان آینه آرایشگاهی اروپایی معرفی شدن غیر از این که خیلی عملکرد بهتری رو دارن، می‌تونن در زیبایی و دکوراسیون فضای خودشون تاثیر خیلی مثبتی بذارن. این آینه‌ها اغلب به‌خاطر داشتن نورپردازی، باعث دلبازتر و روشن‌تر دیده شدن فضای خودشون میشن. که به‌دلیل بازتاب و انعکاسی هست که در آینه رخ میده و همچنین خود روشنایی آینه هم به این موضوع خیلی کمک میکنه‌. و باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن فضای شما میشه. که این موضوع می‌تونه در ایجاد یک فضای آرامش‌بخش هم کمک کنه تا هر کسی که در این فضاست احساس بهتری داشته باشه.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه گرد سالن زیبایی

همچنین این آینه‌ها به‌خاطر جلوه و ظاهر زیبایی که دارن باعث میشن تا ظاهر آرایشگاه هم خیلی زیباتر به‌نظر برسه. چون آینه از عوامل مهمی در دکوراسیون و طراحی آرایشگاه محسوب میشه. پس باید خیلی به ظاهر آینه هم در کنار عملکردش توجه بشه. درواقع دکوراسیونی که برای آرایشگاه خودتون ایجاد می‌کنین، به‌نوعی ویترینی برای کار شماست. که نشون میده چقدر شما در کارتون حرفه‌ای هستین. پس اگر ادعایی در زمینه کاری‌تون دارین، باید به ظاهر و ابزار کارتون هم خیلی توجه کنین.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه بزرگ سالن آرایشی

آینه آرایشگاهی اروپایی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه آرایشگاهی اروپایی و هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظرتون باشه رو در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها از بالاترین استاندارد و کیفیت برخوردارن و تضمین‌شده هستن. چون صفر تا صد ساخت آینه‌ها در همین کارگاه انجام میشه و نظارت کاملی وجود داره. تا در نهایت بتونیم آینه‌ای با کیفیت و قیمت مناسب رو خدمت شما مشتریان عزیز عرضه کنیم. به‌همین خاطر هم فروش بدون واسطه انجام میشه تا آینه‌ها بتونن قیمت مناسب‌تری داشته باشن.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه آرایشگاهی اروپایی

اما مزیتی که باعث شده تا کارگاه تولید آینه از دیگر رقبا پیشی بگیره، داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آیینه‌هاست. شما با سفارش و خرید آینه این اطمینان رو دارین تا در صورت بروز هر مشکلی فقط کافیه به ما اطلاع بدین و بدون هیچ‌هزینه‌ای خیلی سریع رسیدگی میشه. حتی این امکان رو فراهم کردیم تا اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین. تمام موارد قابل بررسی و حله، فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی یا ضربه و همچین مواردی بشه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

آینه آرایشگاهی اروپایی
آینه چراغ‌دار رومیزی

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 دو یا 02188068352 تماس بگیرین. اگر هنوز هم نمی‌دونین که کدوم یکی از آینه آرایشگاهی اروپایی و انواع دیگه آینه می‌تونه برای فضای شما مناسب‌تر باشه، می‌تونین از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرین. اون‌ها سعی می‌کنن با تجربه خیلی خوبی که دارن، بهترین پیشنهادات رو برای شما داشته باشن. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ