آینه نوردار در سبک‌های جدید

انواع آینه نوری آرایشگاه

تمامی طراحان دکوراسیون داخلی از انواع آینه‌های مختلف ، سبک‌ها و اندازه‌های متنوع استفاده می‌کنن تا موجب جذابیت بصری بشن ، بازی‌هایی با نور ایجاد کنن یا فضای با نشاط و شادی رو به وجود آورن. شما می‌تونین با استفاده از آینه نوری آرایشی تو هر سالن آرایشی خودتون ، راه یه طراح خیلی حرفه‌ای رو دنبال کنین. آینه‌های مناسب رو برای منعکس کردن رویاهای تزئینی خود به کار ببندین. تو این مطلب از سایت آینه‌ها نکات کلیدی درباره انواع آینه نوری آرایشگاه رو شرح میدیم. با سایت آینه‌ها تا آخر این مقاله همراه باشین.

آینه آرایشگاه
انواع آینه نوری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه

نقش و ویژگی انواع آینه نوری آرایشگاه تو ارتقای کیفیت فضایی

انواع آینه‌ها قابلیت تاثیرگذاری به سزایی به محیط‌های مختلف و گوناگون دارن. تو فضاهای کوچک ، استفاده از آینه آرایشی نوری ضروری هست. انواع آینه‌ها مخصوصا آینه‌های نوری با بعد بخشیدن به فضا می‌تونن از نظر بصری فضا رو بزرگ‌تر از اندازه واقعی اون جلوه دهن. آینه‌های نوری فضای بسته رو از نظر بصری باز می‌کنن و باعث ایجاد حس آزادی بیشتر برای افراد میشن. بیرون آوردن فضا از کسلی ، کرختی و یکنواختی از ویژگی‌های آینه نوری هستش.

انواع آینه نوری آرایشگاه به خاطر انعکاس تصویر ، حس تحرک ، شادابی و پویایی تو محیط و افراد ایجاد می‌کنن. از ویژگی‌های دیگه آینه میشه به ایجاد حس صمیمیت و شفافیت تو فضای داخلی آرایشگاه اشاره کرد. از اونجا که آینه‌ها بدون هیچ گونه پنهان کاری و در نهایت صداقت ، تصاویر رو منعکس می‌کنن از نظر روانشناختی نیز باعث ایجاد حس صمیمت و صداقت تو محیط میشن. وجود آینه تو فضا ، باعث ایجاد بی‌نیازی حسی ، احساس تعلق ، وجد و نشاط و شادی میشه. انعکاس نور و روشنی بخشی به محیط اطراف از ویژگی‌های دیگه آینه نوری به شمار میاد.

علاقه اشخاص برای دیدن خودشون تو آینه از دوران قدیم مورد توجه بوده. از همین رو انواع آینه‌ها باید به صورت کاملا واقعی و بدون در هم ریختگی و موج ، تصویر افراد و اشیا و نشون بدن. اگه انواع آینه‌ها دارای کیفیت‌های استاندارد نباشن و تو انعکاس تصاویر ، انحنا و نادرستی ایجاد کنن ، قطعا به جای اثر گذار بودن مثبت ، موجب به وجود اومدن تاثیرات منفی تو روح و روان افراد خواهند شد.

مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها با اتکا به تجربیات بی‌شمار خود تو حوزه شیشه و انواع آینه نوری آرایشگاه ، همواره بر اون هست تا با استفاده از شاخص‌های استاندارد و نکات طراحی ، انواع آینه رو به بهترین شکل ممکن برای فضاهای مختلف طراحی و اجرا کنن.

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده درباره آینه نوری در مطالب بالا ، استفاده از آینه تو تمامی محیط‌ها ، اعم از مسکونی ، اداری ، تجاری ، عمومی ، درمانی و … قابل استفاده هست و تو هر فضای ، اگه انتخاب درستی از اون صورت بگیره ، می‌تونه به بهترین شکل ممکن آینه نقش خود رو ایفا کرده و تو هماهنگی کامل با دیگر عناصر فضا قرار بگیره.

انواع آینه نوری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه

کاربرد انواع آینه نوری آرایشگاه 

همانطور که متوجه شدین ، از این آینه نوری آرایشگاه میشه تو سالن‌های آرایشگاهی و یا سالن‌های تئاتر و سینما برای آرایش و گریم استفاده کرد. چراغ‌هایی که تو این آینه نوری مخصوص سالن زیبایی نصب شدن نور مورد نیاز رو فراهم می‌کنن و سبب میشن فرد بتونه صورت خودش رو بهتر ببینه تا رنگ‌ها رو با یکدیگه ترکیب کنه و به روی صورت خود به کار ببره. ولی شاید برای شما دوستان عزیز جالب باشه که بگیم این آینه می‌تونه به عنوان وسیله‌ای تزیینی تو جاهای مختلف نیز مورد استفاده قرار بگیره.

در کنار این کاربرد ، شما می‌تونین انواع آینه نوری آرایشگاه رو تو دکوراسیون داخلی خونه خودتون نیز نصب کنین. به طور مثال آقایون برای تراشیدن ریش صورت خودشون به نور کافی نیاز دارن و این آینه نوری می‌تونه نور مورد نیاز رو فراهم کنه. همچنین ، با توجه به این موضوع که تو این آینه چراغ تعبیه شده ، نور اون به نور پردازی تو محیط کمک خیلی زیادی می‌کنه و این موضوع نقش خیلی مهمی تو زیباتر و شیک‌تر دیده شدن محیط اطراف داره.

همچنین ، با توجه به این موضوع که چراغ‌های انواع آینه نوری آرایشگاه حالتی جذاب به این آینه آرایشی بخشیدن شما می‌تونین این آینه رو تو گوشه سالن آرایشگاهی یا حتی اتاق خواب خود نیز به کار ببرین. چون که وجود آینه نوری آرایشی تو اتاق خواب حالت اتاق رو از حالت پژمرده و دلسرد خارج می‌کنه و تحرک و انرژی خاصی رو به وجود میاره. همچنین ، اشخاصی که به دنبال المان‌های خاص برای استفاده تو اتاق شخصی خود هستن ، می‌تونن این آینه زیبا و شکیل رو مد نظر خود قرار بدن.

انواع آینه نوری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه

مدل‌های انواع آینه آرایشگاه 

همون طور که می‌دونین آینه‌ها فضا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میدن و همین امر باعث میشه برای گریم و آرایش صورت از آینه‌های نوری استفاده بشه آینه‌های گریم نوری با عناوینی چون آینه گریم نوردار ، آینه گریم لامپ‌دار و آینه‌های هالیوودی شناخته میشن. یکی از بهترین گزینه‌ها برای سالن‌های آرایشگاهی آینه‌ لامپی و هالیوودی هستن. این نوع از آینه‌های گریم تو مدل و طرح‌های گوناگون و متنوعی تولید ، عرضه و به فروش میرسه. رنگ بندی‌های زیادی برای این نوع آینه در نظر گرفته شده.

انواع آینه نوری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه

آینه آرایشگاهی چراغ‌دار

از جمله انواع آینه‌های آرایشگاه که کاربرد گسترده‌ای دارن آینه چراغ‌دار آرایشی هست. از این نوع آینه تو سالن‌ها و مزون‌ها و بوتیک‌ها و حتی تو منازل استفاده میشه. از چراغ‌هایی که تو آینه کار گذاشته شده کمک گرفته میشه تا چهره بهتر نشون داده بشه و عیوب و  نقص اون برطرف بشه. از این نوع آینه‌ها تو سالن‌های آرایشی ، گریم تئاتر و سینما استفاده میشه و مدل‌های کوچک و قابل حمل اون‌ها تو منازل کاربرد دارن.

انواع آینه نوری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه

انواع آینه نوری آرایشگاه گرد

از جمله انواع آینه نوری آرایشگاه پرکاربرد آینه نوری گرد هستش. احتمالا آینه‌های گرد نوری رو تو سالن‌های آرایشی و یا حتی تو موقع آرایش مشتریان دیده باشین از اون‌ها برای گریم عروس‌ها و افراد دیگه استفاده میشه. اون‌ها رو رو به روی آینه‌هایی می‌نشونن که اطراف اون ، چراغ‌هایی گذاشته شده که تو حین کار ، روشن میشن. به این نوع آینه‌ها در اصطلاح ، آینه گریم گفته میشه.

لازم به ذکره انواع آینه گرد نوری آرایشگاه تو بیشتر آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها و بوتیک‌ها و فضاهای این چنینی استفاده میشه حتی تو منازل هم می‌بینیم که برای به کار بردن فنون آرایشی برای سبک‌های مختلف آرایشی از این نوع آینه‌ها بهره می‌برن. آینه‌های نوری تو انواع و اقسام مختلف و گوناگونی تولید و به فروش میرسن. برای خرید این نوع آینه‌های نوری آرایشگاهی و بهره‌مندی از مزیت‌های بی‌شمار اون می‌تونین به تولیدات سایت آینه‌ها مراجعه و خرید خودتون رو تکمیل کنین. 

انواع آینه نوری آرایشگاه
با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه

برای ثبت بروزترین سفارشات خود با سایت آینه‌ها در ارتباط باشین

سایت آینه‌ها خریدت رو به تجربه‌ای خیلی عالی تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه نوری آرایشگاه در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات سایت آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه نوری آرایشگاه خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ