آینه گریم اصفهان

آینه گریم تهران

اگر توام برای خرید آینه گریم تهران رو زیر و رو کردی دیگه نیاز نیست خودت رو خسته کنی فقط این متن رو بخون تا بدونی چه جوری آینه‌ای که مناسب خودت هست رو مثل آب خوردن پیدا کنی و سفارش بدی.

تو این متن قصد داریم انواع آینه گریم رو بهت معرفی کنیم که دیگه آینه قدیمی و بی کیفیت نخری ما با مشورت کردن با انواع متخصصین دکوراسیون داخلی فقط در مورد آینه‌هایی صحبت کردیم که هم ترند هستند هم قرار نیست هیچ وقت از مد بیفتن ضمن اینکه هر مدل از آینه با عکس به صورت کامل معرفی شده که می‌تونی با مشاهده این عکس‌ها انتخاب دقیق‌تری داشته باشی .
پس تا آخر متن همراه من باش که دیگه مجبور نباشی به صورت حضوری از این مغازه به اون مغازه خودت رو خسته کنی به راحتی سفارش خودت رو ثبت کن و وقت با ارزش خودت رو تو بازار هدر نده

آینه گریم تهران
آینه گریم تهران
آینه گریم تهران
آینه گریم تهران چراغ دار

شکل‌های مختلف آینه

  • آینه گریم مربعی شکل
  • آینه مستطیلی شکل
  • آینه گریم لوزی
  • آینه گریم دفرمه
  • آینه گریم گنبدی

آینه مربعی شکل

آینه مربعی شکل می‌تونه بهترین انتخاب باشه برای کسانی که کار آرایشگری واقعاً حرفه‌ای عمل می‌کنند به این دلیل که آینه مربعی جلوه خیلی زیادی برای سالن‌های آرایشی داره پس بهتره کسی که تو کارش حرفه‌ایه یه آینه حرفه‌ای داشته باشه که هر مشتری‌ای که دید بدونه جای درستی رو انتخاب کرده .شاید باورت نشه اما تاثیری که شکل و شمایل آینه روی مشتری داره اصل کاری که براش انجام میدی نداره دلیلش هم اینه که مشتری تمام زمانی که تو سالن آرایشگاهی تو هست نگاهش یکسره به سمت آینه‌اس .

پس بهترین کار برای اینکه مشتریاتو زیاد کنی اینه که یه آینه درست و حسابی بخری .کاربرد آینه گریم فقط برای سالن آرایشی نیست برای کسانی که به صورت کلی به آرایش کردن و آراستگی خودشون اهمیت میدن گزینه خیلی مناسبی به حساب میاد حتی برای آقایونی که برای اصلاح سر و صورت خودشون نیاز به آینه گریم دارند آینه گریم مربعی شکل غوغا می‌کنه

آینه مستطیل شکل

آینه گریم تهران
آینه گریم تهران

اگر دنبال این هستی که یه آینه گریم خفن داشته باشی و در عین حال یه جوری باشه که هیچ وقت از مد نیفته و قدیمی نشه ی‌تونی از آینه گریم مستطیل شکل استفاده کنی که بهترین انتخاب برای خوش سلیقه‌هاست .یکی از دلایلی که دارم این پیشنهاد رو بهت میدم اینه که ا آینه‌های مستطیلی شکل رو از قدیم زیاد دیدیم و چون همیشه آینه‌های مستطیلی رو بورس بودن خیالمون راحته که هیچ وقت قدیمی نمیشن و هیچ وقت یبایی اولیه خودشون دل ما رو نمی‌زنه .

حتی اگر جزو اون دسته از افرادی هستی که دوست نداری یه آینه معمولی داشته باشی می‌تونی آینه مستطیل شکل گریمی خودت رو از انواع قاب‌های مختلف سفارش بدی . من من بهت پیشنهاد میدم عکس آینه رویایی خودت رو برای ما بفرستی تا دقیقاً همون چیزی که می‌خوای رو تحویلت بدیم . فقط کافیه اینجا کلیک کنی تا بتونی با ما در ارتباط باشی.

آینه گریم دایره‌ای شکل

آینه گریم تهران
آینه گریم تهران

بزار بهت یه آینه معرفی کنم که اگر نصبش کنی هر کی ببینه دهنش باز می‌مونه برای اینکه خاص باشی نیاز نیست کارای عجیب غریب بکنی یه آینه دایره‌ای گریم بخر همون کار رو برات انجام میده .آینه گریم دایره‌ای جلوه خیلی قشنگی داره خصوصاً اگر به صورت نصب شده روی دیوار استفاده بشه اگر آینه مخصوص خودت رو قابدار سفارش بدی خصوصاً اگر یه قاب با کیفیت و زیبا داشته باشه با نصب کردنش روی دیوار انگار یه اثر هنری خلق کردی.

اصلاً نگران خراب شدن دیوارتم نباش ر یه فرد حرفه‌ای برای تو کار نصب این آینه رو انجام بده هیچ آسیبی به دیوارت وارد نمی‌شه برای مثال متخصصین ما نصب آینه رو به صورت کاملاً رایگان برای تو انجام میدن پس دیگه نگرانی برای خرید این آینه نخواهی داشت

آینه گریم لوزی شکل

یکی دیگه از انواع آینه گریم که طرفدارهای خیلی زیادی داره آینه لوزی شکل هست. همه ما می‌دونیم که یکی از وسایل ضروری توی هر محیطی آینه‌ست . ما وقتی داریم در مورد آینه گریم صحبت می‌کنیم منظورمون کاربردی فراتر از یه آینه معمولیه پس چه بهتر که این آینه خاص و کاربردی خودمون رو در حالت قدی سفارش بدیم .

وقتی حرف از آینه قدی میشه یکی از بهترین انتخاب‌ها همین آینه لوزی شکله. آینه لوزی در عین سادگی جذابیت خیلی زیادی داره که وقتی تو محیط ما قرار می‌گیره خیلی لاکچری به نظر می‌رسه .اما برای خرید آینه لوزی محکوم به این نیستی که از آینه‌های قدیمی که لوزی شکل بودن سفارش بدی. امروز دیگه آینه‌های لوزی مدل جدید زیادی اومده که ارزش خرید داره.

آینه گریم دفرمه

آینه گریم تهران
آینه گریم تهران

اگه بهترین و جذاب‌ترین و همه چیز تموم‌ترین آینه عمرت رو اگر می‌خوای سفارش بدی، باید فقط و فقط یک آینه دفرمه گریم انتخاب تو باشه. این مدل از آینه رو ما فقط به خوش سلیقه‌ها و کسانی که دنبال خرید یک آینه خاص هستند پیشنهاد می‌دیم. آینه دفرمه به صورت کاملاً ساده به تنهایی و به خودی خود هم واقعاً زیبایی خیلی زیادی داره اما وقتی این آینه رو با یک قاب چوبی یا فلزی ترکیب می‌کنیم جذابیت خیلی زیادی پیدا می‌کنه.

تو باید با توجه به سبک دکوراسیون خودت انتخاب کنی که آیا یک آینه ساده برای تو مناسب‌تر هست یا دوست داری آینه قابدار سفارش بدی. به طور کلی آینه دفرمه انواع خیلی زیادی داره وقتی داریم در مورد دفرمه بودن یک شیء صحبت می‌کنیم منظورمون اینه که فرم اون می‌تونه نزدیک به دایره مثلث بیضی یا هر کدوم از اشکال هندسی دیگه باشه موقع سفارش آینه حتماً این نکته رو مد نظر خودت قرار بده

آینه گنبدی شکل

آینه گریم تهران
آینه گریم تهران

آینه گریم گنبدی شکل یه مدل آینه گریم هست که چند وقته حسابی ترند شده و اینفلوئنسرها معمولاً ازش سفارش میدن اون هم آینه گریم گنبدی شکل هست . این آینه در واقع ترکیبی از آینه مستطیلی با آینه بیضی شکله. به این صورت که نیمه پایینی آینه همون حالت مستطیلی رو داره و نیمه بالایی نیمی از یک آینه بیضی و نمایان می‌کنه جلوه فوق العاده این آینه باعث شده بهترین انتخاب برای یک سالن زیبایی به شمار بیاد. یعنی اگر آرایشگر حرفه‌ای بخواد از بین انواع آینه یکی رو انتخاب کنه بهترین گزینه همین آینه گنبدی هست.

اینکه آینه مورد علاقه خودت رو از جایی سفارش بدی که کیفیت خیلی بالایی داشته باشه اهمیت خیلی زیادی داره برای همین من پیشنهاد میدم نمونه کارهای سایت ما رو ببینی تا بتونی مقایسه کنی کیفیتی که حصولات ما داره رو جای دیگه با این قیمت پیدا نمی‌کنی به همین دلیل هم پیشنهاد من اینه که بری دوراتو بزنی قیمت‌ها رو مقایسه کنی می‌دونم که آخرش برمی‌گردی و از خودمون خرید می‌کنی

آینه گریم قاب‌دار بهتره یا بدون قاب

آینه‌ها را می‌توان با قاب یا بدون قاب تهیه کرد .اگر به دنبال سادگی و بدون تجملات هستید پیشنهاد ما انتخاب نکردن قاب است .اما اگر اهل طراحی و دکوراسیون‌های سلطنتی و کلاسیک هستید بهتر است که از قاب‌های مناسب با این طرح که با دکوراسیون آرایشگاه شما هم‌خوانی دارد استفاده کنید.

قاب‌ها در انواع رنگ‌های مختلف و جنس‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند به طور مثال می‌توانید قاب ها را چوبی ، پی وی سی و یا فلزی بسازید . اما بهترین نوع قاب که در هر شرایط آب و هوایی برای شما مناسب باشد قاب‌های پی وی سی می‌باشد که در انواع مدل های مختلف کلاسیک، سلطنتی و یا مدرن تولید می‌شود.اگر طراحی داخلی شما مدرن است بهتر است که از قاب‌های ساده با رنگ‌های خنثی مانند سفید و یا طوسی استفاده کنید.

آینه گریم تهران
آینه گریم تهران مدل قاب‌دار

انواع آینه گریم تهران

  • آینه گریم تهران بک لایت
  • آینه گریم هالیوودی
آینه گریم تهران
آینه گریم تهران

آینه گریم تهران بک‌لایت

یکی از زیبا و مدرن‌ترین آینه‌ها در آرایشگاه می‌تونه آینه‌ بک‌لایت باشه. این نوع آینه با داشتن چراغ‌های ال ای دی در پشت آینه که تعبیه شده است یک نور بسیار ملایم را به اطراف آینه ساطع می‌کند و باعث جذابیت بیشتر آینه می‌شود. این رو هم بدون که این آینه نور بالایی ندارد و بیشتر نور آن جنبه‌ی فانتزی و تزئینی را دارد. که می‌توان آن‌‌را به روش های مختلفی خاموش و روشن کرد در ادامه در مورد آن‌ها هم صحبت خواهیم کرد.

آینه قدی آرایشگاه
آینه گریم بک‌لایت تهران

آینه گریم تهران مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین نوع آینه گریم آینه‌های چراغ‌دار یا همون آینه‌های هالیوودی هستند که میکاپ کاران و گریمور‌های حرفه‌ای در یک اتاق خاصی برای گریم از آن‌ها استفاده می‌کنند . این آینه‌ها به طوری تعبیه شده است که دور تا دور آینه به فواصل معین لامپ‌هایی تعبیه شده است که با روشن کردن این لامپ‌ها یک نور یکنواخت و یکدستی وارد محیط و اطراف آینه می‌شود .

و باعث بهتر دیده شدن صورت به هنگام گریم و پیدا کردن مشکلات و برطرف کردن آن می‌شود‌.پیشنهاد ما اگر به دنبال خرید یک آینه‌ی حرفه‌ای برای گریم و میکاپ تخصصی عروس و یا بازیگران تئاتر و سینما هستید این آینه می‌باشد.

آینه گریم تهران
آینه چراغ‌دار یا هالیوودی تهران

انواع روش‌های آینه گریم

  • آینه گریم لمسی
  • آینه گریم ریموت‌دار

آینه گریم تهران مدل لمسی

اگر آینه‌ای که برای میکاپ و گریم انتخاب کردید دارای نور می‌باشد باید به طریقی آن‌را خاموش و روشن کنید.یکی از این روش‌ها خاموش و روشن کردن و یا کم کردن شدت نور به وسیله‌ی لمس یک نقطه از دایره می‌باشد .که از قبل این نقطه در روی آینه مشخص شده است. اگر آینه‌ای که خریداری کرده‌اید دارای نور چند رنگ است با لمس آینه می‌توانید نور را نیز از مهتابی به آفتابی تغییر حالت دهید.هنگام خرید این نوع آینه توجه داشته باشید که بهترین نوع آن را خریداری کنید تا پس از مدتی سنسورهای لمسی و حسگری این آینه از کار نیافتد.

آینه گریم تهران
آینه لمسی بک لایت

آینه گریم تهران مدل ریموت‌دار یا کنترلی

یکی دیگر از روش‌های خاموش و روشن کردن و کم و زیاد کردن نور در آینه به وسیله‌ی آینه‌ ریموت دار می‌باشد .با داشتن یک ریموت‌کنترلی شما در هر نقطه از سالن آرایشی خود که باشید به راحتی می‌توانید نور آینه را کم و زیاد و خاموش و روشن کنید . این روش مزیتی نیز به نسبت آینه لمسی دارد و اینست که دیگر رد انگشت شما بر روی آینه بر جای نخواهد ماند . همچنین ممکن است سنسور لمسی آینه پس از مدتی از کار بی افتد. پس پیشنهاد ما برای داشتن عمر طولانی آینه با نور عالی خرید آینه ریموت‌دار می‌باشد .

یکی دیگر از روش‌های خاموش و روشن کردن و کم و زیاد کردن نور در آینه به وسیله‌ی آینه‌ ریموت دار می‌باشد .با داشتن یک ریموت‌کنترلی شما در هر نقطه از سالن آرایشی خود که باشید به راحتی می‌توانید نور آینه را کم و زیاد و خاموش و روشن کنید . این روش مزیتی نیز به نسبت آینه لمسی دارد و اینست که دیگر رد انگشت شما بر روی آینه بر جای نخواهد ماند . همچنین ممکن است سنسور لمسی آینه پس از مدتی از کار بی افتد. پس پیشنهاد ما برای داشتن عمر طولانی آینه با نور عالی خرید آینه ریموت‌دار می‌باشد .

انواع آینه بر اساس جایگاه قرارگیری

  • آینه گریم دو طرفه
  • آینه گریم آویزی

آینه گریم تهران دوطرفه

اگر سالن آرایشی شما دارای فضای بزرگ و مناسبی می‌باشد بهتر است که از آینه‌های دو طرفه که از هر طرف آن نیز برای مشتری مجزا استفاده می‌شود استفاده و خریداری کنید . این آینه‌ها به نسبت آینه‌های یک طرفه گران‌تر می‌باشد اما هر طور که حساب کنید خرید یک آینه‌ی دوطرفه بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید دو آینه می‌باشد‌‌.
این نوع آینه‌ها در سالن های اروپایی بیشتر دیده می‌شود.

آینه گریم تهران
آینه گریم دو طرفه تهران

آینه گریم تهران مدل آویزی

یکی از جذاب‌ترین آینه‌های گریم و آرایشگاهی تهران آینه‌های آویزی می‌باشد که به وسیله‌ی قلاب‌های رنگی و یا طناب‌های گوناگون از سقف آویزان می‌شوند. برای کسانی که به دنبال پیچ کردن آینه بر روی دیوار نیستند و یا نمی‌خواهند آینه‌ی آرایشگاهی آنها هیچ پایه‌ای داشته باشد این آینه یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

تنها کافیست هر نوع آینه‌ای را که مدنظر دارید را برای ما ارسال کنید تا درکارگاه آینه‌ها بهترین آینه زیر نظر مجرب‌ترین نیروی کار برای شما ساخته و درب منزلتان ارسال شود.افتخار ما کیفیت کار ماست.

حرفه‌ای ها آنلاین میخرن!

می‌دونی با خرید آنلاین علاوه بر اینکه داری توی زمانت صرفه جویی می‌کنی باعث کاهش یه عالمه از آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک‌های شهری و کم تر حرکت‌کردن وسیله‌های نقلیه عمومی هم میشی. خیالت هم راحت باشه سالم و سلامت آینه‌ی مورد علاقت رو بدون هیچ شکستگی تا درب منزل از ما تحویل می‌گیری .قدیما همه آینه سالن‌های آرایشگاهی یا مزون و یا حتی سرویس‌های بهداشتی دارای یک مدل آینه‌ی ساده و معمولی بودند که فقط همین نیاز که بتونی خودت رو درون آینه ببینی رو برطرف می‌کردند.اما با مرور زمان با گسترش طراحی دکوراسیون و گونه‌های مختلف آینه انواع مختلفی با توجه به نیاز و کاربری هر فضا تولید شد .

به طور مثال در مورد آینه‌های آرایشگاهی و یا گریم ، میکاپ‌کارها بعد حرفه‌ای شدن دیدن که احتیاج به آینه‌هایی با نور مناسب و بیشتری رو داشتند و یا در محیط‌هایی مانند سونا و جکوزی احتیاج به آینه‌های ضد بخار برای بخار نکردن آینه بود . اصلا برای همینه که این سایت انقدر مدل‌های متنوعی رو داره. هر مدل آینه‌ای که دوست داری رو میتونی سفارش بدی کافیه عکسش رو برای متخصص‌هامون بفرستی یا طراحی کنی. بعد اون رو هرجایی بخوای تحویل بگیری تکنسین‌هامون اگه خواستی برات نصبش هم می‌کنن. دیگه چی می‌خوای؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ