انواع آینه گرد آرایشگاه

انواع آینه گرد آرایشگاه

آینه‌هایی که امروزه در آرایشگاه و سالن زیبایی استفاده می‌شن، اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. آینه آرایشگاه امروزی عملکرد خیلی بهتری رو داره و می‌تونه به بهتر شدن روند کار هم خیلی کمک کنه. علاوه بر این خیلی ظاهر شیک‌تر و مدرن‌تری هم دارن. انواع آینه گرد آرایشگاه هم یکی از پرطرفدارترین نوع آینه‌هاست. این آینه برای هر سبک آرایشگاهی با هر نوع چیدمانی می‌تونه مناسب باشه و به زیبایی اون اضافه کنه. این آینه‌ها ضمن کاربرد خیلی مهمی که دارن فضای سالن رو هم خیلی تغییر میدن.

انواع آینه گرد آرایشگاه
انواع آینه گرد آرایشگاه

انواع آینه گرد آرایشگاه رو چرا از کمپانی ayneha بخرین

کارگاه تولیدی آینه‌ها انواع آینه گرد آرایشگاه و هر نوع دیگه‌ای از آینه رو به‌بهترین شکل ممکن تولید می‌کنه. ما در ساخت و تولید آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات بهره می‌گیریم تا بتونیم آینه‌های با کیفیت خیلی بالا رو به مشتری‌هامون عرضه کنیم. همچنین تمام مراحل ساخت تا فروش هم به عهده خودمون هست تا در این صورت آینه‌‌ها از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار باشن. امکان خصوصی‌سازی هم وجود داره که بتونین آینه دلخواه خودتون رو حتی از تصورتون هم بهتر داشته باشین.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه لامپی گرد

علاوه بر اینا امتیاز ویژه ما نسبت به رقبا داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌هاست. تا اگر در طول این یکسال هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد ما کاملا پشتیبانی می‌کنیم. حتی اگر شما آینه سفارشی‌تون رو دوست نداشتین هم امکان مرجوع اون وجود داره. البته مواردی مثل شکستگی یا ضربه از سمت مشتری شامل این ضمانت نمی‌شه. اما باقی موارد مثل خرابی لامپ آینه هم شامل این ضمانته.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه نوری آرایشگاه

برای سفارش انواع آینه گرد آرایشگاه برای سالن‌تون و زیباتر کردن اون می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. اگر نیاز به راهنمایی هم داشته باشین، همکاران آینه‌ها پاسخگو هستن تا بتونن شما رو در انتخاب آینه مناسب‌تر با توجه به فضایی که دارین و همینطور بودجه راهنمایی کنن.

چرا انواع آینه گرد آرایشگاه

آینه گرد آرایشگاه شکلی هست که می‌تونه برای هر فضایی مناسب باشه. آینه گرد در عین سادگی خاصی که داره می‌تونه فضای شما رو خیلی تغییر بده و زیباتر کنه. خود این شکل شامل انواع آینه گرد آرایشگاه هست که شما می‌تونین از بین اونا برای سالن‌تون انتخاب کنین. برای آینه گرد آینه‌های مدرنی هستن که این آینه‌های خیلی عملکرد خوبی رو برای آرایشگاه دارن. به‌طوری که دیگه آینه‌های قدیمی خیلی استفاده خاصی ندارن و به‌جای اونا از این آینه‌های جدید استفاده می‌کنن.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد آویزی

چون ضمن عملکرد خوبشون در طراحی و سبک دکوراسیون هم خیلی تاثیر مثبتی دارن. و می‌تونن فضای زیبا و آرامش‌بخشی رو برای شما و مشتری‌هاتون ایجاد کنن. به هر حال در دنیای امروزی الان یکی از فاکتورهای جذب می‌تونه دکوراسیون فضای خدمات‌دهنده باشه. به همین دلیل هم باید شما به‌عنوان سالن‌دار به این موضوع دقت کنین. همونطور که اگر نگاهی هم به آرایشگاه‌های حرفه‌ای و بروز بندازین، می‌بینین که هیچکدوم از آینه‌هایی با سبک قدیمی استفاده نمی‌کنن. پس اگر شما هم برای کارتون تلاش می‌کنین و می‌خواین که حرفه‌ای به‌نظر برسین باید به وسیله مهمی مثل آینه هم خیلی توجه کنین. مثل انواع آینه گرد آرایشگاه که مطمئن باشین فضای شما رو زیباتر جلوه میدن.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه نوری سالن زیبایی

معرفی انواع آینه گرد آرایشگاه

آینه بک لایت

آینه بک لایت یکی از انواع آینه گرد آرایشگاه می‌تونه باشه که اصلی‌ترین مشخصه اون داشتن نورپردازیه. نورپردازی این آینه با به کار بردن چراغ LED پشت آینه ایجاد میشه. که این چراغ یک‌تکه هست و ضخامت کمی هم داره. بنابراین شکل بدی رو در ظاهر آینه ایجاد نمی‌کنه. با به کار بردن چراغ LED در پشت آینه، نوری دور تا دور آینه رو می‌گیره که خیلی جلوه زیبایی رو به آینه میده.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه گرد بک لایت

آینه بک لایت با نورپردازی خودش، عملکرد آینه رو خیلی ارتقا میده. چون وقتی جلوی این آینه بشینین می‌تونین صورت خودتون رو خیلی روشن و واضح در آینه ببینین. بنابراین وقتی به‌عنوان آرایشگر مشتری مقابل آینه قرار بگیره دید خیلی خوبی رو به شما میده. و شما می‌تونین کارتون رو با تسلط بیشتری انجام بدین. چون نور در آرایشگاه فاکتور خیلی مهمی محسوب میشه و باید به شکل درستی هم تامین بشه. که آینه بک لایت یا آینه نوری نور رو مقابل خودش بدون این که سایه‌ای رو ایجاد کنه، منتشر می‌کنه.

آینه چراغ دار

انواع آینه گرد آرایشگاه از آینه دیگه‌ای که می‌تونه ساخته بشه، آینه چراغ دار هست. آینه چراغ دار هم در اون چراغ LED به کار میره که این چراغ روشنایی لازم رو فراهم می‌کنه. چراغ‌هایی که در آینه چراغ دار به کار برده میشن، شکل لامپ‌های معمولی هستن و جداگونه روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده می‌شن. بنابراین برعکس آینه بک لایت، روشنایی مستقیمی دارن.

انواع آینه گرد ارایشگاه
آینه چراغ دار گرد

در این آینه هم روشنایی ایجاد شده طوری هست که مقابل و اطراف آینه خیلی خوب روشن می‌شه. با این وجود برای آرایشگاه خیلی می‌تونه موفق عمل کنه. چون دید واضحی رو به شما میده تا شما هم با دقت بالاتری که براتون ایجاد می‌شه، بتونین بهترین عملکرد خودتون رو داشته باشین.

آینه باکس دار

انواع آینه گرد آرایشگاه حالت دیگه‌ای که می‌تونه باشه به‌حالت آینه باکس‌ دار هست. آینه باکس دار به این صورته که پشت آینه قسمت‌هایی ایجاد شده تا برای قرار گرفتن یکسری وسیله ایجاد شده. در این صورت شما می‌تونین وسیله‌های اضافی و یا موردنیازتون رو در اون قسمت‌ها قرار بدین تا دسترسی بهشون هم خیلی راحت باشه.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه باکس دار گرد

آینه باکس دار فضا رو خیلی مرتب‌تر نشون میده و باعث میشه تا شما با قرار دادن وسیله‌های آرایشگاه در این قسمت بتونین فضای تمیزتری رو ایجاد کنین. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک این آینه‌ها خیلی انتخاب مناسبی هستن. در عین کاربردی بودنشون از زیبایی خاصی هم برخوردارن. که می‌توننن فضای شما رو شیک‌تر و مدرن‌تر نشون بدن.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم می‌تونه یکی از انواع آینه گرد آرایشگاه باشه که خیلی هم کاربردیه. چون این آینه امکان استفاده از هر دو سمت خودش رو به شما میده. و شما می‌تونین با این یک آینه همزمان به دو مشتری خودتون خدمات‌تون رو ارائه بدین. برای ساخت این آینه دو آینه گرد استفاده می‌شه که قسمت‌های پشت اونا روبه‌روی هم قرار می‌گیره. در این صورت شما می‌تونین این آینه رو در قسمت‌هایی مثل قسمت میانی سالن به کار ببرین تا بتونین از این آینه استفاده لازم رو ببرین.

انواع آینه گرد آرایشگاه
آینه دوطرفه

این آینه به‌عنوان آینه میکاپ دوطرفه هم خیلی کاربرد خوبی رو داره و باعث میشه تا شما بتونین نهایت استفاده رو از هر قسمت فضاتون ببرین. بدون این که شلوغی خاصی بخواد ایجاد بشه. و یا مزاحمتی در کارتون ایجاد کنه. و در نهایت آرامش بتونین خدمات خودتون رو به مشتری‌ها عرضه کنین و برای اونا هم فضای خوبی رو ایجاد کنین.

چرا آینه‌های جدید برای انواع آینه گرد آرایشگاه توصیه می‌شن

این آینه‌های مدرنی که معرفی شدن اغلب‌شون دارای نورپردازی هستن. به همین دلیل برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی بهترین انتخاب ممکن هستن. چون همونطور که توضیح داده شد، نوری که منتشر می‌کنن خیلی عملکرد بهتری رو برای آینه ایجاد می‌کنه. همچنین با این آینه‌ها شما می‌تونین نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. تا اگر زمانی نیاز به نور کمتر یا بیشتری وجود داشته باشه، شما بتونین خیلی راحت فراهم کنین.

انواع آینه گرد آرایشگاه
انواع آینه آرایشگاه گرد

علاوه بر این‌ها انواع آینه گرد آرایشگاه که معرفی شدن، دکوراسیون آرایشگاه رو خیلی زیباتر و مدرن‌تر می‌کنن. چون دکوراسیون هم امروزه موضوع خیلی مهمیه که توجه زیادی هم به اون می‌شه. به همین دلیل هم هست که آرایشگاه‌های حرفه‌ای و به‌روز دیگه از آینه‌های قدیمی استفاده نمی‌کنن. پس شما هم به‌عنوان فرد حرفه‌ای در کارتون بهتره که وسیله‌های کارتون هم خیلی حرفه‌ای و به‌روز باشن. در زیر هم ویدئویی آورده شده که آینه گرد در آن به کار رفته. اما همونطور که می‌بینین آینه‌های نورپردازی خیلی زیباتر از آینه‌های معمولی هستن و جلوه بیشتری دارن.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ