آینه گریم گرد چراغ‌دار

آینه گریم گرد چراغ‌دار

آینه یک ابزار ضروری در زندگی انسان امروزی محسوب میشه. به‌خصوص برای بعضی از کاربردها این اهمیت چندین برابر میشه. مثل گریم و میکاپ که آینه خیلی در روند کار هم می‌تونه کمک کنه. آینه‌های مختلفی هم برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرن که هر کدوم مزایای خاص خودشون رو دارن. اما آینه گریم گرد چراغ‌دار یکی از بهترین آینه‌ها برای این کار هستش که اتفاقا تازگی‌ها هم خیلی مورد توجه قرار گرفته. چون عملکردی رو از خودش ارائه میده که قابل مقایسه با آینه‌های دیگه نیست. حالا در قسمت پایین‌تر بیشتر در مورد این آینه توضیح میدیم. و می‌تونین انواع عکس آینه گریم رو هم ببینین.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گریم گرد چراغ‌دار

معرفی کلی آینه گریم گرد چراغ‌دار

آینه گریم گرد چراغ‌دار آینه‌ای هستش که دور اون و یا اگر قابی داشته باشه، دور قاب تعدادی چراغ کار گذاشته میشه. این چراغ‌ها رو برای این که نور خیلی یکدست و بدون هیچ سایه‌ای باشه با یک فاصله استانداردی در نظر می‌گیرن. بنابراین وقتی چراغ‌های آینه روشن بشه، می‌تونین خیلی واضح و روشن خودتون رو در آینه ببینین. پس برای گریم و آرایش این آینه بهترین گزینه بین تمام آینه‌ها می‌تونه باشه.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار دیواری

وقتی شما روبه‌روی این آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون و یا میکاپ‌آرتیست روی صورت شما گریم انجام بده، با این آینه دید خیلی بازتری برای شما ایجاد میشه. و می‌تونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین. در نهایت هم یک گریم خیلی تمیز و بی‌نقصی رو خواهید داشت.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گریم میکاپ

اما حالا چرا آینه گریم گرد چراغ‌دار برای این کار بهتره انتخاب بشه

آینه گریم گرد چراغ‌دار همونطور که توضیح داده شد، جلو و اطراف خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. آینه و نور هم از فاکتورهای مهمی هستن که باید در این کار بهشون توجه بشه. که آینه چراغ‌دار هر دو رو خیلی خوب و به‌بهترین نحو تامین می‌کنه. تا بتونین خیلی راحت و خوب گریم رو انجام بدین. چون گریم یک کار ظریفی هستش که نیاز به دقت بالایی هم داره. پس باید یک نور خیلی خوب و کافی هم در محیط وجود داشته باشه. که این آینه نور خیلی خوبی رو منتشر می‌کنه.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گرد بزرگ

وقتی نور دقیقا روی صورت باشه، شما می‌تونین خیلی دید واضحی رو در آینه داشته باشین. و همینطور دقت و تمرکز بیشتری رو ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست که دیگه هیچکسی آینه‌های ساده و قدیمی رو مورد استفاده قرار نمیده. چون اون آینه‌ها هیچ‌وقت نمی‌تونن این کارآیی که آینه گریم گرد چراغ‌دار داره رو داشته باشن.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گریم پایه‌دار

برای چه جاهایی بهتره حتما آینه گریم گرد چراغ‌دار استفاده بشه

آینه گریم گرد چراغ‌دار رو می‌تونین جایگزین آینه‌های معمولی و ساده کنین و از اون‌ها در هر جایی استفاده کنین. درواقع محدودیت خاصی در مورد فضای استفاده اون وجود نداره. اما از مهم‌ترین فضاهایی که حتما بهتره آینه گریم استفاده بشه، در زیر بهشون اشاره می‌کنیم.

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه هم از فضاهایی هست که آینه در اون از اولیه‌ترین وسیله‌ها محسوب میشه. چون در این فضا میکاپ خیلی تخصصی و به‌روز به مشتری‌ها عرضه میشه. پس باید وسیله‌هایی هم که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرن، حرفه‌ای باشن. آینه هم که با توجه به اهمیت بالایی که داره، آینه گریم گرد چراغ‌دار خیلی توصیه میشه. چون وقتی مشتری شما روبه‌روی این آینه قرار بگیره تا شما بخواین براش میکاپ انجام بدین، دید خیلی بازی دارین. و اشراف کاملی که برای شما ایجاد میشه، به بهتر شدن کارتون خیلی کمک می‌کنه.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گرد آرایشی

همچنین در آرایشگاه و سالن زیبایی، دکوراسیون و طراحی هم مطرح هستن که باید بهشون خیلی توجه بشه. چون فضای شما به‌نوعی می‌تونه امضا یا ویترین کار شما باشه. درواقع یکی از موارد مهم که می‌تونه باعث بشه تا مشتری‌های بیشتری بخوان به یک سالنی بیان و از خدمات اون استفاده کنن، چیدمان و دکوراسیونه. آینه هم که از عناصر خیلی تاثیرگذار در چیدمان هر آرایشگاهی محسوب میشه. به همین خاطر استفاده از آینه‌ای مثل آینه گریم گرد چراغ‌دار می‌تونه خیلی در زیبایی فضای شما موثر باشه.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار رومیزی

آینه به‌طور کلی وقتی در هر فضایی قرار بگیره اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده. چون فضای اطراف آینه و همینطور نورهای دیگه در آینه انعکاس و بازتاب میشن. پس باعث بزرگ و روشن‌تر دیده شدن از چیزی که هست میشن. اما آینه گریم گرد چراغ‌دار به‌جهت روشنایی هم که خودش داره، نقش مهم‌تری رو در این مورد داره. و استفاده از این آینه موجب میشه تا یک فضای دلباز و آرامش‌بخشی رو داشته باشین. تا هم خودتون و هم مشتری‌هایی که به سالن شما میان، در این فضای زیبا حس بهتری رو داشته باشن.

خونه

در هر خونه‌ای هم نیاز به آینه‌ای برای آرایش و گریم حس میشه. چون خیلی اوقات برای آرایش‌های مختلف و یا روزانه، افراد ترجیح میدن که این کار رو خودشون انجام بدن. در این حالت آینه خیل اهمیت پیدا می‌کنه. به همین دلیل پیشنهاد ما آینه گریم گرد چراغ‌دار هستش. چون حتی اگر کاملا مبتدی هم باشین با این آینه می‌تونین یک میکاپ خیلی خوبی رو برای خودتون انجام بدین. نور دقیقا رو صورت شما هستش و می‌تونین خودتون رو خیلی خوب و روشن در آینه ببینین.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار

همچنین با به کار بردن این آینه گریم گرد چراغ‌دار فضای خونه‌تون رو خیلی شیک‌تر جلوه میدین. این آینه به‌قدری زیباست که حتی به‌تنهایی هم خیلی در جذاب‌تر نشون دادن فضای شما موثره. درواقع وقتی در هر فضایی قرار بگیره، اون رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده.

اتاق گریم

اتاق گریم در سینما و تلویزیون و یا حتی برای استودیوها و آتلیه‌ها که در اون‌ها کار هنری و عکاسی انجام میشه و نیاز به آینه گریم مناسبی داره، آینه گریم گرد چراغ‌دار می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. تا در بهتر پیش رفتن روند کارها خیلی کمک کنه. همچنین به‌دلیل زیبایی خیره‌کننده‌ای که داره، در این پروژه‌های عکاسی و فیلمبرداری و… می‌تونه خیلی جذاب باشه.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گرد لامپی

اگر یک نگاهی هم به فضاهای امروزی و مدرن بندازین می‌بینین که دیگه کسی آینه‌های قدیمی رو مورد استفاده قرار نمیده. و به‌جای اون‌ها از این آینه‌های جدید استفاده می‌کنن که از هر نظری نسبت به آینه‌های دیگه ارجحیت دارن.

چرا آینه گریم گرد چراغ‌دار رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه گریم مثل آینه گریم گرد چراغ‌دار و یا هر آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین رو در این کارگاه براتون در کمترین زمان تولید می‌کنیم. تمام مراحل ساخت از صفر تا صد در همین مجموعه انجام میشه. و به‌دلیل استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات، امکان تولید هر آینه خاصی هم وجود داره. برای سفارش و خرید آینه‌ها با خودمون مستقیما در ارتباط هستین و سفارش می‌دین. که با این حذف واسطه‌ها سعی کردیم تا قیمت‌گذاری مناسب‌تری هم روی آینه‌ها داشته باشیم.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
آینه گریم گرد چراغ‌دار

اما مزیت‌های اصلی که باعث میشه تا آینه دلخواهتون رو از این مجموعه خرید کنین، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که روی تمام آینه‌ها وجود داره. با این ضمانت این اطمینان رو داشته باشین که اگر هر مشکلی حتی کوچیک برای آینه به‌وجود بیاد، خیلی سریع پیگیری و رسیدگی می‌کنیم. حتی این اطمینان رو هم به شما بدیم که در صورتی که از آینه‌تون رضایت نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین. البته در صورتی که شکستگی یا ضربه برای آینه اتفاق بیفته، طبیعتا شامل این ضمانت نیست.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سوالی داشته باشین می‌تونین از طریق این شماره‌ها با همکاران ما ارتباط برقرار کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ