آینه نوری برای گریم

آینه‌ها در دنیای امروزی از چنان تنوع بالایی برخوردارن که برای هر کاربردی آینه‌های خاصی وجود داره. برعکس گذشته که فقط از یک یا نهایتا دو نوع آینه برای هر کاربرد و فضایی استفاده میشد. اما آینه‌های مدرن امروزی از تنوع خیلی بالایی برخوردار هستن. مثل میکاپ که انواع آینه گریم و میکاپ خاص برای این کار وجود داره. در این آینه‌ها خیلی به عملکرد آینه توجه شده تا بتونن به روند آرایش و گریم کمک کنن. درواقع این آینه‌ها به‌صورت حرفه‌ای برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرن و نشون میدن که شما چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه گریم و میکاپ خاص

معرفی انواع آینه گریم و میکاپ خاص

آینه نوردار

یکی از انواع آینه گریم و میکاپ خاص، آینه نوردار هستش. این آینه مدرن آرایشی دارای نورپردازی هستش که این نورپردازی به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. چراغی که برای آینه به کار میره شکل ظاهری اون طوری هست که می‌تونه پشت آینه قرار بگیره. این چراغ با ضخامت کم و شکل نواری که داره، می‌تونه پشت آینه قرار بگیره. این نوع شکل چراغ و نحوه تعبیه اون در آینه موجب میشه که وقتی چراغ آینه روشن بشه، نوری ملایم و طبیعی که حالت مخفی داره ایجاد میشه.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه نوری گرد

این آینه گریم و میکاپ خاص نور خودش رو خیلی خوب و بدون ایجاد هیچ سایه‌ای به اطراف خودش منتشر می‌کنه. وقتی که شما هم روبه‌روی آینه قرار بگیرین، نور آینه کمک می‌کنه تا صورت و چهره خودتون رو کاملا روشن و واضح تماشا کنین. به این دلیل که برای میکاپ شما نیاز دارین که اول دید بازی روی چهره داشته باشین. بنابراین انواع آینه نوردار میکاپ که نور خودشون رو به‌درستی منتشر می‌کنن، می‌تونن بهترین انتخاب ممکن برای میکاپ و گریم باشن.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه آرایشگاهی

آینه چراغ‌دار

از انواع دیگه آینه گریم و میکاپ خاص، آینه چراغ‌دار هستش که این آینه هم در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما این چراغ از نظر شکل ظاهری با چراغی که در آینه نوردار به کار میره، متفاوت هستش. این چراغ یک‌تکه نیست و از چندین چراغ به جای پشت آینه روی خود آینه استفاده میشه. این چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی روی خود آینه قرار می‌گیرن تا نوری که منتشر می‌کنن، بیشترین بازدهی رو داشته باشن.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه چراغ‌دار گریم

آینه چراغ‌دار هم با توجه به این که نورپردازی خیلی اصولی و درستی داره، برای گریم و میکاپ خیلی توصیه میشه. چون میکاپ و گریم کاری حرفه‌ای و تخصصی هستن که برای انجام این کار ظریف، نیاز به دقت بالا و تمرکز دارین. بنابراین وجود چنین آینه گریم و میکاپ خاص که به شما دید بازی رو میده، آینه‌ای ایده‌آل برای هر فضایی محسوب میشه.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه آرایشی قدی

لازم به ذکر هست که آینه نوردار و چراغ‌دار خودشون انواع بسیار مختلفی دارن و می‌تونن به شکل‌ها و ابعاد مختلفی هم ساخته و مورد استفاده قرار بگیرن.

فضاهای مورد استفاده آینه گریم و میکاپ خاص چیه

آرایشگاه فضایی هست که آینه گریم و میکاپ خاص می‌تونه بهترین انتخاب برای اون باشه. در این فضا خدمات آرایشی و میکاپ داره به‌طور تخصصی و حرفه‌ای خودش به مشتری‌ها ارائه میشه. پس برای ارائه خدمات بهتر باید ابزار کاری هم که مورد استفاده قرار می‌گیرن، خیلی حرفه‌ای باشن. آینه در کل وسیله مهمی برای هر آرایشگاه هست که برای ارائه خیلی از موارد مثل گریم و میکاپ، بدون وجود آینه ارائه این خدمات امکان‌پذیر نیست. بنابراین باید آینه‌ای باشه که بتونه کارآمدی بالایی داشته باشه. این آینه‌ها نور خودشون رو مستقیما روی صورت می‌تابونن و از این طریق دید شما رو روی صورت واضح‌تر می‌کنن و باعث میشن تا اشراف بالایی هم داشته باشین.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه چراغی خاص

همچنین آرایشگاه باید خودش از فاکتورهای زیبایی برخوردار باشه. چون وقتی جایی مدعی ارائه خدمات زیبایی به‌طور حرفه‌ای هستش، باید خودش هم با داشتن فضای زیبا بتونه محرکی برای انتخاب مشتری‌ها باشه. این آینه‌ها با ظاهر شیک و مدرن خودشون می‌تونن فضای سالن شما رو هم مدرن‌تر جلوه بدن.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه سالن زیبایی

همچنین شما خودتون هم با فیلم‌های آموزشی که وجود داره، می‌تونین آرایشگر خودتون باشین. و برای خیلی از موارد نیازی نیست که به آرایشگاه برین و هزینه زیادی رو بابت این موضوع بپردازین. وقتی جلوی این آینه‌های دارای نورپردازی بشینین، دید بازی روی صورت خودتون دارین و می‌تونین با این دید باز، آرایشی تمیز رو برای خودتون انجام بدین. علاوه بر این با استفاده از این آینه‌های زیبا می‌تونین دکوراسیون خونه خودتون رو خیلی زیباتر نشون بدین.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه قا‌ب‌دار چراغی

اتاق گریم هم می‌تونه فضای مناسبی برای قرارگیری انواع آینه گریم و میکاپ خاص باشه. چون در این فضاها گریم خیلی تخصصی انجام میشه و گاهی این گریم‌ها زمان زیادی لازم دارن. بنابراین برای بهتر انجام شدن اون‌ها شما نیاز به دید و دقت بالایی دارین تا بتونین گریمی ظریف و بی‌نقص رو انجام بدین. نور این آینه‌ها حتی می‌تونه به‌صورت دقیق و متمرکز روی صورت باشه تا در این صورت شما هم اشراف و دقت بالایی رو داشته باشین.

مزیت این انواع آینه گریم و میکاپ خاص چیه و چرا توصیه میشن

این آینه‌هایی که به‌عنوان آینه گریم و میکاپ خاص معرفی شدن، با عملکرد خاص خودشون می‌تونن کارکرد بهتری رو به شما ارائه بدن. به این دلیل که نور نقش مهمی در انجام میکاپی خوب و حرفه‌ای داره. و این آینه‌ها طراحیشون به‌صورتی بوده که بتونن بهترین نوردهی که برای آرایش نیاز هست رو فراهم کنن. همونطور که توضیح هم داده شد، این آینه‌ها در زیبایی دکوراسیون داخلی فضای شما هم تاثیر مثبتی رو دارن.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه مدرن آرایشی

دکوراسیون و طراحی داخلی هم امروزه از مسائل مهمی هست که مورد توجه قرار می‌گیره. برای داشتن فضای زیبا و مدرن باید وسیله‌هایی هم که در اون قرار می‌گیرن مدرن باشن. آینه در کل از عناصر مهمی در دکوراسیون محسوب میشه.همچنین آینه به‌دلیل انعکاس و بازتابی که داره، فضای خودش رو بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه میده. آینه‌هایی هم که خودشون دارای نورپردازی هستن تاثیر بیشتری رو در دلبازی فضای شما دارن. بنابراین برای فضاهای کوچیک و کم‌نور هم خیلی انتخاب مناسبی هستش.

آینه گریم و میکاپ خاص خودتون رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه گریم و میکاپ خاص رو می‌تونین از کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنین. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولیدی میشن، کیفیتی تضمینی دارن. به این دلیل که تماما در این کارگاه و با حساسیت بالایی تولید میشن تا بتونن با نمونه‌های خارجی خودشون هم به‌راحتی رقابت کنن. برای فروش این آینه‌ها هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره و شما می‌تونین بدون واسطه و با قیمتی مناسب آینه مورد نظر خودتون رو تهیه کنین.

آینه گریم و میکاپ خاص
آینه گریم و میکاپ خاص

به غیر از این موارد ما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. تا خیال شما کاملا راحت باشه که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی کامل از سمت مجموعه و کاملا رایگان صورت می‌گیره. و شما نیازی نیست کوچکترین هزینه‌ای رو بپردازین. حتی سوختن لامپ هم شامل این ضمانت میشه اما مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه متاسفانه شامل این ضمانت نیست. به علاوه همه این موارد ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفته شده تا در صورتی که آینه مورد پسندتون نشد، بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 در تماس باشین. این آینه‌ها تنوع بالایی رو دارن که می‌تونین برای انتخاب بین اون‌ها هم از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ