انواع آینه نوردار میکاپ

انواع آینه نوردار میکاپ

آینه برای انجام برخی از کارها مثل آرایش و میکاپ از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستش. آینه به‌قدری مهمه که بدون وجود آینه اصلا امکان میکاپ وجود نداره. وجود آینه از ابتدا تا انتهای انجام میکاپ نیاز هستش. این اهمیت بالای آینه باعث شده تا دیگه آینه‌های قدیمی و معمولی جایگاهی رو به‌عنوان آینه میکاپ نداشته باشن. به جای اون‌ها انواع آینه نوردار میکاپ امروزه معرفی شدن که از هر نظری نسبت به آینه‌های قدیمی ارجحیت دارن. آینه‌های قدیمی فقط یک صفحه شفاف بدون هیچ قابلیت خاصی هستن که تقریبا استفاده از اون‌ها منسوخ شده.

انواع آینه نوردار میکاپ
انواع آینه نوردار میکاپ

انواع آینه نوردار میکاپ به چه آینه‌ای میگن

انواع آینه نوردار میکاپ که در این متن به اون می‌پردازیم، آینه‌هایی با قابلیت نورپردازی هستن. البته داشتن نور تنها قابلیت اون‌ها نیست. اما میشه گفت که اصلی‌ترین مشخصه این آینه‌ها، همین نورپردازی هست که این آینه‌ها دارا می‌باشن. نور آینه به‌دلیل استفاده از چراغ LED پشت آینه هستش. چراغی که برای آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره، از نظر شکل ظاهری نواری شکله. یعنی یک‌تکه هست و همینطور ضخامت کمی هم داره که خیلی راحت پشت آینه قرار داده میشه. این چراغ به‌گونه‌ای برای آینه کار گذاشته میشه که هیچ اشکالی رو در ظاهر آینه ایجاد نمی‌کنه.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه گرد نوری

در عوض یک نور خیلی ملایم و طبیعی رو برای آینه به‌صورت مخفی ایجاد می‌کنه که جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه. انواع آینه نوردار میکاپ با این نور ملایم خودشون به داشتن یک میکاپ تمیز و زیبا کمک می‌کنن. کمک اون‌ها از این طریق هست که نور خودشون رو به‌طور یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر می‌کنن. این نور اطراف خودش و به‌خصوص مقابل خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. بنابراین وقتی برای انجام میکاپ جلوی آینه قرار می‌گیرین، می‌تونین خیلی بهتر خودتون رو در آینه نگاه کنین.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه نوری سالن زیبایی

برای انجام میکاپ،نور کافی و خوب به همراه یک تصویر واضح و شفاف در روند میکاپ خیلی تاثیرگذارن. درواقع انواع آینه نوردار میکاپ با دید خیلی بازی که برای شما ایجاد می‌کنن، باعث میشن تا خودتون هم بتونین یک آرایش خیلی خوبی رو برای خودتون انجام بدین. حتی اگر میکاپ آرتیست هم بخواد کار میکاپ رو انجام بده با وجود تخصص در این حرفه، می‌تونه یک آرایش خیلی تمیزتر و بی‌نقص‌تری رو داشته باشه. چون هیچ‌وقت بدون نور و تصویر نمیشه یک میکاپ حرفه‌ای رو انجام داد.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه نوردار میکاپ

انواع آینه نوردار میکاپ چه مزیتی رو نسبت به آینه‌های دیگه دارن

همونطور که گفته شد داشتن نور مناسب و خوب، مهم‌ترین ویژگی انواع آینه نوردار میکاپ هستش. که طراحی این آینه باعث شده تا بتونین در انجام یک میکاپ بهتر، اون رو به کار ببرین. چیزی که آینه‌های معمولی هیچ‌وقت اون رو دارا نبودن. و برای داشتن نور هنگام آرایش باید از ابزار روشنایی دیگه‌ای استفاده کنین. که اون‌ها نمی‌تونن نوری که آینه نوردار ایجاد می‌کنه رو داشته باشن. نور این آینه دقیقا جلوی خود آینه رو خیلی خوب روشن می‌کنه. که این مدل روشنایی با چراغ‌های دیگه امکان‌پذیر نیست.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه نوردار مدرن

همچنین در کنار عملکرد خیلی فوق‌العاده‌ای که انواع آینه نوردار میکاپ داره، به زیبایی آینه هم توجه خاصی شده. تا بتونه وقتی در فضایی قرار می‌گیره، زیبایی و جلوه خاصی رو هم به اون فضای ببخشه. چون آینه در طراحی داخلی و چیدمان خیلی وسیله مهمی محسوب میشه. و باعث میشه تا فضایی که در اون قرار گرفته بزرگ‌تر و روشن‌تر و به‌صورت کلی دلبازتر به نظر برسه. که این ویژگی رو آینه به‌خاطر انعکاسی که در اون رخ میده، داره. پس اگر شما هم دنبال آینه‌ای با کارکرد عالی و بسیار زیبا برای میکاپ می‌گردین، پیشنهاد ما به شما انواع آینه نوردار میکاپ هستش که می‌تونه کامل خواسته‌های شما رو به‌عنوان یک آینه برآورده کنه.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه بک‌لایت

انواع آینه نوردار میکاپ بیشتر در چه فضاهایی کاربرد داره

انواع آینه نوردار میکاپ برای هرجایی که نیاز به آینه آرایشی وجود داشته باشه، قطعا بهترین انتخاب هستش. اما در قسمت زیر به چندتا از مهم‌ترین موارد استفاده این آینه‌ها اشاره می‌کنیم که آینه نوردار انتخاب ایده‌آلی برای اون‌ها محسوب میشه.

آرایشگاه

وقتی حرف از آرایش و میکاپ میشه، ناخودآگاه ذهن‌ها به‌سمت آرایشگاه و سالن زیبایی میره. به این دلیل که در این فضا میکاپ و آرایش خیلی حرفه‌ای و تخصصی انجام میشن. و این انتظار هم وجود داره که ابزاری هم که برای میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیره، حرفه‌ای باشن. آینه هم که مشخصه که چقدر اهمیت داره. بنابراین انواع آینه نوردار میکاپ می‌تونن بهترین انتخاب ممکن برای آینه باشن. چون با توجه به مزایا و قابلیت‌هایی که دارن، باعث میشن تا بتونین به‌عنوان آرایشگر، میکاپ خیلی بهتری رو به مشتری‌تون ارائه بدین.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه نوردار آرایشگاهی

همینطور انواع آینه نوردار میکاپ ضمن این که در انجام کارهای آرایشی خیلی به شما کمک می‌کنن، در ایجاد یک فضای زیبا و جذاب هم نقش مهمی رو دارن. با توجه به این که آینه در خیلی از قسمت‌های آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره، پس بیشتر از هر چیزی در دکوراسیون سالن هم اهمیت داره. آینه نوردار هم می‌تونه با ظاهر خیلی زیبای خودش، توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه. تا هر کسی که به سالن میاد رو محو زیبایی خودش کنه. اگر خودتون هم آرایشگاه‌های امروزی رو بررسی کنین، می‌بینین که هیچ‌کدوم از اون‌ها دیگه آینه‌های قدیمی رو به کار نمی‌برن. و آینه‌های مدرن امروزی رو جایگزین اون‌ها کردن.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه سالن زیبایی

خونه

خیلی اوقات خانم‌ها برای آرایش و میکاپ نیازی نیست که به آرایشگاه برن و برای این کار هرینه‌ای کنن. مثلا برای میکاپ روزانه و یا برخی از مراسم‌ها ترجیح بر این هست که خودشون این کار رو انجام بدن. با این وجود انواع آینه نوردار میکاپ که اصلا برای همین کار طراحی شدن، می‌تونن خیلی مفید باشن. با آینه نوری شما دید خیلی بهتری دارین و می‌تونین یک میکاپ خیلی حرفه‌ای رو برای خودتون انجام بدین. همچنین با این آینه فضای خودتون رو هم خیلی زیباتر می‌کنین. چون آینه نوردار آرایشی جلوه خیلی خاصی رو ایجاد می‌کنه.

انواع آینه نوردار میکاپ
آینه رومیزی نوری

انواع آینه نوردار میکاپ رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

انواع آینه نوردار میکاپ و انواع دیگه آینه در این کارگاه تولید میشن. کیفیت آینه‌ها بسیار بالا و از استانداردهای بالایی برخوردارن. تمام مراحل ساخت آینه‌ها تا فروش توسط مجموعه انجام میشه. به همین دلیل آینه‌ها کیفیت بالا و قیمت مناسب دارن. چون اولویت برای ما رضایت مشتری هست که همیشه سعی می‌کنیم به‌گونه‌ای باشیم تا بتونیم بالاترین میزان رضایت مشتریان رو کسب کنیم.

انواع آینه نوردار میکاپ
انواع آینه نوردار میکاپ

علاوه بر موارد بالا ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی تمام آینه‌ها وجود داره. این ضمانت این اطمینان رو ایجاد می‌کنه تا اگر هر اتفاقی هم برای آینه ایجاد بشه، نیازی به نرانی و پرداخت هزینه نیست. در صورت بروز هر مشکلی فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. ضمانت مرجوعی هم روی آینه‌ها وجود داره. در صورتی که از آینه رضایت نداشتین، می‌تونین آینه رو برگردونین.

برای سفارش انواع آینه نوردار میکاپ می‌تونین با شماره‌های مجموعه که  09901717305 و 02188068352 هستن، تماس بگیرین. همکاران ما اماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان هستن تا بتونن شما رو در یک خرید بهتر راهنمایی کنن. آدرس کارگاه تولیدی آینه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ