آینه چراغ‌دار ثابت

آینه چراغ دار مهتابی

آینه چراغ‌دار مهتابی
آینه چراغ دار مهتابی

تو این مقاله قراره راجع به آینه های چراغ دار مهتابی که مخصوص گریم کردن و مزون ها هستن صحبت بشه تا شما بتونین با خوندن این مقاله آینه ای که مورد نیاز‌تون هست و به اون علاقه دارین رو سفارش بدین. حتماً دوست دارین که از رقبای خودتون عقب نمونین و حتی جلوتر از رقباتون پیش برین.

پس حتماً عکس‌هایی که توی این مقاله و مقاله‌های دیگه براتون گذاشتیم رو ببینین. چون به شما کمک می‌کنه تا یه انتخاب بهتر نسبت به سلیقه‌ای که دارین داشته باشین. تنوع آینه های چراغ دار مهتابی بسیار زیاده که ما بخشی از این مدل‌هارو به شما نشون می‌دیم. برای بهتر شدن باید حتماً از آینه های جدید دنیا استفاده کنین و از مد روز عقب نمونین. ما تمامی مدل‌ها رو نسبت به نیاز کاربران می‌سازیم و از مدل‌های بروز دنیا برای تهیه بهترین‌ها ایده می‌گیریم.

آینه های چراغ دار نور بسیار زیبایی دارن که لامپ هایی روی آینه نصب می‌شن و عمر لامپ ها که از جنس ال ای دی هست هم بسیار زیاده.

آینه چراغ‌دار مهتابی
آینه گریم لامپی

آینه های چراغ دار مهتابی یا همون آینه هالیوودی رو میشه به صورت قدی، رومیزی ،آویز ،دیواری ،چرخدار و مدل‌های مختلف دیگه طراحی و تولیدکرد. راستی باید به شما یه خسته نباشین گفت به خاطر اینکه شما فردی هستین که برای بهتر شدن سالن آرایشگاه یا مزون‌تون دنبال آینه‌های جدید و به روز دنیا هستین و دوست دارین از رقبا‌تون و مد روز عقب نمونین.

تو کارگاه آینه ها متخصصان و مشاوران برای انتخاب بهتر به شما کمک می‌کنن که شما بتونین به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق واتساپ و با شماره 09357015855 تماس بگیرین و سوالات‌تون رو بپرسین.

آینه چراغ‌دار مهتابی

علت برتری خرید از کارگاه ayneha نسبت به سایر فروشگاه‌های فروش آینه

خرید از کارگاه آینه‌ها مزایایی برای شما داره که در ادامه این نوشته براتون اونارو توضیح می‌دیم. مزیت‌هایی که خرید از کارگاه آینه ها داره هیچ یک از فروشگاه ها و تولیدی‌هایی که در ایران وجود دارن این مزیت‌ها رو نداره.

در کارگاه آینه‌ها برتری‌هایی وجود داره که به آن می‌پردازیم :

همه آینه ها گارانتی بی قیدوشرط دارن

می‌دونین که گارانتی داشتن برای آینه خیلی مهمه چون آینه یک وسیله حساسه که با یه ضربه کوچک می‌شکنه.آینه هایی از کارگاه تولیدی آینه ها خریداری می‌شه همگی گارانتی بی‌قید و شرط یک ساله دارن اگه مشگل کوچیک و بزرگ برای آینه‌ها پیش بیاد ما اون مشکل رو حل می‌کنیم و متخصصان مربوط به این مسئله رو به محل نصب پروژه می‌فرستیم که اگه بشه مشکل آینه‌‌تون رو همونجا حل کنن و درستش کنن و اگه مشکل کمی سخت باشه و کار زیادی داشته باشه آینه رو به کارگاه تولیدی میارن و اونجا تعمیرات لازم رو انجام میدن.

آینه چراغ‌دار مهتابی
آینه چراغ‌دار آفتابی

اگه تو راه ارسال برای آینه چراغ دار مهتابی تون مشکلی پیش بیاد ما مسئولیتش رو به عهده می‌گیریم

یکی از مزیت‌های مهم و خوبی که با خرید از کارگاه آینه به دست میارین اینه که ما مسئولیت ارسال آینه رو به عهده می‌گیریم. از اونجایی که آینه یک وسیله حساسه و گفتیم که با یه ضربه کوچک امکان شکستن‌اش وجود داره (البته آینه های کارگاه آیته ها نشکن و ضربه هستن) اگه برای آینه‌تون تو راه ارسال مشکلی پیش بیاد ما مسئولیت رو به عهده می‌گیریم و یک آینه جدید برای شما می‌سازیم.

آینه ای که با محصولی که شما سفارش دادین هیچ تفاوتی نداشته باشه و دقیقا شبیه سفارش شما باشه. البته اینو بهتون بگیم که بسته‌بندی‌های آینه ها بسیار محکمه و امکان شکستن آینه خیلی پایینه اما برای اینکه خیال شما راحت باشه ما برای این هم گارانتی در نظر گرفتیم.

آینه چراغ دار مهتابی

می‌دونستین اگه از آینه سفارشی‌تون خوشتون نیاد پسش می‌گیریم

می‌دونیم که وقتی این تیتر رو‌خوندین حتماً باور نکردین یا تعجب کردین.ولی این واقعیت داره که اگه از آینه هایی که خودتون طبق نظر شخصی‌تون سفارش دادین و بعد از تحویل گرفتن از آینه خوشتون نیومد ما آینه رو پس می‌گیریم. برای خرید غیر حضوری چی می‌تونه بهتر از این باشه.پس همین الان با شماره 09357015855 تماس بگیرین و سفارش‌تون رو ثبت کنین.

آینه چراغ دار مهتابی چه آپشن‌هایی می‌تونه داشته باشه

می‌تونه ریموتی باشه

نور آینه چراغ دار مهتابی می‌تونه با روش‌های مختلفی روشن و خاموش بشه.یکی از جذاب‌ترین روش ها و جدیدترین و اونا مدل ریموتی یا همون کنترلی خودمونه. همه وسایل هایی که دور و اطرافمون هستنن دارای ریموت کنترل از راه دورن.با کنترل میشه خیلی کارها انجام داد.مثلاً میشه درجه نور آینه رو به حدی که نیاز تون هست کم و زیاد کنین، یا اگه آینه شما اگه دارای چند نوع رنگه، نور آینه‌رو هر رنگی که دوست دارین تنظیم کنین.

اینکه نور آینه رو با یک کنترل روشن و خاموش کنین بسیار جذاب تره تا زمانی که بخواین با دو شاخه به وصل کردن به پریز برق آینه‌رو روشن کنین. میشه نور آینه ها رو به صورت مهتابی و آفتابی قرار داد تا یه نور طبیعی و مناسب که چشم رو اذیت نکنه داشته باشین.

آینه چراغ دار مهتابی

آینه چراغ دار مهتابی می‌تونه به صورت حسگری روشن و خاموش بشه

روش دیگه وجود داره تا آینه چراغ دار مهتابی‌تون روشن و خاموش بشه. این روش هم جذاب و هم جدیده و علاوه بر اون روشن و خاموش کردن نور آینه با این روش خیلی آسونه و مطمئنا برای مشتری‌هایی که در مقابل این آینه قرار بگیرن و روشن خاموش شدنش رو ببینن هیجان انگیزه. شما برای اینکه نشون بدین یک فرد بروز هستین و به مشتریان اهمیت قائلین حتماً باید از وسایل و آینه هایی که جدید هستن استفاده کنین. تبلیغ به صورت زبونی که خودتون از خودتون تعریف کنین و بگین ما جدیدترین کارها رو انجام می‌دیم اونقدر تاثیرگذار نیست تا اینکه مشتریاتون ببینن شما از وسایلی بروز تو آرایشگاه و مزون تون استفاده می‌کنین.

آینه چراغ‌دار مهتابی

نور آینه به صورت تاچ روشن بشه

یکی دیگه از روش‌های خاصی که بسیار جذاب و مهم هست مدل تاچه که وقتی شما انگشت خودتون رو روی قسمت مشخص شده آینه قرار بدین نور آینه شما روشن بشه و یا برعکس نور آینه خاموش بشه. پشت قسمتی که شما اون قسمت رو لمس می‌کنین یک سنسور حساس به لمس وجود داره که مثل صفحه گوشی موبایل عمل می‌کنه.

آینه چراغ دار مهتابی

می‌شه آینه چراغ دار مهتابی رو به صورت دوطرفه ساخت

بعضی از شما دوست دارین که از قسمت‌های سالن آرایشگاه و مزون‌تون استفاده کنین. اگه سالن آرایشگاه یا مزون‌تون کوچیکه یا اینکه مشتریای شما زیاده می‌تونین با آینه دوطرفه از همه فضاهای سالن استفاده کنین.به‌جای اینکه از قسمتی از سالن یک نفر از آینه استفاده کنه همزمان می‌شه دو نفر خودشون رو تو آینه ببینن.

آینه چراغ دار مهتابی

انواع آینه چراغ دار مهتابی

  • آینه چراغ دار مهتابی مدل ریموتی
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل تاچ
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل حسگری
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل قاب دار
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل قاب فلزی
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل قاب فلزی طلایی
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل قاب نقره ای
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل ایستاده
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل قدی
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل پایه دار
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل چرخ دار
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل گرد
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل سرتاسر
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل رومیزی
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل دوطرفه
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل دوطرفه رومیزی
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل آویز
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل آویز دوطرفه
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل چندتکه
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل کشودار
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل طبقه دار
  • آینه چراغ دار مهتابی مدل قاب استیل

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشنچ

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ