آینه لامپی دیواری

عکس آینه هالیوودی

آینه هالیوودی دیگه دنیارو ترکونده انقدر خفنه و توی جاهای مختلفی هم استفاده میشه. کافیه بلد باشی کدوم مدل برای کاربری و مکان ودکوری که تو می‌خوای مناسب تره. شونصد مدل اما میون اینهمه دلبر کدوم رو انتخاب کنی؟ غمت نباشه رفیق مدل‌های مختلف رو با عکس آینه هالیوودی بهت نشون و میدم میگم که کدوم برای تو بهترین گزینه هسش.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی مدل قاب دار

آینه هالیوودی رو کجاها استفاده کنیم؟

  • آینه هالیوودی برای مزون
  • آینه هالیوودی برای سالن آرایشگاهی
  • آینه هالیوودی برای اتاق خواب
  • آینه هالیوودی در مغازه‌ها
  • آینه هالیوودی برای هرجا عشقت میکشه 🙂
عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی یا چراغ دار

انواع آینه هالیوودی چجوری باشه؟

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی قدی
  • آینه هالیوودی رومیزی
  • آینه هالیوودی دیواری
  • آینه هالیوودی ایستاده
  • آینه هالیوودی دوطرفه

عکس آینه هالیوودی دوطرفه

آینه گریم اصفهان
عکس آینه هالیوودی دوطرفه

اگر برای یه محیط کاری مثل مزون یا آرایشگاه آینه هالیوودی می‌خوای و اونجا فضای کافی برای استفاده رو داری می‌تونی از آینه‌های دوطرفه در وسط سالنت استفاده کنی و از نظر مقرون به صرفه بودن هم صرفه‌جویی کنی را خرید یک آینه‌ی دو طرفه حسابی مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید دو آینه اما دوطرفه هست. با این کار می‌تونی دور تا دور سالنت رو مبله کنی و فضایی ایجاد کنی تا مشتریان تا زمان رسیدن نوبتشون اونجا منتظر بمونن. این آینه‌ها اول در کشورهای اروپایی خیلی بیشتر به چشم میخورد و رفته رفته ایران هم زیاد دیده می‌شه.

عکس آینه هالیوودی قاب‌دار بهتره یا فریم‌لِس؟

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی

آینه‌ هالیوودی رو هم می‌تونی فریم‌لس سفارش بدی هم با قاب که توی انتخابش باید به سبک دکورسیون محیطی که می‌خوای توش از اون آینه استفاده کنی دقت کنی. مثلا کسایی که مینیمالیست هستن یا به سبک‌های مدرن علاقه دارن خیلی در قید و بند قاب نیستن مگه قاب‌های خاص ، اما مثلا اگه دکوراسیون تو سلطنتی هست بهتر اینه که رنگ قاب آینه هالیوودی رو طلایی و نزدیک رنگ‌های گرم انتخاب کنی  و اگر طراحی دکوراسیونت مدرن هست بهترین رنگ و زیباترین رنگ برای قاب آینه‌ات سفید و رنگ‌های خنثی می‌تونه باشه..

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی

آینه هالیوودی مدل حکاکی شده

گاهی وقت‌ها یه هزینه کوچیک خیلی تاثیر بزرگی میذاره. مثلا اگه که آینه هالیوودی رو برای محیط کاری می‌خوای بهتره لوگوی کاریت یا آی دی پیجت رو بگی روش برات حک کنیم. اینجوری اگه توش سلفی بندازن و استوری کنن تبلیغ کارته و اگه اینکارو نکنن هم توی ذهنشون موندگار میشه.

برای مزون و یا سالن آرایشگاهی بهتر هست که آینه‌هات رو حکاکی کنی با زدن یک برند بر روی آینه‌ی آرایشگاه و محل کارت سطح مزون و یا آرایشگاهت رو بسیار بالاتر و بهتر و باکلاس‌تر نشون بدی این کار به وسیله دستگاهی به نام سندپلاست انجام می‌شه و یک لایه از روی سطح آینه برداشته می‌شه. با این کار یک برند تخصصی رو برای خودت ثبت می کنی و روی وسایل کارت اونو لوگو گذاری می‌کنی که این کار باعث اعتماد و اطمینان بیشتر مشتری برای تخصص‌ کارت میشه.

آینه‌ هالیوودی با کدوم امکانات؟

  • آینه هالیوودی لمسی
  • آینه‌ هالیوودی ریموت‌دار
  • آینه هالیوودی حرکتی

آینه هالیوودی لمسی

تو هر نوع آینه نور داری که تهیه کنی باید به روش اونوخاموش و روشن کنی یکی از این روش‌ها از طریق لمس آینه می‌باشد. به طوری که بر روی آینه قسمتی برای لمس از طریق اثر انگشت تعبیه می‌شه که با لمس آن قسمت می‌تونی آینه‌ای مورد نظر خود رو خاموش و روشن و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنی. حتی اگر آینه‌ی خفنت چند رنگ باشه می‌تونی از مهتابی و آفتابی و یا بالعکس تبدیل کنی.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی لمسی یا حسگری

فقط دقت کنی که اگر این نوع آینه رو خریداری می‌کنی بهترین نوع سنسور اونو تهیه کنی تا پس از مدتی برای اون مشکلی پیش نیاد.. مثلا از ما بخر عزیزم صفر تا صد تولید خودمونه و کارمون انقدر خفنه که به کشورای دیگه صادر می‌کنیم

آینه هالیوودی ریموت‌دار یا کنترلی

نوع دیگر برای خاموش و روشن کردن به وسیله ریموت یا کنترل هست با این روش می‌تونی در هر نقطه از سالن که ایستادی به راحتی آینه خود رو خاموش و روشن کنی و یا شدت نور رو کم و زیاد کنی یک مزیت دیگر نیز که به نسبت آینه‌های لمسی داره اینه که دیگر با آینه هیچ تماسی برقرار نمی‌کنی و باعث لک بر روی آینه از طریق اثر انگشت نمی‌شی.

عکس آینه هالیوودی
عکس آینه هالیوودی یا چراغ‌دار

عکس آینه هالیوودی یا چراغ دار گرد

آینه‌های گرد انرژی بیشتری رو در محیط ایجاد می‌کنن و از نظر علم فنگ‌شویی هم برای انرژی مثبت خیلی عالی هستن و دارای پویایی و حرکت هستن. این آینه‌ها به طریق دستگاه‌های گردبر برش داده می‌شه و بر روی اون به فواصل مرتب آینه نصب می‌شه. به طور یقین یکی از آینه‌های زیبا برای گریم و میکاپ در سالن‌های آرایشی رو می‌تونه آینه‌های گرد نام برد .

آینه لامپی دیواری
عکس آینه هالیوودی یا چراغ دار گرد

آینه هالیوودی از کجا بخریم؟

برای داشتن آینه‌ی مورد نظرت کافیه آینه‌ی خودت رو انتخاب کنی ( میتونی مدل‌های خفن پینترستی رو عکس بگیری برای متخصص‌های ما ارسال کنی ) و برای ما ارسال کنی تا زیباترین و باکیفیت‌ترین آینه رو با مناسب‌ترین قیمت از ما تحویل بگیری. با تحویل گرفتن کالا درب منزل دیگر نگران حمل بار و سالم نرسیدن مرسوله‌ی خود نباش زیرا کمپانی خودش تا درب منزل براتون حمل می‌کنه.

برای خرید از کارگاه آینه‌ها احتیاجی به رفت آمد و اذیت شدن نیست فقط کافیه یک تماس بگیری یا با خرید اینترنتی به راحتی آینه مورد نظرت رو درب منزل و یا هر محلی که دوست داری در هر کجای ایران تحویل بگیری. با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت خودت حسابی صرفه‌جویی می‌کنی باعث کمتر شدن حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی مانند آلودگی‌ هوا هم می‌شی.

در گذشته‌های دور که آینه‌های متنوع زیادی وجود نداشتن تنها یک نوع آینه ساده بود که برای هر نوع فضایی استفاده می‌شد اما به مرور زمان آینه‌ها تغییر کردن و دور اونا نیز قاب‌هایی شکل گرفت اما باز هم تنوع چندانی نداشتن ‌. تا اینکه در صنعت طراحی و دکوراسیون بسیار پیشرفت کردیم انواع مختلف آینه‌ها با توجه به کاربرد و کاربری اونا برای هر فضایی تولید و روانه بازار شد .که از جمله‌ی اون آینه قدی مزون، آینه آرایشگاه و .. هست.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ