آینه چراغ دار

آینه چراغ دار
آینه هالیوودی خصوص آرایش

تو این مطلب قراره در مورد آینه چراغ دار صحبت کنیم که این آینه تو کجا‌ها استفاده می‌شه و چه کارایی داره و برای اینکه نیاز شما رو بر طرف کنه باید چه آپشن‌هایی به این آینه اضافه کنیم. آینه های چراغ دار جدیدترین مدل‌های آینه‌های تولیدی کارگاه هستن که این آینه کاربرد‌های بسیار زیادی داره و یک آرایشگر حرفه ای که باید برای میکاپ چهره افراد رو دقیق ببینه تا گریم حرفه‌ای انجام بده به این آینه نیاز داره.

تا چند سال پیش اگه برای یه جایی می‌خواستیم آینه تهیه کنیم به شیشه بری می‌رفتیم و فقط ابعاد آینه رو بهشون می‌گفتیم و آینه رو برامون برش می‌دادن و همون لحظه بهمون تحویل می‌دادن بدون اینکه از شما بپرسن که این آینه رو برای کجا می‌خواین. ولی امروزه صنعت شیشه و آینه پیشرفت چشمگیری کرده و برای هر مکانی یک آینه مخصوص طراحی می‌شه.مثلاً آینه چراغ دار برای آرایشگاه‌ها ،مزون‌ها و جاهایی که نیاز به نور هست استفاده می‌شه. کیفیت چراغ های آینه بسیار زیاده و دارای گارانتی هم هستن و عمر لامپ‌ها طولانیه.

آینه چراغ دار
آینه چراغ‌دار آفتابی

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09357015855 تماس بگیرین.

آینه چراغ دار باید چه ویژگی‌های داشته باشه

باید نورپردازی مناسب داشته باشه

برای اینکه آینه‌های چراغ دار رو درست کنیم باید افرادی که متخصص این کار هستن انجامش بدن.چون تعداد و ردیف‌هایی که از لامپ‌های ال ای دی استفاده می‌شه خیلی مهمه و باید طبق استاندارد و با فاصله‌های مناسب این چراغ‌ها کارگزاری بشه تا نور مناسب برای فضا رو مهیا کنه.اینکه از چه نوع لامپی برای آینه ها استفاده کنیم بسیار مهمه و علاوه بر اون آینه هایی که روی قاب اونا از لامپ‌های ال ای دی تشکیل می‌شه باید فاصله مناسبی داشته باشه.

آینه چراغ دار
آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

کیفیت و شفافیت آینه خوب باشه

کیفیت خود آینه جزو بهترین آینه های ایرانه که از این آینه‌ها برای صادر کردن به کشورهای دیگه استفاده می‌شه.متریالی که برای ساخت آینه ها استفاده می‌شه از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات در بازار هست.

خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشه

برای اینکه با خیال راحت خریدتون رو انجام بدین و رضایت کافی رو داشته باشین ما خدمات پس از فروشی رو برای شما در نظر گرفتیم. گارانتی که در کنار محصولات کارگاه آینه ها دریافت می‌کنین بی قید و شرطه. اگه موقع ارسال کردن محصول به شما در راه آینه بشکنه ما یک آینه جدید رو برای شما می‌سازیم و براتون می‌فرستیم.

در طول یک سالی که از آینه استفاده می‌کنین اگه مشکلی برای آینه‌تون پیش بیاد ما همکاران‌مون رو به محل نصب آینه می‌فرستیم تا اون رو برای شما تعمیر کنن.

آینه چراغ دار
آینه نوری آرایشگاه

نور آینه چراغ دار قابل تنظیمه

این یه چیز طبیعی و مشخص هست که همه‌ی مکان‌ها نور طبیعی یکسانی ندارن. تعداد چراغ ها و لامپ‌هایی که در اون مکان استفاده می‌شه باهم متفاوته. این که بشه نور آینه‌ها رو با یک ریموت و دکمه‌هایی که روی آینه‌ها که کار گذاری شده تنظیم کرد بسیار کارایی داره و مهم و ضروریه. با این روش شما نسبت به نیازتون می‌تونین درجه نورتون رو بالا پایین کنین تا به درجه دلخواه‌تون برسین.

آینه چراغ دار

انواع مدل‌های خاص آینه چراغ‌دار

  • آینه چراغ دار مدل آفتابی
  • آینه چراغ دار مدل مهتابی
  • آینه چراغ دار مدل ریموتی
  • آینه چراغ دار مدل تاچ
  • آینه چراغ دار مدل حسگری
  • آینه چراغ دار مدل قاب استیل
  • مدل بدون قاب
  • مدل قاب طلایی
  • آینهآینه چراغ‌دار دیواری چراغ دار دیواری
  • مدل قاب نقره ای
  • مدل پایه دار
  • آینه چراغ دار مدل قدی
  • آینه چراغ دار مدل ایستاده
  • آینه چراغ دار مدل چرخ دار
  • آینه چراغ دار مدل متحرک
  • آینه چراغ دار مدل دوطرفه
  • آینه چراغ دار مدل رومیزی
  • آینه چراغ دار مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه چراغ دار مدل اویز
  • آینه چراغ دار مدل اویز دوطرفه

آینه چراغ دار مدل ریموتی

لامپ‌هایی که روی آینه نصب شدن رو می‌شه با روش‌های مختلفی روشن و خاموش روشن کرد.یکی از این روش‌ها مدل ریموتیه.این مدل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره و کار کردن باهاش راحته.آینه هایی که با ریموت خاموش و روشن می‌شن از راه دور هم کار می‌کنن و از فاصله ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ متری این ریموت‌ها عمل می‌کنن. شما می‌تونین رنگ نور آینه تون رو در صورتی که آینه دارای چند رنگ نور باشه رو عوض کنین و رنگ مورد نظرتون رو ثابت نگه دارین.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل ایستاده‌

بعضی از مکان‌ها مثل آرایشگاه‌ها ، آینه‌های ایستاده از نیاز اصلی کارشون هست. یا مثلاً تو مزون‌ها که می‌خوایم لباس تعویض کنیم دوست داریم خودمون رو تو آینه کامل و واضح ببینیم. آینه چراغ دار دارای نور خوبی هستن که می‌تونن یک دید شفاف به ما بدن و ایستاده بودن مدل آینه‌ کمک می‌کنه تا ما به راحتی سر تا پای خودمونو تو آینه ببینیم و یک انتخاب عالی داشته باشیم.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل دوطرفه

آینه های دو طرفه کارایی بسیار زیادی دارن. از اونجایی که از اسم آینه مشخصه دوتا آینه به صورت پشت به هم در یک قاب قرار می‌گیرن. که می‌شه برای این آینه ها چراغ هم نصب کرد. آینه‌ها می‌تونن به صورت رومیزی، قدی یا آویز باشن.با استفاده از این آینه‌هایی که به صورت دو طرفه هستن می‌شه از فضای وسط سالن که اکثراً بدون کاربرده استفاده کرد.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل متحرک

اگه سالن آرایشگاه یا مزون شما بزرگه و دوست دارین تند تند مدل و دیزاین سالن‌تون رو عوض کنین آینه هایی که چرخ دار هستن به راحتی می‌تونن جابجا بشن و دیگه نیازی نیست برای جابجا کردن آینه ها کسی رو صدا کنین تا به شما کمک کنه. اگه شما فردی خوش ذوق هستین حتماً این آینه می‌تونه به شما کمک کنه تا یک محیط دنج و زیبا رو بچینین.

اگه آینه های شما به صورت ثابت باشن و به دیوار متصل شده باشن موقع جابجا کردن اونا و تغییر دکوراسیون باید پیچ هایی که روی دیوار نصب شده و به دیوار آینه رو متصل کرده رو باز کنین و بعد از باز کردن پیچ‌ها از روی دیوار جای اونا باقی می‌مونه. اما اگه آینه های شما چرخ‌دار باشه دیگه نیاز نیست تا آینه‌رو با پیچ و دریل به دیوار متصل کنین و به آسونی اونا رو جابجا می‌کنین.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار لوگودار

آینه‌هایی که در کارگاه آینه ها طراحی و تولید می‌شن دقیقا طبق نیاز شما و محیطی که آینه در اونجا نصب می‌شه و طبق نظر شخصی شما طراحی می‌شه. آینه ها فقط مخصوص خودتونه و شبیه این آینه‌ای که شما سفارش دادین هیچ کسی دیگه‌ای نداره. چون مثل فروشگاه از یه آینه چندتا نیست و وقتی لوگوی مخصوص سالن آرایشگاه یا مزون روی آینه هک بشه این دقیقاً آینه منحصر به فرد شماست که شبیه اون اصلا وجود نداره.با دستگاه جدید سندبلاست می‌شه هر طرح لوگوی که بخوایم روی آینه هک کنیم و وقتی نور آینه‌تون روشن می‌شه لوگو هم روشن بشه و بدرخشه.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار مدل تاچ

آینه‌های چراغ دار رو می‌شه با روش‌های مختلف روشن خاموش کرد. یکی از این روش‌ها مدل تاچ هست که یک سنسور حساس به لمس که دقیقا مثل گوشی های موبایل‌مون عمل می‌کنن در پشت آینه تعبیه می‌شه. قسمت کوچیکی از آینه‌رو با دستگاه سندبلاست خراش می‌دن تا وقتی شما قسمت مشخص شده رو با انگشت‌تون لمس کنین حرارت دست‌تون به سنسور حساس به لمس برسه.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار قدی

آینه چراغ دار قدی یکی از پرکاربردترین مدل‌های آینه هاست. در پشت آینه‌های قدی می‌شه طبقاتی رو در نظر بگیریم تا وقتی روبروی آینه چراغ دار قرار می‌گیرین تا آرایشگر خدمات شما رو انجام بده وسایلی که مورد نیاز آرایشگر هست و جزو وسایل مهم و پر استفاده هست رو می‌تونه تو این طبقات بذاره و دم دستش باشه تا کار شما رو زودتر پیش ببره.

شماره : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ