آینه قدی سالن آرایش

طرح آینه قدی آرایشی

سلام تو این مطلب قراره در مورد طرح آینه قدی آرایشی صحبت کنیم تو عصر جدید باید بتونیم خودمون رو مطابق با مد و شرایط روز به روز کنیم تا از رقیبامون عقب نمونیم‌.

امروزه با توجه به نیاز انواع آینه‌های مختلف برای هر نوع کاربردی تهیه و توزیع می‌شه و دیگه مثل زمان قدیم نیست که شما یه آینه‌ی ساده رو برای کل فضا مثل دستشویی و یا آرایشگاه از شیشه بری سر کوچه تهیه کنین بلکه به نسبت هر فضایی می‌تونین مدل مختلف سفارش بدین.اگه شما به دنبال مدرن کردن سالن آرایشی خودتون هستین قطعا یکی از بهترین میکاپ‌آرتیست‌های شهر خودتونین که می‌خواین از رقیباتون عقب نمونین. ما در این مقاله به شما انواع آینه‌های مختلف رو توضیح می‌دیم و نمونه ارائه می‌کنیم تا بتونین با توجه به سلیقه‌‌ی خودتون بهترین رو انتخاب کنین.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

علاوه بر این با خرید از کارگاه آینه‌ها به راحتی می‌تونین فقط با یه تماس و دادن سفارش و ابعاد آینه‌ی مورد نظر خودتون رو نصب شده تو سالن آرایشگاهی تحویل بگیرین و از استرس اینکه در زمان حمل و نقل شکستگی برای آینه‌ی شما پیش بیاد در امون بمونین‌.علاوه بر این یه سال این آینه برای شما ضمانت بی قیدو شرط داره و هر مشکلی برای آینه به غیر از شکستگی پیش اومد به راحتی می‌تونین با همکاران و مشاوران ما تماس بگیرین و اون رو تعویض و یا تعمیر کنین.

به طور کلی بهتره تو سالن‌های آرایشی از آینه‌های قدی استفاده بشه چون باعث می‌شه محیط کار شما دلباز و جذاب‌تر دیده بشه و تو بزرگتر نشون دادن محیط هم تاثیر به سزایی داره .برای سفارش بهترین مدل‌های آینه تنها کافیه با شماره‌ی 09357015855 تماس حاصل کنین تا بهترین مشاوره به شما داده بشه.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

حتی اگه نمی‌دونین که چه مدل آینه‌ای برای سالن‌تون مناسبه بهتره که از مشاوره‌های تخصصی کمپانی ayneha برای انتخاب نوع آینه کمک بگیرین چون تو این زمینه کارشناسای نامبرده برای بهترین سالن‌های آرایشی مدل‌های بسیار جذابی رو تهیه کردن و می‌تونن شما رو در رابطه با اینکه رقیباتون از چه متریالی استفاده کردن کمک و همراهی کنن.

در ادامه انواع آینه‌های مختلف رو براتون توضیح می‌دیم با ما همراه باشین.

انواع طرح آینه قدی آرایشی

  • طرح آینه قدی آرایشی مدل بک لایت
  • طرح آینه آرایشی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • طرح آینه آرایشی مدل لمسی
  • طرح آینه آرایشی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه آرایشی قدی مدل دو طرفه
  • آینه آرایشی قدی مدل آویزی
  • آینه قدی آرایشی مدل حکاکی شده
  • طرح آینه قدی مدل قاب‌دار
طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

طرح آینه قدی آرایشی مدل بک لایت

یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مدل‌های آرایشی آینه‌های بک لایته که جذابیت خاصی رو به سالن آرایشی شما می‌بخشه این آینه‌ها به صورتی تعبیه می‌شن که به طور مخفی پشت اونا لامپ‌های ال ای دی گذاشته می‌شه و با روشن کردن این لامپ‌ها نور لایت و ملایمی رو به فضا وارد می‌کنیم .قابل ذکره که این آینه‌ها جنبه‌ی زیبایی و مدرنیته بودن بالایی به نسبت کارایی دارن و برای استفاده‌ی گریم توصیه نمی‌شه.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

طرح آینه آرایشی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین نوع آینه برای گریمورها و میکاپ‌کاران حرفه‌ای استفاده از آینه‌های هالیوودیه.این نوع آینه‌ها به خاطر نور خیلی زیادی که داره باعث میشه میکاپ‌کار بتونه اشتباهات میکاپ خودش رو متوجه بشه و اونا رو رفع کنه.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

این آینه‌ها طوری تعبیه می‌شن که دور تا دور اون‌ها به فاصله‌ی مرتب چراغ‌هایی تعبیه می‌شه و باعث نورانی‌تر کردن فضا می‌شه و علاوه بر نور، زیبایی دلنشینی رو تو فضای سالن ایجاد می‌کنه.اگه می‌خواین یه میکاپ بی نقص رو داشته باشین بهتره از این نوع آینه‌ها استفاده کنین .بیشتر رقبای شما تو سالن‌های آرایشی از این چراغ‌ها استفاده می‌کنن.

طرح آینه آرایشی مدل لمسی

اگه مدل انتخابی شما برای آینه نورداره باید بتونین یه مدل برای خاموش و روشن کردن این نوع آینه در نظر بگیرین .یکی از این مدل‌های آینه‌ی نوردار مدل لمسی یا حسگریه با داشتن این نوع آینه می‌تونین با تعبیه شدن بر روی نقطه‌ای از آینه و فشار دادن از طریق انگشتاتون نور آینه‌ی مورد نظر سالن آرایشگاهی‌تون رو خاموش و یا روشن کنین .و یا حتی شدت نور مورد نظرتون رو کم و یا زیاد کنین .

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

طرح آینه آرایشی مدل ریموت‌دار کنترلی

یکی از بهترین مدل‌ها برای آینه‌ی نوری استفاده از ریموت‌ کنترلیه .با در دست داشتن یه ریموت کنترلی به راحتی می‌تونین تو هر نقطه از سالن آرایشی‌تون که هستین آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن کنین . این روش به نسبت لمسی خیلی بهتره چون باعث میشه با آینه تماسی نداشته باشین و باعث لکه‌دار شدن آینه نشین.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

طرح آینه قدی مدل قاب‌دار

شما هر نوع آینه‌ای هم انتخاب کنین می‌تونین مدل آینه رو با قاب یا بدون قاب سفارش بدین .اما اولین چیزی که در مورد قاب باید در نظر بگیرین اینه که جنس قاب‌ها می‌تونه متفاوت باشه و شما باید طبق شرایط سالن آرایشگاهی و محیط شهری که دارین بهترین نوع و جنس قاب رو برای آینه‌تون انتخاب کنین به طور کلی قاب‌ها می‌تونن از جنس چوبی ، فلزی، یو پی وی سی و یا ام دی اف باشن که هر کدوم از نظر جنس و قیمتی متفاوت‌ان.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

علاوه بر این شما برای انتخاب قاب بهتره محیط سالن و رنگ دیواری که. روی اون آینه نصب می‌کنین رو در نظر بگیرین .نکته‌ی دیگه ‌ای که تو انتخاب قاب موثره حتما دقت کنین که مطابق با طراحی دکوراسیون محیط سالن قاب انتخاب کنین به طور مثال برای سالن آرایشی با سبک سلطنتی بهتره از آینه‌هایی با رنگ ‌‌‌های گرمتر مثل رنگ بژ یا طلایی استفاده کنین.اما برای سالن‌هایی با سبک مدرن بهتره از رنگ‌های سفید و یا خنثی مثل طوسی استفاده بشه تا محیط سالن رو شلوغ‌تر نکنه.

آینه آرایشی قدی مدل دو طرفه

یکی از آینه‌های پر طرفدار مخصوصا تو سالن‌هایی که سبک اروپایی دارن آینه‌های دو طرفه‌اس‌. اما به شرطی که دارای فضای سالن بزرگی باشین تا بتونین به راحتی تو وسط سالن خودتون آینه‌های دوطرفه تعبیه کنین تا از هر دو طرف بشه به راحتی از امکانات سالن استفاده کرد و همزمان به دو مشتری خدمات ارائه داد علاوه بر این با این کار لازم نیست که دور تا دور دیوار حتما آینه گذاشته بشه و حتی می‌تونین محیط دور تا دور دیوار رو برای کارهای دیگه مثل گذاشتن مبل برای منتظر موندن و استراحت مشتریان استفاده کنین.

طرح آینه قدی آرایشی
طرح آینه قدی آرایشی

آینه آرایشی قدی مدل آویزی

اگه به دنبال تنوع هستین بهتره از این نوع آینه‌ها استفاده کنین ، با استفاده از این نوع آینه‌ها به راحتی می‌تونین با قلاب و زنجیره‌ای جذاب محیط سالن آرایشگاهی خودتون رو زیبا و منحصر به فرد نشون بدین.البته باید تو این زمینه بهترین هارو انتخاب کنین و خلاقیت و با سلیقه بودن خودتون رو نشون بدین و از هر مدلی برای سالن آرایشی خودتون استفاده نکنین.

آینه حکاکی شده

شما می‌تونین رو هر آینه‌ای که مدنظر دارین طرح و لوگوی منحصر به فرد خودتون رو اجرا کنین برای این کار تنها کافیه آینه‌ی خودتون رو سند پلاست کنین و یه لایه از روی آینه رو بردارین و لوگوی مورد نظر خودتون رو روی اون بندازین‌.با این کار آینه‌ی مخصوص به خودتون رو دارین و لول کاری و برندسازی رو در زمینه‌ی کار خودتون حفظ می‌کنین.

راه های ارتباطی با ما

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

با خرید از کارگاه آینه‌ها بهترین متریال موجود در ایران رو با بهترین قیمت خریداری می‌کنین کافیست که یکبار به تولید کنندگان ایرانی اعتماد کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ