آینه بک‌لایت میکاپ

مدل آینه آرایشگاه مردانه

در این متن به مدل آینه آرایشگاه مردانه می‌پردازیم تا بتونین بهترین نوع از نظر مدل و کیفیت رو برای سالن آرایشگاهی خود سفارش بدین.

برای داشتن یک آینه‌ی مردانه آرایشگاهی بسیار مناسب برای سالن آرایشگاه ای خود کافیست که طرح مورد نظر خود رو با اندازه گیری دقیق به شماره‌های ما واتساپ کنین و یا به صورت اینترنتی سفارش خود رو ثبت کنین همکاران ما در اسرع وقت بهترین آینه رو با بهترین متریال روز دنیا که مشابه متریال و نمونه‌های خارجی هست با بسته‌بندی‌های بسیار مناسب و بدون شکستن درب منزل تحویل می‌دن.

مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه چراغ‌دار

با این کار دیگر لازم نیست که به کارگاه آینه‌ها برید و یا در کوچه و بازار دنبال آینه مورد نظر خود باشین و در زمان و وقت خود نیز بسیار صرفه جویی کرده و باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله کاهش آلودگی هوا و کمتر حرکت کردن وسایل نقلیه عمومی می‌شین.

در گذشته که انواع و اقسام آینه‌های مختلف وجود نداشت مردم برای خرید هر نوع آینه برای هر فضایی مجبور بودن به کارگاه شیشه بری و آینه برن و یک آینه‌ی معمولی ساده سفارش دهند و اون آینه رو بر روی هر فضایی نصب کنن اما امروزه با گذشت زمان و نوآوری و پیدایش طراحی های داخلی انواع آینه های مختلف با استفاده از نیاز کاربران برای هر فضایی جداگانه ساخته می‌شه تا هر آینه‌ای بتونه نیاز اون فضا رو برطرف کنه.

آینه بک‌لایت میکاپ
مدل آینه آرایشگاه مردانه

به طور مثال برای مکانی مانند سونا و جکوزی بهتر هست از آینه‌های ضد بخار استفاده شه و یا برای میکاپ و گریم‌های تخصصی عروس و یا بازیگران بهتر هست که از آینه‌های چراغ‌دار یا هالیوودی که نور بیشتری رو ساطع می‌کنن استفاده بشه و یا حتی برای آینه‌ی مزون نیز باید آینه‌ی مخصوص تعبیه بشه.به همین منظور در کارگاه‌های آینه و یا شرکت‌های سازنده آینه با توجه به نیاز فرد آینه‌ی موردنظر ساخته و روانه‌ی بازار می‌شه.

انواع مدل آینه آرایشگاه مردانه

  • مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل لمسی
  • مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه آرایشگاه مردانه مدل بک لایت
  • آینه آرایشگاه مردانه مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه آرایشگاه مردانه مدل آویزی
  • مدل آینه آرایشگاه مردانه دو طرفه
  • مدل آینه آرایشگاه مردانه حکاکی شده
  • مدل آینه آرایشگاه مردانه قاب دار
  • آینه آرایشگاه مردانه مدل قدی یا تمام صفحه
مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل گرد دو طرفه

مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل لمسی

وقتی شما برای آرایشگاه مردانه‌ی خود یک آینه‌ی نور دار تهیه می‌کنین به طور معمول این آینه می‌تونه بک لایت و یا چراغ‌دار یا همون هالیبودی باشه. باید بتونین نور این آینه خریداری شده برای سالن آرایشگاهی رو از طریقی خاموش و روشن کنین و یا شدت نور رو کم و زیاد کنین و یا حتی اگر آینه شما دارای چند نور متفاوت هست باید بتوانید آینه خود رو از مهتابی و آفتابی تغییر بدین.

یکی از این روش‌ها به وسیله لمس آینه از طریق انگشتان دست هست شما می‌تونین با لمس بر روی نقطه‌ای که از قبل بر روی آینه طراحی شده اس نور آینه خود رو خاموش و روشن کنین برای خرید این آینه لمسی دقت کامل کنین تا بتونین بهترین کیفیت آینه لمسی رو خریداری کنین زیرا ممکنه این نوع آینه‌ها اگر سنسور لمسی اونا از جنس مرغوبی نباشه پس از مدتی از کار بیفته ما در کارگاه آینه‌ها بهترین نوع آینه لمسی و بهترین کیفیت سنسور لمسی رو برای شما تعبیه کردیم تا بتونین بهترین‌ها رو از گمپانی آینه‌ها خریداری کنین. 

مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل لمسی بک لایت

مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل ریموت‌دار یا کنترلی

روش دیگر برای خاموش و روشن کردن آینه‌های بک لایت و یا چراغ‌دار که به آنها هالیوودی نیز می‌گن از طریق ریموت کنترلی هست که با داشتن یک ریموت کنترلی در دست می‌تونین در هر کجایی از سالن خود که ایستادین به راحتی و بدون هیچ مشکلی با زدن دکمه‌های بر روی ریموت و یا کنترل در دست داشته شدت نور رو کم یا زیاد کنین و یا آینه مهتابی و آفتابی خود رو خاموش و روشن کنین. 

مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه ریموت‌دار دو طرفه

با این روش دیگر احتیاجی نیست که به آینه نزدیک بشین و دستان خود رو برای لمس بر روی آینه بکشین و باعث لک شدن آینه بشین و یکی از بهترین روش‌ها از نظر تمیز بودن آینه و از نظر راحتی و دسترسی آینه ریموت‌دار یا کنترلی هست. تنها کافیست با تمام شدن شارژ ، باطری اونو تعویض کرده و دوباره به حالت اولیه خود برگردونین.

آینه آرایشگاه مردانه مدل بک لایت

یکی از زیباترین آینه‌ها برای سالن آرایشگاهی چه مردانه و یا زنانه آینه‌های بک‌لایت هست که جلوه‌های ویژه و بسیار جذابی رو به سالن زیبایی شما می‌بخشه با داشتن آینه‌های بک لایت می‌تونین سالن خود رو مدرن‌تر از آنچه که هست نشون بدین.سیستم این آینه‌ها به گونه‌ای طبیعی شده اس که پشت اونا چراغ‌های ال ای دی گذاشته می‌‌شه که با روشن و خاموش کردن نور اونا نور بسیار لایت و مناسبی به اطراف آینه پخش می‌شه که باعث جذابیت بیشتر می‌شه.

مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه

آینه آرایشگاه مردانه مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

نوع دیگر آینه‌های نور دار آینه‌های چراغ دار یا هالیوودی هستن که برای میکاپ کاران و گریمورهای تخصصی بسیار مناسب و عالی هست به طوری که با داشتن این نوع آینه‌ها می‌تونن یک گریم و میکاپ بدون نقص انجام بدن. سیستم این آینه‌ها به گونه‌ای تعبیه شده اس که به فواصل مرتب در دور تا دور آینه رو لامپ‌هایی قرار می‌دن که با روشن کردن اونا می‌توان نور یکنواخت و یکدستی رو به فضای سالن ساطع کرد و باعث شد که به خاطر نور بهتر و بیشتر بر روی صورت مشتری تمام نواقص برطرف بشه و یک میکاپ بی نظیر رو انجام داد.

مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه مدل چراغ‌دار

امروزه به خاطر نور خوبه این آینه‌ها در بسیاری از مزون‌ها و حتی اتاق خواب‌ها نیز در منازل از این نوع آینه استفاده بیشتری می‌شه علاوه بر این که نور بسیار خوبی رو در فضا ایجاد می‌کنن باعث مدرنیته و زیبایی بیشتر سالن آرایشگاهی و یا مزون شمامی‌شه.در هنگام خرید آینه های هالیوودی دقت لازم رو مبذول کنین تا بهترین نوع لامپ رو برای آینه شما تعبیه کنن تا بتونین عمر طولانی‌تری رو از آینه‌ی خود داشته باشین..هم‌چنین می‌تونین این نوع اونا رو با قاب و یا بدون قاب سفارش بدین..اما در حال حاضر بهترین نوع قاب برای آینه‌های چراغ‌دار قاب‌های سفید ساده و یکدست هست که بی نظمی و شلوغی زیادی رو برای محیط ایجاد نکنه.. 

مدل آینه آرایشگاه مردانه دو طرفه

اگر فضای سالن آرایشگاهی شما بزرگ هست و فضای کافی برای گذاشتن آینه‌های دو طرفه در وسط سالن رو دارین یکی از جذابیت‌های سالن‌ها مدل آینه‌های دو طرفه هست و پیشنهاد ما برای شما خریداری کردن و سفارش آینه‌های دو طرفه هست با این منظور می‌تونین دور تا دور سالن خود رو مبلمان کنین و برای انتظار مشتری از اونا استفاده کنین و یا اگر مشتریان زیادی دارین می‌تونین سرتا سر سالن خود رو نیز آینه‌های دیواری تعبیه کنین..

مدل آینه آرایشگاه مردانه
مدل آینه آرایشگاه مردانه دوطرفه

آینه‌های دو طرفه می‌تونن چرخدار باشه و در هر محیطی از سالن که دوست داریناونا جابجا کنین این نوع آینه‌ها با مدل‌های مختلفی ساخته می‌شن و می‌تونن قابدار و یا بدون قاب چرخ‌دار و یا بدون چرخ تعبیه بشن ما در کارگاه آینه‌ها هر مدل از آینه‌ای که شما مورد پسندتون واقع شده باشه و اونو دوست داشته باشین رو برای شما ظرف چند روز کاری آماده کرده و با بهترین نوع بسته بندی درب منزل شما تحویل می‌دیم. شما کافیست مطابق با نمونه‌های خارجی هر مدل رو که دوست دارین انتخاب کرده و برای ما ارسال کنین و بهتر از نمونه‌ی آاونو از ما تحویل بگیرین. 

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ