آینه لمسی چراغ‌دار مهتابی

آینه گریم آفتابی تهران

سلام تو این مطلب می‌خوایم در مورد آینه گریم آفتابی تهران که یکی از بهترین نوع آینه‌ها برای میکاپ و گریم هست باهاتون صحبت کنیم می‌دونین چرا؟ چون کسی که به فکر تغییر آینه‌ی ساده‌ی سالن آرایشگاهیه خودش هست بدون شک یه آرایشگر و میکاپ آرتیست حرفه‌ایه !

آینه نوری
آینه گریم آفتابی تهران

همینطور که گفتیم خیلی از رقیب‌ها و میکاپ‌ آرتیست‌ها تو حوزه‌ی کاریه شما دنبال پیشرفت و ارتقا دادن وسایل آرایشی خودشون هستن و از بهترین نوع آینه‌های گریم و میکاپ مدرن سال که تو بهترین سالن‌ها و تو مطرح‌ترین کشورهای دنیا دیده می‌شه خریداری و استفاده می‌کنن.شما که یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای و با سابقه هستین چرا از مد روز و بهترین متریال دنیا جا بمونین ؟ و بهترین آینه گریم و میکاپ رو بشناسین و تهیه کنین.

آینه نوری
آینه گریم آفتابی تهران مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

تنها کافیه با یه تماس سفارشت رو با متخصصین ما در میون بزاری تا در اولین فرصت برات آماده و مهیا بشه. جالبیش اینجاست که محصولات کارگاه آینه‌ها با نمونه‌های خارجی مو نمی‌زنه و انقدر تمیز و باکیفیت اجرا میشه که باورت نمیشه که ساخت کشور عزیزمون ایرانه اما بدونین که در طی سال‌های جدید تولیدات ایرانی خیلی بهتر و باکیفیت‌تر از تولیدات خارجیه تنها کافیه یکبار اعتماد کنی !

یکی دیگه از مزیت‌های خرید از سایت ayneha اینه که همکاران کمپانی آینه رو براتون میارن درب در سالن و نصب شده بهتون تحویل میدن بدون اینکه هیچ شکستگی و یا خرابی برای محصول‌تون اتفاق بیوفته. بعد از اون هم یک سال ضمانت بی قید و شرط بهتون میدن که اگر احیانا برای نور آینه یا هرچیز دیگه‌ای مشکلی پیش اومد با ضمانت بی‌قید و شرطی که دارن براتون تعویض و یا تعمیر می‌کنن.اینم بگم ضمانت شامل اینکه شما آینه‌تون رو طی سال بشکنین شامل ضمانت نمیشه ، پس مواظب آینه‌ی زیباتون باشین.

تو این مقاله ما بهترین و برترین آینه‌های سال که طی بررسی و پرسش و پاسخ و تجربه‌هامون فهمیدیم که برای سالن مدرن شما مناسبه رو جمع آوری کردیم که در ادامه در مورد تک تک اونا صحبت می‌کنیم تا بیشتر با اونا آشنا بشین و بتونین یه خرید بی دردسر کنین و چیزی رو بخرین که مناسب رشته و فضای کاری شماست .با ما همراه باشین….

آینه نوری
آینه گریم آفتابی تهران مدل بک لایت

انواع آینه گریم آفتابی تهران

  • آینه گریم آفتابی تهران مدل بک لایت
  • آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه گریم مدل لمسی یا حسگری
  • آینه گریم آفتابی تهران مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه گریم مدل دوطرفه
  • آینه گریم مدل آویزی
آینه گریم نور سفید
آینه گریم آفتابی تهران

آینه گریم آفتابی تهران مدل بک لایت

اگر به دنبال یه آینه‌‌ای خاص هستین که از دید مشتری خیلی لاکچری و مدرن دیده بشه ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما یه دیوار سالن آرایشگاهی‌تون‌ رو آینه‌های بک لایت نصب کنین .این آینه‌ها طوری طراحی شدن که پشت اونا چراغ‌های ال ای دی نصب می‌شه تا با خاموش و روشن کردن این چراغ‌ها بتونیم نور لایت و ملایمی رو به اطراف آینه پخش کنیم.

آینه بدون قاب آرایشی
آینه گریم آفتابی تهران

این آینه‌ها برای جذابیت سالن شما خیلی کارایی داره و از دید مشتری نوعی ارزش گذاشتن برای اونا حساب میشه. زمانی که مشتری متوجه بشه شما برای آرامش اونا ارزش قائلین بیشتر به شما اعتماد می‌کنه که کارشون رو بهتون بسپره و مشتری دائمی‌تون بشه.

آینه گریم آفتابی تهران
آینه گریم مدل بک لایت تهران

آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین آینه برای گریم و میکاپ آینه‌های چراغ‌دار یا همون هالیوودی هستن که باعث می‌شن به خاطر نور زیادی که داره گریمور یا میکاپ‌کار یه آرایش و گریم حرفه‌ای و بی نقصی رو به مشتری تحویل بده. چون با داشتن این آینه تمام مشکلات مشخص می‌شه و میکاپ‌کار تو مرحله‌ی بعدی تمام این مشکلات رو حل می‌کنه.

آینه نوری
آینه گریم آفتابی تهران

آینه‌های چراغ‌دار هم طوری درست شدن که دور تا دور اونا لامپ و چراغ‌هایی قرار می‌گیره که فاصله‌های منظمی‌ دارن و از راه‌های مختلف خاموش و روشن میشن .که در ادامه انواع این نوع از آینه‌ها رو هم براتون توضیح می‌دیم که راحت‌تر بتونین تصمیم بگیرین.

اگر نمی‌تونین برای کل سالن خودتون از آینه‌های چراغ‌دار یا هالیوودی استفاده کنین بهتره یه اتاق یا یه قسمت برای میکاپ و گریم تخصصی در نظر بگیرین و برای اون قسمت حداقل یک یا بستگی به نیاز آینه در نظر بگیرین.

آینه گریم نور سفید
آینه گریم آفتابی تهران مدل هالیوودی

آینه گریم مدل لمسی یا حسگری

اگر آینه‌ای که سفارش می‌دین آینه‌ی نوردار باشه باید بتونین این آینه رو از طریقی خاموش و روشن کنین . یکی از این روش‌ها می‌تونه از طریق لمس نقطه‌ای که بر روی آینه از قبل مشخص شده باشه.

برای این کار کافیه با انگشت دستاتون بر روی نقطه‌ی گفته شده‌ی آینه رو لمس کنین تا بتونین به راحتی نور آینه‌ی بک لایت یا هالیوودی خودتون رو خاموش و روشن کنین. حتی برای این نوع آینه‌ها سیستمی تعبیه می‌شه که به راحتی می‌تونین اگر شدت نور برای شما زیاده اون رو کم و زیاد کنین .اگر آینه‌ای که انتخاب کردین چند رنگ هم باشه به راحتی می‌تونین نور آینه‌رو از مهتابی به آفتابی تغییر رنگ بدین.

آینه کاری آرایشگاه
آینه گریم بک لایت تهران

آینه گریم مدل ریموت‌دار یا کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن آینه‌ی سالن آرایشگاهی‌تون به روش ریموت یا کنترل هست.این یه روش خیلی راحته چون شما تو هر نقطه از سالن خودتون که بایستین به راحتی می‌تونین با زدن یک دکمه نور آینه‌ی خودتون رو کم و زیاد یا خاموش و روشن کنین.

این روش از روش لمس آینه خیلی بهتره چون دیگه دست با آینه در ارتباط نیست و باعث می‌شه که آینه دچار لک یا کثیفی نشه.ممکنه از نظر هزینه یکمی این نوع آینه گرون‌تر محاسبه بشه که ارزشش رو داره !

آینه نوری
آینه گریم آفتابی تهران مدل چراغ‌دار

آینه گریم مدرن مدل آویزی

یکی از جذاب‌ترین آینه‌هایی که امروزه زیاد دیده میشه آینه‌های آویزیه که دیگه احتیاجی به میخکوب کردن اون روی دیوار نداره بلکه فقط کافیه با طناب یا زنجیرهای رنگی رنگی یا مدل‌های روز اون رو از سقف آویزون کنیم تا جلوه‌ای بیشتر به محیط بده. کسایی دنبال این نوع آینه‌ها میرن که دنبال خاص بودنن ما پیشنهادمون به شما برای انتخاب این نوع از آینه‌ها ، آینه‌های گرده که جلوه‌ای خاص و ویژه به سالن زیبایی و آرایشی شما ببخشه.

آینه پایه دار گرد
آینه گریم مدل آویزی

تنها کافیه تماس بگیرین و یا سفارش خودتون رو اینترنتی ثبت کنین با این روش بدون هیچ اتلاف وقتی آینه‌ی خودتون رو درب سالن تحویل می‌گیرین و باعث کاهش خیلی از آلودگی‌ها مثل آلودگی هوا یا آلودگی‌های زیست محیطی می‌شین و به داشتن شهری سالم‌تر کمک می‌کنین.

آینه گریم مدرن مدل دوطرفه

اگر سالن آرایشگاهی بزرگی دارین می‌تونین از این آینه‌های لاکچری و مدرن استفاده کنین.و همینطور که دور تا دور سالن رو آینه میزارین وسط سالن هم از آینه‌های دوطرفه استفاده کنین .از نظر قیمتی هم گذاشتن یه آینه‌ی دوطرفه خیلی مقرون به صرفه و اقتصادی تر از آینه‌های یک طرفه اس چون باید یه آینه‌ی دوطرفه انگار دو آینه‌ی چسبیده به هم دارین که فقط از یه قاب برای اون استفاده شده .

آینه آرایشگاه ایستاده پایه‌دار
آینه گریم مدل دوطرفه تهران

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ