انواع جدید آینه قدی

انواع جدید آینه قدی

انواع جدید آینه قدی خیلی سرتر هستن از مدل‌های قدیمی! مخصوصا مدل‌هایی که تو این سال‌ها تولید شدن. اما چرا آینه قدی باید مدل جذابی داشته باشه؟ احتمالا شما هم مثل خیلی از مردم برای دکوراسیون هزینه زیادی کردین! قطعا هم دوست دارین دکوراسیونتون اصولی باشه و خودش رو نشون بده! یه مدل جذاب آینه قدی می‌تونه همه این هزینه‌هارو به بهترین شکل نشون بده! از طرفی مشخصاتی هست که اگه نباشه اون‌هارو از دست می‌دیم و دیگه نمی‌تونیم انتظار دکوراسیون اصولی داشته باشیم. مثل اینکه آینه باعث می‌شه محیط دلبازتر و پرنور تر بشه که واقعا هم خصوصیت خیلی مهمیه. یا وقتی تصویر وسایل تزیینی محیط می‌افتن روی آینه ، دو برابر بهتر دیده می‌شن! به خاطر همین هم هست که به شکل اصولی باید از مدل آینه قدی استفاده کنین.

انواع جدید آینه قدی

آینه قدی به جز اینکه برای دکوراسیون و به شکل کاربردی برای خونه لازمه ، در محیط‌هایی مثل آرایشگاه و مزون و … هم به عنوان یه وسیله کاری باید باشه! البته دقت داشته باشین که انواع جدید آینه قدی هم یکی دو مدل نیستن! تنوع مدلی آینه‌ها واقعا زیاد شده. نکته دیگه اینکه همه مدل‌ها هم مثل هم باکیفیت نیستن. هم موارد باکیفیت داریم و هم مدل‌هایی که داریم که خریدنشون مساویه با هدر دادن پول! اما سوال اینجاست که بین مدل‌های جدید آینه قدی کدوم یکی بهتره و کدوم یکی خوب نیست؟ در ادامه همراه ما باشین.

انواع جدید آینه قدی
انواع جدید آینه قدی

اما این انواع جدید آینه قدی چه آینه‌هایی هستن

آینه چراغ‌دار

از انواع جدید آینه قدی میشه به آینه چراغ‌دار اشاره کرد. آینه چراغ‌دار آینه مدرنی هست که روی اون تعدادی چراغ با یک فاصله مشخص قرار داده میشه. چراغی که برای چراغ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره، LED هست که بهترین ابزار روشنایی با طبیعی‌ترین نور هستش. بنابراین استفاده از این چراغ‌ها موجب میشه تا وقتی که بخواین از این آینه برای دیدن خودتون استفاده کنین، بتونین خیلی روشن و واضح در آینه دیده بشین.

انواع جدید آینه قدی
آینه قدی چراغ‌دار

اساسا اصلی‌ترین هدف استفاده از آینه این هست که آدم‌ها بتونن با استفاده از اون خودشون رو کامل ببینن. البته امروزه استفاده‌های تخصصی‌تر هم از آینه میشه. اما برای همین دیدن واضح و روشن در آینه، استفاده از این چراغ‌ها خیلی کمک‌کننده هستش. چون نور انتشار یافته از آینه خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه. و شما با ایستادن مقابل آینه در معرض این نور خوب قرار می‌گیرین و در این صورت می‌تونین خیلی واضح خودتون رو در آینه تماشا کنین.

انواع جدید آینه قدی
آینه مدرن

آینه نوردار

اما یک نوع دیگه از این انواع جدید آینه قدی، آینه نوردار هستش که در این آینه هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغ LED که در این آینه به کار میره، شکلش نواریه و ضخامت کمی هم داره. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و موجب میشه تا نوری که از آینه منتشر میشه، نور مخفی و ملایمی باشه. این نور درعین ملایم بودن، بسیار کافی برای کارهایی که با آینه وجود داره هست. چون نور آینه به‌طور یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر میشه و می‌تونه متمرکر مقابل خودش رو روشن کنه.

انواع جدید آینه قدی
آینه نوردار قدی

انواع بروز آینه نوردار هم با توجه به این که نورپردازی خیلی خوب و اصولی رو داره، برای استفاده در خیلی از فضاها پیشنهاد میشه. چون این آینه‌ها دید خیلی بازی رو ایجاد می‌کنن و همچنین با زیبایی خاص خودشون باعث میشن تا فضای مدرن و شیکی برای شما ایجاد بشه. این آینه‌ها با ظاهر خاص خودشون فضای شما رو به کلی تغییر میدن و بسیار زیباتر جلوه میدن.

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع جدید آینه قدی، آینه دوطرفه محسوب میشه. آینه قدی دوطرفه یک آینه خیلی کاربردی به‌خصوص برای فضاهای کوچیک هستش. چون هر دو سمت آینه قابلیت استفاده به‌صورت همزمان رو داره. شما با استفاده از آینه دوطرفه یک آینه‌ای دارین که می‌تونه نقش دو تا آینه رو برای شما بازی کنه. این آینه قطعا فضای کمتری رو نسبت به دو آینه اشغال می‌کنه. بنابراین می‌تونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین.

آینه مدرن دوطرفه
آینه مدرن دوطرفه

آینه قدی دوطرفه باید در فضای میانی قرار بگیره تا بتونه امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو به شما بده. آینه دوطرفه با توجه به این که خیلی جدید و مدرن هستش، توجه همه رو می‌تونه به خودش جلب کنه. بنابراین با استفاده از اون فضای خاص و شیکی رو خواهید داشت که جلوه خیلی زیبایی رو هم ایجاد می‌کنه.

چرا این انواع جدید آینه قدی انقدر مورد توجه قرار گرفتن

این انواع جدید آینه قدی که معرفی شدن خودشون هم می‌تونن انواع بسیار مختلفی رو دارا باشن. بنابراین آینه‌های امروزی از تنوع خیلی زیادی برخوردار هستن. شما به‌راحتی می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو متناسب با سلیقه و دکوراسیونی که دارین، انتخاب کنین. این آینه‌ها در ایجاد فضا و دکوراسیونی زیبا خیلی به شما کمک می‌کنن. درواقع با کمک این آینه‌ها می‌تونین فضای خیلی مدرن و خاصی رو فراهم کنین.

انواع جدید آینه قدی
آینه قاب‌دار لامپی

همچنین انواع جدید آینه قدی با کاربرد خاص خودشون، به شما در انجام کارها هم کمک می‌کنن. چون آینه فقط برای یک دیدن ساده مورد استفاده قرار نمی‌گیره. بلکه از آینه‌ها مثلا در آرایشگاه‌ها و مزون‌ها استفاده میشه که اصلا بدون وجود آینه، این فضاها کارکرد خودشون رو از دست میدن. مثلا شما برای انجام میکاپ، نیاز دارین که علاوه بر تصویر خوب، نور کافی و مناسبی هم داشته باشین. با این وجود آینه‌های مدرن امروزی که هر دوی این موارد رو به شکل عالی تامین می‌کنن، بهترین انتخاب ممکن محسوب میشن.

انواع جدید آینه قدی
آینه قدی آرایشگاهی

علاوه بر این موارد این آینه‌ها یکسری قابلیت‌های انتخابی هم می‌تونن داشته باشن که روی آینه نصب میشن. مثلا تنظیم نور یعنی کم و زیاد کردن میزان نور و تغییر رنگ نور از این موارد هست. امکان دیگه می‌تونه وصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث باشه. در این صورت شما می‌تونین با آینه‌تون موسیقی یا ویدئو پخش کنین.

اما انواع جدید آینه قدی رو چطوری می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

اغلب این انواع جدید آینه قدی که خدمت شما معرفی شدن، دارای نورپردازی هستن. بنابراین برای خاموش و روشن کردن اون‌ها و استفاده از قابلیت‌های نصب شده روی اون‌ها می‌توینن یکی از این سه راه رو انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه.

انواع جدید آینه قدی
آینه مدرن چراغ‌دار

. یک حالت این هست که شما می‌تونین با لمس صفحه آینه اون رو خاموش و روشن کنین. آینه لمسی آینه‌ای هست که روی اون قسمت‌هایی مشخص شده برای لمس کردن که با لمس انگشتتون امکان بهره‌مندی از آینه وجود داره.

. حالت بعدی استفاده از ریموت برای انواع جدید آینه قدی هستش. در این حالت شما با این ریموت حتی از راه دور هم می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. اما حالت سوم برای آینه‌های دارای نورپردازی جدید، به‌صورت حسگریه. آینه حسگری عملکردی شبیه به تلویزیون‌های هوشمند داره که با حرکت دستتون می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

انواع جدید آینه قدی
آینه سالن زیبایی

انواع جدید آینه قدی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه انواع جدید آینه قدی و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین تولید میشه. در از کارگاه تمام آینه‌ها با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات تولید میشن. به همین دلیل تمام این آینه‌ها از بالاترین کیفیت و استاندارد هم برخوردار هستن. همچنین در کنار کیفیت بالا ما قیمت‌‌گذاری مناسبی رو هم روی آینه‌ها انجام دادیم. درواقع فروش ما بدون واسطه و مستقیم هستش.

انواع جدید آینه قدی
انواع جدید آینه قدی

اما جدا از کیفیت بالا و قیمت مناسب، تمام آینه‌های تولیدی این مجموعه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. با این ضمانت در صورت بروز هر مشکلی، نیازی به نگرانی نیست. چون حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه ما این لامپ رو کاملا رایگان براتون تعویض می‌کنیم. همچنین ضمانت مرجوعی هم آینه‌ها دارا هستن تا در صورتی که آینه مورد دلخواهتون نبود، بتونین مرجوعش کنین. فقط این نکته رو اضافه کنیم که شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای سفارش آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ