انواع آینه گریم آینه هالیوودی مهتابی

انواع آینه گریم

آینه گریم تنوع زیادی داره. از این آینه‌ها در کارهایی تخصصی استفاده می‌شه. گریم کردن نیاز به نور زیادی داره.برای تأمین این نور باید یک فضا با نور طبیعی داشته باشین یا اگر سالن شما نور طبیعی کافی نداره می‌تونین از آینه‌های گریم که نورپردازی شدن استفاده کنین. آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن می‌تونن به‌صورت بک لایت و یا چراغ‌دار که به آن هالیوودی نیز می‌گن باشن. آینه‌های گریم در سالن‌های آرایشی استفاده نمی‌شه به دلیل زیبایی و کاربردی که داره از آینه ها گریم در خونه‌ها و هر جای دیگر استفاده می‌کنن. در کارگاه آینه ها انواع آینه گریم تولید می‌شه.

قیمت این محصول نسبت به کیفیتی که داره بسیار مناسبه زیرا شما از کارگاه تولیدی خرید می‌کنین. این آینه به شما کمک می کنه تا ظاهر و چهره خود رو دقیق و واضح ببینین. به فضای سالن و حتی خانه‌ی شما یک نمای زیبا و چشمگیر می‌بخشه. این آینه ها رو می‌توان به صورت قطعی در ورودی سالن استفاده کرد که موقع خروج و ورود افراد خود رو به‌صورت قدی در آینه ببینن. در سالن ها و آرایشگاه ها از مدل رومیزی این آینه استفاده می‌شه همچنین در مزون‌ها مدل قدی سرتاسر آن بکار برده می‌شه.

انواع آینه گریم

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم
  • آینه گریم بک لایت
  • آینه گریم چراغ دار یا هالیوودی
  • آینه گریم قاب دار
  • آینه گریم بدون قاب
  • آینه گریم لوگو دار
  • آینه گریم حکاکی
  • آینه گریم سندبلاست
  • آینه گریم قدی
  • آینه گریم دیواری
  • آینه گریم ثابت
  • آینه گریم متحرک
  • آینه گریم ایستاده
  • آینه گریم ریموتی
  • آینه گریم حسگری
  • آینه گریم هوشمند
  • آینه گریم تاچ
  • آینه گریم ساده

انواع آینه گریم آینه گریم مدل بک لایت

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم

آینه گریم رو می‌تونیم به صورت بک لایت تولید کنیم.این آینه بسیار مناسب خاص پسندها هس زیرا این آینه فضا رو بسیار مدرن و فوق‌العاده زیبا می‌کنه. آینه‌های بک لایت به فضای شما زیبایی میده وبا نوری که داره می‌تونه به شما کمک کنه که یک گریم دقیق داشته باشین. طرح‌های آینه های بک لایت هم متفاوته و می‌توان در رنگ‌بندی نور این آینه تغییر ایجاد کرد. مثلاً نور آینه‌های بچه رو به‌صورت مهتابی و آفتابی و یا هر رنگی سفارش داد.

برای فضاهایی که این آینه رو در آنجا نصب می‌کنین و نور کافی داره نیاز نیست که حتماً آینه روبه صورت مهتابی و آفتابی سفارش داد و می‌توان نورمخفی آینه گریم رو به صورت رنگی که فقط باعث زیبایی بیشتر فضا بشه تولید کرد.

انواع آینه گریم مدل سندبلاست

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم

آینه‌هایی که سند بلاست می‌شن یک نوع آینه بک لایت هستن که دورتادور آینه به‌صورت حاشیه و قابی زیبا در طرح های مختلف با یک دستگاه مخصوص تراشیده می‌شه که این قسمت‌های تراش خورده مانند یک شیشه ماته که نور از آن قسمت عبور می‌کنه و به سمت روبه‌رو می‌تابه.

از نور ال ای دی های نواری در پشت آینه سندبلاست شده می‌توان با این روش استفاده بیشتری کرد و نور رو به غیر از اینکه دورتادور آیینه به‌صورت یک قاب داریم قسمت روبروی آینه هدایت کرد. با این روش شما آینه‌های خاص و زیبا رو محل مورد نظر خود سفارش می‌دین این زیبایی و خاص بودن باعث می‌شه تا در ذهن مشتری همیشه ماندگار باشین.

انواع آینه گریم مدل رومیزی

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم

آیینه گریم رومیزی برای سالن‌ها جزء واجبات هس. زیرا کسی که گریم رو انجام می‌ده نیاز داره تا یک آینه شفاف پورنو داشته باشه و داشتن اون هم می‌تونه به آسون‌تر کردن و سرعت بخشیدن در آرایش به آرایشگر کمک کنه زیرا وسیله‌ها رو می‌توان روی میز و در مقابل آینه قرار داد. آینه گریم رو می‌توان با میزی که روی آن قرار می گیره ست کرد به‌طوری که جنس نیز به صورت آینه‌ای باشه که یک درخشش خاصی به فضا میده با داشتن یک آینه و میز آینه ای فضای شما بسیار لوکس به نظر میاد.

استفاده کردن از آینه های زیاد می‌تونه باعث روشن‌تر شدن فضا نیز بشه زیرا حالت انعکاسی داره. نور طبیعی و لامپ‌ها وقتی روی آینه می‌تابه آینه اونو به فضا بازتاب می‌کنه باعث می‌شه تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسه.

آینه گریم لوگو دار

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم

برای این‌که شما یک فضای لوکس برای سالن خود طراحی کنین از وسایل لوکس خاص برای آن محل استفاده کنین. آینه‌هایی که دارای لوگو هستن نه یک لوگوی ساده، لوگوهایی که از پشت آن‌ها نورهایی به سمت روبرو بتابه و با زدن یک دکمه به‌صورت لمسی و یا ریموت بتونین نور آینه رو خاموش و روشن کنین باعث می‌شه تا فضای سالن و یا مزون شما یک فضای بروز باشه.

این نشونگر حرفه‌ای بودن و احترام به مشتری اس. زیرا وقتی شما به زیبایی فضا اهمیت بدین باعث می‌شه تا مشتری شما در ذهن خود به این فکر کنه که چقدر شما پر اهمیت و مهم هستین.

آینه گریم دوطرفه

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم

آینه‌های گریم رو می‌توان به‌صورت دوطرفه تولید کرد آینه‌های دوطرفه به خاص‌تر جلوه دادن سالن به شما کمک بسیاری می‌کنه. کسانی که دارای یک سالن کوچک هستن می‌تونن از این آینه آرایشگاه دوطرفه استفاده کنن.

این آینه به شما کمک می‌کنه تا از شلوغی سالن کمی کاسته بشه. به‌صورت هم‌زمان دو نفر می‌تونن از این آینه استفاده کنن. در بین این دو آینه‌ها که به‌صورت پشت به هم قرار دارن می‌توان از نور پردازی مخفی استفاده کرد که هم فضا رو زیبا و روشن کنن. آینه‌های گریم دوطرفه رو به صورت رومیزی و آویز تولید می‌کنیم. مدل آویز اونو از سقف با یک بند زیبای چرم و یا زنجیر آویزان می‌کنن.

نور آینه گریم به چند روش خاموش و روشن می‌شه؟

انواع آینه گریم
انواع آینه گریم

نور این آینه با روشی های مختلفی آموزش و روشن می‌شه به‌صورت ریموتی تاچ حسگری و هوشمند. یکی این روش‌ها رو در ادامه مقاله توضیح می‌دیم.

  • ریموتی: روشی که بسیار استفاده کردن از آن آسون هس و مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته مدل ریموتی می‌باشد با کمک یک ریموت که به آینه وصل هس می‌تونیم با زدن یک دکمه نور آینه گریم رو خاموش کنیم و یا اونو روشن کنیم. با دکمه‌هایی که در روی ریموت قرار داره شدت درجه نور رو می‌توان بالا و پایین کرد. اگر آینه گریم شما دارای چند رنگ نور باشه می‌توان با دکمه مخصوص دوره مناسب و موردعلاقه خود رو روشن کنین و یا اونو به صورت گردشی قرار بدین.
  • حسگر حرکتی: آینه حسگر حرکتی طرح بسیار جالبی هس با قرار دادن یک سنسوری که به حرکت راست دست حساس هس می‌تونین در قسمتی که مشخص هس دست خود رو حرکت بدین و با حرکت دادن دست خود جلوی آینه نور خود رو روشن و خاموش کنین.
انواع آینه گریم
انواع آینه گریم
  • · تاچ یا لمسی: بیشترین سفارش برای روش خاموش و روشن کردن نور آینه یکی مدل تاچ و یا همان لمسی‌اس قسمتی از آینه رو به صورت دایره های کوچک خراش می‌دن و سنسور حساس به لمس رو که با هر حرارت بدن و دست کار می‌کنه در آن قسمت نصب می‌کنه با زدن انگشت اشاره خود روی آن قسمت نور آینه شما روشن و خاموش می‌شه.
  • · هوشمند: این مدل هوشمند ، آینه رو به گوشی موبایل وصل می‌کنه. مدل جدید برای راه انداختن و روشن و خاموش کردن هر آپشنی که روی آینه نصب هس رو با روش هوشمند می‌توان راه‌اندازی کرد. مثلاً اگر شما روی آینه خود آپشن ضد بخار و یا یک اسپیکر نصب کردیدین که موسیقی مورد علاقه خود رو پخش کنین. با سفارش دادن مدل هوشمند می‌تونین نور آینه و درجه نور لامپ ها و آپشن‌های مختلف که روی آینه گریم شما نصب هس رو با گوشی موبایل خود که به صورت هوشمند به آینه شما وصل هست رو خاموش و روشن کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ