مدل آینه میکاپ

مدل آینه میکاپ

دنبال اینی که ببینی بهترین مدل آینه میکاپ کدومه؟ کدومشون برای کاربردی که تو درنظر داری بهتره؟ یا اولویتت مقرون‌به‌صرفه بودنِ اون آینه هست؟ مدلی که دنبالشی تو بازار نیست مگه نه؟ 🤧 منم دنبال یه مدل آینه میکاپ که سرش به تنش بیرزه گشتم بازار رو ، ولی گشتم نبود نگرد نیست! الان بهترین جا وایسادی کامل بهت می‌گم که کدوم مدل برای تو بهترینه تا با خیال راحت انتخاب کنی و کمکت می‌کنم بهترین خرید عمرتو تجربه کنی ، باهام بیا.

مدل آینه میکاپ کیفیتش مهم نیست!؟

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

وقتی صحبت از آینه میکاپ باشه همه ما می‌دونیم که چقدر کیفیتش مهمه. مثلا اگر که آینه میکاپ رو برای خودت و خونَت می‌خوای هم باید واسه خودت ارزش قائل بشی و بتونی خودت رو توی آینه شفاف ببینی هم میکاپ توی آینه موج‌دار و کدر درست در نمیاد چون اشکالات کارت رو نمی‌تونی ببینی. تازه وقتی مهمونات بیان خونه‌تون خودشونو توی اون آینه نگاه کنن متوجه میشن که مدل آینه میکاپ تو یه آینه‌ی چیپ و ارزون قیمته که شأن تو رو پایین میاره.

اگه برای سالن آرایشگاه بخوای که کیفیت مهم‌تر هم هست چون مشتری تو قراره ساعت‌ها جلوی اون آینه بشینه. خودت باشی چه حسی بهت دست میده وقتی بری یه آرایشگاه و چندین ساعت تو رو جلوی یه آینه موج‌دار و کدر و بی‌کیفیت بنشونن؟ مشخصا حس می‌کنی که میکاپ آرتیست تو حرفه‌ای نیست و دیگه پیشش نمیای! ما که نمی‌خوایم مشتری همچین دیدگاهی نسبت بهت داشته باشه ، پس کلاس کاریت رو به خاطر دوهزار پایین نیار و یه آینه میکاپ باکیفیت تهیه کن.

آینه باکیفیت از کجاش معلوم میشه؟

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

حالا یه موضوع دیگه‌ای که هستش اینه که اصلاً از کجا بفهمیم یه آینه باکیفیت هست یا کیفیتش پایین هست؟ اگه در این زمینه تخصصی داشته باشی می‌تونی با بررسی‌های تخصصی متریال رو بسنجی ، جنس شیشه‌ای که واسه تولید آینه استفاده شده رو بررسی کنی و.. ولی خوب کار وقت‌گیری هم هستش و به جای اون کار من بهت یه میانبر می‌گم. چرا فقط از یه جای معتبر خرید نمی‌کنی عزیزم که خیالت راحت باشه؟

مثلاً همین سایتی که الان داخلش هستی یه تولید کننده ایرانیه که به خاطر بالا بودن کیفیت آینه‌هاش به کشورهای دیگه هم صادرات داره! از طرفی چون ما سر کیفیت متریال و آینه‌هامون ادعامون میشه برات کلی گارانتی هم گذاشتیم تا با خیال راحت خرید کنی. راستی بهت گفتم چون داری مستقیم خرید می‌کنی هم قیمت کلی برات به صرفه می‌افته هم می‌تونی هر چیزی توی ذهنت هست رو سفارش بدی و آینه‌ای که می‌خوای رو شخصی‌سازی کنی؟ دیگه چی میخوای؟

کدوم شکل آینه میکاپ رو بخرم؟

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

آینه میکاپ رو با شکل‌های مختلفی می‌تونی سفارش بدی که هر کدوم وایب و حال و هوای خودش رو داره. هر مدل برای یه محیط مناسب‌تره و با یه سبک دکوراسیون مچ‌تره. باهام بیا دونه دونه شکل‌های مختلفی که می‌تونی سفارش بدی رو برات توضیح میدم و بهت میگم هر کدوم با چه سبک دکوراسیون و برای چه کاربری گزینه بهتریه تا بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی. اگه یه درصد مدلی که دوست داشتی بین آینه‌هایی که برات توضیح میدم نبود می‌تونی اون رو روی کاغذ طراحی کنی و یا اگر عکس نمونه‌های خارجیش رو داری برای متخصص‌های ما ارسال کنی و دقیقاً همون رو همونجوری که دوست داری دم در منزل یا آرایشگاهت تحویل بگیری.‌

شکل‌های مختلف آینه میکاپ

  • آینه میکاپ دایره‌ای شکل
  • آینه میکاپ مستطیل شکل
  • آینه میکاپ بیضی شکل
  • آینه میکاپ گنبدی شکل

آینه میکاپ مدل دایره‌ای یا گرد

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

از جذاب‌ترین مدل‌های آینه میکاپ که من خودم به شخصه عاشقشم آینه دایره‌ای شکله ، خودم یه نمونه ازش توی اتاقم دارم چون انرژی خیلی مثبتی رو به محیط اطرافش القا می‌کنه. آینه دایره‌ای شکل به خاطر اینکه گوشه نداره تو جاهای مختلفی میشه ازش استفاده کرد. بسته به جایی که می‌خوای ازش استفاده کنی ابعاد متفاوتی براش پیشنهاد میشه ، مثلاً اگر برای داخل خونه خودت می‌خوای یه آینه با ابعاد متوسط می‌تونه کارت رو راه بندازه.

اما اگر برای سالن آرایشگاهی می‌خوای دیگه توی این سال‌ها از آینه‌های ابعاد کوچیک و متوسط برای آرایشگاه‌های درست حسابی استفاده نمی‌شه! برای همین بهتره که آینه میکاپ دایره‌ای شکل رو توی ابعاد بزرگ سفارش بدی تا یه نمای فوق‌العاده دلچسبی رو برای سالن درست کنی. برای سبک مینیمال و مدرن این آینه بدون قاب و یا با یه قاب ساده رنگ خنثی گزینه فوق‌العاده مناسبیه. برای سبک‌های کلاسیک خیلی از آینه دایره‌ای شکل استفاده نمی‌شه اما اگه جزو کسایی هستی که سبک‌های تلفیقی رو دوست داری می‌تونی با یه قاب مناسب یه دکور خفن درست کنی.

مدل آینه میکاپ مستطیلی

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

آینه مستطیل شکل یه مدل همیشگی هست همون چیزی که از قدیم استفاده شده و به طور قطع آینده هم ازش استفاده می‌شه. این موضوع باعث میشه که این آینه خوبی‌ها و بدی‌های خودش رو داشته باشه ، بدیش اینه که اگه به صورت ساده استفادش کنی (یعنی به صورت بدون نور) برای اینکه دکورت رو قدیمی جلوه نده به آیتم‌های جذاب کننده دیگه‌ای کنارش نیاز داری. خوبیش هم اینه که هیچ وقت از مد نمی‌افته و اگر که به صورت آینه نوری یا همون آینه میکاپ سفارش بدی جذابیت ظاهری مخصوص به خودش رو هم داره. آینه مستطیل شکل رو هم می‌تونی به صورت افقی توی سالن آرایشگاهت قرار بدی که چند تا صندلی جلوش بنشونی هم می‌تونی یه دونه عمودی برای هر صندلی قرار بدی.

فقط اینو بگم اگر که قصد داشتی یه دونه افقی بزاری حتماً توی بخش سالن انتظار یا یه بخش دیگه‌ای از سالنت یه دونه آینه قدی رو قرار بده تا مشتریت اگه برای مجلس اومده پیشت بتونه خودش رو به صورت نهایی بررسی کنه و ببینه همه چیز مطابق میلش هست یا نه اینجوری درصد رضایت مشتریاتو کلی افزایش میدی. اگه برای خونه می‌خوای هم آینه مستطیل شکل قدی رو بهتره به صورت عمودی استفاده کنیم اینجوری هم می‌تونی جلوش میکاپت رو انجام بدی و هم می‌تونی اوت‌فیتت رو بررسی کنی و ببینی استایلت همون چیزی هست که می‌خوای یا نیست.

انواع مدل آینه میکاپ

  • مدل آینه بک‌لایت
  • مدل آینه هالیوودی
مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

مدل آینه میکاپ قاب‌دار بهتره یا بی‌قاب؟

 در هر آینه‌ای می‌تونیم از قاب استفاده کنیم آینه می‌تونه چراغ‌دار و یا بک‌لایت و در عین حال قاب‌دار و بدون قاب باشه. قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی تشکیل شده باشن. مثل چوب ، upvc، فلز و یا ام دی اف که بنا بر محیط و شرایط آب و هوایی می‌تونیم یکی از این جنس‌ها رو پیشنهاد کنیم.

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

بهترین جنس برای قاب آینه یو پی وی سی هست چون از نظر رطوبت بسیار مقاومه و در هر شرایطی با محیط سازگار هست می‌تونیم این قاب رو در هر رنگ  و هر شکلی که دوست داریم سفارش بدیم.به طور مثال برای طراحی دکوراسیون سلطنتی بهترین رنگ طلایی و رنگ‌های گرم هست. اما رنگ‌های طوسی و خنثی مثل سفید برای سبک دکوراسیون مدرن حسابی جذاب و شیکه. 

مدل آینه میکاپ بک لایت

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

یکی از آینه‌های میکاپ مدل بک‌لایت هست که بسیار جذاب و منحصربه‌فرد جلوه می‌کنه .اگر می‌خواید دکوری متفاوت در سالن آرایشگاهی یا خونه‌ات ایجاد کنی بهت پیشنهاد می‌دم که آینه بک‌لایت رو انتخاب کنی .

این آینه بک‌لایت به وسیله چراغ‌های ال‌ای‌دی که در پشت آینه تعبیه شدن نور بسیار ملایمی رو به اطراف آینه ساطع می‌کنن و باعث جذابیت خیلی زیادی در سالن آرایشگاهی یا خونه‌ات می‌شن. این نوع آینه‌های نوردار که بک‌لایت نام دارن با روش‌های متفاوتی مثل لمس کردن آینه و یا با استفاده از ریموت و یا با استفاده از قطع و وصل کردن دکمه خاموش و روشن می‌شن. این آینه‌ها باعث جلب توجه بسیار زیاد می‌شه و بهتر هست بر روی یک دیوار آرایشگاه به طور ثابت از چند نمونه آینه بک لایت و یا آینه آرایشگاه استفاده بشه.

مدل آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه میکاپ

به طور کلی بهترین آینه‌ها برای میکاپ کارها و گریمورها آینه‌های چراغ‌دار و یا در اصطلاح هالیوودی هستن .این آینه‌ها که دور تا دور آن به فواصل معین چراغ‌های لامپی تعبیه شده اس باعث ساطع کردن نور منظم به فضا می‌شه و با همین ساطع شدن نور باعث می‌شه که میکاپ دقیق تری انجام بشه و اشتباهات مشخص بشه .امروزه از این آینه‌ها در مزون‌ها و اتاق خواب‌ها نیز بسیار استفاده می‌شه و دلیل اون نیز نور بسیار خوب اون و زیبایی و مدرن بودن اون آینه هست.

آینه میکاپ مدل حکاکی شده

اگر می‌خواید دارای برند و لول کاری باشین بهتر هست که بر روی تمامی وسایل کار خود مانند آینه لوگو و برند سالن خود رو حک کنین این حکاکی به وسیله دستگاه‌های مشخصی و انجام می‌شه که در اصطلاح به اون سندپلاست می‌گن که یک لایه از سطح روی آینه برداشته و حکاکی می‌شه. .شما می تونین هر مدلی که در دوست دارین رو برای ما ارسال کنین تا در اسرع وقت بهترین اون مدل رو از کمپانی آینه‌ها تحویل بگیرین . نمونه‌های زده شده مطابق برندهای خارجی هستن.

روش‌های کنترل کردن آینه میکاپ

  • به صورت لمسی
  • به صورت ریموت‌دار
مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

آینه میکاپ لمسی یا حسی

اگر قصد خرید آینه‌های نوردار مثل آینه بک‌لایت و یا چراغ‌دار یا هالیوودی رو داری باید به یک روش اونو خاموش و یا روشن کنی. یکی از این روش‌ها به وسیله لمس یک نقطه از آینه آرایشگاهی هست.

به طوری که تنها کافی هست انگشتت رو بر روی نقطه‌ی گفته شده بذاری و اونو لمس کنی تا از این طریق آینه رو خاموش و روشن و یا شدت نور آن را کم و زیاد کنی .اگر آینه خریداری شده تو دارای چند رنگ هست می‌تونی نور اونو هم به طور مثال از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدی یا اگه رنگ‌های دیگه‌ای داره استفاده‌شون کنی.

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی

مدل دیگه برای آینه‌های نوردار مدل ریموت‌دار یا کنترلی هست. با داشتن این ریموت‌های کنترلی می‌تونی در هر فضایی از سالن که هستی با فشردن دکمه ریموت نور آینه خفنت رو خاموش و روشن کنی و یا شدت اونوکم و زیاد کنی.

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

یکی دیگه از مزیت‌های داشتن آینه‌های ریموت‌دار یا کنترلی ، حس نکردن آینه و لکه‌دار نشدن اونه. اگر به دنبال خرید آینه‌های لمسی یا حسگری هستی به این نکته توجه داشته باش که بهترین گزینه رو خریداری کنی که بعداز مدتی سیستم حسگر و یا نمایشی اون کند نشه و از کار نیفته.اما پیشنهاد ما برای تو داشتن آینه نوردار با ریموت می‌باشد که بتونی در هر کجایی از سالن که می‌خوای به راحتی از اون استفاده کنی.

مدل آینه میکاپ دو طرفه

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

اگر سالن آرایشگاهی بزرگی داری و از فضای مناسبی برخورداری می‌تونی از آینه‌های دوطرفه استفاده کنی.به طوری که دیگه احتیاج نیست تا دورتادور سالن رو بر روی دیوارهای اون آینه میخکوب کنی. تنها کافیه که در وسط سالن خود آینه‌های دو طرفه قرار بدی. با این کار میدور تا دور سالن خود را مبلمان کنین تا مشتری در آنجا منتظر نوبت خود بشینه. شاید در ابتدا فکر کنی که آینه‌های دو طرفه مقرون به صرفه نیستن اما خرید یک آینه دوطرفه خیلی بهتر و مقرون به صرفه تر از خرید دو آینه‌ی یک طرفه هست.

آینه میکاپ قدی یا سرتاسری

اگر از فضای کوچک سالن خود رنج می‌برین و یا محیط سالن خود نور کافی رو نداره و دلباز نیست بهتر هست که از آینه‌های قدی و یا سرتاسری استفاده کنین.با گذاشتن آینه‌های قدی و یا سرتاسری خطای دید ایجاد می‌کنین و کسی که وارد سالن آرایشگاهی شما می‌شه سالن شما رو بزرگ‌تر می‌بینه همچنین انعکاس نور باعث روشن‌تر شدن سالن نیز می‌شه .این آینه ها فقط در همین مواقع توصیه می‌شه وگرنه این آینه‌ها بهترین آینه برای مزون‌هاست. برای اینکه مشتری می‌تونه خود رو به طور قدی در آینه قدی مشاهده کنه.

مدل آینه میکاپ
مدل آینه میکاپ

.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ