آینه کودک نوری

آینه کودک نوری

آینه یک وسیله خیلی مهمی در زندگی همه افراد محسوب میشه. درواقع آینه در استفاده روزانه اغلب افراد قرار می‌گیره. همه آدم‌ها دوست دارن که آراسته و مرتب باشن و با دیدن در آینه این مورد رو چک می‌کنن. دیدن خود در آینه یک موضوع جذابی هستش که حتی برای کودکان هم خیلی جذابه. به همین خاطر یکی از انواع آینه کودک، آینه کودک نوری هستش. که این آینه از جذابیت بالایی برخورداره و برای بچه‌ها این آینه خیلی جذابیت داره. به‌خصوص در یک سن خاصی بچه‌ها تمایل دارن که از آینه استفاه کنن و از دیدن خودشون در وسیله‌ای مثل آینه لذت می‌برن.

آینه کودک نوری
آینه کودک نوری

معرفی آینه کودک نوری

آینه کودک نوری همونطور که از اسم اون هم مشخصه، دارای نورپردازی هستش. نورپردازی این آینه با استفاده از چراغ LED تامین میشه. به این صورت که چراغ LED که نواری شکله و همچنین ضخامت کمی هم داره، دور آینه و از قسمت پشت تعبیه میشه. بنابراین دور تا دور آینه رو نوری ایجاد می‌کنه که هم جلوه خوبی به آینه میده و هم عملکرد بهتری رو ایجاد می‌کنه.

آینه کودک نوری
آینه برای اتاق کودک

همین نوری که آینه کودک نوری ایجاد می‌کنه، باعث میشه تا توجه بچه‌ها رو بیشتر جلب خودش کنه. استفاده از این چراغ برای آینه باعث میشه تا دید در آینه خیلی بهتر بشه. چون نور رو طوری می‌تابونه که دقیقا جلوی خودش رو روشن می‌کنه. پس وقتی جلوی آینه نوری قرار بگیرین، می‌تونین خودتون رو خیلی واضح‌تر ببینین. همچنین این نور که از چراغ LED ایجاد میشه، نور خیلی طبیعی رو داره. نوری که برای این آینه ایجاد میشه، حالت مخفی داره. همین باعث شده تا به آینه بک لایت هم شناخته بشه.

آینه کودک نوری
آینه مدرن کودک

چرا چراغ LED برای آینه کودک نوری انتخاب شده

چراغ LED که برای روشنایی خیلی از فضاها و کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیره، دارای مزایای بساری هستش. از جمله این که نور اون خیلی طبیعی و ملایمه و با چشم هم سازگاره. بنابراین می‌تونه خیلی راحت برای آینه کودک نوری مورد استفاده قرار بگیره. چون برای سلامت و بینایی کودک شما هم کاملا مناسبه. مزیت دیگه چراغ LED این هست که اصلا گرمایی تولید نمی‌کنه. اما چراغ‌های معمولی مدتی که روشن می‌مونن، چنان گرمایی ایجاد می‌کنن که اصلا امکان دست زدن بهشون وجود نداره. ولی چراغ LED اینطور نیست و به همین دلیل هم برای آینه نوری و به‌خصوص آینه کودک مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه کودک نوری
آینه نوری

اگر حتی کودک شما به آینه هم دست بزنه و یا برخورد کنه، هیچ گرمایی رو حس نمی‌کنه و کاملا ایمن هست. علاوه بر این موارد چراغ ال ای دی مصرف برق خیلی کمتری هم داره و نیز طول عمر اون هم خیلی زیاده. که باعث شده تا استفاده از این چراغ‌ها برای خیلی از موارد بهترین انتخاب ممکن باشه. به‌طوری که برای خیلی از موارد و روشنایی اکثر فضاها از این چراغ‌ها به‌جای چراغ‌های معمولی استفاده میشه. همه این مزایا باعث شده تا آینه نوری برای کودکان گزینه خیلی مناسبی باشه.

آینه کودک نوری
آینه کودک رومیزی

آینه کودک نوری برای چه فضاهایی بیشتر کاربرد داره

اتاق کودک

اتاق کودک چیدمانی متناسب با سن و روحیه کودک باید داشته باشه. آینه هم که یک وسیله خیلی مهمی در هر چیدمانی محسوب میشه و باعث میشه تا فضای خودش رو بزرگ‌تر و روشن‌تر هم نشون بده. وقتی آینه شکل کودکانه داشته باشه، فضای اتاق رو خیلی زیباتر و شیک‌تر نشون میده. هر شکلی هم آینه کودک می‌تونه داشته باشه. مثلا شکل یک شخصیت کارتونی یا هر شکل دیگه‌ای می‌تونین انتخاب کنین.

آینه کودک نوری
آینه نوری برای کودک

آینه کودک نوری هم که باشه در زیبایی اتاق‌خواب خیلی تاثیر بیشتری رو داره. چون دیگه مثل زمان قدیم نیست که برای هر جا و کاربردی، فقط از یک آینه استفاده بشه. بلکه امروز تنوع آینه‌ها به‌قدری بالاست که حتی خود آینه کودک هم تنوع خیلی زیادی رو داراست. و امکان سفارش هر نوع آینه‌ای حتی به دلخواه هم وجود داره. تا بتونین چیدمانی دقیقا طبق دلخواه و سلیقه خودتون و فرزندتون داشته باشین.

آینه کودک نوری
آینه بک‌لایت کودک

سرویس بهداشتی

آینه کودک نوری برای سرویس بهداشتی و حمام هم گزینه خیلی خوبی هستش. به این دلیل که گاهی برخی از بچه‌ها ممکنه که از این فضاها ترسی داشته باشن و یا دوست نداشته باشن. که استفاده از آینه‌هایی با شکل‌های جذاب می‌تونه باعث بشه که علاقه بیشتری پیدا کنن. چون در سن خاصی که نیاز به آموزش کودک مثلا برای مسواک زدن و یا شستن صحیح دست‌ها هست، این آینه می‌تونه یکی از عوامل جذب و لذت بچه‌ها بشه. چون نور اون جذابیت خاصی داره و همچنین شکل آینه کودک هم به زیبایی بیشتر این آینه‌ها کمک می‌کنه.

آینه کودک نوری
آینه کودک سرویس

همچنین امروزه اهمیت سرویس بهداشتی و حمام هم کم نیست و به زیبایی و چیدمان این فضا هم اهمیت زیادی داده میشه. پس آینه نوری می‌تونه خیلی اید‌آل باشه. چون آینه مدرنی هستش و ظاهر بسیار شیکی رو داره. به‌طوری که برای فضاهای دیگه‌ای هم که مورد استفاده بچه‌ها نیست هم از این آینه استفاده می‌کنن.

مهد کودک

آینه کودک نوری استفاده دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه در مهد کودک و فضاهای بازی کودکان هستش. چون طراحی این فضاها بر اساس روحیات و علاقه بچه‌ها انجام میشه. و آینه‌ای هم که در این فضاها مورد استفاده قرار می‌گیره، باید متناسب با خود بچه‌ها باشه. تا اون‌ها بتونن ارتباط بهتری رو با فضا برقرار کنن.

آینه کودک نوری
آینه کودک

همچنین پدر و مادرها هم برای انتخاب فضایی که بچه‌هاشون قرار هست چندین ساعت در اونجا باشن و آموزش ببینن، به زیبایی فضا خیلی توجه می‌کنن. پس اگر شما هم می‌خواین که تعداد بیشتری از اون‌ها رو جذب کنین و ثبت نام انجام بدن، باید به اولین چیزی که توجه می‌کنین همین طراحی داخلی و چیدمان باشه. چون اون‌ها هم اولین موردی که توجهشون رو جلب می‌کنه، همین دکوراسیونی هست که شما ایجاد کردین. و ترجیح میدن که فرزند خودشون رو به جایی بسپارند که از هر نظر قابل قبول باشه.

چرا آینه کورک نوری رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

آینه کودک نوری و یا هر نوع آینه دیگه‌ای با هر استفاده و کاربردی در کارگاه تولیدی آینه در کمترین زمان تولید میشه. از ابتدا تا انتهای ساخت آینه‌ها در همین مجموعه انجام میشه. به همین دلیل که آینه تماما در این کارگاه تولید میشه و نظارت کامل بر اون هست، کیفیت آینه‌ها بسیار بالا و تضمین‌شده هستش. برای خرید هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره و مستقیما با خودمون در ارتباط هستین و ثب سفارش انجام میدین. پس می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو با قیمت مناسب‌تری هم با توجه به کیفیت بالاشون خریداری کنین.

آینه کودک نوری
آینه کودک نوری

اما وجه تمایز ما با رقبای دیگه، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌های تولیدی هست. به این صورت که شما با خرید از کارگاه آینه‌ها دیگه خیالتون هم کاملا راحته که اگر هر مشکلی هم برای آینه به‌وجود بیادش، آینه شامل گارانتیه. مثلا اگر نور آینه و یا لمس اون دچار اختلالی بشه، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع می‌کنیم. همچنین ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفتیم. تا اگر از آینه خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو برگردونین. فقط این نکته رو هم بگیم که شکستگی و یا ضربه به آینه، شامل این ضمانت نمیشه.

اه‌های ارتباطی ما هم شماره‌های 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین و هر سفارش یا هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما در اختیار شما هستن تا بتونیم بهترین خدمات رو در حد توان برای شما داشته باشیم. و در آخر آدرس مجموعه تهران اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ