آینه گریم ارومیه

انواع آینه میکاپ

نیاز آرایشگرها ، مخصوصا آرایشگرهای حرفه‌ای از یه جایی به بعد با آینه‌ ساده راه نیفتاد. اون نتیجه بی نقصی که می‌خواستن نیازمند نور به مقدار کافی و از زاویه‌ی درست بود. اینجوری بود که احساس نیاز به یک آینه نوری باعث تولید آینه‌های میکاپ شد. هرچند انقدر ظاهرشون خوشگله توی عرصه‌های دیگه هم مورد استفاده قرار گرفتن لی کاربری اصلی‌شون برای میکاپه. میون آینه‌های نوری بعضیاشون برای میکاپ توی سالن مناسب‌ترن بعضیاشون برای خونه و بعضیاشون برای موارد خاص. باهام بیا دونه دونه بررسی می‌کنیم وبهت می‌گم کدومشون برای تو مناسب‌تره.

انواع آینه میکاپ

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ
  • آینه میکاپ بک لایت
  • آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه میکاپ با نور نواری

آینه میکاپ بک‌لایت

یکی از انواع آینه‌های میکاپ آینه های بک‌لایت هست که با نصب چراغ های ال ای دی در پشت آینه می‌توان نور ملایمی رو در دور تا دور آینه ساطع کرد.این آینه‌ها برای جذب مشتری و حس ایجاد آرامش بسیار مناسب هست و یکی از زیباترین و مدرن‌ترین آینه‌های میکاپ و آرایشی شناخته شده هست. که می‌تونی با مدل‌های مختلف که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد آنها را خاموش و روشن و یا شدت اونو نیز کم و زیاد کرد. 

اگه محیطی که می‌خوای توش از آینه میکاپ استفاده کنی ، نور طبیعی زیادی داره یا دست کم توی محیط از چراغ‌های زیادی استفاده شده یا اگه جزو کسایی هستی که بهرحال از رینگ‌لایت استفاده می‌کنن موقع میکاپ این مدل آینه میکاپ خوراکته. چون نور سافت و نرمی داره و مقدارش زیاد نیست برای همین نیازمند نور زیادی توی محیطه. اگه نور زیادی ندره محیطی که می‌خوای توش از این آینه استفاده کنی ، پیشنهاد نمی‌دم بخریش ، بیا مدل بعدی به دردت می‌خوره.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل بک لایت

آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه‌های چرا‌غ‌دار هالیوودی نیز یکی از انواع آینه میکاپ هستن که برای گریم و میکاپ تخصصی استفاده می‌شه و میترکونه. دورتادور این آینه‌ها همون‌طور که توی عکس میبینی چراغ‌گذاشته میشه. بسته به مدل و نیاز و سلیقه فاصله و جایگاه قرارگیری لامپ‌ها می‌تونه متفاوت باشه. نور این مدل آینه بیشتر از مدل بک‌لایت هست و برای حرفه میکاپ گزینه مناسب‌تری هست مخصوصا اگه نورمحیطت مورد نظرت خیلی زیاد نیست.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

نور طبیعی‌ای که این مدل آینه ایجاد میکنه باعث می‌شه میکاپ‌کار یا متخصص گریم بتونه آرایش و گریم بهتری رو بر روی پوست انجام بده و عیب‌های آرایشی کارش رو بهتر ببینه تا بتونه برطرفش کنه و یه کار پرفکت ارائه بده. امروزه از این آینه‌های چراغ‌دار و یا به اصطلاح هالیوودی در اتاق‌های منزل و یا بسیاری از مزون‌ها نیز برای جذب مشتری و نور خفن و زیادی که داره استفاده می‌شه .این آینه‌ها می‌تونن با لامپ‌های مهتابی و آفتابی بر روی آینه تولید بشن یا حتی نورهای رنگی.

شکل‌های انواع آینه میکاپ

  • آینه میکاپ مستطیل شکل
  • آینه میکاپ دایره‌ای
  • آینه میکاپ مربعی
  • آینه میکاپ بیضی
  • آینه میکاپ دفرمه

آینه مستطیل شکل

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

همون‌طور که گفته شد ، آینه‌های آرایشی انواع مختلفی دارند یکی از این آینه‌ها که میشه گفت پرفروش‌ترین نوع آینه میکاپ به حساب میاد آینه مستطیلی شکل هست که مثل قانون انرژی میمونه. چون آینه مستطیلی هیچ وقت از بین نمیره بلکه از مدلی به مدل دیگه تبدیل می‌شه. می‌خوام بگم این آینه هیچ وقت از مد نمی‌افته و هیچ زمانی قدیمی نمی‌شه پس اگر دنبال یه آینه هستی که سال‌های طولانی ازش استفاده کنی و خیالت راحت باشه همیشه رو بورسه بهترین کار اینه که آینه هالیوودی مستطیلی بخری آینه‌های مستطیل شکل به راحتی در فضاهای مختلف قرار می‌گیرند و جلوه زیادی به فضای تو میدن

آینه مربعی شکل

انواع آینه میکاپ

آینه‌های مربعی شکل برای اون دسته از افرادی که دوست دارند آینه مینیمال و مدرن بخرند همیشه گزینه مناسبیه آینه میکاپ مربعی در شکل‌های متنوع تولید می‌شه و دارای کیفیت‌های گوناگونی هست معمولاً هرچی کیفیت آینه بالاتر باشه قیمت نهایی آینه هم افزایش پیدا می‌کنه اما ما تنها شرکتی هستیم که آینه مربعی رو نصف قیمت بقیه بازار اما بالاتر از کیفیت محصولاتی که تو بازار می‌بینی تولید می‌کنیم آینه مربعی به صورت قاب‌دار یا بدون قاب ساده یا آویزدار و همچنین ایستاده پایدار تولید می‌شه که می‌تونی با توجه به کاربردی که از آینه مدنظرت هست خریدت رو نهایی کنی

آینه میکاپ دفرمه

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ

اگر بهت بگم یه آینه وجود داره که عاشقش میشی باور می‌کنی اگر جزو اون دسته از مشتری‌هایی هستی که خوش سلیقه‌ای و سخت پسند و باید کل بازار رو بگردی تا آینه مد نظرت رو پیدا کنی الکی وقتت رو تلف نکن! بیا من بهت بگم کدوم مدل برازندته آینه دفرمه به روزترین مدل از انواع آینه میکاپ به حساب میاد که هر کسی که عاشق میکاپه یا آرایشگره باید یه دونه از این مدل رو داشته باشه تا بتونه به خودش بگه خوش سلیقه آینه دفرمه در انواع مدل‌های مختلف تولید میشه و میشه گفت قشنگ‌ترین مدلش آینه بک لایت دفرمه هست البته از حق نگذریم آینه هالیوودی دفرمه هم زیبایی خیلی زیادی داره نور مستقیمی که داره به میکاپ بهتر و دقیق‌تر شما کمک می‌کنه

آینه میکاپ گنبدی شکل

انواع آینه میکاپ

آینه گنبدی چیزی فراتر از یک آینه معمولی برای میکاپ به حساب میاد منظور من اصلاً آینه گنبدی معمولی که هر جایی پیدا میشه نیست من دارم در مورد آینه گنبدی هالیوودی صحبت می‌کنم که هر کسی رو لایق داشتنش نمی‌دونم فقط اگر حرفه‌ای هستی دنبال یه محصول تاپ می‌گردی این آینه رو بخر آینه گنبدی تو هر فضایی که قرار بگیره اینقدر زیبایی به اون فضا میده ه هر کی آینه جدیدت رو ببینه دهنش باز می‌مونه اگر هنوزم برای خریدن آینه گنبدی میکاپ شک داری باید نمونه کارهایی که داریم رو ببینی باور کن قبل و بعد زندگیت با خرید آینه گنبدی آرایشی خیلی فرق می‌کنه و وقتی این آینه رو داشته باشی متوجه میشی که نداشتنش چه ضرر بزرگی بوده

آینه دایره‌ای شکل

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل بک لایت

یکی دیگه از آینه‌هایی که هیچ وقت تکراری نمی‌شه و همیشه رو بورسه آینه گرد آرایشی هست که جدیداً مدل‌های خیلی لوکسی ازش تولید میشه مطمئناً توی پینترست نمونه‌های خیلی لاکچری از آینه‌های دایره‌ای شکل رو دیدی و حتماً می‌دونی که هر چقدر هم بگردی نمونه کاملاً مشابهش رو تو بازار ایران پیدا نمی‌کنی ما من میگم راه دور نرو با شماره‌ای که انتهای این مطلب قرار دادیم تماس بگیر عکس آینه رویایی مد نظرت رو برای ما ارسال کن یک آینه دقیقاً با همون ویژگی‌ها و با همون ظاهر از ما تحویل بگیر خیالتم راحت باشه وقتی آینه رسید دستت اگر دقیقاً همون چیزی که می‌خوای نبود می‌تونی مرجوعش کنی و تمام پولی که در ازاش پرداخت کردی رو پس بگیری

آینه میکاپ قاب‌دار بهتره یا بی‌قاب؟

آینه میکاپ می‌تونه به طور قابدار و یا بدون قاب (فریم‌لس) تعبیه و طراحی بشه. اگه منزل و یا سالن آرایشیت با سبک دکوراسیون ساده هست پیشنهاد ما نزدن قاب برای آینته اما اگر فضای سالن آرایشگاهی و یا هر سالنی که می‌خواید آینه تهیه کنین سلطنتی کلاسیک و مدرن هست بهتر اینه که مطابق با اون سبک دکوراسیون قاب مناسبی هم سفارش بدی. تنوع توی قاب‌ها زیاد هست و می‌تونی دقیقا اونی که دلت می‌خواد رو پیدا کنی.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل قاب‌دار چراغ‌دار

 به طور مثال آینه هالیوودی می‌تونه یک قاب از جنس upvc چوبی فلزی و یا ام دی اف ساخته بشه. که بهترین نوع و جنس قاب‌ها یو پی وی سی هست چون از نظر رطوبت و عملکرد خیلیعالی عمل می‌کنه. اینطوری که توی فضاهای مرطوب پوسیده نمی‌شه و زنگ نمی‌زنه و مناسب با هر شرایط آب و هوایی هست.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل قاب‌دار هالیوودی

اگر سالن و محیطت دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک داره بهترین رنگ برای قاب آینه رنگ‌های گرم مانند طلایی بژ و رنگ‌های قهوه‌ای هست. اما اگر طراحی و دکوراسیون سالن و محیط مورد نظرت مدرن باشه بهتر هست از رنگ‌های خنثی مانند سفید یا طوسی استفاده کنی.

آینه میکاپ دو طرفه آرایشگاه

این مدل آینه هالیوودی برای خونه پیشنهاد نمیشه. اگر می‌خوای از محیطت بهترین استفاده روببری جای اینکه آینه‌هارو بچسبونی به دیوار . هر آینه فقط کار یک مشتری رو راه بندازه ، می‌تونی توی طراحی دکوراسیونت از آینه‌های دو طرفه استفاده کنی. اینطوری هم‌زمان کار دوتا مشتری راه میفته و کمتر مشتری‌هات توی صف انتظار می‌مونن.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل دوطرفه

اگه جزو کسایی هستی که دوست ندارن آینه رو بر روی دیوار میخکوب کنن این مدل از بهترین گزینه‌ها هست. می‌تونی به جای گذاشتن آینه بر روی دیوار دور تا دور سالن خود رو مبلمان کنی تا مشتریات قبل از این که نوبتشون بشه در اونجا به انتظار بنشینن. از وسط سالن هم برای آینه‌های دو طرفه استفاده می‌کنی. البته این صرفا یه ایده هست و تو هزارجور میتونی از این مدل آینه استفاده کنی.

آینه میکاپ قدی یا سرتا سری

یکی دیگر از انواع آینه میکاپ آینه‌های قدی و یا یکسره در سالن‌های زیبایی هست بیشتر از این آینه‌ها برای سالن‌هایی که فضای کوچکی دارن و یا نور کافی به سالن اونا بازتاب نمی‌کنه استفاده می‌شه.

انواع آینه میکاپ
انواع آینه میکاپ مدل قدی

با گذاشتن آینه‌های سرتاسری بر روی یک دیوار و یا آینه‌های قدی می‌توان نور بیشتری رو به محیط بخشید همچنین فضا رو دلباز‌تر و بزرگتر نیز نشون داد.در غیر این صورت این نوع آینه‌ها بیشتر برای مزون‌هایی که لباس می‌فروشن استفاده می‌شه تا مشتری بتونه خود رو سرتاسری در درون آینه ببینه.

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی

اگر آینه‌های نور دار را برای سالن میکاپ خود انتخاب کردین بهترین نوع آینه های نور دار ریموت دار یا کنترلی می باشد به طوری که بتونین در هر کجای سالن خود که ایستادین نور آینه خود رو خاموش و روشن کنین و یا حتی بتونین شدت نور رو کم و زیاد کنین و اگر آینه شما نورش چند رنگ هست بتونین از آفتابی به مهتابی نور رو تغییر حالت بدین.

علاون بر اون با داشتن این نوع آینه‌ها دیگر نگران لکه دار شدن آینه‌ی خود توسط لمس کردن آینه نیستین و آینه‌ی خود رو تمیز تر نگه‌ می‌دارین.

از کجا آینه میکاپ بخریم؟

می‌دونستی می‌تونی بهترین آینه‌های میکاپ رو با بهترین قیمت‌ها به کارگاه آینه‌ها سفارش بدی. ما در اولین فرصت آینه‌ی تو رو با بهترین متریال روز دنیا مشابه متریال‌های خارجی به دستت می‌رسونیم. فقط کافی هست که با تماس گرفتن و یا سفارش به صورت اینترنتی آینه قشنگت رو درب منزل تحویل بگیری.با این کار علاوه بر اینکه در زمان و هزینه‌هات صرفه‌جویی کردی باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله کاهش آلودگی هوا و ترافیک‌های بین شهری می‌شی.

با انتخاب کمپانی ayneha برای ساخت آینه‌ی خود مطمئن باشین که بهترین کیفیت رو از کارگاه آینه‌ها با بهترین قیمت خریداری می‌کنین.هدف ما جلب رضایت شماست…

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ پینترستی از کجا گیر بیارم؟

سلام از سایت ما 🙂

بهترین مدل آینه میکاپ

حرفه‌ای ترین مدل آینه هالیوودیه و اصلا از اول هدف از تولید این مدل آینه این بده که آینه میکپ بی نقص باشه که مه نیازهای یه میکاپ آرتیست رو برطرف کنه. این آینه هم خودش مدل‌های مختلفی داره مثلا…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ