آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری در حقیقت جنبه‌تزیینی داره و باعث میشه مکان‌های مثل اتاق انتظار خسته کننده نباشن و محیط زیبایی برای عکس گرفتن مشتری‌هات فراهم باشه. آینه کاری آرایشگاه رو میشه به عنوان آینه اصلی هم مورد استفاده قرار داد اما به شرطی که آینه وسط بزرگ باشه و طرحی نداشه باشه چون برای انجام کارای آرایشی نباید هیچ چیزی باعث ایجاد سو تافهم برای مشتری یا خودت بشه. حالا باهم انواع آینه کاری آرایشگاه رو بررسی می‌کنیم.

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

انواع آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه تنوع زیادی داره که می‌تونه در کنار آین‌های اصلی آریشگاه استفاده بشه برای همین اول از همه آینه‌های اصلی آرایشگاه رو برات توضیح میدم بعد میریم سراغ انواع آینه کاری‌هایی که میتونه در کنارآینه‌های اصلی مورد استفاده قرار بگیره.

آینه کاری آرایشگاه
  • آینه آرایشگاه چراغ‌دار
  • آینه آرایشگاه بک‌لایت

آینه آرایشگاه چراغ‌دار

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

برای جذب مشتری بیشتر و زیبایی بیشتر آرایشگاه می‌تونین از آینه‌های چراغ‌دار استفاده کنی. این نوع آینه‌ها داخل آرایشگاه باعث نور می‌شه و استفاده از این آینه‌ها باعث می‌شه که فضای محل کارت بزرگ‌تر دیده بشه. این مدل آینه‌ها در اصل آینه مخصوص میکاپ هستن ، در نتیجه خوراک استفاده توی آرایشگاه‌های حرفه‌ای هستن. می‌تونی به عنوان آینه‌های اصلی از این مدل استفاده کنی و در کنارش توی اتاق انتظار آینه کاری کنی و یا اگه دکورهای شلوغ مورد پسندتن میتونی دقیقا دور آینه چراغ‌داری که به عنوان آینه اصلی گذارشتی رو ه صورت آینه کاری سفارش بدی.

آینه آرایشگاه بک‌لایت

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

نور یکی از اصلی‌ترین موارد برای آرایشگاه و آرایش هست. آینه بک‌لایت دارای یه نور مناسب و ملایم و آرامش بخش هست که هم نور مورد نیاز برای آرایش رو تا حد زیادی تامین می‌کنه و هم یک محیط دنج رو برای مشتریات فراهم می‌کنه. داشتن یک محیط زیبا در جذب مشتری هم بسیار مؤثر هست. با کمک دستگاه‌های مخصوص قسمت مورد نظر و طراحی شده آینه رو تراش می‌دن تا جیوه آینه از شیشه جدا بشه و نور رو پشت آینه تعبیه می‌کنن تا نور از قسمتی ک جیوه نداره عبور بکنه و به روبرو بتابه.

شکل‌های مختلف آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری می‌تونه به صورت لوزی شکل و مربع شکل باشه که یه ظاهر مینیمال و جذاب رو به اتاق انتظار و محیط‌های دیگه آرایشگاه ارائه میده. بین مربع‌های آینه‌ای که روی دیوار کار شده می‌تونی هم فاصله بزاری هم فاصله نزاری اونا رو به هم بچسبونی که هر دو مدل املاً قشنگن و انتخابشون سلیقه‌ایه. اگه تمایل داشته باشی می‌تونی چند تا از لوزی‌های وسط رو با ابعاد بزرگ و به صورت نوری قرار بدید تا به عنوان آینه اصلی آرایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

کدوم شکل آینه کاری رو انتخاب کنم؟

  • آینه کاری آرایشگاه خاص ولی منظم
  • آینه کاری آرایشگاه مستطیل شکل
  • آینه کاری آرایشگاه کندوی عسل

آینه کاری خاص ولی منظم

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آریشگاه

آینه کاری می‌تونه با طرح‌هایی باشه که شکل هندسی خاصی ندارند اما در نهایت با نظم خاصی کنار هم قرار گرفتند. این نظم حس خیلی خوبی رو به محیط آرایشگاه میده و باعث میشه توی چشم مشتریت منظم‌تر به نظر بیاد. بهتره که این طرح‌های خاص را متناسب با سبک دکوراسیون انتخاب کنی ، بعضی از درها حس و حال سنتی‌تری رو به محیط آرایشگاه القا می‌کنند و بعضی از زرها حس و حال و سبکشون مدرن‌تره.

آینه کاری آرایشگاه مستطیل شکل

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه مستطیل شکل

آینه کاری مستطیل شکل رو هم با تنوع خیلی زیادی میشه توی آرایشگاه به کار برد ی از مدل‌هایی که من خودم از بقیه مدل‌ها بیشتر دوستش دارم آینه کاری آجری شکل هستش که از آینه کاری مستطیل برای طراحیش استفاده می‌شه. اما به غیر از اون مستطیل‌ها رو تو ابعاد بزرگتر و به صورت مورب هم میشه داخل کار استفاده کرد. یکی از طرح‌های جذابی که توی آینه کاری‌ها میدن اینه که یک دیوار رو کامل آینه کاری می‌کنند اما چند تیکه از ه‌ها رو برمی‌دارند و یه دیوار خوش رنگ مشخص می‌شه. برای افرادی که اسیدی نداشته باشند و به خیلی کمالگرا نباشند ظاهر فوق العاده جذابی دارد.

آینه کاری کندوی عسل

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

کندوی عسل رو که می‌دونی چه شکلیه آینه کاری با اون ظاهر هم می‌تونه صورت بگیره و ظاهر خیلی شیک و مدرنی هم داره می‌تونی برای این مدل آینه از رنگ‌های گرم‌تر و بهش استفاده کنی تا بیشتر بتونه وایب کندوی عسل رو به محیط آرایشگاهت بده. این مدل آینه مدرن رو حتما برای سالن انتظار آرایشگاهت یا تزئین گوشه کناراش استفاده کن خدایی خفنه. اگه خواستی می‌تونی بگی آدرس اینستاگرام آرایشگاهت رو یا لوگوی کارت رو روش حک کنیم تا اگه توش کسی سلفی گرفت و استوری کرد تبلیغ کارت هم بوده باشه.

آینه آرایشگاه پتینه

آینه پتینه شده یک آینه جدید و خاص هس.این آینه رو با اسید و رنگ های مخصوص آماده می‌کنن.این کار نیاز به مهارت داره.آینه پتینه شبیه به آینه های قدیمی و کهنه هست. آینه پتینه در رنگ‌های نقره‌ای و مسی بسیار زیبا و‌خاص می‌شه که با یک قاب ساده استیل و طلایی رنگ‌نواری و جلوه خاص به محیط می‌ده.

آینه آرایشگاه دوطرفه

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

اگر یک سالن آرایشی کوچک داری و میخوای بهترین استفاده رو از محیط ببری یه آینه دوطرفه می‌تونه بهترین انتخاب باشه. ازاین آینه دو نفر میتونن به صورت هم‌زمان استفاده کنن.با این آینه می‌تونی فضای کمتری رو اشغال کنی. با روش‌های مختلفی می‌تونی این آینه رو آویزان کنی و نصب کنی که یکی از خفن‌ترین این روش‌ها بند چرمی و ژنجیر هست.

اینه ارایشگاهی دوطرفه بک لایت

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه‌های دوطرفه بسیار پرکاربرد هستن و بسیار خاص و زیبا هستن.از این آینه دونفر همزمان استفاده می‌کنن و با کارایی بیشتر فضای کمتری رو اشغال می‌کنه.می‌تونیم با دستگاه سندبلاست قسمت مشخص شده دورتادور آینه رو خراش داد تا نور ال‌ای‌دی که در پشت آینه نصب نموده‌ایم به روبرو و شخصی که در جلوی آینه نسشته بتابه.آینه‌های دوطرفه در اشکال مختلفی مانند مستطیل،گرد،بیضی و هرشکلی که بخواین طراحی و تولید می‌شه.می‌تونیم برای کارایی بیشتر بین دوآینه رو طبقاتی تعبیه کنیم تا وسایل مورد نیاز رو در دسترس قرار بدیم.

انواع آینه آرایشگاهی خاص

  • آینه دوطرفه آرایشگاه
  • آینه آرایشگاه چرخدار
  • آینه آرایشگاه قدی
  • آینه آرایشگاه لمسی

آینه آرایشگاه چرخدار

آبنه آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه آرایشگاه‌ها اکثرا در سایز‌های بزرگ و به صورت قدی ساخته می‌شن ، آینه‌هایی که بزرگ هستن هم به دلیل وزن و سایز بزرگ به سختی جابه‌جا میشن. ولی وقتی از آینه‌های چرخ‌دار استفاده کنی خیالت راحته و هرقدر عشقت بکشه می‌تونی تغییر دکوراسیون بدی.تازه اگر سالن آرایشگاهت هرچندوقت یکبار جابه‌جا می‌شه و یا دکور اونو عوض می‌کنی حتما به یک‌ آینه چرخ‌دار نیاز داری.

آینه آرایشگاه قدی

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه‌های قدی برای آرایشگاه‌ها حسابی پرکاربرد هستن.هم فضای آرایشگاه رو زیباتر و بزرگ‌تر میکنن و هم آینه به خاطر داشتن حالت انعکاس باعث میشن نور طبیعی و نور لامپ‌ها روی آینه بتابه و فضا رو بزرگتر جلوه بده. آینه‌های قدی رو می‌تونیم به صورت بک لایت،ساده،چراغدار تولید کنیم.روش‌های خاموش و روشن شدن نور آینه‌ها رو هم با انتخاب خودت برای استفاده ار آینه تعبیه می‌کنیم.

آینه کاری ارایشگاه دکوراتیو

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

آینه کاری فضا رو شیک و زیبا می‌کنه. آینه کاری رو در رنگ‌های مختلف و طرح‌های مختلفی می‌شه اجرا کرد. با دستگاه تراش می‌تونیم روی آینه‌های دیواری و سراسر نصب شده طرح‌های مختلف ایجاد کنیم هر آینه‌ای که جنبه زیبایی هم داشته باشه و جز طرح‌های خاص باشه و به عنوان دکور استفاده شده باشه جز دسته آینه دکوراتیو هست.

آینه آرایشگاه طرح‌دار

آینه کاری آرایشگاه

آینه‌های طرح‌دار دارای تنوع بالا و زیادهستن. هم از لحاظ شکل می‌تونیم به هر مدلی برش بزنیم و هم از لحاظ کارایی و‌نورپردازی.اشکال مختلفی مثل دایره،بیضی،مربع،و…… .از لحاظ نورپردازی نیز می‌تونیم به صورت بک لایت،چراغ‌دار تولید کنیم.

آینه آرایشگاه پایه‌دار

آینه‌ها رو می‌تونیم به صورت قدی تولید کنیم اما به دیوار نصب نکنیم.اگر آینه‌ها رو به دیوار نصب کنیم دیوار پشت آینه‌ها با پیچ و دریل سوراخ و خراب می‌شن اما تا زمانی که آینه در انجا قرار داره اون سوراخ‌ها مشخص نمی‌شه. در آینه‌های پایه‌دار به این شکل نیست. بدون اینکه دیوارها رو سوراخ و تخریب کنیم می‌تونیم این آینه رو هرجا که دوست داریم قرار بدیم. آینه‎‌‌های پایه‌دار رو در هرمدلی که خودت بخوای برات اجرا می‌کنیم مثل بک‌لایت و چراغ‌دار یا ریموتی،حسگرو لمسی.

آینه آرایشگاه رنگی

آینه رنگی
آینه کاری آرایشگاه

برای تزئین و زیباسازی آرایشگاه‌ها می‌تونیم از آینه‌های رنگی ودکوراتیو استفاده کنیم.آینه رنگی فضای آرایشگاهت رو دلنشین و گرم و صمیمی می‌کنن. رنگ‌ها باعث میشن تا فضای تو پرنشاط‌تر و چشمگیر بشه. استفاده کردن از رنگ‌ها حس‌های مختلفی به محیط میده. رنگ قرمز و زردو برنز….فضا رو پرنشاط می‌کنن. رنگ‌های آبی و سبز….به فضا حس آرامش میده.

آینه رنگی ارایشگاه

پس انتخاب یک با چند آینه رنگی میتونه فضا رو زیباتر کنه. راستی می‌تونی دایره‌های کوچک و بزرگ رو در کنار هم در گوشه‌ای از دیوار نصب کنی و در کنار این آینه‌های رنگی یک گلدان سبز زیبا بذاری تا کسانی که به آرایشگاهت میان همیشه این محیط خاص و دنج رو در ذهن خودشون داشته باشن و اولین انتخاب اونا سالن آرایشگاهی تو باشه.

آینه آرایشگاهی رو چطوری کنترل کنیم؟

  • به صورت لمسی
  • بهصورت ریموتی

آینه ارایشگاه لمسی

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

یکی از انواع آینه مدرن سالن آرایش نوع لمسی اون هس.شما با لمس کردن قسمتی که سنسور حساس به لمس رو در پشت آینه گذاشتیم رو با انگشت خودتون لمس میکنین و نور لامپ های آینه رو روشن و خاموش می‌کنین.با کمک این دکمه لمسی شما می‌تونین درجه نور رو کم و زیاد کنین.

آینه آرایشگاه ریموتی

آینه کاری آرایشگاه
آینه کاری آرایشگاه

یکی از پرفروش‌ترین و مدرن‌ترین آینه‌ها در صنایع معرفی شده هست. از این نوع آینه در مدل های مختلفی اعم از قدی ، رومیزی ، آویزی و… تولید می‌شه. از این آینه می تونی به صورت تزئیتی و دکوراتیو برای محیط منزل خود استفاده کنی. روش استفاده صحیح این آینه از دور است. با استفاده از کنترل می تونی لامپ‌ها رو خاموش روشن کنی ، و حتی تغییر رنگ لامپ و … رو در دست بگیری. ساخت آینه آرایشگاه ریموتی با استفاده از لامپ‌های LED می باشد. اگر علاقه‌ای به کاربردهای لمسی و حسگری داری می تونی با هماهنگی با کارشناسان ما یکی از این دو مدل رو نیز روی آینه آرایشگاه خود داشته باشی.

ضمانت بی‌قید و شرط برای آینه‌ها

هر آینه‌ای که بخوای خریداری کنی دارای ضمانت‌نامه‌ی بی‌قید و شرط هست بدین معنی که هر مشکلی در راستای حمل به مقصد برای آینه پیش بیاد یا اینکه خرابی در آینه‌ها به وجود بیاد. بدون معطلی اونو برات تعویض می‌کنیم و آینه‌ی جدید بهت تحویل میدیم

آدرس دفتر جهت مراجعه‌‌ی حضوری:

همونطور که می‌دونی ثبت سفارش به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می‌گیره. جهت مراجه‌ی حضوری می‌تونی به آدرس زیر رجوع کنی.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ