مدرن‌ترین آینه‌های گریم

مدرن‌ترین آینه‌های گریم

آینه یک وسیله عمومی هست که مورد استفاده همه افراد قرار می‌گیره. اما امروزه آینه‌های تخصصی‌تر هم معرفی شدن که این آینه‌ها مزیت‌های قابل توجهی رو نسبت به آینه‌های قدیمی دارن. گریم و آرایش هم از مواردی هست که نیاز به آینه در اون بسیار حس میشه. اصلا این کار بدون وجود یک آینه خوب نمی‌تونه امکان‌پذیر باشه. به همین دلیل مدرن‌ترین آینه‌های گریم در بازار امروزی هستن. که این آینه‌ها با عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خودشون نشون میدن، باعث بهتر انجام شدن روند کارها میشن. درواقع کمک می‌کنن تا یک گریم بی‌نقصی انجام بشه.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
مدرن‌ترین آینه‌های گریم

مشخصه اصلی مدرن‌ترین آینه‌های گریم چیه

مدرن‌ترین آینه‌های گریم که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، دارای نورپردازی هستن. این نورپردازی به‌صورت‌های مختلفی می‌تونه انجام بشه. ولی اغب آینه‌های گریم این ویژگی داشتن نورپردازی رو دارن. نور به این دلیل در آینه گریم خیلی اهمیت داره که در روند کار می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. درواقع بدون وجود نور هیچ‌وقت امکان انجام یک آرایش خوب و تمیز وجود نداره. به همین دلیل هم این آینه‌ها طراحی شدن تا بتونن نور خوب و همینطور در جای درستی رو منتشر کنن.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه گریم

نور این مدرن‌ترین آینه‌های گریم بدون هیچ سایه‌ای و کاملا یکنواخت منتشر میشه. به‌طوری که وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین، نور دقیقا روی چهره شما هست و می‌تونین خودتون رو کاملا روشن و واضح در آینه ببینین. وقتی که دید خیلی بازی روی صورت وجود داشته باشه، اشراف کاملی هم هست و در این صورت یک گریم و میکاپ کاملا حرفه‌ای رو می‌تونین انجام بدین. چه این گریم رو خودتون بخواین انجام بدین و چه میکاپ‌ارتیست و گریمور، قطعا این آینه خیلی مفید عمل می‌کنه.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه گریم مدرن

اما معرفی انواع مدرن‌ترین آینه‌های گریم

آینه نوری

از مدرن‌ترین آینه‌های گریم میشه به آینه نوری اشاره کرد. آینه نوری گریم آینه‌ای هست که با به کار بردن چراغ LED در قسمت پشت آینه، روشنایی خودش رو ایجاد می‌کنه. چراغی که در این نوع از آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، ضخامت کمی داره و نورای شکل هم هستش. به همین دلیل خیلی راحت می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه و هیچ مشکلی رو برای ظاهر و عملکرد آینه ایجاد نمی‌کنه. نورپردازی آینه نوری به‌صورت مخفی هستش و یک نوری دور تا دور آینه ایجاد میشه که خیلی کاربردی و زیبا هست.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه گرد نوری

آینه نوری که از مدرن‎‌ترین آینه‌های گریم محسوب میشه، برای انجام این کار خیلی کمک‌کنندست. چون نور کاملا یکدست اطراف خودش رو روشن می‌کنه. و وقتی هم که مقابل آینه بایستین، با دید خوبی که ایجاد شده، تمرکز بالایی روی صورت وجود داره. نورهای دیگه‌ای که در فضا استفاده میشن مثل نور لوستر، هیچ‌وقت نمی‌تونن نوری به این اندازه خوب و درست رو منتشر کنن. به همین دلیل هم هست که این آینه‌های جدید و مدرن خیلی مورد استقبال در موارد مختلف به‌خصوص گریم و میکاپ قرار گرفتن. و هر جایی هم که ببینیم خودمون متوجه میشیم که دیگه آینه‌های قدیمی تقریبا منشوخ شدن و جایگاهی ندارن.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی هم یکی دیگه از مدرن‌ترین آینه‌های گریم هست که یکسری تفاوت‌هایی رو با آینه نوری داره. آینه هالیوودی گریم نوع نورپردازیش با آینه نوری فرق داره. در این آینه از تعدادی چراغ که شبیه چراغ‌های معمولی هستنف استفاده میشه. این چراغ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن. برعکس آینه نوری که چراغ پشت آینه کار گذاشته میشد. در آینه هالیوودی چراغ‌ها که چندین تعداد دارن، با فاصله استانداردی روی آینه قرار داده میشن. حفظ رعایت فاصله استاندارد برای لامپ‌ها برای این هست که بتونن روشنایی خیلی خوبی رو از خودشون داشته باشن و هیچ‌گونه سایه‌ اضافی هم تشکیل نشه.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه هالیوودی گریم

در آینه هالیوودی به‌دلیل کاربرد چراغ‌ها روی خود آینه، روشنایی مستقیمی ایجاد میشه. و نور بیشتر مشخص میشه. در این آینه هم به‌خاطر روشنایی که داره، خیلی برای گریم و آرایش پیشنهاد میشه. دقیقا به همون علتی که برای آینه نوری گفته شد، در اینجا هم نور کمک می‌کنه تا گریم خیلی بهتر انجام بشه. درواقع نور آینه در ایجاد تمرکز و دقت بالاتر خیلی تاثیر داره. ئ در این مدرن‌ترین آینه‌های گریم هم این مورد خیلی مورد توجه قرار گرفته.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه هالیوودی آرایشگاهی

کدوم یکی از این آینه‌ها بر دیگری ترجیح داده میشه

هر دوی این آینه‌ها که به‌عنوان مدرن‌ترین آینه‌های گریم شناخته میشن، دارای نورپردازی خیلی خوبی هستن. و فقط شکل و نحوه انتشار نورشون با همدیگه تفاوت داره. و هیچ‌کدوم بر دیگری ارجحیت ندارن. در آینه نوری، نور از پشت آینه تابیده میشه. اما در آینه هالیوودی این نور از روی خود آینه منتشر میشه. چراغی که برای هر دوی این آینه‌ها به کار میره، از نوع LED هستش.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه نوری میکاپ

چراغ LED که در مدرن‌ترین آینه‌های گریم مورد استفاده قرار داده میشه، بهترین نوردهی رو داره. این نور چراغ کاملا با چشم سازگار هست. همچنین از نظر مصرف انرژی که این روزها مسئله مهمی در دنیا هستش، این چراغ مصرف انرژی خیلی کمی داره. با وجود مصرف انرژی کمی که داره، طول عمر بالایی هم داراست. به همین دلیل در کاربردهای روشنایی استفاده از این چراغ‌ها خیلی توصیه میشه. اما نکته خیلی مهمی که در مورد این چراغ‌ها وجود داره این هست که با وجود روشن موندن، گرمایی از خودشون تولید نمی‌کنن. بنابراین وقتی روی آینه قرار بگیرن،هیچ مشکلی برای آینه ایجاد نمی‌کنن. و خیلی راحت هم می‌تونین آینه رو لمس کنین.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه چراغ‌دار

در نهایت فرق خاصی بین آینه‌ها وجود نداره. و شما برحسب سلیقه و فضایی که دارین، می‌تونین بین این دو آینه انتخاب کنین. هر کدوم از این آینه‌ها می‌تونن به شکل‌ها و حالت‌های مختلفی باشن که این موضوع تنوع زیادی رو برای آینه‌ها ایجاد کردن. تا بتونین فضایی زیباتری رو برای خودتون ایجاد کنین.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم چه قابلیت‌هایی رو می‌تونن داشته باشن

نور در گریم و میکاپ خیلی مهمه که به اندازه باشه. برای همین منظور آینه امکان تغییر میزان نور رو داره. تا بتونین با کم و زیاد کردن این میزان نور به نور دلخواه خودتون برسین. همچنین برای رنگ نور آینه بهترین انتخاب آفتابی و مهتابی هستش. اما در کنار این‌ها می‌تونین رنگ‌های دیگه‌ای هم انتخاب کنین تا در زمان‌های دیگه از اون رنگ لذت ببرین.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه آفتابی هالیوودی

روی مدرن‌ترین آینه‌های گریم می‌تونه یک آینه کوچیک قرار داده بشه. که این آینه قابلیت زوم مثلا 10 برابری داره. مزیتی که حاصل میشه این هست که در گریم و میکاپ می‌تونین قسمت‌هایی از صورت رو که می‌خواین از نمای نزدیک‌تری ببینین. البته که برای داشتن این قابلیت‌های بیشتر باید خودتون درخواست بدین که هر موردی که مورد نیازتون هست رو روی آینه داشته باشین.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
آینه گریم زوم‌دار

مدرن‌ترین آینه‌های گریم رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه از مدرن‌ترین آینه‌های گریم تا انواع دیگه تولید میشه. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته میشه. به همین دلیل آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردارن. همچنین برای این که محصولات مستقیم و بدون واسطه به فروش برسن، فروش هم توسط همین مجموعه انجام میشه. تا قیمت آینه‌ها بسیار مناسب هم باشه.

مدرن‌ترین آینه‌های گریم
مدرن‌ترین آینه‌های گریم

اما در کنار همه این‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم آینه‌ها دارن. این ضمانت این اطمینان رو ایجاد می‌کنه تا اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی نیست مشتری هزینه‌ای رو بپردازه. و فقط کافی هستش که به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. فقط مواردی مثل شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن که از سمت مشتری صورت بگیره، شامل این ضمانت نیست. همچنین ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا اگر از آینه خوشتون نیومد، بتونین آینه رو برگشت بزنین.

شماره‌های 09901717305 و 02188068352، شماره‌های تماس ما هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و ثبت سفارش برای مدرن‌ترین آینه‌های گریم رو انجام بدین. هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ