آینه گریم چراغ‌دار

آینه گریم چراغ‌دار

آینه‌ها در گذشته هیچ تنوعی نداشتن و برای هر کاربرد و فضایی فقط یک آینه مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه به‌خاطر اهمیت بالای آینه در زندگی و برخی از شغل‎‌ها، توجه ویژه‌ای به آینه میشه. به‌طوری که برای کاربرد و فضای مخصوص آینه‌های خاصی معرفی میشن. مثل آینه گریم چراغ‌دار که برای گریم و میکاپ طراحی شده. این آینه رو از هیچ نظری نمی‌تونین با آینه‌های معمولی و قدیمی مقایسه کنین. چون عملکرد خیلی بهتر و جذاب‌تری رو به‌عنوان آینه ارائه میدن.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه گریم چراغ‌دار

اما آینه گریم چراغ‌دار دقیقا به چه آینه‌ای میگن

آینه گریم چراغ‌دار آینه‌ای هست که روی اون از تعدادی چراغ استفاده میشه. چراغ‌ها روی آینه و یا در صورتی که آینه قاب‌دار باشه، روی قاب قرار می‌گیرن. فاصله بین چراغ‌ها حد مشخصی داره. یعنی چراغ‌ها با یک فاصله استاندارد روی آینه قرار داده میشن. تا بتونن بیشترین بازدهی برای نور رو بدون این که سایه‌ای ایجاد کنن، داشته باشن. با این چیدمانی که چراغ‌ها روی آینه دارن، باعث میشه تا اطراف و جلوی آینه خیلی خوب روشن بشه. بنابراین وقتی روبه‌روی آینه قرار می‌گیرین تا گریم و میکاپ انجام بدین، می‌تونین خیلی واضح‌تر و با دید بهتری خودتون رو در آینه ببینین.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه گریم

چراغ‌هایی که روی آینه گریم چراغ‌دار قرار می‌گیرن از نوع LED هستن. چراغ‌های LED بهترین نوردهی رو دارن که سازگاری بالایی هم با چشم داره. بنابراین می‌تونه بهترین وسیله روشنایی هم شناخته بشه. همینطور چون مصرف کمی داره، برای استفاده در آینه هم بهترین انتخاب هستش. در مقابل این مصرف کم، عمر طولانی رو داراست. اما مزیت قابل توجه اون می‌تونه این مورد باشه که وقتی بعد از مدتی روشن می‌مونه، تولید گرما نمی‌کنه. برعکس لامپ‌های معمولی که به‌قدری گرم میشن که اصلا نمیشه بهشون دست زد. با این وجود این چراغ‌های LED بهترین گزینه برای آینه گریم هم هستن.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه هالیوودی

موارد استفاده آینه گریم چراغ‌دار چه مواردی هستش

سالن زیبایی

اسم آینه گریم که میاد شاید اولین جایی که به ذهن هر کسی می‌رسه، سالن زیبایی و آرایشگاه باشه. چون در این فضا گریم و میکاپ و کارهای زیبایی به‌طور کلی انجام میشه. و نیاز به آینه‌ای هست که بتونه خیلی واضح در خودش تصاویر رو نشون بده. بنابراین آینه گریم چراغ‌دار می‌تونه از بهترین انتخاب‌ها برای این نوع از فضاها باشه. به این دلیل که وقتی مشتری شما جلوی آینه می‌نشینه، این نور صورت و چهره مشتری‌تون رو خیلی خوب روشن میکنه. پس باعث میشه تا شما هم به‌عنوان میکاپ‌آرتیست و آرایشگر بتونین کارتون رو خیلی بهتر و با تمرکز بالاتری انجام بدین.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه گریم آرایشگاهی

این دید بازتری که آینه گریم چراغ‌دار ایجاد می‌کنه برای شما خیلی کمک‌کننده هستش. تا بتونین کارتون رو همونطور که حرفه‌ای هستین، نشون بدین. چون بالاخره آینه از ابزار مهم کار شما محسوب میشه. و به‌نوعی نشون میده که چقدر شما حرفه‌ای هستین و به کارتون اهمیت میدین. این دید بهتر برای خود مشتری هم که مقابل آینه می‌نشینه ایجاد میشه و می‌تونه بهتر خودش رو ببینه. تا درنهایت رضایت خوبی هم تامین بشه.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه آرایشی سالن

اتاق گریم

اتاق گریم در سینما، تلویزیون و تئاتر هم از موارد دیگه استفاده از آینه چراغ‌دار محسوب میشه. کار گریم که در این صنعت خیلی موضوع مهمی هستش. و یک کار خیلی ظریفیه که گاهی نیاز به زمان‌های طولانی داره. به همین خاطر هم برای این فضا اصلا آینه‌های معمولی توصیه نمیشه. و به‌جای اون‌ها آینه چراغ دار بهترین انتخاب ممکن هستش. چون نور رو به‌طور مستقیم می‌تونه روی صورت بیفته. و گریمور در این حالت دید خیلی بازتر و روشن‌تری براش ایجاد میشه. بنابراین اشراف کاملی روی چهره داره و می‌تونه کار تمیزتر و بی‌نقص‌تری رو ارائه بده.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه گریم

خونه

ممکنه شما خودتون بخواین در خونه گریم و میکاپ رو روی صورتتون اجرا کنین. در این صورت آینه گریم چراغ‌دار به شما کمک میکنه تا بتونین خیلی بهتر خودتون رو ببینین. بنابراین با دید بهتری که براتون ایجاد میشه حتی در صورت مبتدی بودن هم می‌تونین خیلی خوب کارتون رو انجام بدین. همچنین جدا از عملکرد خوب این آینه در طراحی و دکوراسیون خونه شما هم خیلی می‌تونه تاثیر مثبت و خوبی رو داشته باشه. و باعث بشه که فضای شیک‌تر و مدرن‌تری رو برای خودتون ایجاد کنین.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه چراغ‌دار رومیزی

آینه گریم چراغ‌دار چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

. آینه گریم چراغ‌دار می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که میزان نور اون رو کمتر یا بیشتر کنین. یعنی اینطور نباشه که همیشه یک نور یکسانی رو داشته باشین. در این صورت اگر فضای شما نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشه، می‌تونین اون رو تنظیم کنین تا به نور دلخواه خودتون دست پیدا کنین.

. گریم و میکاپ کارهایی هستن که نیاز به دقت بالایی دارن. به همین دلیل هم می‌تونین روی آینه گریم چراغ‌دار از آینه کوچیکی که مثلا زوم 10 برابری داره استفاده کنین. این آینه زوم‌دار کمک می‌کنه تا بتونین هر بخش از صورت‌تون رو که می‌خواین از نمای نزدیک‌تری ببینین.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه گریم زوم‌دار

. وقتی روبه‌روی آینه قرار گرفتین و گریم و میکاپ انجام میدین برای خودتون و یا برای فرد دیگه‌ای، یک موسیقی ملایم یا پادکست می‌تونه باعث بشه که از زمان‌تون هم استفاده بهتری ببرین. اما وقتی کار جذاب میشه که بتونین این کار رو با آینه انجام بدین. می‌تونین آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین و از این قابلیت لذت ببرین.

. آینه گریم چراغ‌دار رو برای روشن و خاموش کردن می‌تونین یکی از این سه راه رو انتخاب کنین. لمسی، ریموتی و حسگری. که لمسی مشخصه و شما با لمس روی آینه در قسمت مشخص‌شده می‌تونین این کار رو انجام بدین. ریموتی هم با یک کنترل از راه دور هم امکان‌پذیره. اما حسگری خیلی راحت شبیه به تلویزیون‌های هوشمند با تکون دادن دستتون روشن و خاموش میشه.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه میکاپ

کارگاه تولیدی آینه چه مزیتی داره که آینه گریم چراغ‌دار رو به اون سفارش بدین

در این کارگاه تولیدی آینه انواع آینه مثل آینه گریم چراغ‌دار با کیفیت خیلی بالایی تولید میشه. صفر تا صد ساخت تا مرحله فروش هم توسط همین مجموعه انجام میشه. یعنی شما برای خرید و سفارش آینه‌ها مستقیما با خود تولیدکننده در ارتباط هستین. به همین دلیل هم با حذف واسطه‌هایی که وجود داره، می‌تونین هر آینه‌ای رو که می‌خواین با قیمت مناسبی تهیه کنین. امکان خصوصی‌سازی برای هر نوع آینه‌ای وجود داره. هر آینه‌ای که بخواین رو دقیقا طبق خواسته شما تولید می‌کنیم. ارسال به سراسر کشور هم انجام میشه.

آینه گریم چراغ‌دار
آینه گریم چراغ‌دار

اما جدا از این موارد داشتن ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله مواردی هستن که این مجموعه رو متمایز از بقیه می‌کنن. با این ضمانت دیگه کامل خیالتون راحته که بعد از خرید هم اگر هر مشکلی به وجود بیادش، فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا خیلی زود رسیدگی و رفع بشه. مثلا اگر آینه لمسی باشه و لمس اون دچار اختلال بشه، بدون هزینه‌ای براتون حل می‌کنیم. البته کیفیت آینه گریم چراغ‌دار و هر نوع آینه دیگه‌ای که در این مجموعه تولید میشه خیلی بالاست. و اینطور نیست که به‌سادگی مشکلی برای اون به وجود بیادش.

شماره‌های تماسی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین 09901717305 و 02188068352 هستن. اگر نیاز به مشاوره و هر راهنمایی هم داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ