عکس آینه چراغ‌دار

عکس آینه چراغ‌دار

آینه یک وسیله خیلی مهمی هست که در طی این سال‌ها هم پیشرفت‌های زیادی در مورد آینه‌ها صورت گرفته. و باعث شده تا آینه‌ها تنوع زیادی داشته باشه. آینه چراغ‌دار یکی از این آینه‌هاست که از جدیدترین آینه‌ها محسوب میشه. عکس آینه چراغ‌دار هم نشون میده که این آینه عملکرد خیلی بالایی داره. همین عملکرد خوب آینه چراغ‌دار باعث شده تا استفاده از این آینه خیلی رواج داشته باشه. و آینه‌های قدیمی و ساده دیگه کاربرد خاصی نداشته باشن و کمتر کسی باشه که به سراغ اون آینه‌ها بره. و به‌جای اون‌ها آینه‌های مدرن امروزی که در کنار عملکرد خوبشون، ظاهر زیبایی هم دارن مورد استفاده قرار می‌گیرن.

عکس آینه چراغ‌دار
عکس آینه چراغ‌دار

معرفی و شناخت در کنار عکس آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار یک آینه مدرنی هست که طبق اسمی هم که داره مشخصه که در اون از چراغ استفاده میشه. چراغ مورد استفاده در این آینه از نوع LED هست که به دلیل مزایای قابل توجه خود، بهترین چراغ در بازار شناخته میشه. چون نور اون نزدیکبه نور طبیعی هست و همینطور مصرف برق خیلی کمی هم داره که باعث استفاده از این چراغ در خیلی از کاربردها شده. همونطور که در انواع عکس آینه چراغ‌دار هم مشخصه، چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه لامپی مدرن

فاصله مشخص چراغ‌ها روی آینه برای این هست که نوردهی به بهترین حالت ممکن انجام بشه و هیچ سایه‌ای هم ایجاد نشه. البته قرار دادن چراغ‌ها می‌تونه چندین حالت هم داشته باشه. اما در نهایت این چراغ‌ها با یک اصول خاصی کنار هم قرار داده میشن. تا با روشنایی خیلی خوبی که ایجاد می‌کنن، بتونن عملکرد آینه رو خیلی بهبود ببخشن.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه مدرن

کاربرد و فضای مورد استفاده آینه چراغ‌دار به همراه عکس آینه چراغ‌دار

آرایشگاه

آینه چراغ‌دار با توجه به استفاده از چراغ در اون و همینطور کارآیی خیلی خوبی که داره، برای آرایشگاه و سالن زیبایی خیلی مناسب هستش. به این دلیل که آینه چراغ‌دار نور خودش رو دقیقا به‌طور یکدست به اطراف خودش منتشر می‌کنه. بنابراین وقتی مشتری شما برای گرفتن خدمات مورد نظر خودش، روبه‌روی آینه قرار بگیره شما با دید بهترین می‌تونین کارتون رو خیلی خوب انجام بدین. چون با دید باز و بهتر، دقت و تمرکز شما روی کار بیشتر بالا میره و درنهایت می‌تونین کار بی‌نقصی رو انجام بدین و رضایت حداکثری مشتری‌هاتون رو هم داشته باشین.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه رومیزی چراغ‌دار

همچنین با توجه به عکس آینه چراغ‌دار هم که مشخصه، این آینه کمک می‌کنه تا یک فضای حرفه‌ای رو برای خودتون ایجاد کنین. فضایی که شما برای خودتون، همکارها و مشتریان می‌سازین، نشون میده که چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین. دکوراسیون داخلی امروزه به‌خصوص در چنین فضاهایی مثل آرایشگاه از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست. و مشتری‌ها برای انتخاب هر فضایی به دکوراسیون و چیدمان اون فضا هم قبل از امتحان کردن سرویس‌ها، توجه می‌کنن.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه لامپی آرایشی

و اگر نگاهی هم به عکس آینه چراغ‌دار در آرایشگاه‌ها و در کل آرایشگاه‌های مدرن و امروزی بندازین، می‌بینین که تمام اون‌ها از چنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن. تا این آینه هم بتونه به انجام و ارائه بهتر خدمات کمک کنه. و هم این که فضای زیبا و حرفه‌ای رو ایجاد کنه.

مزون

با توجه به اونچه که در عکس آینه چراغ‌دار مشخصه و همینطور کارکردی که این آینه داره، قطعا برای مزون و فروشگاه‌های لباس هم این آینه بهترین انتخاب ممکن می‌تونه باشه. آینه چراغ‌دار مزون با روشنایی که ایجاد می‌کنه، موجب میشه تا مشتری با استفاده از این آینه بتونه دید خیلی واضح و کاملی رو روی خودش داشته باشه. وقتی مشتری شما بعد از پرو لباس بتونه خودش رو با دید خیلی بازی ببینه، انتخاب راحت‌تری هم می‌تونه داشته باشه.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه قدی برای مزون

همینطور که از عکس آینه چراغ‌دار هم واضحه، این آینه در زیبایی چیدمان خیلی تاثیر مثبتی رو داره. و باعث میشه تا بتونین یک فضای شیک و کاملا مدرنی رو برای مزون ایجاد کنین. تا هر کسی که وارد این فضا میشه، تحت تاثیر زیبایی اون قرار بگیره. آینه در هر چیدمانی یک عنصر خیلی مهمی محسوب میشه که می‌تونه به نقطه کانونی هم در فضای خودش تبدیل بشه. آینه چراغ‌دار هم با توجه به ظاهر شکیلی که داره، می‌تونه این نقش مهم رو حتی به تنهایی هم ایفا کنه. درواقع فقط با استفاده از این آینه می‌تونین تغییرات اساسی زیادی رو در این فضا ایجاد کنین و از زیبایی ایجاد شده لذت ببرین.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه هالیوودی مزونی

در محیط‌ها اینچنینی مثل آرایشگاه و مزون، دکوراسیون و چیدمان داخلی روی جذب مشتری هم تاثیر میذاره. برای این که شما با ایجاد فضایی زیبا و جذاب می‌تونین باعث بشین تا افراد زیادی دلشون بخواد که به فضای شما بیان و بخوان که از خدمات شما استفاده کنن. اگر شما در کارتون حرفه‌ای هستین باید بتونین این حرفه‌ای بودن رو با فضای کاریتون هم نشون بدین. چون فضای کاری شما ویترین یا امضای کار شماست.

آتلیه عکاسی و استودیوهای هنری

در فضاهایی مثل آتلیه عکاسی و یا استودیوهای هنری نیاز به آینه وجود داره. این آینه می‌تونه برای این مورد، مورد استفاده قرار بگیره که افراد قبل آماده شدن برای کار بتونن خودشون رو در آینه خیلی بهتر مشاهده کنن. این دید خوب ایجاد شده در نهایت در انجام کارهای بهتر هم خیلی تاثیر داره. علاوه بر این ممکنه از آینه هم برای عکاسی انجام بشه. قطعا برای این کار آینه چراغ‌دار ایده‌آل‌ترین انتخاب می‌تونه باشه. چون از زیبایی خیلی خاصی برخورداره. و آینه‌های معمولی نمی‌تونن هیچ‌وقت این زیبایی و جذابیت رو داشته باشن. چیزی که در عکس آینه چراغ‌دار هم مشخصه، گواه این موضوع هست.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

خونه

عکس آینه چراغ‌دار نشون میده که این آینه از چنان کارآیی و زیبایی برخورداره که برای استفاده در هر خونه‌ای هم می‌تونه از بهترین گزینه‌ها باشه. این آینه می‌تونه تغییرات زیادی در دکوراسیون داخلی خونه ایجاد کنه. اساسا آینه باعث دلبازتر و بزرگ‌تر نشون دادن فضایی که در اون قرار گرفته، میشه. این موضوع به‌خاطر این هست که انعکاس و بازتاب محیط اطراف در آینه رخ میده. و باعث گسترده‌تر نشون دادن محیط آینه میشه.

عکس آینه چراغ‌دار
آینه قدی چراغ‌دار

سفارش انواع آینه حتی از روی عکس آینه چراغ‌دار هم در کارگاه تولیدی آینه انجام میشه:

هر آینه‌ای که امروزه در بازار وجود داره و حتی به‌صورت کاملا اختصاصی در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. امکان سفارش از روی عکس آینه چراغ‌دار هم وجود داره. تمام سفارش‌ها دقیقا طبق خواسته شما مشتریان عزیز انجام میشه. و این تضمین رو میدیم که آینه‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستن. به همین دلیل ضمانت مرجوعی هم داریم تا در صورت عدم رضایت بتونین آینه رو خیلی راحت مرجوع کنین.

عکس آینه چراغ‌دار
عکس آینه چراغ‌دار

اما یک امکان فو‌العاده که روی تمام آینه‌ها وجود داره، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. با خرید آینه از این مجموعه، اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما وجود نداره. و پشتیبانی کامل از سمت کارگاه تولیدی آینه صورت می‌گیره. حتی اگر یک چراغ آینه هم بسوزه، ما براتون به‌صورت رایگان لامپ رو تعویض می‌کنیم. البته مواردی مثل شکستگی و یا ضربه از سمت مشتری نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

 09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس مجموعه هستن. که می‌تونین برای سفارش هم ازطریق این شماره‌ها اقدام کنین. هر سوالی هم داشته باشین می‌تونین تماس بگیرین و همکاران ما بتونن راهنمایی خوبی برای شما داشته باشن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ