آینه گریم لامپی

آینه گریم لامپی

آینه یک وسیله مهمی در دنیای امروزی محسوب میشه. اما برای انجام برخی از کارها و فضاها، اهمیت آینه چندین برابر میشه. مثل گریم و میکاپ که برای انجام این کار خیلی باید به آینه توجه بشه. به همین دلیل یکی از آینه‌هایی که برای انجام گریم پیشنهاد میشه، آینه گریم لامپی هست. آینه لامپی بهترین و ایده‌آل‌ترین آینه برای خیلی از کاربردها مثل گریم هست. چون عملکردی رو از خودش به‌عنوان آینه ارائه میده که هیچ آینه دیگه‌ای نمی‌تونه اون کارکرد رو داشته باشه. به همین دلیل هم هست که خیلی مورد توجه قرار گرفته و در زمان کمی جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی شده.

آینه گریم لامپی
آینه گریم لامپی

مختصری در مورد آینه گریم لامپی

آینه گریم لامپی به آینه‌ای میگن که دور اون تعدادی لامپ LED قرار داده میشه. این لامپ‌ها رو با یک فاصله استانداردی قرار میدن که بتونن نور یکنواختی رو منتشر کنن. بدون این که هیچ سایه‌ای بخواد ایجاد بشه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار می‌گیرین، می‌تونین خیلی واضح و روشن خودتون رو ببینین. آینه لامپی هم برای همین منظور طراحی شده که بتونه تصویر واضحی رو از چهره و صورت در خودش نمایش بده.

آینه گریم لامپی
آینه گریم آرایشی

دید واضحی که آینه لامپی ایجاد می‌کنه، باعث شده تا این آینه به‌عنوان آینه گریم لامپی شناخته بشه. و در فضاها و کاربردهای مختلفی که مربوط به گریم و آرایش هست، مورد استفاده قرار بگیره. به این دلیل که آینه لامپی مزیت‌ها و کارکردی رو داره که باعث شده تا مورد توجه همه قرار بگیره. چون نور رو در جای درست خودش منتشر می‌کنه که صورت کاملا روشن نشون داده بشه.

آینه گریم لامپی
آینه چراغ‌دار

اما با چراغ‌های دیگه‌ای که در هر فضایی برای روشنایی استفاده میشن، این کار ممکن نیست. پس اگر شما هم برای گریم و میکاپ به آینه نیاز دارین یا این که آینه قدیمی و ساده‌ای رو مورد استفاده قرار می‌دین، با این آینه گریم مطمئن باشین که تحول بزرگی هم در کارتون ایجاد می‌کنین. حالا در قسمت پایین‌تر، مهم‌ترین فضاهایی که آینه گریم لامپی می‌تونه کاربرد داشته باشه رو بهتون معرفی می‌کنیم.

موارد استفاده آینه گریم لامپی

آرایشگاه

در آرایشگاه و سالن زیبایی گریم و آرایش خیلی حرفه‌ای و تخصصی انجام میشه. بنابراین باید ابزاری هم که برای این کار استفاده میشه، حرفه‌ای و به‌روز باشن. آینه هم که یک وسیله خیلی مهمی هستش که از ابتدا تا انتها، کار جلوی اون انجام میشه. پس خیلی باید به اون توجه بشه. به همین دلیل پیشنهاد ما آینه گریم لامپی هستش که می‌تونه در روند کار هم خیلی کمک کنه و مفید باشه.

آینه گریم لامپی
آینه لامپی آرایشگاهی

میکاپ و گریم تماما جلوی آینه انجام میشه. و وقتی که آینه از نوع لامپی باشه، دید بازتری رو برای شما ایجاد می‌کنه. چون مشتری که روبه‌روی آینه بنشینه، نور لامپ‌ها صورت اون رو خیلی خوب روشن می‌کنه. و باعث میشه تا شما بتونین دید بهتری داشته باشین و دقت و تمرکز بالایی رو هم حین کار داشته باشین. گریم و آرایش کاری هستش که نیاز به دقت و ظرافت بالایی داره که باید نور محیط هم خیلی خوب باشه. در این صورت آینه گریم لامپی می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه.

آینه گریم لامپی
آینه گرد لامپی

جدا از این که باید برای آرایشگاه آینه‌ای انتخاب کنین که عملکرد و کارکرد خوبی داشته باشه، به همون اندازه هم باید به ظاهر و زیبایی اون توجه بشه. چون ظاهر و دکوراسیون فضای شما، مستقیما روی کار شما هم تاثیر داره. امروزه افراد قبل از رفتن به هر جایی برای گرفتن خدمات، اولین چیزی که توجهشون رو جلب می‌کنه دکوراسیون اون هستش.بنابراین فضایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که خدمات زیبایی رو هم ارائه میده، در این مورد اهمیت خیلی بیشتری رو داره. و درواقع به مشتری‌ شما نشون میده که چقدر شما حرفه‌ای و به‌روز هستین.

اتاق گریم

اتاق گریم در سینما، تلویزیون و تئاتر هم از فضاهایی محسوب میشه که آینه در اون از اهمیت بالایی برخورداره. گاهی گریم‌های سنگین و زمان‌بری انجام میشه که نیاز به دقت و تمرکز خیلی بالایی داره. به همین دلیل نور و تصویر واضح خیلی موارد مهمی هستن. که با وجود آینه گریم لامپی خیلی خوب هر دو تامین میشن. و گریمور می‌تونه با اشراف کاملی که روی چهره داره، بهترین کار خودش رو عرضه کنه.

آینه گریم لامپی
آینه لامپی مهتابی

خونه

در هر خونه‌ای هم نیاز به آینه آرایشی و گریم حس میشه. چون برای اصلاح و آرایش‌های روزانه و خیلی از موارد نیازی به مراجعه به آرایشگاه و سالن زیبایی نیست. شما با استفاده از آینه گریم لامپی می‌تونین جلوی آینه بشینین و نور آینه به شما کمک می‌کنه تا بتونین یک میکاپ خیلی تمیز و خوبی رو برای خودتون انجام بدین. دید خیلی خوبی رو برای شما ایجاد می‌کنه و حتی با وجود مبتدی بودن هم می‌تونین کار آرایش خودتون رو خیلی راحت انجام بدین.

آینه گریم لامپی
آینه لامپ‌دار رومیزی

قابلیت‌ها و امکانات دیگه آینه گریم لامپی چیه

. نوری که آینه گریم لامپی منتشر می‌کنه قابلیت کم و زیاد شدن هم داره. در این حالت شما هر زمان که نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین با آینه میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین. تا به نور دلخواه و مورد نیاز خودتون برسین.

آینه گریم لامپی
آینه میکاپ لامپی

. نورپردازی آینه می‌تونه قابلیت تغییر رنگ داشته باشه. یعنی شما می‌تونین رنگ‌های مورد علاقه‌تون رو برای نوردهی آینه انتخاب کنین. و هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ نور رو اعمال کنین.

. در حین کار گریم ممکنه که تمایل داشته باشین تا قسمت‌هایی از صورت رو از نمای نزدیک‌تری نگاه کنین. برای این کار روی آینه این امکان هست تا آینه‌ای مثلا با بزرگنمایی 10 برابری قرار بگیره. تا هر وقت که خواستین با اون بتونین چهره رو نزدیک‌تر و با دقت بیشتری ببینین.

. هنگام انجام میکاپ و گریم برای این که از کارتون لذت بیشتری هم ببرین، می‌تونین به موسیقی، پادکست یا هر چیزی که دوست دارین گوش بدین. این کار رو با آینه گریم لامپی هم می‌تونین انجام بدین. که برای این کار آینه رو به بلوتوث یا اینترنت وصل می‌کنین.

. روی صفحه آینه زمان، دما یا تاریخ می‌تونه نمایش داده بشه. بین این‌ها می‌تونین انتخاب کنین که کدوم موارد یا همه اون‌ها باشه.

این قابلیت‌هایی که برای آینه گریم لامپی گفته شد، روی آینه نصب نیستن. و برای داشتن هر کدوم از این امکانات، انتخاب می‌کنین که چه قابلیتی روی آینه نصب باشه. اینطوری آینه شما با قایلیت‌های مورد نیاز و دلخواه شما اجرا میشه و خیلی کاربردی‌تر هم هست.

آینه گریم لامپی
آینه گریم

آینه گریم لامپی رو چرا بهتره به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه مثل آینه لامپی گریم در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. و صفر تا صد ساخت در همین مجموعه صورت می‌گیره. کیفیت و قیمت تمام آینه‌ها هم تضمین شده هستش. چون از ابتدا تا مرحله فروش هم به‌عهده خودمون هست تا با حذف واسطه‌ها بتونیم قیمت‌گذاری منطقی‌تری داشته باشیم.

آینه گریم لامپی
آینه گریم لامپی

اما امتیاز ویژه‌ای که کارگاه تولیدی آینه با جاهای دیگه داره، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. که با این شرایط دیگه خیالتون راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، شما بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنین ما خیلی سریع رسیدگی و برطرف می‌کنیم. مثلا اگر حتی یک لامپ آینه هم بسوزه، ما براتون کاملا رایگان تعویض می‌کنیم. حتی در صورتی که از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشتین، می‌تونین اون رو برگردونین. فقط در صورتی که آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه.

شماره‌های تماس ما هم 09901717305 و یا 02188068352 هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و هر سوال یا راهنمایی هم نیاز داشتین، همکاران ما در خدمت شما هستن. تا بتونن بهترین خدمات و پیشنهادات رو داشته باشن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ