انواع آینه متحرک نوری

انواع آینه متحرک نوری

آینه از ابزار ضروری محسوب میشه که می‌تونه استفاده روزانه و در برخی از فضاها خیلی مهم‌تر هم تلقی بشه. همین اهمیت بالای آینه‌ها موجب شده تا روی آینه‌ کارهای بسیاری انجام بشه. تا در نهایت هم شاهد آینه‌های مدرن و با قابلیت‌های فوق‌العاده باشیم. یکی از انواع پرکاربرد آینه می‌تونه انواع آینه متحرک نوری باشه. خود این آینه‌ها هم از تنوع خوبی برخوردار هستن که می‌تونین با توجه به فضا و نیازی که دارین، خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. و خودتون متوجه مزایای فوق‌العاده این آینه‌ها نسبت به آینه‌های قدیمی باشین.

انواع آینه متحرک نوری
انواع آینه متحرک نوری

توضیح و شناخت انواع آینه متحرک نوری

انواع آینه متحرک نوری که در این متن به اون‌ها می‌پردازیم، آینه‌هایی با قابلیت نورپردازی عالی هستن. نورپردازی آینه نوری به این صورت انجام میشه که از یک چراغ یک‌تکه و نواری شکل به نام LED پشت آینه استفاده میشه. وقتی چراغ پشت آینه کار گذاشته بشه، نور مخفی و ملایمی رو برای آینه ایجاد می‌کنه. این نور می‌تونه برای روشن کردن اطراف آینه و دید روشن در آینه، کاملا کافی باشه. وقتی روبه‌روی آینه بایستین برای دیدن خودتون در آینه، با نور منتشر شده از چراغ‌های آینه می‌تونین خیلی بهتر و واضح‌تر خودتون رو تماشا کنین.

انواع آینه متحرک نوری
آینه رومیزی نوری

روشنایی منحصربه‌فردی که انواع آینه متحرک نوری از خودشون برای دید واضح در آینه منتشر می‌کنن، درست‌ترین شکل نورپردازی هستش. به این جهت که نور کاملا یکدست و در جای مناسبی تابیده میشه تا بتونه اطراف خودش رو خیلی خوب و بدون هیچ سایه‌ای روشن کنه. وقتی از ابزار روشنایی دیگه مثل لوستر و… استفاده میشه اون‌ها نمی‌تونن نور خودشون رو مثل آینه نوردار و به اون شکل منتشر کنن. بنابراین برای انجام یکسری از کارها که نیاز به آینه در اون حتما وجود داره، آینه‌های متحرک نوری بهترین انتخاب می‌تونن باشن.

انواع آینه متحرک نوری
آینه قدی نوری

مزیت‌های انواع آینه متحرک نوری چه مواردی هست

انواع آینه متحرک نوری همونطور که گفته شد با نوری که منتشر می‌کنن باعث میشن تا بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر بتونین در آینه دیده بشین. اما جدا از این موضوع متحرک بودن آینه هم می‌تونه مزیت دیگه اون باشه. آینه متحرک رو شما خیلی راحت می‌تونین جابه‌جا کنین بدون این که آسیبی بخواد به آینه وارد بشه. چون گاهی نیاز به جابه‌جایی این آینه وجود داره و ممکنه که از آینه در جای دیگه‌ای بخواید استفاده بشه. یا این که دوست دارین تغییری در دکوراسیون و چیدمان داخلی ایجاد کنین. در این صورت با وجود متحرک بودن آینه خیلی راحت می‌تونین آینه رو به جای جدید خودش منتقل کنین.

انواع آینه متحرک نوری
آینه نوری چرخ‌دار

همچنین در کنار کارآیی که انواع آینه متحرک نوری دارن، روی زیبایی این آینه‌ها هم خیلی کار شده. تا بتونن در فضایی که قرار می‌گیرن، اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی و جلوه خودشون قرار بدن. آینه‌ها یک وسیله مهمی در طراحی و چیدمان داخلی شناخته میشن. به همین دلیل هم هست که ظاهر و زیبایی آینه اهمیت کمتری از عملکرد اون نداره.

انواع آینه متحرک نوری
آینه نوری گرد

انواع آینه متحرک نوری بیشتر در چه مواردی کاربرد دارن

منعی برای فضایی که انواع آینه متحرک نوری در اون قرار می‌گیرن، وجود نداره. اما برای برخی از فضاها آینه نوری متحرک بهترین انتخاب می‌تونه باشه که در قسمت پایین به اون‌ها اشاره می‌کنیم.

سالن زیبایی

سالن زیبایی یک فضای عالی برای قرارگیری انواع آینه متحرک نوری هستش. آینه از مهم‌ترین وسیله‌ها برای هر آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب میشه. عملکرد و ظاهر آینه در این فضا از اهمیت خیلی بالاتری برخوردار هستش. به همین دلیل حتما بهتره که از آینه‌های مدرن و امروزی استفاده بشه. چون این آینه‌ها از هر جهتی نسبت به آینه‌های معمولی و قدیمی برتری خاصی دارن. شما با این آینه‌ها دید بهتری رو روی مشتری دارین. و همین موجب میشه تا بتونین کار خودتون رو خیلی بهتر و بی‌نقص‌تر اجرا کنین.

انواع آینه متحرک نوری
آینه نوری آرایشگاه

همچنین زیبایی دکوراسیون شما یک موضوع خیلی مهمی هست که باید به اون هم به اندازه کافی بپردازین. با استفاده از انواع آینه متحرک نوری می‌تونین فضای سالن خودتون رو خیلی مدرن‌تر و شیک‌تر جلوه بدین. چون وقتی شما مدعی حرفه‌ای بودن در کارتون رو دارین، باید به همون میزان هم فضای کاری حرفه‌ای داشته باشین. تا مشتری‌هایی که به سالن شما میان بتونن این رو از فضای سالن بفهمن. ویترین کار شما درواقع همین فضای سالنی هست که ایجاد می‌کنین. اگر سالن‌های امروزی رو هم مورد بررسی قرار بدین، می‌بینین که اون‌ها هم از آینه‌های مدرن اینچنینی استفاده می‌کنن.

انواع آینه متحرک نوری
آینه نوری ایستاده

مزون

از موارد دیگه برای استفاده از انواع آینه متحرک نوری، مزون‌ها و فروشگاه‌های مختلف به‌خصوص البسه هست. آینه برای مزون هم نباید یک آینه معمولی باشه. چون آینه در انتخاب مشتری خیلی موثر هستش. مشتری بر اساس فضایی که ایجاد می‌کنین، انتخاب می‌کنه که به مزون شما بیاد. و بعد از پرو لباس ترجیح بر این هست که بتونه از آینه‌ای استفاده کنه که بتونه خودش رو واضح و کامل در آینه ببینه. بنابراین آینه نوری خیلی گزینه مناسبی هستش. و با دی دخیلی بازی که برای مشتری شما ایجاد می‌کنه، باعث میشه بتونه دید بهتری داشته باشه و راحت‌تر تصمیم‌گیری هم کنه.

انواع آینه متحرک نوری
آینه نوری برای مزون

همچنین شما با به کار بردن انواع آینه متحرک نوری یک فضای خیلی شیک و زیبایی رو ایجاد می‌کنین که می‌تونه توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه. چون این آینه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل میشه. و مزون رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده.

خونه

هر خونه‎ای هم قطعا نیاز به آینه داره. و بین انواع مختلف آینه‌ها، انواع آینه متحرک نوری می‌تونن گزینه خیلی مناسبی باشن. به این دلیل که با نور خوبی که منتشر می‌کنن به شما دید خوبی از خودتون رو میدن. به‌خصوص برای میکاپ و اصلاح که انجام میدین، این آینه به شما کمک می‌کنه. تا دقت بالایی رو روی خودتون داشته باشین. و بتونین خیلی حرفه‌ای و درست کار موردنظر خودتون رو انجام بدین.

انواع آینه متحرک نوری
آینه متحرک پایه‌دار

حتی برای یک دیدن ساده هم انواع آینه متحرک نوری خیلی آینه مناسبی هستن. چون با روشنایی خوب خودشون دید بهتری رو به شما می‌بخشن. همچنین با این آینه می‌تونین دکوراسیون داخلی خودتون رو خیلی بهبود ببخشین. و زیبایی خاصی رو به خونه‌تون به ارمغان بیارین.

انواع آینه متحرک نوری چرا بهتره از کارگاه تولیدی آینه تهیه بشه

در این کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین مثل انواع آینه متحرک نوری که در اینجا در مورد اون صحبت شد، تولید میشه. تمام آینه‌ها در شرایط استانداردی از نظر کیفیت تولید میشن. و به همین دلیل کیفیت آینه‌ها تضمین‌شده هستش. علاوه بر کیفیت، قیمت آینه‌ها هم بسیار مناسب هست. چون سعی کردیم با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب رو به مشتریان خودمون عرضه کنیم.

انواع آینه متحرک نوری
انواع آینه متحرک نوری

علاوه بر این‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها وجود داره. تا با این ضمانت این اطمینان برای شما ایجاد بشه که اگر هر اتفاقی هم برای آینه احیانا به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از طرف شما نیست. فقط مواردی مثل شکست و یا ضربه خوردن آینه می‌تونه شامل این ضمانت نباشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها وجود داره. تا در صورت مورد پسند واقع نشدن، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

 شماره‌های  09901717305 و 02188068352 راه‌های ارتباطی ما هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و ثبت سفارش خودتون رو برای انواع آینه متحرک نوری انجام بدین. هر سوالی هم داشته باشین، می‌تونین از همکاران ما بپرسین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ