آینه گریم شیراز

آینه گریم شیراز

آینه گریم شیراز یکی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین آینه‌های موجود محسوب می‌شه. در گذشته از آینه به‌عنوان وسیله‌ای برای دیدن خودشون استفاده می‌کردن. اما امروزه آینه انواع بسیار مختلفی پیدا کرده و برای کاربردهای مختلف، چندین گزینه وجود داره. همچنین آینه نقش مهمی در دکوراسین داخلی و طراحی اون داره. به همین دلیل تغییرات مختلفی در کیفیت و نوع آینه و عملکردهای اون رخ داده تا به‌ شکل امروزی خودشون برسن. و به یک وسیله بسیار کاربردی و مهم تبدیل بشن، به‌طوری که در استفاده روزانه تقریبا تمامی افراد قرار بگیره.

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

شکل‌های مختلف آینه گریم شیراز

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز
  • آینه مستطیل شکل گریم
  • آینه گرد گریم
  • آینه گریم مربع
  • آینه گریم شیراز لوزی
  • آینه گریم شیراز دفرمه
  • آینه گریم شیراز گنبدی

آینه گریم شیراز مستطیلی

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

یه وقتایی هست که دوست داریم محصولی که خریداری می‌کنیم هم مدرن و شیک باشه و هم همه پسند باشه . خب به راحتی میشه گفت آینه گریم مستطیلی در همین دسته از انواع آینه‌ها قرار می‌گیره . ما از قدیم الایام آینه‌های مستطیلی زیاد دیدیم برای همین هیچ زمانی نمی‌رسه که بگیم آینه مستطیلی از مد افتاده !

پس میشه گفت این آینه زیبا یه جورایی همیشه رو بورسه برای همین اگه انتخاب کردن برات یکم سخت و مشکله می‌تونی آینه گریم مستطیلی بخری تا خیالت راحت باشه محصول خوبی خریداری کردی. آینه گریم انواع مختلف پس می‌تونی آینه خودت رو از نوع آینه هالیوودی یا آینه بک لایت سفارش بدی.

آینه هالیوودی دارای یک سری چراغ روی بدنه هست که نور زیادی به محیط روبروی آینه میده . اما آینه بک لایت در واقع دارای نور مخفی و تزیینی هست که جذابیت خیلی زیادی داره . من اگر خودم جای تو آینه بک لایت رو انتخاب می‌کنم تو انتخابت کدومه؟

آینه گرد گریم

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

اگر بگم فقط با کلاسا از آینه گرد استفاده می‌کنن دروغ نگفتم ! به صورت کلی شکل دایره جذابیت خاصی داره که خیلی زیاد به چشم کسانی که به دنبال زیبایی هستن میاد .

برای همین اگه تو فکر خرید آینه‌ای هستی که بشه با استفاده از اون ، فضای دکوراسیون محیطت هم حسابب زیبا بشه ، می‌تونی از آینه گریم گرد به عنوان آینه گریم شیراز استفاده کنی . آینه گرد در ابعاد بزرگ و کوچیک تولید می‌شه اما پیشنهاد ما اینه که از آینه‌ای با ابعاد بزرگ استفاده کنی . چون هم جلوه خیلی بیشتری داره و هم زیبایی بیشتری برای دکوراسیونت داره .

علاوه بر این به صورت کلی آینه‌هایی که ابعاد بزرگی دارند باعث میشن متراژ محیط هم بزرگتر به نظر برسه . خلاصه که فضا رو دل بازتر نشون میده از هر جهت نگاه کنیم آینه گریم گرد بزرگ انتخاب خیلی خوبی به حساب میاد .

آینه گریم شیراز مربع

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

آینه مربع شکل تقریباً ظاهری نزدیک به آینه مستطیلی داره . با این تفاوت که معمولاً آینه مستطیلی به صورت قدی سفارش داده می‌شه ، اما آینه مربع شکل نمونه قدی نداره . در واقع اگر آینه مربع گریم رو در ابعاد بزرگتری سفارش بدی حالت قدی پیدا می‌کنه .

معمولاً کسانی که از وسایل مدرن تو فضای دکوراسیونشون استفاده می‌کنن ترجیح میدن که از آینه‌های مربعی شکل استفاده کنن . به این دلیل که خاصیت شکل مربع این هست که خیلی زود با محیط اطراف تطابق پیدا می‌کنه .

به همین دلیل هم هست که هیچ کسی رو پیدا نمی‌کنی که از آینه مربعی تو محیط آرایشگاه یا خونه یا هر جای دیگه‌ای استفاده کرده باشه و بعداً پشیمون شده باشه . موقع خرید آینه مربعی حتما یک‌سان بودت طول و عرض آینه‌ات اطمینان پیدا کن . اگر از شرکت حرفه‌ای خرید نکنی سرت تو این زمینه کلاه میره حسابی ! محصولات سایت ما از هر نظری ضمانت کیفیت داره .

آینه لوزی شکل گریم

این آینه خوراک اون دسته از افرادی هست که دوست دارن آینه خاص و متفاوتی داشته باشن . آینه لوزی شکل برای گریم جزو اون دسته از آینه‌هایی هست که هر جایی ندیدی پس این آینه مخصوص افراد مشکل پسنده !

اگر تو هم از اون دسته از افرادی هستی که دوست داری محصولاتی رو داشته باشی که دست هر کسی بهش نمی‌رسه ، باید حتماً آینه لوزی گریم برای خودت بخری . این نکته رو در نظر بگیر که خریدن آینه لوزی به تنهایی کافی نیست . بلکه بهتره ۳ یا ۴ عدد آینه لوزی در اندازه‌های گوناگون داشته باشی تا به صورت پازلی شکل ، در کنار هم قرارشون بدی .امروزه انواع آینه لوزی حتی در ابعاد قدی هم تولید میشن البته آینه قدی لوزی فقط در صورتی که به ریوار تصب باشه یا پایه‌دار باشه از امنیت کافی برخورداره . این مدل جلوه خیلی زیادی هم داره اگر دوست داری یه چیز خاص داشته باشی این گزینه بهترینه .

آینه گریم شیراز دفرمه

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

جدیدترین مدل آینه گریم که تو بهترین سالن‌های آرایشی اروپایی استفاده میشه و به عنوان آینه گریم شیراز هم می‌تونه حسابی غوغا به پا کنه ، آینه گریم دفرمه هست . مطمئن باش اگر این آینه رو بگیری و تو سالن آرایشی خودت نصب کنی برای همیشه اسم آرایشگاهِ تو ، تو ذهن مشتریات می‌مونه !

حتی اگر دنبال خرید آینه گریم برای استفاده شخصی هستی بازم انتخاب فوق العاده برای تو همینه . چون مطمئن باش هر کس که چشمش به این آینه بیوفته فورا ازت سوال می‌پرسه که این آینه رو از کجا خریدی ؟ چند خریدی ؟ و..

خلاصه این‌که خیلی انتخاب تو به چشم میاد یکی از نکته‌های مهمی که زیبایی این آینه رو چند برابر می‌کنه ، وجود چراغ‌های حبابی شکلی هست که در نمونه‌های آینه هالیوودی دفرمه روی بدنه آینه قرار می‌گیره .

آینه گریم شیراز گنبدی

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

اون آینه‌ای که من خودم حسابی روش کراشم آینه قدی گریم گنبدی شکله . یکی از ویژگی‌های خیلی خفنی که این آینه داره اینه که ترکیبش با قاب فلزی و یا چوبی خیلی قشنگ میشه . برای اون دسته از خوش سلیقه‌هایی که توی دکوراسیونشون از فلز هم استفاده کردن خرید آینه گریم شیراز که گنبدی با قاب فلزی باشه ، حسابی غوغا می‌کنه .

البته آینه گنبدی به تنهایی هم به خودی خود زیبایی حیرت برانگیزی داره . یعنی حتی وقتی این آینه رو بدون هیچگونه قابی استفاده می‌کنی باز هم همچنان توی هر محیطی که قرار بگیره چشم‌ها رو به خودش خیره می‌کنه .

این‌که تو آینه جدیدت رو از کجا سفارش بدی واقعاً اهمیت داره چون آینه دقیقاً همون چیزیه که روزی چند بار ازش برای برانداز کردن خودت استفاده می‌کنی . پس اصلا نباید کیفیت پایینی داشته باشه
. پیشنهاد من بهت اینه که کیفیت محصولاتی که ما تو این سایت داریم رو با محصولات بازار شیراز مقایسه کن بعد خریدت رو نهایی کن .

آینه گریم شیراز
آینه گریم بزرگ

آینه گریم شیراز به چه صورت هست

آینه گریم شیراز به دلیل ویژگی‌هایی که داره، بسیار مورد توجه هست. اولین تفاوتی که با آینه‌های معمولی داره در این هست که آینه گریم دارای نورپردازیه. این نورپردازی به‌وسیله چراغ‌هایی که روی آینه به‌کار می‌رن، تامین می‌شه. این نوری که آینه گریم تامین می‌کنه، موجب میشه تا تصویر واضح‌تری در آینه شکل بگیره. از این رو این نوع از آینه که دارای نورپردازی هست، برای مواردی مثل آرایش و گریم بسیار مناسب و ایده‌آله. به این دلیل که نور کافی از فاکتورهای بسیار مهم در امور آرایشی و میکاپ محسوب می‌شه.

آینه گریم شیراز
آینه گریم رومیزی

نور علاوه بر این که باید به میزان کافی وجود داشته‌ باشه، باید به‌شکلی هم باشه که بتونه مقابل و اطراف خودش رو بدون این که سایه ایجاد کنه، روشن کنه. بنابراین چراغ‌های روی آینه گریم شیراز در درست‌ترین جای خودشون و همچنین به فاصله استانداردی از هم قرار می‌گیرن. تا بتونن بهترین شکل نوردهی رو از خودشون داشته باشن. این آینه با نام‌های دیگه‌ای مثل آینه چراغ دار، آینه لامپی و آینه هالیوودی هم شناخته می‌شن.

آینه گریم شیراز
آینه هالیوودی مهتابی

علاوه بر این نوع از آینه چراغ دار، آینه دیگه‌ای هم تحت عنوان آینه بک لایت وجود داره که میشه به‌نوعی به‌عنوان آینه گریم شیراز هم اون رو تلقی کرد. این آینه هم دارای نورپردازی هست و تنها شکل نورپردازی اون متفاوته. از این رو می‌تونه برای موارد گریم و میکاپ گزینه مناسب دیگه‌ای باشه. شکل نورپردازی آینه بک لایت به این صورته که چراغ LED به صورت یک‌تکه هست و این چراغ در قسمت پشت آینه کار گذاشته می‌شه. به این جهت نوردهی آینه بک لایت به‌صورت مخفی و ملایم‌تره. اما به این معنی نیست که نور کمی داره، بلکه برای انجام گریم و یا آرایش در مقابل آینه بسیار کافی و مناسب هم هست.

آینه گریم شیراز
آینه گرد بک لایت

قابلیت‌های آینه گریم شیراز چیه

علاوه بر نورپردازی که این نوع از آینه‌ها دارا هستن، قابلیت‌های دیگه‌ای رو هم دارن که موجب شده تا در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه قرار بگیرن. و بتونن در بسیاری از موارد از جمله به‌عنوان آینه گریم شیراز، جایگزین آینه‌های معمولی شن. همچنین موجب بشن تا آینه‌ها بسیار عملکردی‌تر و زیباتر هم بشن.

. قابلیت تنظیم نور یکی از مواردی هست که در مورد آینه گریم شیراز می‌تونه وجود داشته باشه. به این صورت که بشه نور ساطع‌شده رو متناسب با نیازی که وجود داره، کاهش یا افزایش داد. تا بتونین به نور دلخواه خودتون برسین. چراکه گاهی به دلیل تغییرات روشنایی که در طول روز وجود داره، ممکنه که همیشه به یک میزان از نور نیاز نباشه. در این حالت شما می‌تونین میزان نور رو کم یا زیاد کنین.

آینه گریم شیراز
آینه گرد چراغ دار

. اتصال آینه به وای‌فای یا بلوتوث موجب می‌شه که آینه گریم شیراز بتونه پخش موسیقی و ویدئو داشته باشه. از این رو هنگام انجام کار می‌تونین به موسیقی یا پادکست مورد علاقه خودتون هم گوش بدین. که یک امکان جذاب و منحصربه‌فرد هست که از طریق این آینه فراهم می‌شه.

. قابلیت ضد بخار بودن آینه گریم شیراز موجب می‌شه تا اگر آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، امکان تشکیل بخار روی صفحه آینه وجود نداشته باشه. این امکان از طریق سنسوری که در پشت آینه کار گذاشته می‌شه، فراهم بشه.

. نمایش زمان و دما در صفحه آینه می‌تونه به نمایش گذاشته بشه. اعدادی که برای نمایش زمان و دمای محیط به کار میرن می‌تونن به اعداد فارسی یا انگلیسی باشن.

آینه گریم شیراز
آینه هوشمند بک لایت

. همچنین نحوه کارکرد آینه گریم شیراز می‌تونه به سه صورت باشه. ریموت‌دار، لمسی و حسگری. هرکدوم در نوع خودشون از جذابیت خاصی برخوردار هستن که با توجه به درخواست مشتریان روی آینه نصب می‌شن.

قابلیت‌های عنوان‌شده به طور خودکار روی آینه نصب نیستن و شما می‌تونین بسته به نیاز و علاقه خودتون هرکدوم رو درخواست کنین تا روی آینه نصب بشن. همچنین روی تمامی آینه‌ها امکان حکاکی وجود داره. حکاکی می‌تونه نام برند و یا نام سالن زیبایی، طرح یا نوشته خاصی باشه. این حکاکی جلوه خاصی رو به آینه می‌بخشه. و موجب میشه تا آینه گریم شیراز بتونه به آینه اختصاصی و منحصربه‌فرد تبدیل بشه.

انواع آینه گریم شیراز

آینه گریم شیراز به دلیل این که اغلب برای موارد آرایشی و میکاپ به کار میره، می‌تونه به صورت آینه آرایش رومیزی مورد استفاده قرار بگیره. آینه رومیزی به عنوان آینه آرایشگاه خیلی گزینه مناسبیه. به‌خصوص برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی و برای استفاده در اتاق‌خواب کاربرد بالایی داره. در این صورت لوازم مورد نیاز روی میز می‌تونه قرار بگیره و به‌راحتی در دسترس هم باشه. خود میز هم اگر دارای کشوهایی باشه، این قابلیت رو داره که بتونه مکانی برای جایگیری وسیله‌های مختلفی باشه.

آینه گریم شیراز
آینه گریم گرد

آینه دیواری هم یک حالتی هست که آینه گریم شیراز می‌تونه به اون صورت به کار بره. نصب کردن آینه روی دیوار موجب استفاده بهینه‌تر از فضا هم میشه. به این دلیل که از فضای داخلی محیط خودش استفاده‌ای نمی‌شه و این قابلیت وجود داره که از اون برای موارد دیگه استفاده کرد.

یکی از انواع دیگه‌ای که می‌تونه برای آینه گریم شیراز به کار بره، آینه میکاپ دوطرفه هست. آینه دوطرفه اغلب برای سالن زیبایی و آینه آرایشگاه کاربرد داره. چراکه امکان استفاده از هر دو سمت اون به‌صورت همزمان وجود داره. که می‌تونه بسیار عملکردی و همچنین زیبا باشه. آینه دو طرفه خودش هم امکان کاربرد به شکل‌های مختلفی داره. مثل آینه آویزی و رومیزی که هر دو حالت برای آینه دوطرفه امکان‌پذیر هستن.

آینه گریم شیراز
آینه دوطرفه

آینه ایستاده هم حالت دیگه‌ای هست که آینه گریم می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. در این صورت آینه می‌تونه به صورت ثابت نباشه و امکان جابه‌جایی برای اون فراهم بشه. تا در صورت نیاز بتونین تغییر مکان رو برای آینه لحاظ کنین. با تعبیه چرخ برای آینه این جابه‌جایی بسیار راحت انجام می‌گیره. و شما بدون این که انرژی خاصی رو صرف کنین می‌تونین خیلی راحت آینه آرایشگاه رو جابه‌جا کنین.

آینه گریم شیراز
آینه گریم پایه دار

همچنین تمامی انواع آینه گریم شیراز رو می‌تونین به‌صورت آینه قاب دار به کار برد. قاب‌ها خودشون تنوع خیلی بالایی رو دارن. از این رو تنوع بالای قاب‌ها به آینه گریم تنوع می‌بخشن. تنوع در مورد قاب‌ها در جنس، شکل و رنگ می‌تونه باشه. و شما می‌تونین با توجه به فضایی که دارین و همچنین دکوراسیون و طراحی اون، قاب موردنظر خودتون رو انتخاب کنین.

آینه گریم شیراز
آینه گریم شیراز

در کارگاه تولیدی آینه انواع مختلف آینه از جمله آینه گریم شیراز با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب تولید می‌شه. کیفیت بالا و قیمت مناسب مواردی هستن که ما با تضمین ذکر می‌شن. به این دلیل که صفر تا صد تولید و ساخت در محل خود کارگاه انجام می‌گیره. و از ابتدا که انتخاب مواد اولیه هست، از بالاترین سطح کیفیت از اونا استفاده می‌شه. و همچنین بهترین تجهیزات و نیروی کار در این مجموعه مشغول به فعالیت هستن. تا در نهایت بتونیم محصولی درخور و با کیفیت ارائه بدیم.

همچنین ما خدماتی هم برای رفاه بیشتر مشتریان خودمون در نظر گرفتیم. از جمله این موارد امکان بازگشت کالا هست. به این صورت که اگر بعد از دریافت محصول، از اون رضایت نداشته باشین بتونین مرجوع کنین. تمامی محصولات هم دارای گارانتی یکساله هستن. لازم به ذکره که امکان سفارش آینه گریم شیراز علاوه بر شهر شیراز به تمامی نقاط کشور وجود داره. و در کمترین زمان ممکن هم تولید و ارسال می‌شه.

اما در نهایت باید بگیم که آینه گریم شیراز و تمامی آینه‌هایی که در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌شن از ضمانت بدون قید و شرط برخوردارن. ضمانت بی قید و شرط یعنی اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد ما کاملا رایگان پشتیبانی می‌کنیم. این ضمانت کامل فقط شامل شکستگی و ضربه از سمت مشتری نمی‌شه. برای سفارش هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ